آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59752 amir1383
14150 48864 rey
34 1394 sam
20515 58368 rey
10807 48260 sam
کلیپ شکستن صندلی تریپل اچ با پتک توسط کودی رودز در AEW
  • بازدید : (290)
کلیپ شکستن صندلی تریپل اچ با پتک توسط کودی رودز در AEW

کلیپ شکستن صندلی تریپل اچ با پتک توسط کودی رودز در AEW

برای دانلود روی نوشته بالا کلیک کنید

با فیلترشکن وارد شوید



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مسی گفته: مسی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/21 و 18:59 دقیقه ارسال شده.

    نامردا این بدبخت چی گفت باعث شدید بره اونوقت اون رو دار کلی فحش داد مهدی کَکِشَم نمیگزه

    پاسخ : اون نرفته فقط دیگه نمیخواد بیاد

  • محمود  گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 12:24 دقیقه ارسال شده.

    پست خودمه نمیخواهم باشه میروم تلگرام واینستا بهترمه تا یکی منت رو سرم بذار ه
    حذف کن جان زود باش

    پاسخ : به جون مادرم منت نذاشتم.بهت دارم میگم پستتو من همون دیشب گذاشتم. رزبلاگ یه قابلیت داره اونم اینه که میتونی پستتو به تاریخ دیگه ای موکول کنی.من از قسدی پستتو گذاشتم برای الان تا با پست اسمکدان قاطی نشه.لطفا نرو و از سایت لذت ببر.من شخصا از نظرسنجیت خوشم اومد و اگه بری ناراحت میشم.
    اصا میخواهی یه عکس بزارم از تاریخ و قابلیت پستت

  • محمود  گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 12:18 دقیقه ارسال شده.

    برای منت گذاشتن رو سرم نخواستم آقا همین حالا پستم پاک کن

    پاسخ : آقا منتم کجا بود.باور کن من بلافاصله بعد از اینکه بگی گذاشتم پستتو اما تاریخشو به 12 امروز موکول کردم تا پستای اسمکدان با بقیه قاطی نشه.

  • محمود  گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 11:18 دقیقه ارسال شده.

    صندلی بشکنه هر کاری کنه به پای wwe نمیرسه، اسم خودشون گذاشتند کمپانی حرفه ای بعد بلد نیستن حرکات. درست انجام بدن طرف رو خودش فنیشر میزنه هههه
    یه انتقاد دارم الان پتک زدن کودی به صندلی کی درخواست داده بود خوشم میاد پست های من درآوردی برای خودت میزنی پست های بچه ها بزن بعد میگی بعد بچه ها مطالب هاتون بفرستید پست بزنم شما مطالب چرت وپرت پست میزنی پس معلوم کسی ببینه پست نمیزنید دفعه دیگه میره زیر پست فقط مهدی مطلب ارسال میکنه نه اشکان و نه سینا

    پاسخ : ببین داداش از کل این بچه ها دو نفر فقط برام پست فرستادند.یکی تو یکی سرنوشت بد نوشت.مال اونو گذاشتم مال تو رو هم گذاشتم انتشارش نیم ساعت دیگس برای اینکه با پست اسمکدان قاطی نشه.اگه دقت کرده باشی من به پی حرف همتون رفتم و هرچی گفتید هر انتقادی کردید هر درخواستی داشتید من دارم با جون و دل انجام میدم.دیگه این حرفا چیه.این پست هم لازم بود بزنم چون خیلی ها نمیدونستند و جالب بود.خوشت نمیاد آقا نیا تو وب الان بهترین وب کشتی کج تو ایرانیم و هیچ کس نمیدونه و قابل نمیدونه.پس بهتره بقیه انتقادارو به سایتایی بگو که بزرگه و همه توشن منتها به حرف کسی گوش نمیدن.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش