آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 12 اپریل 2024
  • بازدید : (805)

Custom WWE SmackDown Logo by Beanz345 on DeviantArt


نتایج کامل اسمکدان 12 اپریل 2024


متن در ادامه مطلب

 

 

 

به مصاف کودی رودز و رومن رینز در رسلمنیا مرور میشه

 

کودی وارد سالن میشه.

 

 او می‌گوید روز دوشنبه د راک حرفهایی زد. کودی حرفهای راک رو تکرار میکنه و میگه به حرفاش باور دارم. او می گوید سه هفته دیگر به لیون فرانسه می رود تا با حریف جدیدش رو به رو شود. حریفانی که از بین مسابقات امشب روشن میشود. کودی اسامی مدعیان رو یاداوری میکنه و میگه کوین اونز فکر می کند او بهتر از کودی است و او فکر می کند بهتر از اوونز است. اما تنها یک راه برای فهمیدن وجود دارد.

 

او می گوید که دیگر شکارچی نیست بلکه یک شکار است. برای کسانی که در اسمکدان تازه وارد هستند باید بگم که  نامم کودی رودز است. کودی رینگ را ترک میکند.

 

 

بیلی وارد ورزشگاه میشه

 

جیمی یوسو، سولو سیکوآ و پل هیمن در پشت صحنه قدم می زنند و دری را می بینند که روی آن نوشته شده «کابوس آمریکایی» . منظور این نوشته کودی رودز هست. آنها عصبانی هستند و کوین اونز وارد می شود. سولو به هیمن می گوید که میره با اونز درگیر بشه. هیمن به او می‌گوید که اگر می‌خواهند به اتاق قبلی خودشون برگردند، باید کمربند قهرمانی را پس بگیرند و این دستور رئیس قبیله است.

 

ویدیویی پخش می‌شود که اعلام می‌کند شیمس دوشنبه بازخواهد گشت.

 

 

مسابقه سه طرفه

 

بابی لشلی مقابل سانتوس اسکوبار مقابل لس آنجلس نایت

 

الکترا لوپز سعی کرد حواس بقیه رو به نفع اسکوبار پرت کنه اما بی فاب که همراه لشلی امده بود، باهاش درگیر شد داوکینز از تیم استریت به نفع لشلی خواست دخالت بکنه اما آنجل و هامبرتو او را از کنار رینگ پایین می آورند. فورد روی انجل و هامبرتو یک سنتون میزنه. سی ام پانک نیوز. درون رینگ، لشلی یکضربه به سانتوس میزنه. او میخواد روی اسکوبار اسپیر بزنه اما اسکوبار از مسیر خارج می شود. لانایت با حرکت بی اف تی به اسکوبار حمله میکنه. نایت میره برای کاور و پایان

 

برنده لانایت

 

گزارشگر از ری مستریو مصاحبه میکنه. او به ری می گوید که سانتوس اسکوبار حمله او به دراگون لی را انکار می کند. همه آنها می خندند و ری به او می گوید که حقیقت روشن خواهد شد اما امشب تمرکز او روی AJ Styles و Kevin Owens است. ری به او می گوید که او معتقد است که یک بار دیگر به کمربند قهرمان دبلیو دبلیو ای خواهد رسید.

 

بلادلاین در رینگ هستند. پل هیمن خود را معرفی می کند و می گوید به دستور رئیس قبیله، Bloodline هیچ بهانه ای در مورد آنچه در رسلمنیا رخ داد ارائه نمی دهد. آنها جان سینا، آندرتیکر یا جی اوسو را سرزنش نمی کنند.

هیمن می گوید در رسلمنیا 39، رومن رینز متمرکز، استراتژیک و بی احساس وارد رینگ شد. کودی رودز با دیدن سولو برای یک ثانیه حواسش پرت شد و رومن از فرصت استفاده کرد و او را شکست داد.

 

در رسلمنیا 40، کودی همین فیلمنامه را روی رومن اجرا کرد. ست رولینز به کودی گفت که سپر او خواهد بود. وقتی رومن در رسلمنیا 40 یک صندلی در دست داشت و می‌توانست با آن کودی را بزند، این کار را نکرد. زیرا رومن پس از 10 سال انتظار برای انتقام از ست رولینز، تسلیم وسوسه شد. هوس انتقام از ست حواسش را پرت کرد. کودی رودز آماده، استراتژیک، متمرکز و آماده بود. و مسابقه تمام شد.

هیمن می گوید قهرمان جدید شما کودی رودز است. اما مانند ققنوس که از میان خاکستر دوباره متولد میشود....

سولو حرف او رو قطع میکنه و می گوید که باخت و برد مهم است. این بدان معناست که انها نیاز به تغییر دارند. سولو به جیمی نگاه می کند. او جیمی را در آغوش می گیرد. به او می گوید که برادرش است و او را دوست دارد.

سولو دور می شود و تاما تونگا، پسر هاکو با یک هودی مشکی وارد رینگ می شود. او جیمی را کتک می زند و هیمن در گوشه ای ایستاده است و غافلگیر شده. سولو به جیمی حمله میکند. او بعدش  تلفن همراه را از هیمن می گیرد و می شکند. تاما تونگا یک صندلی فولادی را می گیرد و آن را دور گردن جیمی قرار می دهند. سولو به او می گوید که او را دوست دارد. سولو به صندلی ضربه میزند و همراه توما میرود.

 

کامرون گرایمز در مقابل برون بریکر

بروکر یک سابمیشن روی کمر حریف اجرامیکنه. گریمز رها میشه و هد لاک میزنه اما بروکر بهش اجازه نمیده. بروکر به سمت طناب ها می دود و با استاینرلاین به حریف ضربه می زند. او به سمت گریمز می دود اما گریمز او را با لگد دور می کند. گرایمز از روی طناب می پرد اما بروکر او را به کف رینگ میکوبد و با اجرای اسپیر میره برای کاور

برنده برون بروکر

 

ای جی استایلز در پشت صحنه در مورد اینکه اشتباهش در رسلمنیا را جبران خواهد کرد، حرف میزنه.

او برای حریفانش در مسابقات سه طرفه کوری میخونه و میگه بعد از حذف کردن شما، به کمربند قهرمانی در برابر کودی میرسم

 

بیلی به رینگ میاد و به مردم می گوید که احساس خوبی دارد. طرفداران شعار «بیلی» را سر می‌دهند. او می‌گوید که احساس غرور می‌کند که خود را قهرمان جدید زنان می‌نامد.

او می گوید که در رسلمنیا برد و باخت داشته اما این کمربندی که دارد، احساس خاصی دارد. متفاوت است. او می گوید این قهرمانی به خاطر هواداران فرق می کند. او از طرفداران تشکر می کند. بیلی می خواهد تیفانی استراتن به سالن بیاید. استارتون .. او به بیلی می گوید که این بی ادبانه بود که  در رسلمنیا به او فرصت داده نشد. استراتن به بیلی می گوید که او به دنبال یک چالش برای کمربند هست. بیلی میگه میخواستم چالش رو به نایومی بدم. تیفانی نایومی را لایق مصاف برای کمربند  نمیدونه

موسیقی نائومی پخش می شود و او به رینگ می آید. تیفانی به او هشدار میده که درگیر نشه. نائومی به تیفانی می گوید که هر چیزی را که در کمپانی به دست آورده و قصد ندارد متوقف شود.

او به بیلی می‌گوید که هنوز نمی‌تواند چالش او را بپذیرد، زیرا ابتدا می‌خواهد با تیفانی روبرو شود.

 

کایلا براکستون در پشت صحنه مقابل اتاق دکتر است. هیمن هنوز در بهت هست. گزارشگر از او می پرسد که آیا جیمی خوب است و او سرش را تکان می دهد. تاما تونگا وارد می شود و به هیمن نگاه می کند. سولو وارد می شود که به انگشت شست خود نگاه می کند، او می پرسد این یعنی چه.

 

نائومی در مقابل تیفانی استراتن

تیفانی یک موقعیت برای کاور داشت اما نایومی کیک وات کرد. تیفانی نائومی را روی شانه هایش بلند می کند اما نائومی روی پاهایش فرود می آید. نائومی میخواد اینزیگری بزنه اما تیفانی بلاکش میکنه. تیفانی یک آلاباما اسلم میزنه . بعدش مونسالت رو اجرا میکنه. نائومی از مسیر او کنار میکشه. نایومی به حریف کناف جک میزنه و میره برای کاور

برنده: نائومی

 

بسته ویدیویی درباره آستین تئوری و گریسون والر پخش می شود. آنها در مورد هنرمندانی صحبت می کنند که در رسلمنیا 40 حضور داشتند و آنها را تماشا کردند که عناوین تگ تیم اسمکدان را به دست آوردند. تئوری در مورد این صحبت می کند که چگونه والر وارد اولین رسلمنیا خود شد و قهرمانی تگ تیم را به دست آورد. والر در مورد چگونگی پیروزی تئوری در برابر جان سینا در سال گذشته صحبت می کند. تئوری می گوید آنها بزرگترین تگ تیم شکست ناپذیر تاریخ هستند.

 

در پشت صحنه، تیم ریپابلیک و استریت با نیک آلدیس هستند. او به آنها می گوید که هفته آینده برای آنها رقیب پیدا خواهد کرد.

 

لوگان پل تبلیغی را در مورد نحوه پیروزی در رسلمنیا نشان می کند. او می گوید وارد شد و قهرمان ماند. این بزرگترین رسلمنیا بود. او می گوید که این یک دوره جدید است و او بخشی از آن است.

 

چلسی گرین و پایپر نیون در مقابل جید کارگیل و بیانکا بلایر

نیون به جید اشاره می کند. بیانکا می رود تا تگ بکنه اما نیون او را در هوا می گیرد و با پاورسلم به او ضربه می زند. نیون با حرکت کنون بال کار رو ادامه میده. او از طناب بالا می رود و شیرجه میزنه اما بیانکا از مسیر خارج می شود. چلسی تگ می کند و بیانکا هم به جید تگ میده.

جید چلسی را به کف رینگ میکوبه. بعد حرکت رو تکرار میکنه و میره برای پین

برندگان: جید کارگیل و بیانکا بلایر

 

 بایرون ساکستون با کوین اونز است. او از بایرون می‌پرسد که آیا آن عکس‌های باحال را دیده است که مردم در پشت صحنه هستند و به سمت رینگ می‌روند، این همان کاری است که او می‌خواهد انجام دهد. سی ام پانک نیوز. اونز میکروفون را می گیرد و میره به سمت رینگ. او در مورد مسابقه اش مقابل ری و لس آنجلس نایت صحبت می کند.

 

مسابقه سه طرف

 کوین اونز در مقابل ری میستریو در مقابل ای جی استایلز

ری یک کراس بادی روی استایلز میزنه. استایلز او را می گیرد و  میخواد سوپلکس بزنه اونز AJ را از پشت می گیرد و روی هر دو حریف سوپلکس میزنه. ری استایلز را روی طناب می اندازد و 619 را اجرا میکنه. اونز میره اسپلش روی ایجی اجرا کنه اما موقع فرود، ای جی زانوهایش را بالا می اورد. ای جی از طناب بالا می رود اما ری پای او را می گیرد. ری از طناب بالا می رود اما AJ مانعش میشه. استایلز میره برای اجرای استایلز کلش روش اونز. او بعدش ری رو کاور میکنه و تمام

 

برنده: ای جی استایلز

 

LA Knight بعد از مسابقه وارد رینگ می شود و با ایجی چشم تو چشم میشه


پایان


 

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیر علی گفته: امیر علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/01/25 و 13:03 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    ببخشید الان سولو به جیمی و بلادلاین خیانت کرد درسته؟

    پاسخ : بله. قراره با نوچه خودش کار کنه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش