آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 22 مارس 2024
  • بازدید : (673)

Smackdown: Here Comes The Pain Ep.2: Who Is Michael? - YouTube


نتایج کامل اسمکدان 22 مارس 2024


متن در ادامه مطلب

 

تصاویری از ورود گروه دمیج به ساختمان را می بینیم.

ری میستریو وارد می شود. این اولین بازی او پس از بازگشت از مصدومیت در نوامبر 2023 است.

 

ری میستریو در مقابل سانتوس اسکوبار

میستریو اسکوبار را می گیرد و او را به حاشیه رینگ پرت میکند. اسکوبار بیرون رینگ می افته.  میستریو اسکوبار را وارد رینگ می کند و میره حرکت پرشی بزنه اما فردی نقابدار، پای میستریو را می گیرد! میستریو گیج به نظر می رسد و به آن شخص خیره می شود. آن شخص نقاب را برمی دارد و مشخص می شود که او دومینیک میستریو است! اسکوبار با 619 به ری مستریو ضربه می زند و برای پیروزی، فنتوم درایور رو اجرا میکنه و میره برای کاور.

برنده سانتوس اسکوبار

 

ری میستریو از دست پسرش  عصبانی است.

 

بازپخش‌هایی از مصاف بیلی با داکوتا کای در هفته گذشته در اسمک‌دان نشان داده می‌شود.

بیلی از نائومی برای کمک به او در هفته گذشته تشکر می کند. نائومی می‌گوید که از کمک کردن خوشحال است، اما خشم او متوجه IYO SKY است. بیانکا بلایر با عصبانیت به سمت بیلی می آید و می گوید هر چیزی که سر راه بیلی قرار می گیرد چیزی است که او سزاوار آن است. قبل از اینکه نائومی از بلایر حمایت کند، بیلی و بلیر شروع به بحث می کنند.

 

نائومی و بیانکا بلایر در پشت صحنه هستند برای از بین بردن گروه دمیج با هم هماهنگ میشند.

 

آستین تئوری و گریسون والر در برابر  اندرسون و لوک گلووز

 اندرسون از طناب دوم یک شیرجه روی تیوری میزنه. تیوری به بیرون رینگ میافته. اندرسون و گلووز با هم توی رینگ اماده هستند و میخوان روی والر مجیک کیلر بزنند اما والر از دستشون رها میشه. والر اندرسون را با مشت از رینگ بیرون می اندازد. گلووز هم والر رو پرت میکنه بیرون. سی ام پانک نیوز. تئوری میاد مصاف رو ادامه بده و روی گللوز یک کاور انجام میده. والر با دستهاش تکیه گاه پاهای تیوری میشه تا بتونه کاور رو کامل کنه.

برنده گان: والر و تیوری

 

ویدیو: گزیده حضور رومن رینز در نمایش پت مک آفی.

 

رومن رینز اواخر امشب با کودی رودز رو در رو خواهد شد.

 

نائومی در مقابل ایو اسکای

اسکای و نائومی به آرامی بلند می شوند و ضربات مشت را رد و بدل می کنند. نائومی البو میزنه و بعدش  اسکای را روی طناب قرار می دهد. او یک دی دی تی در اونجا اجرا میکنه. تیم جنگجویان کابوکی به سرعت میان تا حواس او را پرت کنند. ایو اسکای از پرت شدن حواس نایومی استفاده میکنه و به او مونسالت میزنه و پینش میکنه

برنده ایو اسکای

 

گروه دمیج بعد از مسابقه به نایومی حمله کردند. بیانکا به کمک نایومی اومد. گرو دمیج او رو زدند و مردم برای بیلی شعار دادند اما بیلی در پشت صحنه خودش مصدوم بود و نتونست بیاد

 

ویدئو: جید کارگیل می گوید او به اسمکدان می آید و جمعه آینده اولین حضور او در اسمک خواهد بود.

 

تریلر مستند Bray Wyatt نمایش داده می شود

 

بیانکا بلیر به پاک کردن چشمان نائومی که حین درگیری با گروه دمیج اسیب دیده، کمک می کند. تیفانی استراتن می آید و آنها را مسخره می کند.

 

دفتر مدیر کل اسمکدان، نیک آلدیس

کوین اونز در حال گفتگو با نیک آلدیس، در مورد لوگان پل است. تیم پریتی دیسلی وارد می شوند و از توطئه ای علیه خودشان شکایت می کند. آنها می گویند که او چیزی در مورد کشتی تگ تیمی نمی داند، اما اوونز اشاره می کند که در رویداد اصلی رسلمنیا سال گذشته موفق به کسب عنوان تگ شد. او آنها را به مسابقه ای در هفته آینده دعوت میکند. اورتون در کنار التون پرینس ظاهر می شود و او را می ترساند. اونز و اورتون وانمود میکنند که میخوان برند اما ناگهان برمیگردند و به تیم پریتی پانچ میزنند

 

شب گذشته، LA Knight به AJ Styles در خانه اش حمله کرد. استایلز شکایت نکرد. بنابراین نایت آزاد شد.

 

استریت پروفیتز (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) با بابی لشلی و بی‌فاب در مقابل تیم ای او پی (آکام و رازار) با کاریون کراس، اسکارلت و پل الرینگ

داوکینز وارد رینگ می شود و به آکام ضربه می زند. داوکینز یک انزویگیری اجرا میکنه. داوکینز آکام را روی شانه هایش بلند میکند، اما آکام رها میشه. فورد تگ می کند، اما آکام او را از رینگ بیرون میکشد. رازار تگ می‌کند. او فورد را کاور میکند. داوکینز کاور رو میکشنه ! فورد سپس آکام را برای پیروزی پین می کند!

برندگان: استریت پروفیتز

 

پل هیمن با رئیس قبیله خود تلفنی صحبت می کند. او تأیید می کند که کودی رودز به تنهایی اینجاست. مردم منتظرند.

هفته آینده بیانکا بلایر با داکوتا کای مبارزه خواهد کرد. ما همچنین چند مسابقه مقدماتی تگ تیم خواهیم داشت. استریت پرویتز با گریسون والر و آستین تئوری مبارزه خواهد کرد و نیو کچ ریپابلیک با لگادو دل فانتاسما مبارزه خواهد کرد. سی ام پانک نیوز. کوین اونز و رندی اورتون نیز در برابر پریتی دیسلی حضور خواهند داشت. جید کارگیل نیز اولین بازی خود را در اسمکدان انجام خواهد داد.

 

رومن رینز و کودی رودز رو در رو می شوند

 رومن رینز در کنار پل هیمن وارد صحنه می شود. سلطنت می گیرد

زومن در رینگ قدم می زند و به جمعیت نگاه می کند. هیمن او را در آغوش می کشد. رینز می‌گوید مرد عاقل قول داد و رئیس قبیله به قول خود عمل کرده است. رینز مرد حرفش است و اینجا تنهاست. رینز می گوید زمان آن رسیده است که رودز او را تصدیق کند.

کودی رودز در حال قدم زدن در پشت صحنه نشان داده می شود. جمعیت با دیدن او به شدت واکنش نشان می دهند. او بعدش وارد سالن میشه

 رینز می گوید که به قولش عمل کرده است و خودش به تنهایی اینجاست. رودز می‌گوید که اگر رینز به تنهایی آمده، رودز هم همینطور امده. رینز به هیمن نگاه می کند و می گوید رودز یک احمق است. رودز برای او احمق است. رودز شایسته نیست که در اوج  این شرکت باشد زیرا او یک احمق است. رینز می‌گوید هیچ‌کس به اینکه رودز کار درست را انجام دهد اهمیتی نمی‌دهد. رودز خود را با برادر کوچکش، ست رولینز، هماهنگ کرده است. روز دوشنبه، رودز بستری خواهد شد. رینز با تمسخر می گوید که رولینز، سپر رودز خواهد بود. رینز با رولینز در شیلد بود. آنها کارهای خوبی انجام نمی دادند، اما آنها برادر بودند. سپس رولینز به او خیانت کرد.به همین دلیل است که رودز یک احمق هست.

رودز می گوید که شیلد را به خاطر می آورد. آنها غیرقابل توقف و شکست ناپذیر بودند. آیا رینز اولین تیمی را که شیلد را شکست داد به یاد می آورد؟ ان تیم، تیم رودز بود. رودز از او می‌پرسد که آیا می‌تواند به ست رولینز اعتماد کند؟ رودز از جمعیت می پرسد و آنها تشویق می کنند. رودز می گوید رولینز ممکن است از دل و جراتم متنفر باشد. منتها من بیشتر، از رینز متنفرم.

رودز وضعیت رینز را می بیند. آیا رینز می تواند به شریک خود در رسلمنیا اعتماد کند؟ آیا رینز می تواند به راک اعتماد کند؟ رودز می گوید همه آنها کمی گیج شده اند. آیا رینز رئیس قبیله است یا رئیس نهایی؟ رینز لبخند می زند. رینز می گوید این مثل یک سیاستمدار واقعی گفته شد. آیا رودز برای فرمانداری نامزد می شود؟ رودز چیزهایی را وعده می دهد اما به آنها عمل نمی کند. رودز به مردم دروغ گفت. ودز شماره دو است.. رودز بزرگترین شماره دو تمام دوران است. رینز برای همیشه شماره یک است.

رودز به آنچه رینز گفت فکر می کند.. رینز احتمالاً در آینه نگاه می کرد و می خواهد چهره بعدی یک نسل باشد. رودز از برونو سامارتینو، ریک فلیر، راک، آستین و سینا نام می برد. رودز می‌گوید که این موضوع را به رینز واگذار کرده است. بسیاری از بچه ها با این آرزو بزرگ می شوند که می خواهند پادشاه بعدی کمپانی باشند. وقتی صحبت از رسلمنیا به میان می‌آید، رودز شماره دو نیست. او شماره یک هست. رودز برای رینز در رسلمنیا آرزوی موفقیت می کند و دستش را دراز می کند. رینز از دست دادن با او امتناع می کند و میره

رینز ناگهان برمی گردد و انگشتانش را به هم می زند. موسیقی رینز پخش می شود. Solo Sikoa و Jimmy Uso راهی رینگ میشوند. آنها به آرامی به رودز نزدیک می شوند. ست رولینز از میان جمعیت می آید و به بلادلاین می خندند. بلادلاین از حمله خودداری می کنند.

 

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش