آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
چند خبر مهم از پرورسلینگ
  • بازدید : (295)
چند خبر مهم از پرورسلینگ

چند خبر مهم از رسلینگ .

متن در ادامه مطلب


نویسنده عماد رینز 

قوانین مراسم درفت امسال:


در شب اول 4 راند خواهیم داشت که در مجموع 16 انتخاب میشه و در شب دوم 6 راند خواهیم داشت که در مجموع میشه 24 انتخاب!


تمامی قهرمانان به جز قهرمانان کمربند تگ تیم زنان در شو های خود میمانند!


در شب اول اسمکداون انتخاب اول رو انجام میده و در شب دوم راو انتخاب اول رو انجام خواهد داد!


امسال کشتی گیران NXT نیز در درفت حضور خواهند داشت و ممکنه که از مین راستر نیز افرادی به NXT منتقل بشن!


درفت های انجام شده نیز بعد از پرمیوم لایو ایونت بکلش اعمال خواهد شد!



آندرتیکر قرارداد جدیدی با WWE در بخش لجند امضا کرده است



22 سال پیش در چنین روزی ، رندی اورتن اولین‌ مسابقه خود را در کمپانی WWE انجام داد!



 جی اوسو در صحبت های جدیدش گفته می منم که مسابقه من و برادرم در رسلمنیا مردم را ناامید کرد و قرار بود که تایم مسابقه بیشتر باشه اما به ما گفتند که باید زمان اونو کاهش داد



جان ماکسلی: وقتی تم سانگ د شیلد در رسلمنیا به صدا درآمد در ژاپن خواب بودم

وقتی بیدار شدم دیدم پیام اومده که ما فکر کردیم تو قراره وارد بشی؛ خوب است که مردم اینگونه فکر کردند ولی من خواب بودم😂


وینس مکمن میخواد یک بیزینس جدید رو راه اندازی کنه اما اون بیزینس هیچ ربطی به پرو رسلینگ نداره زیرا وینس فکر میکنه رقابت با WWE شدیدا براش سخته " دیو ملتزر "



دومینیک نیاز به عمل آرنج داره و ۹ ماه باید بخوابه



تا به الان پیش از 12 هزار بلیط برای رویداد بکلش فروخته شده است!


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش