آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 2 دسامبر 2022
  • بازدید : (443)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8Q8KI3A02saPiVTxU4ro7kWi-k_86oMW8dI3rxe0&s=0


نتایج کامل اسمکدان 2 دسامبر 2022

متن در ادامه مطلب


اوسوز همراه زین و سایکو میان و زین ضمن اشاره به وارگیمز، اوسوز رو دارنده رکورد حفظ کمربند تیمی معرفی میکنه. جیمی میگه نه قراره امشب راجب تو حرف بزتیم. تو خیلی بهمون کمک کردی. بعدش مردم برای زین شعار میدند. جی میگه من قبلا از زین خوشم نمی اومد. اما وقتی او تصمیم گرفت کنار ما بمونه، براش احترام قائل شدم. تو باعث برد ما در وارگیمز شدی. زین میگه نمیدونم چی بگم. جیمی میگه الان چه حسی داری؟ زین میگه خیلی عالی هستم. اونا بعدش دست میدند و جی هم میاد بهشون ملحق میشه.


گروه براولینگ میان و شیمس میگه زیاد حرف زدید و بهتره کمی هم بجنگیم.

زین مقابل شیمس
شیمس تندر بمب میزنه و میره برای کاور اما موفق نمیشه. این بار زین حریف رو پین میکنه که اینم نتیجه نداره. اوسوز با دوستان شیمس درگیر میشند و جیمی میاد حواس داور رو پرت میکنه. جی هم به شیمس سوپرکیک میزنه. زین شیمس رو رول میکنه و تمام
برنده زین

اسکوبار برای بردن مسابقات ویژه جام جهانی کوری میخونه

کوفی در پشت صحنه میگه که من اولین کسی هستیم که برای رویال رمبل اینده انتخاب شدم. کوفی در مورد مصاف اسکوبار و ریکوشی در امشب هم نظر میده و معتقد هست که ریکوشی میبره. گروه امپریوم میان و میگند نظرت چیه که وودز بیشتر از ینکه در رینگ باشه توی اینترنت میچرخه. کوفی میگه اگر لازم باشه او به رینگ میاد. گانتر میگه امشب توی رینگ میبینمت.

سخنرانی غارنشینی وایات

وایت در پشت صحنه میگه که این جامعه این روش زندگی رو به ما دیکته کرده اما ما زمانی حیوانات وحشی بودیم. حیواناتی که همدیگر رو میخوردند تلاش بر سر زنده ماندن بود. به نظرم اون روش طبیعی بود. تا وقتی یه سری محدودیت توی سرمون هست نمیتونیم راحت راجب اون دوران جرف بزنیم. سی ام پانک نیوز. او بعدش میخواد بازم با لانایت حرف بزنه. وایت میگه او به من صدمه زد اما اگر من ادم دیگری بودم تلافی میکردم.


موس پیس امما میره و میگه حالت چطور هست. امما میگه خوبم اما بعد از 5 سال، بازگشت به رینگ اسان نیست. مو سمیگه اون دورانی که نبودی مهم نیست. مهم اینه که فراموش نکنی کی هستی. بدون تو بخش زنان لنگ میشد. تو برای تغیر تلاش کردی اما اطراف هم تغیر کرد. به هر حال تو متعلق به اینجا هستی. امما تشکر میکنه و صورت او رو میبوسه

امما مقابل شاینا بیزلر

امما روی طناب میره اما بیزلر بهش کیک میزنه. بیزلر بعدش ارم بار رو اجرا میکنه و یک سابمیشن دیگه رو هم روی حریف پیاده میکنه تا اینکه امما تسلیم میشه.

برنده بیزلر

بعد از مسابقه بیزلر خواست به امما صدمه بزنه که شوتزی اومد با بیزلر درگیر شد. کمی بعد راکوییل هم اومد قاطی دعوا

تصویر لیسی اوانز در تمرینات نیروی دریایی پخش میشه

ریکوشی بابت مصاف امشب در برابر اسکوبار کوری میخونه

گانتر مقابل کوفی

گانتر یک گات ورنچ میزنه اما کوفی حرکت رو بدل میکنه. گانتر دراپ کیک میزنه. بعدش پاور بمب رو اجرا میکنه. او میره برای پین اما کوفی تسلیم نمیشه. گانتر این بار اسلم میزنه و کوفی رو پین میکنه

برنده گانتر


اوسوز همراه سایکو و زین هستند و زین میگه من یه غذاخوری خوب میشناسم. میخوام بریم اونجا. جیمی میگه بهتره سایکو هم باهات بیاد چون دشمن زیاد داری. سایکو و زین میرند و جیمی به جی میگه با زین حرف زدی؟ هر چی باشه او راجب بحثی که با اونز داشت، به تو دروغ گفت. جی میگه نه راجبش حرف نزدیم اما رومن اون مورد رو پیگیری کرد و گفت چیزی رو که لازم بوده فهمیده. شیمس میاد و میگه برای روز دوشنبه اماده باشید. تازه اگر اونجا ببرید، مکینتایر منتظر هست تا حسابتون رو برسه


گروه بیلی میان و بیلی میگه مطمئن هستم که مایکل کول دلتنگم شده بود. هر چی باشه اسمکدان نیاز به بیننده داره و مایکل روی بودن من حساب کرده. بیلی بعدش به وارگیمز اشاره میکنه و میگه ما برای مدت طولانی اونجا جنگیدیم اما وقتی بکی در اخر مسابقه اومد مردم فقط او رو تشویق کردند. مردم برای بکی شعار میدند و بیلی میگه او امشب اینجا نیست. بیلی بعدش میخواد با کشتی گیران حرف بزنه و میگه فکر نکنم کسی اینجا بخواد حریف ما بشه. من به عنوان دارنده رکورد حفط  کمربند زنان، با دیدن این وضع مایوس شدم.

لیو مورگان میاد و میگه انگار با کشتی گیران اسمک مشکل داری. او بعدش میره با گروه بیلی درگیر میشه. سی ام پانک نیوز. اولش از پسشون برمیاد اما بعدش میریزند سرش. ناگهان تگان نوکس میاد به کمک لیو. اونا حال گروه بیلی رو میگیرند


کایرون کراس همرا اسکارلت در پشت صحنه هست و شروع به کوری خوندن میکنه و میگه حریفانی که داشتم دیگه جرات ندارند باهام مسابقه بدند. پس خودم سراغ یه مورد جدید میرم. او کارتی رو که عکس ری مستریو روش هست نشون میده

تصاویر مربوط به وایت رو داریم و صدای عمو هودی روش پخش میشه که میگه چه کسی همسایه خودش رو خوب میشناسه. من کاملا به موقعیت همسایه ام اگاهی دارم.

اسکوبار مقابل ریکوشی
اخرین مسابقه از مصافهای مخصوص جام جهانی
ریکوشی رایت هند میزنه. اونا روی طناب هستند و ریکوشی از همونجا یک اسلم روی حریف میزنه. اسکوبار سرپا میشه اما حریف بهش کیک میزنه. ریکوشی بعدش 630 رو اجرا میکنه و حریف رو میبره برای کاور

برنده ریکوشی

بعد از مسابقه، ریکوشی جام این مساباقات رو برد.

بعدش گروه گانتر اومدند و بهش خیره شدند. گانتر و ریکوشی در اینده سر کمربند بین قاره ای مسابقه دارند


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش