آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
افتخارات ویل آسپرای
دسته بندی : زندگی نامه,
  • بازدید : (259)
افتخارات ویل آسپرای

افتخارات ویل آسپرای

متن در ادامه مطلب

هدیه محمدرضا برای ماهان جونیور



نویسنده:

محمد رضا


افتخارات ویل آسپرای:


_یک دوره قهرمان تگ تیم Ftw همراه با پل رابینسون
_یک دوره قهرمان لوچا بریتانیا ورلد چمپیون
_یک بار قهرمان mcw چمپیون
_سه دوره قهرمان پرو رسلینگ ژاپن IGPW
_قهرمان نیواوپن ویت چمپیون برای یک دوره
_بهترین سوپراستار جونیور سال 2016
_یک دوره قهرمان پروگرس چمپیون
_قهرمان تگ تیم پروگرس چمپیون
_سوپر استرونگ استایل 16سال 2015
_قهرمان سنگین وزن Pwa برای یک بار
_رتبه دهم بین 500 کشتی گیر سال 2019 از نظر مجله PWI
_برتیش کرزوریت چمپیون دو دوره
_قهرمان سنگین وزن و همچنین قهرمان تگ تیم برتیش هر کدام یک دوره
_قهرمان ورلد تلویژن چمپیون رینگ آف هانر
_بهترین فنیشر سال 2017
_مسابقه سال او و مت سایدل و ریکوچیت درمقابل آدام کول و یانگ باکس در سال 2016
_SWE چمپیون برای دو دوره
_برنده جایزه سال با درو گلاوی در سال 2017
_عنوان تگ تیم wcpw یک دوره با اسکات وین رایت
_مسابقه سال با شینگو تا کاگی در سال 2019



"تقدیم به ماهان جونیور طرفدار ویل آسپری"



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 13:06 دقیقه ارسال شده.

    ممنونم سلامت باشی شکلکشکلک

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 12:26 دقیقه ارسال شده.

    موفق باشی

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 10:43 دقیقه ارسال شده.

    خواهش میکنم، فعلا ندادم دو سه هفته دیگست

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 9:46 دقیقه ارسال شده.

    مرسی محمدرضا جان ک یادت بود همچین چیزی
    واقعا ممنونم ازت

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 1:24 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید یک لحظه فکر کردم اشکان نوشته
    محمد رضا دمت گرم مثل همیشه مفصل بود
    راستی کنکورت چیشد داداش؟

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 1:22 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم اقا اشکان عالی بود
    ماهان جونیور عزیز شما هم خودتو ناراحت نکن انتقاد که همیشه هست حرف پوچ هم از اون بدتر
    با آرزوی موفقیت برای جفدتتون

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 0:12 دقیقه ارسال شده.

    مهدی درست میگه یکم به خودت استراحت بده، چون آگه مرتب پست بزنی یه کم دلزده میشی به وب کم کم پیش برو که خسته ات نکنه
    و وقت بیشتری برای استراحت و سایر کارها داری
    مهدی از سر نصیحت ودلسوزی این حرف ها رو میزنه

    پاسخ : خب باشه اگه اصرار میکنید استراحت میکنم.فقط بزارین یه دو سه تا پست دیگه مونده بزازم بعد یکم استراحت کنم.ممنون از اینکه به فکرمید

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/05 و 0:00 دقیقه ارسال شده.

    خواهش میکنم آقا ماهان
    آگه گفتی از کجا فهمیدم طرفدار ویل آسپرای هستی؟
    از پست آدام کول 31ساله اعجوبه زرد پوش اونجا گفته بودی من طرفدار آدام کول و جان ماکسلی وکنی اومگا هستم ویل آسپرای نسبت به این سه کشتی گیر مطلب ازش نبود تو سایت بهمین خاطر نوشتم

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 23:33 دقیقه ارسال شده.

    واقعاعشق میکنم وقتی صمیمیت بچه های وب رو میبینم
    دمتون گرم مرسی که هستین 💗💗

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 23:31 دقیقه ارسال شده.

    قبلا از رومن رینز مطلب نوشتم بالای صفحه جستجو رومن رینز سرچ کنی مطالب رومن رینز برات باز میشه میتونی مطالب هارو بخونی (زندگینامه رومن رینز درخواستی) جدید هست من نوشتم

  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 23:08 دقیقه ارسال شده.

    سلام اشکان

    خسته نباشی

    تو این چند روزه خوب اپ کردی اما یه چیزی رو باید بگم

    تو اگر هم چی رو پوشش بدی ذهنت قاطی میکنه

    باید تقسیم کار کنیم

    مثلا تو فقط درخواستی بزار

    چون وقتی خبر و مقاله و دانلود میزاریو هر کدوم کلی کامنت براشون میاد، ذهنت درگیر چند جا میشه

    زیاد هم با بروبچ نه گرم بگیر نه بحث کن. یعنی درحد یک مربی باهاشون برخورد کن.

    صمیمی بشی سیریش میشند

    بحث کنی دعوا میکنند

    من بقیه بخشها رو پوشش میدم

    نگران نباش

    موفق باشی



    پاسخ : خب من دوست دارم بیشتر به وب کمک کنم و نمیتونم از همه چی نذارم.من به عنوان نویسنده قول دادم به خودم که به همه در بزنم.

    ایشالا بتونم کنترل کنم کاربرارو.محمود چی شد؟پیداش کردی؟
    پاسخ :

    بله حله. مشکل رفع شد

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 22:42 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم داداش محمدرضا
    مرسی و ممنونم ازت
    عالی بود
    واقعا خیلی وقت میزاری برای مقاله ها
    دمت گرم❤️

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 22:41 دقیقه ارسال شده.


    میشه راجع به رومن رینز هم براری.من خیلی دوسش دارم

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/04 و 21:46 دقیقه ارسال شده.

    عکسی که کمربند داشت خیلی قشنگ داشت بنظرم هرجور راحتی بازهم ممنون

    پاسخ : آره اما اگه بزارم عکس بزرگ و خراب میشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش