آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 18 مارس 2024
  • بازدید : (698)

WWE RAW | Brands of the World™ | Download vector logos and logotypes


نتایج کامل راو 18 مارس 2024


متن در ادامه مطلب


کامل شد


موسیقی جی اوسو پخش می شود و او از میان جمعیت  می آید. مایکل کول اشاره می کند که  بعد از  مت و جف اکنون دوباره مصاف برادر در برابر برادر را خواهیم داشت.

جی می‌گوید که می‌داند بلادلاین در ساختمان هستند. او می پرسد جیمی کجاست. ما جیمی و سولو را می بینیم که در میان جمعیت هستند. آنها  وارد رینگ می شوند.

جی به جیمی می گوید که این احساس کمی متفاوت است. دلش برایش تنگ شده است. او به جیمی می گوید که پیش او برگردد.

جیمی به جی می گوید که این ایده جی بود که خط خون را ترک کند. جیمی رفتن جی رو یک موفقیت برای او میدونه.

او به جی می گوید که این موفقیت رو به خاطر اینکه من طردت کردم به دست اوردی.  جی به او می گوید که بزرگترین لحظه زندگی حرفه ای او مسابقه رویایی او در رسلمنیا 40 خواهد بود، او در مقابل جیمی . جی با رایت هند جیمی را می زند، سولو درگیر دعوا میشه و کودی برای کمک به جی میاد و سولو و جیمی عقب نشینی میکنند.


 

آدام پیرس در پشت صحنه در حال صحبت تلفنی با نیک آلدیس است. پل هیمن وارد می شود که از پیرس عذرخواهی می کند. او می‌گوید تمام روز تاخیر در پرواز وجود داشته است، حتی یک پرواز خصوصی مانند او تاخیر داشته است. او به پیرس می گوید که برای کارهای رسمی اینجاست و او نخواهد رفت. اما وقتی او کار رسمی خود را انجام می دهد، همه غافلگیر می شوند. او به پیرس می گوید که این یک پیش بینی نیست، یک خبر است. هیمن در حالی که به رومن رینز زنگ می زند دور می شود.


کرید برودرز مقابل گارگانو و چامپا

بروتوس تگ میگیره ، ژولیوس با حرکت مونسالت روی چامپا فرود میاد. بروتوس میره برای کاور اما چامپا کیک اوت میکنه. بروتوس از طناب بالا می‌رود، او می‌پرد، چامپا جاخالی میده، گارگانو با لگد روی بروتوس می‌پرد. چامپا، بروتوس را پین میکند.

برندگان: چامپاو گارگانو


دومینیک به همراه رئا ریپلی با آندراده هستند. دومینیک به آندراد می گوید که سبک او را دوست دارد اما همه چیز تغییر کرده است. رئا به او می گوید که روز داوری یک باشگاه انحصاری است. فین به آندراد می‌گوید که شنیده است هفته آینده یک مسابقه دارد.

پریست به مک دونا می گوید که آنها فکر می کردند او می خواهد ریکوشی را شکست بده و به رسلمنیا برود اما او این کار را نکرد. مک دونا به آنها می گوید که او ریکوشی را کتک زده. رئا به مک دونا می گوید که او را شبیه احمقها جلوه داده ان داما دومینیک در برابر ریکوشی همه چیز را درست می کند. دومینیک می گوید که با پیرس صحبت میکند تا مسابقه را رسمی کند.


 کارتر و چنس مقابل لیری و هارتول

کندیس لیری خودش تگ می کند. او پای چنس را می گیرد و آن را به ستون رینگ میکوبد. او روی چنس سابمیشن میزنه و جنس تسلیم میشه

برندگان: لیری  و هارتول


ویدئویی از آواز خواندن راک در اسمکدان و توهین به کودی رودز و ست رولینز پخش می شود.

پس از بازگشت از تبلیغات، موسیقی کودی پخش می شود و کودی رودز به رینگ می آید. سی ام پانک نیوز. او می‌گوید در رسلمنیا، با رومن رینز، مبارزه خواهد کرد. کودی می گوید روز جمعه، او و رومن گفتگو خواهند کرد، اما احتمالدخالت راک هم وجود داره


کودی می گوید که The Rock هفته گذشته به اینستاگرام آمد و خودستایی کرد. راک  یک احمق است. راک به او گفت گریه نکن اما راک در تمام این مدت در پشت صحنه گریه کرده است. هنگامی که آنها شروع به خواندن چیز دیگری کردند، The Rock رفت و برای دوستانش در هیئت TKO گریه کرد و به آنها گفت که WWE به نجات نیاز دارد. راک خیلی بهخودش افتخار میکند اما او یک عوضی است.

کودی می گوید که مادر راک بانوی فوق العاده ای است، او چیزی جز احترام برای او قائل نیست. منتها مادر من همان خانمی است که یک پلیس مخفی را در کنسرت ویلی نلسون کتک زد.

او می‌گوید ست به برنامه راک کمک می‌کند. او در مورد مسابقه تگ تیم در رسلمنیا صحبت می کند و می گوید که نمی داند که آیا این یک مبارزه عادلانه خواهد بود یا خیر. او نمی داند که آیا داستان را تمام می کند یا خیر. اما راک چه می داند؟ چگونه می تواند اینقدر مطمئن باشد؟ دراک سال‌هاست که در رینگ نبوده و در 6 آوریل، زنگ به صدا در خواهد آمد.

راک خود را رئیس نهایی نامید. اما در رسلمنیا، او فکر نمی کند که راک رئیس نهایی باشد. او فقط قرار است جوجه رومن شود.

پل هیمن وارد  میشه. او راجب یک عذرخواهی صحبت میکند.  هیمن شروع به وارد شدن به رینگ می‌کند و کودی به او می‌گوید که درخواست عذرخواهی نکرده است و می‌داند که هیمن برای وارد شدن به رینگ اجازه می‌گیرد، اما هیمن یک تالار مشاهیر است، اگر بخواهد وارد رینگ شود. مهمان او خواهد بود

هیمن از کودی تشکر می کند و می گوید که پیامی از رومن رینز با خود دارد. او می تواند هیمن را فردی بداند که شما نمی توانید به او اعتماد کنید، اما رومن فردی است که حرفش را می زند. این جمعه در اسمکدان، رومن با کودی رو در رو خواهد شد. چلنجر و قهرمان. و هنگامی که آنها رو در رو می شوند، هیچ عضو دیگری از Bloodline در داخل رینگ وجود نخواهد داشت، به جز او و او تهدید فیزیکی نیست.

 

کودی به هیمن می گوید که باشه. رومن به تنهایی اگر بیاد خوبه.  هیمن می گوید که یک نکته مهم را فراموش کرده است.  اگر رومن به تنهایی بیاید، کودی رودز نیز باید به تنهایی در اسمکدان حاضر شود. کودی به سمت هیمن می رود و می گوید معامله انجام شد


نیا جکس در مورد اینکه چگونه جایگاه بکی را در رسلمنیا می گیرد صحبت می کند.


کودی در پشت صحنه هست که جی میاد. او به کودی می گوید که می داند که به تنهایی به اسمکدان نمی رود. کودی می گوید که به هیمن قول داده است. جی می‌گوید که من هوات رو خواهم اشت.


دومینیک میستریو  در مقابل ریکوشی

ریکوشی دومینیک را با لگد به پایین می اندازد. ریکوشی یک ضربه هم به مک دونا میزنه تا دخالت نکنه.  دومینیک ریکوشی را روی  طناب میاندازد و میخواد 619  بزنه اما ریکوشی از مسیر خارج می شود . او یک ضربه به دومنیک میزنه و او رو پین میکنه

برنده ریکوشی



جی دی بعد از مسابقه وارد رینگ می شود و به سمت ریکوشی می دود اما ریکوشیت رینگ را ترک می کند.

سامی زین در پشت صحنه نشان داده می شود. او به گیبل می گوید که بازی هفته گذشته یک افتخار بود، مدت زیادی بود که چنین فشاری بر او وارد نشده بود. گیبل حرفش را قطع می کند و می گوید بله عالی بود. زین از او می پرسد که آیا حالش خوب است و گیبل می گوید که خوب است. زین میگه خیلی وقته که میشناسمت و باید مشکلت رو به  من بگی. گیبل میگه مشکلم خود تو هستی. دیگه باوجود تو نمی توانم گانتر را شکست دهم.


آدام پیرس برای امضای قرارداد مصاف برای کمربند بین قاره ای در رینگ ایستاده است. یک میز و دو صندلی داخل رینگ است و سامی زین به سمت رینگ می آید.

زین دست پیرس را می فشارد و روی یکی از صندلی ها می نشیند. پیرس گانتر را به رینگ معرفی می کند. گونتر قهرمانی بین قاره‌ای را روی میز می‌گذارد و سرپا باقی می‌ماند. گانتر می‌گوید، این معتبرترین مراسم امضای قرارداد در تاریخ است اما زین مانند یکی از ادم‌های تماشاچی لباس پوشیده است. زین به گونتر می گوید که انگار داری عصبانی میشی.. او به گانتر می‌گوید که گانتر هر کسی را شکست داده است و گانتر باور ندارد که زین بتواند او رو شکست بدهد. بسیاری از مردم چیزهای زیادی را در مورد او باور نمی کردند، Usos باور نمی کردند که او مردی باشد که به طولانی ترین دوره سلطنت تگ تیم تمام دوران پایان دهد. و یک سال بعد، او مردی خواهد بود که به طولانی‌ترین دوره سلطنت بین قاره‌ای تمام دوران پایان می‌دهد. زین قرارداد را امضا می کند و هواداران شعار "سامی" سر می دهند. گونتر به زین می‌گوید که باید به حرف دوست جدیدش چاد گیبل گوش دهد، اما او باور نمی‌کند که بتواند او را شکست دهد. طرفداران زین را تشویق می کنند اما باور نمی کنند که او بتواند گانتر را شکست دهد. و وقتی به چشم زین نگاه می کند، حتی زین هم باور نمی کند که بتواند او را شکست دهد. گونتر بعدش شروع به رجز خونی میکنه.

موزیک زین پخش می شود و او میرود.


دمیز و تروت در پشت صحنه برای مصاف امبشون باهم هماهنگ میشند


تیم ایدوس شر مقابل دمیز و تروت


سانگا میز را به بیرون پرتاب می کند. میز سانگا را می گیرد و بیون درگیری اونا یک برخورد با تروت پیش میاد و تروت روی ویر که وسط رینگ افتاده، سقوط میکنه و این کاور حساب میشه.

برندگان: دمیز و تروت



سامی زین در پشت صحنه از گیبل می پرسد که چرا فکر می کند که او نمی تواند گانتر را شکست دهد. گیبل به او می گوید این تصور ذهنی من است. گیبل گانتر را یک جانور شکست ناپذیر میدونه



موسیقی درو مک اینتایر پخش می شود و او به رینگ می آید. درو نیمی از راه را به سمت رینگ رفته است که ست جلوتر از او به سمت رینگ می رود.

ست در رینگ در حال رقصیدن است و درو به آرامی وارد رینگ می شود. درو در گوشه ای ایستاده، ست به او نگاه می کند و طرفداران آهنگ ست را می خوانند. ست به همه در دوشنبه نایت رولینز خوش آمد می گوید. او به درو می گوید که متاسف است که سر راهش او را ندیده است

درو به ست می‌گوید بعد از رسلمنیا، من مرکز توجه همه میشم. درو می گوید همه چیز برای ست یک شوخی است. او تبدیل به یک تقلید از خودش شده است اما برایش اهمیتی ندارد. سی ام پانک نیوز. منتها درو فقط به مسابقه قهرمانی جهان اهمیت می دهد. طرفداران شعار "CM Punk" را سر می دهند و درو به آنها می گوید پانک هفته آینده آنجا خواهد بود. ست و درو بعدش شروع به کوری خونی علیه هم و صحبت در مورد رسلمنیا میکنند.


نیو دی در برابر اوتیس و توزاوا

توزاوا ک ضربه به وودز میزنه اما وودز با یک پاور بمب به او پاسخ میدهد.. وودز از طناب بالا می رود، او با البو به توزاوا ضربه می زند. وودز بعدش میره برای پین


برندگان: نیو دی


کودی رودز و ست رولینز پشت صحنه هستند. ست به کودی نگاه می کند و او می گوید "یک بر یک" و کودی به او می گوید "یک در یک" و می رود.


 بکی لینچ در مقابل نیا جکس

لست من ایستندینگ مچ

 بکی به حریف منهندیل اسلم میزنه. جکس نقش زمین میشه. داور میشمره.  نیا سر پا می شود. بکی از نردبان بالا می‌رود و نیا روی میز میایستد. بکی به او لگ دراپ میزنه اما سقوط بدی داره و خودش هم همراه نیا نقش زمین میشه. داور تا نه میشمره و بکی سرپا میشه. داور تا ده می شمرد و نیا همچنان نقش زمین هست.

برنده: بکی لینچ


آهنگ رئا ریپلی پخش می شود و او می آید. بکی و رئا رو در رو می ایستند و برنامه تمام میشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش