آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49635 sam
نتایج کامل راو 23 مارس 2020
  • بازدید : (425)
Image result for raw 23 march
نتایج کامل راو 23 مارس 2020
متن در ادامه مطلب


اول شو یک ویدیو از پول هیمن و در مورد این که براک لزنر سال هاست بر کمربند قهرمانی جهان سلطه زده و مرد اول کمپانی هست صبحت میکنه پخش میشه .بعدش هیمن نام چند اسطوره رو نام میبره و میگه افرادی مثل هالک هوگان و اندرتیکر و جان سینا و رندی اورتون و ... هیچ وقت نتونستن این قدر سلطه داشه باشن.

ویدیو توسط درو مکینتایر قطع میشه و درو میگه حرفای هیمن درسته. کسی مثل لزنر نتونسته بود اینقدر تو این سال ها مرد اول کمپانی باشه و خواست ویدیو رو به عقب و به رویال رامبل برگردونن که چگونی حذف براک لزنر توسط درو مکینتایر رو میداد. مکینتایر ادامه داد که من با زدن کلیمور کیک به لزنر تو راو اثبات کردم شایستگی اینو دارم که که باهاش مسابقه بدم و بهش تو راسلمینیا کلیمور کیک میزنم و قهرمان جهان میشم.


به سالن برمیگردیم پل هیمن و براک لزنر به رینگ میان هیمن لزنر رو معرفی میکنه و میگه همه ما به اطمینان کردن نیاز داریم و اون اطمینان در براک لزنر وجود داره. درو مکینتایر هر کاری که بخواد انجام میده ما هیچ کدوم از این کاراش نمیتونه مانع شکستش توی راسلمینیا مقابل لزنر بشه. با اتفاقاتی که توی رامبل و راو افتاد براک فقط سرعت نابود کردن مکینتایر رو سریع تر میکنه و این نابودی بدون درد نیست و درو مکینتایر فقط یه عوضیه که بعد راسل طعم نابودی رو حس میکنه.



بعدش تبلیغاتی راجب حضور درومکینتایر و رندی اورتون داریم و بعدش تام میگه ای جی استایلز امشب اینجا خواهد بود.


بعدش تام و بایرون راجب راسلمینیا و میزبانی راب گرونوکوفسکی صحبت میکنن.

و بعدش تصاویری میبینم از صحبت های ای جی استایلز راجب اندرتیکر و میشل مک کول و هم چنین کتک زدن گلوز و اندرسون توسط تیکر


به رینگ میریم و ای جی استایلز و نوچه هاش به رینگ میان و ای جی راجب مسابقش با تیکر صبت میکنه و میگه میشل مک کول کسی که آندرتیکر رو وادار به انجام مسابقه میکنه ویکم با تیکر و همسرش شوخی میکنه و بعدش میگه توی راسل من تیکر رو دفن میکنم دقیقا در همون زمان مه میشل مک کول این فکر رو انداخت که تیکر رو دوباره به رینگ برگردونه تیکر دفن شده بود و من توی راسل این کارو انجام میدم و بازم در مورد تیکر صحبت کرد و به شوخی های خودش خندید و با OC جشن گرفت و این بخش به پایان رسید



تام و بایرون به قهرمانان تگ تیم جهان یعنی استریت پروفیتز ملحق میشن و میگن که اونا قراره در شب راسلمینیا از کمربنداشون در مقابل انجل گارزا و قهرمان یونایتد استیتز اندراده دفاع کنن. بعدش وگا رو تو تصویر میبینیم که راجب پیروزی خودشون تو راسلمینیا صحبت میکنه و بعدش میگه که در شب راسلمینیا آندراده تبدیل به باشکوه ترین قهرمان WWE تبدیل میشه و بعدش گارزا و اندراده هم کمی صحبت میکنن و این بخش هم به پایان میرسه.


صحنه های از رندی اورتون و ادج رو مشاهده میکنیم. اورتون امشب اینجا خواهد بود تا پاسخ چلنج ادج رو بده.



ریکوچیت و سدریک الکساندر در مقابل انجل گارزا و اندراده

اواخر مسابقه استریت پروفیتز کنار رینگ میان و یکم شلوغ کاری میکنن تا حواس بقیه رو پرت کنن از اون ور وگا به سدریک الکساندر ضربه ای میزنه و بعدش اندارده بهش یه البو مجکم میزنه و میره برای کاور

برنده: گارزا و اندارده


بعد مسابقه وگا همراه با گارزا و اندارده جشن میگیرن


صحنه های از 316 استون کلد استیو استین در راو هفته گذشته پخش میشه.


استریت پروفیتز در مقابل ترون و وینک

داوکینز و ترون هم زمان با یاراشون تگ میکنن  و به رینگ میام و داوکینز به ترون ضربه میزنه و میره تا کش اوت رو انجام بده و این کارم میکنه و بعدش با فورد تگ میکنه و فور از بالای رینگ یه اسپلش روی ترون انجام میده و میره برای کاور

برنده: استریت پروفیتز

بعد مسابقه داوکنیز و فورد داخل رینگ جشن گرفتن.


تام به ما نشون میده ارتروز چطوری تونست عنوان 24/7 رو از ردریک موس بگیره اونم وقتی موس مشغول پیاده روی تو محله خودش بود.


به رینگ برمیگردیم چارلی کروسو شاینا بلیرز رو معرفی میکنه و بلریز به رینگ میاد

چارلی از بلیرز میپرسه اگه تو بتونی قهرمان زنان جهان رو شکست بدی و قهرمان زنان بشی چه واکنشی خواهی داشت؟ اما بلیرز اروم نشسته و جوابی به چارلی نمیده و فقط بهش نگاه میکنه. چارلی دوباره به گفتگو مسلط میشه و دوباره میگه پاسخ سوالمو بده. بلیرز میکروفن رو میگیره و میگه چرا بکی اینقدر عصبی به نر میرسید. مگه من میخوام گازش بگیرم و بعدش میگه این اخرین روزایی که بکی قهرمانه و باید کمربندشو تو راسل به من بده. چارلی میپرسه ایا بکی هم باید همین انتظار رو داشته باشه؟ بلیرز میگه چیزی که بکی باید انتظار داشته باشه از دست دادن کمربندش تو راسلمینیاس بعدش به چارلی میگه سوال بعدیتو بپرس بپرس و چارلی میگه منظورت از نابود کردن بکی چیه؟ بلیرز میگه وقتی من کمربندو از بکی تو راسل بگیرم اون نابود میشه و این چیز پیچیده ای نیست و من قبلا هم به همه اینو نشون دادم. بعدش چراغا خاموش میشن و دوباره روشن میشن میبینیم که بکی داره با صندلی بلیرز رو میزنه بکی دوباره یه ضربه با صندلی به بلیرز میزنه و یه لبخند بهش میزنه و بعدش به رینگ میره. بلیرز حسابی اسیب دید و بکی هم وسط رینگ خوشحالی میکنه


الستر بلک مقابل رستلر محلی
بلک میره بالا و بعد از یک شیرجه، با اجرای استریک کار رو ادامه میده
بعدش با اجرای بلک ماس میره برای کاور و تمام
برنده بلک


اوونز به رینگ میاد
کوین میگه هفته ی قبل اومدم تا بابت مصاف در رسل 36 جوابی به رولینز بدم اما پیداش نکردم. امشب شنیدم که او اینجاست و اومدم حرفام رو بزنم
رولینزمیاد ومیگه کوی نبه چه جراتی وارد شویی شده که من با گوشت خونم اون رو ساختم.
رولینز به تاثیر خودش در کمپانی اشاره میکنه و میگه همه ی اینها رو مدیون من هستید.
کوین میخواد جواب بده اما ست مانع میشه. ست میگه تو به چه جراتی میخواهی مقابلم در رسل قرار بگیری وقتی اصلا  سابقه ی حضور در رسل رو نداری اما من همیشه پای ثابتش بودم.تو هیچ وقت نمیتونی شکستم بدی و رسلمنیا تبدیل به بدترین روز زندگیت میشه. ست برای بردش چند جمله ی دیگه کوری میخونه میره.

به کریر شارلوت مرور میکنیم

شارلوت در پشت صحنه میگه من نگران رسل نیستم بلکه این ریپلی هست که باید نگران مصاف مقابل من باشه. او همیشه میخواد مثل من بشه و من در رسل او رو شکست میدم تا بگم که راه زیادی تا رسیدن به موقعیت من داره. من همونی هستم که در رسلهای قبلی از کمربندم دفاع کردم و حتی استریک شکست ناپذیری اسکا رو شکستم. البته ریپلی اولین زنی هست که از ان ایکس تی میاد تا در رسل از کمربندش دفاع کنه اما کارش با شکست تموم میشه. سی ام پانک نیوز.بعدش او میتونه بشینه و مسابقات من رو تماشا کنه تا پیشرفت بکنه. شارلو تبه افتخارات خودش اشاره میکنه و با گفتن اینکه برنده ی رسل هست حرفاش رو تموم میکنه.

حرفهای اورتون
رندی به رینگ میاد. اورتن میگه در طی چند ماه گذشته، من کارهایی انجام داده ام و گفتم که همش سوء تفاهم بوده. اما امشب اینجا هستم تا  همه چی رو روشن کنم. ادج میخواد من در رسل مقابلش قرار بگیرم و منتظر جوابم هست. اما من قبل جواب یک عذرخواهی میکنم. من تازگیها به بت فونیکس گفتم که ادج دیونه ی واکنش مردم هست اما درواقع ادج خودشیفته هست. اورتون بعدش به دوران فعالیتش اشاره میکنه و میگه من افتخاراتم رو مفت به دست نیاوردم و برای همشون تلاش کردم. حالا ادج بعد از 9 سال که خونه نشین بوده میخواد بیاد مقابل من که همیشه اینجا بودم مسابقه بده.
من ادج و خانواده اش رو دوست دارم و میخوام او را به خونه پس بفرستم. اما ادج من رو برای رسل به چالش کشونده. خوب  شاید ادج داستان ما رو برای رسل ترتیب داده باشه اما من هستم کمه پایان داستان رو رقم میزنم.

با این حرفهای اورتون شوی راو تموم میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • بردیا گفته: بردیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/05 و 13:43 دقیقه ارسال شده.

    شینا بلیرز خرابه شینا بیزلر درستش هست

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/05 و 9:54 دقیقه ارسال شده.

    مهدی پست در اختیار توعه

    پاسخ : اوکی نوشتم
    فعلا بای و بازم تشکر

  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/05 و 9:21 دقیقه ارسال شده.

    سلام رفیق
    چقدر سحر خیزی. دمت گرم
    خوب من از کجا بنویسم باقی راو رو؟

    پاسخ : سلام داداش شرمنده دیشب نتونستم بیام یکم دیر پاشدم تازه امروز
    من تا قبل مسابقه الیستر بلک مینویسم باقیش با تو
    پاسخ :
    عیب نداره دیشب که اصلا کسی نبود

    من باقیش رو از مصاف بلک مینویسم
    ممنون
    پاسخ : باشه داداش اخراشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش