آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59739 amir1383
14150 48853 rey
34 1394 sam
20515 58343 rey
10807 48248 sam
نتایج کامل راو 6 می 2024
  • بازدید : (569)
WWE Monday Night Raw Logo, symbol, meaning, history, PNG, brand


 

نتایج کامل راو 6 می 2024

 

 متن در ادامه مطلب


به بکلش مرور میکنیم



روز داوری به رینگ میان.

گزارشگران در مورد مسابقات پادشاه و ملکه رینگ بحث می کنند. درو مک اینتایر به دلیل مصدومیت از مسابقات کنار گذاشته شد.

 پریست می‌گوید که مردم جی اوسو را دوست دارند اما در نهایت، مهم نیست. پریست همچنان قهرمان سنگین وزن جهان است. پریست می خواهد در مورد آنچه در روز داوری در Backlash رخ داد صحبت کند. فین بالور می گوید که آنها صد بار ان رویداد را مرور کردند و بابت عملکردم عذر میخوام. پریست میگه مهم این هست که کمربند قهرمانی پیش  ما هستو به خاطرش از شما ممنون هستم. او اعضای گروه رو بغل میکنه


پریست می گوید آنها هنوز هم این برنامه را اداره می کنند. فین بالور پادشاه بعدی رینگ است. فین بالور می گوید از آنجایی که درو مک اینتایر از نظر پزشکی اجازه مسابقه ندارد، این اولین قدم برای پادشاه شدن من است.

 آدام پیرس به صحنه میاد. او منیگه ممکن است درو مک اینتایر از مسابقات حذف شده باشد، اما بالور برای تاج گذاری به عنوان پادشاه حلقه، باید آن را کسب کند. پیرس به انها می گوید که از رینگ خارج شوند زیرا آنچه در Backlash اتفاق افتاد دیگر تکرار نخواهد شد. حریف بالور برای امشب، جی اوسو است!



مسابقات پادشاه حلقه

فین بالور در مقابل جی اوسو

وسط مسابقه، اهنگ مکینتایر پخش شد. اوسو خود را بالا می کشد و به جمعیت نگاه می کند تا درو مک اینتایر را ببیند. درو از میان جمعیت به سمت رینگ می آید. جی که در موقعیت کاور کردن هست، بالور رو کاور میکنه. بالور کیک اوت میکنه. بالور بلند میشه و اسلینگ بلد میزنه.

مردم برای سی ام پانک شعار میدند. بالور دراپ کیک میزنه. جی با اسپیر بهش پاسخ میده و میره برای کاور.

برنده: جی اوسو


درو مک اینتایر وارد رینگ می شود، جی رینگ رو ترک میکنه. مک اینتایر قرار بود در این مسابقه حضور داشته باشد. منتها به دلیل شکستگی آرنج، از نظر پزشکی محروم شود. او حالا یکی از دشمنانش را می بیند که با موفقیت جای او را گرفته است.


آیوی نیل و زویی استارک در حال گرم کردن خود در مکان‌های جداگانه نشان داده می‌شوند. اواخر امشب، آنها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بکی لینچ قهرمان جهان زنان در حال ورود به ورزشگاه نمایش داده می شود. او با مایکل کول مصاحبه خواهد کرد.


ویدئو: نبرد بین گانتر و شیموس در کلش در سال 2022.



پارکینگ

 آدام پیرس، درو مک اینتایر را در پارکینگ تعقیب می کند. مک اینتایر می‌گوید که برخلاف سی‌ام پانک، او بازویش را با چسب می‌بندد و می‌جنگد. پیرس می گوید هنگامی که مک اینتایر مصدومیت خود را علنی کرد، آنها باید آن را بررسی می کردند و او از نظر پزشکی مجوز نگرفت. این ربطی به جی اوسو نداره. به بازویش ربط داره. مک اینتایر عصبانی است و سوار ماشینش می شود.

هنگامی که مک اینتایر در حال رانندگی است، سی ام پانک از یک ماشین  دیگر خارج می شود. پیرس می گوید که پانک دیر کرده است. پانک می پرسد مک اینتایر کجاست و پیرس می گوید درون دلش برای رانندگی تنگ شده بود. پانک به پیرس می‌گوید که موسیقی او را پخش کند، زیرا او چیزی برای گفتن دارد.


در درون رینگ، پانک از اینکه دیر امده عذرخواهی می کند. او به اینجا آمده تا با درو مک اینتایر درگیر شود، اما درو ساختمان را ترک کرده است. حالا اگر پانک به اندازه کافی اینجا بماند تا مک اینتایر برگردد چه؟ اگر او ترسو نیست پس برمی گردد

پانک می خواهد داستانی تعریف کند. در ماه ژانویه، مک اینتایر آنقدر به او فشار آورد که مصدوم شد. پانک دلش شکسته بود و فکر می کرد مک اینتایر رویاهای رسلمنیا او را خراب کرده است. بعدش پانک یک عمل جراحی عالی داشت. سی ام پانک نیوز. مک اینتایر فقط رویاهای خود را به تاخیر انداخت. پانک می تواند هر کاری انجام دهد. او زندگی مک اینتایر را به جهنم تبدیل خواهد کرد. پانک میگه حتی اگر لازم باشه به اسکاتلند میره و درو رو پیدا میکنه


ریکوشی در پشت صحنه با کتی کلی است. او برای مسابقه امشبش کوری میخونه. استرومن میاد و ریکوشی رو بغل میکنه و میگه نمیزارم کسی به رفیقم چپ نگاه بکنه



مسابقات ملکه حلقه


ایو اسکای در مقابل ناتالیا

ناتالیا موهای اسکای را می گیرد و میخواد حرکتی اجرا کنه اما اسکای رها میشود. اسکای دراپ کیک میزنه اما ناتالیا جاخالی میده. ناتالیا برای یک شارپ شوتر آماده می شود، اما داکوتا کای حواس او را پرت می کند. ناتالیا بر سر او فریاد می زند و اسکای را برای اجرای شارپ شوتر میگیره. اسکای میچرخه و روی ناتالی سابمیشن میزنه. اسکای بعدش نی میزنه و میره برای مونسالت. او میره برای پین و تمام

برنده: ایو اسکای


داکوتا کای بابت برد کای خوشحال هست و برای بقیه رجز خونه و میگه گروه ما بکیو بقیه رو سرجاشون میشونه. کای یک هشدار برای بیانکا بلیر و جید کارگیل دارد. آنها برای کسب کمربند سراغ بیاناو گارگیل خواهند رفت. در مورد بکی لینچ هم همینطور.


ویدئو: یک ویدیوی تبلیغاتی راجب ایلیا دراگونوف.



مسابقات پادشاه حلقه

ایلیا دراگونوف در مقابل ریکوشی

ریکوشت به سمت طناب می رود. دراگونف مانعش میشه. دراگونوف سوپرپلکس میزنه اما حرکتش بد هست و به خودش صدمه میزنه و خون از سرش جاری میشه.

دراگونوف یک پاور بمب می زند و میره برای پین

برنده: دراگونوف


شیمس با جکی ردموند در پشت صحنه است. او درباره رویارویی با دشمن قدیمی اش، گانتر، حرف میزند. شیمس می گوید اینکه گونتر پادشاه رینگ بشه، غیرقابل تحمل است. امشب او گونتر رو حدف میکند در اینده خودش پادشاه میشود.


مسابقات ملکه حلقه

زویی استارک در مقابل آیوی نیل

هر دو حریف به هم کیک میزنند که هر دو با جاخالی به هدر میرند. انها دوباره سرشاخ میشند و استارک یک سوپرپلکس میزنه.  او میره برای پین اما بیفایده هست.. استارک برای پیروزی، حرکت زد 360 رو اجرا میکنه. او دوباره میره برای کاور

برنده: زویی استارک


تروت در پشت صحنه با آدام پیرس هست. او میخواد مصافی با تیم بسکتبال داشته باشه. دمیز میاد و میگه ما کشتی گیر هستیم و نمیتوانیم با تیم بسکتبال مسابقه بدیم.

سپس برون بریکر پیش پیرس میاد و می خواهد بداند چرا در مسابقات پادشاه حلقه حضور ندارد. پیرس می گوید که آنها می توانند در موردش صحبت کنند.



اتاق روز داوری

فین بالور می گوید که احساس می کند باید مدام عذرخواهی کند. دامیان پریست به او می گوید که نگران این موضوع نباشد. او هنوز شاهزاده است جی دی مک‌دونا می‌گوید که بعد از اینکه هفته گذشته براون استرومن به آن‌ها حمله کرد، احتمالاً بالور کاملا اماده نیست. پریست می گوید مک دونا قرار است حواسش به استرومن باشد. دومینیک میستریو با کارلیتو وارد می شود. پریست می گوید که یک سال از زمانی که کارلیتو به برنامه امده می گذرد. کارلیتو می گوید که اینها مربوط به گذشته است. او به کمک گروه LWO نیاز دارد. همچنین او به کمک آنها نیاز دارد.



چاد گیبل در مقابل برانسون رد


زنگ به صدا در می آید و گیبل حمله میکند. رد او رو متوقف میکنه و بهش فینیشر میزنه. گیبل با سوپلکس بهش جواب میده. بعدش  میره برای فینیشر اما موفق نیست.  رد روی او یک سنتون میزنه. رد به سمت طناب می رود، اما گیبل او را متوقف می کند. گیبل یک سوپرپلکس میزنه.

سامی زین وارد رینگ می شود و به چاد گیبل حمله می کند! مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو: چاد گیبل


زین به رد حمله می کند. گیبل به سرعت زین را با یک سوپلکس آلمانی میزند. رد میاد قاطی دعوا و هر دو حریف رو میزنه و میره


رد در پشت صحنه، آدام پیرس را می بیند. د می گوید که به زین یا گیبل اهمیتی نمی دهد. او فقط کمربند بین قاره ای را می خواهد.


بکی لینچ در پشت صحنه قدم می زند.


گونتر در پشت صحنه است. او میگوید تنها چیزی که او به آن اهمیت می دهد این است که بهترین باشد. اگر او مجبور شود شیمس را شکست دهد، این کار را خواهد کرد. او ژنرال حلقه است و به زودی پادشاه حلقه می شود.


مصاحبه بکی لینچ قهرمان جهان زنان

مایکل کول از بکی لینچ در رینگ استقبال کرد. جمعیت او را تشویق می کنند. کول به او تبریک می گوید. او به عنوان قهرمان جهان زنان، مسئولیت خود را درک میکند. کول از او می خواهد که احساسش را توضیح دهد. بکی میگه قهرمان بودن یعنی نماینده کمپانی بودن.

کول می گوید که مسابقات ملکه رینگ در حال انجام است. رقبایی که او می خواهد در چند ماه آینده با آنها روبرو شود چه کسانی هستند؟ لینچ می گوید خیلی ها می خواهند با او مسابقه بدند و او از آنها استقبال می کند. لینچ نه سال پیش به راو آمد. لینچ کنار کیانا جیمز جنگیده است اما به او اعتماد نکرده است. او به لیرا والکیریا اعتماد خواهد کرد. کول می گوید که هر دو اهل ایرلند هستند و برای قهرمانی زنان NXT مبارزه کرده اند. لینچ می‌گوید والکیریا با استعدادترین رقیبی است که با او روبرو شده است. کول می گوید راو اولین ملکه حلقه، یعنی زلینا وگا را نیز دارد.

کول در مورد باخت به رئا ریپلی در رسلمنیا 40 صحبت می کند. لینچ می گوید بازیکن بهتر برنده شد. منتها لینچ به مبارزه ادامه داد و به زودی 14 زن دیگر را شکست داد و قهرمان جهان زنان شد.

مورگان  وارد میشه. او میگه از نادیده گرفته شدن و دست کم گرفتنش خسته شده است. اگر لینچ فراموش کرده باشد، او قهرمان سابق زنان، است و هفته گذشته نیا جکس را در رینگ شکست داد. او همچنین رئا ریپلی را مصدوم کرد. پس بیایید در مورد مسابقه ای که لینچ به او قول داده بود صحبت کنیم. لینچ می‌گوید مورگان با تمام کارهایی که انجام داده هرگز او را شکست نداده است.

مورگان می گوید که او همیشه به هدف نیاز دارد. حالا او آن را دارد. شکست دادن لینچ بخشی از هدف او برای گرفتن همه چیز از رئا ریپلی و تبدیل شدن به قهرمان جهان زنان است.

 گروه دمیج به صحنه میان. داکوتا کای می‌گوید لیو مورگان موفق به کسب کمربند قهرمانی نشده است. به هر حال آنها مسابقات ملکه رینگ را دارند. آنها اینجا هستند تا به لینچ و مورگان یادآوری کنند که واقعا دوشنبه نایت راو را چه کسانی اجرا می کنند. لینچ و مورگان آماده مبارزه هستند. مورگان سپس از رینگ بیرون می رود و به لینچ می خندد و می گوید این مشکل او نیست.

گروه دمیج به بکی حمله میکنند اما والکایریا میاد و نجاتش میده



مصاحبه

جکی ردموند با سامی زین در پشت صحنه حضور دارد. او به مشکل شخصی او و چاد گیبل اشاره می کند. اکنون، برانسون رد هم به این مشکل اضافه شده. زین میگه خیلی چیزا در جریان هست. او باید مشکلات عاطفی و کاری را در اینجا حل کند. زین می گوید که آنها یک مسابقه سه طرفه در در عربستان سعودی خواهند داشت..


مسابقات ملکه حلقه

داکوتا کای در مقابل لیرا والکایریا

 والکایریا یک موقعیت برای پین داشت اما حریف کیک اوت کرد. سی ام پانک نیوز. والکایریا چند تا البو میزنه. کای او رو هل میده و با بوت بهش پاسخ میده. کای والکایریا را سریع بلند می کند، اما والکایریا از دست او رها میشه. کای ضربه اسکورپیون کیک را می زند، اما والکایریا با نایت وینگ بهش جواب میده و میره برای کاور

 برنده: لیرا والکایریا


بخش پشت صحنه

کوفی کینگستون می گوید که مسابقات پادشاه حلقه قرار بود جایی باشد که خاویر وودز پیروزی خود را تکرار کند اما گونتر مانع شده. حالا وودز نمی تواند رقابت کند. اگر گانتر پیشروی کند، کینگستون نمی تواند صبر کند. حالا ابتدا، کینگستون باید ری میستریو را شکست دهد تا به مرحله بعد برسد. . کینگستون باید در این تورنمنت پادشاه حلقه، به خاطر وودز برنده شود.



در مکان های جداگانه، شیمس و گانتر نشان داده می شوند که آماده می شوند.


مسابقات پادشاه حلقه


گونتر در برابر شیمس

گانتر به حریف نی میزنه. بعدش سوپلکس آلمانی رو اجرا میکنه. شیمس بلند می شود و فریاد می زند: "بیا!" شیمس بروگ کیک می زند! شیمس میره برای کاور. گونتر تسلیم نمیشه. گانتر به سرعت شیموس را در سابمیشن گرفتار میکنه. شیمس طناب پایینی را میگیره و رها میشه. گانتر او را به مرکز رینگ می کشاند تا دوباره سابمیشن بزنه. شیمس سعی می کند به طناب پایینی بازگردد، اما به زودی چاره ای جز تسلیم شدن ندارد! صعود گانتر به یک چهارم نهایی!

برنده: "رینگ گانتر


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیر علی گفته: امیر علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/21 و 0:08 دقیقه ارسال شده.

    نه خب حداقل بازی هایی که قراره انجام شه مال پادشاه رینگ رو که میتونین بزارید
    ای جی استایلز و رندی اورتون
    ال ای نایت و سانتوس اسکوبار
    تاما تونگا و بابی لشلی
    بارون کوربین و کارملو هیض

    پاسخ : اونا رو در اخبار اسمک مینویسم. برای راو هم در اخبار راو نوشتیم

  • امیرعلی گفته: امیرعلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/02/19 و 15:55 دقیقه ارسال شده.

    سلام بازی های پادشاه رینگ اسمکدان هم اومده چرا نمیزارید؟

    پاسخ : اسمکدان که هنوز برگزار نشده.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش