آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 15 مارس 2024
  • بازدید : (589)

File:WWE SmackDown (2019) Logo 2.svg - Wikimedia Commons


نتایج کامل اسمکدان 15 مارس 2024


متن در ادامه مطلب

با مرور به بخش بلادلاین در اسمکدان گذشته، برنامه شروع میشه

د راک به رینگ میاد. هواداران شعار "راکی" را سر می دهند. او می گوید این شهر متفاوت است. سال ها پیش، وقتی برای اولین بار شروع به کار کرد، اینجا در ممفیس کارش را شروع کرد. او می گوید: "بالاخره، دراک به خانه بازگشت." او می گوید که آنها می خواهند خوش بگذرانند. دراک کودیو رولینز را دلقک و بچه ننه خطاب میکند و میخواهد حال انها را بگیرد

در اینجا داستانی در مورد چگونگی به دنیا آمدن کودی است.

راک همچنان به آواز خواندن ادامه می دهد و کودی رودز را مسخره می کند و اینکه چگونه او اشتباه کرده است. او ست رولینز را مسخره می کند و اینکه چگونه بکی لینچ از او محبوب تر است و چگونه ست مایه شرمساری است. او بچه‌های کودی را مسخره می‌کند و خود را رئیس نهایی می‌نامد.

او می گوید هفته گذشته، کودی کاری برای راک انجام داد. ما یک کلیپ از کودی رودز در حال سیلی زدن به راک را در هفته گذشته می بینیم. راک می گوید بله کودی به من سیلی زد. راک کودی را مسخره می‌کند و می گوید راک می خواهد با مادر کودی صحبت کند.

 راک می داند که مادر کودی دارد برنامه را تماشا می کند. دراک پول کودی و خانواده اش را از او خواهد گرفت.  در رسلمنیا1، آنها قرار است کودی و ست را شکست دهند.  آن کمربند با رومن رینز خواهد ماند. و مادر کودی یک کمربند عادی برمیدارد تا با آن کودی را بزند.  طرفداران شعار "راکی" را سر می دهند و او می گوید " ببینید رئیس نهایی چه چیزی می پزد."

 

آنجل و هامبرتو در مقابل خواکین وایلد و کروز دل تورو

وایلد با اجرای دی دی تی میره برای کاور اما هامبرتو اجازه نمیده. دل تورو به هامبرتو دراپ کیک میزنه. هامبرتو  به بیرون رینگ میافته. دل تورو هم به بیرون میره اما هامبرتو او را به حفاظها میکوبه. لگادو دل فانتاسما وارد رینگ می شود، هامبرتو وایلد را به هوا پرتاب می کند و آنجل با یک ضربه به او ضربه می زند و می رود برای پین.

برندگان: لگادو دل فانتاسما (انجل و هامبرتو)

 

کایلا مقابل ورودی هست و لانایت وارد میشه.  هواداران شعار "LA Knight" را سر می دهند. او AJ Styles را فرا می خواند اما AJ نمیاد. او ای جی استایلز را ناپلئون استایلز می نامد. او می گوید که ای جی به استرالیا پرواز می کند اما نمی تواند به ممفیس بیاید.

او به ای جی می گوید که اگر نمی خواهد در اسمکدان حاضر شود، می تواند در رسلمنیا حاضر شود. او ای جی استایلز را برای مسابقه ای در رسلمنیا به چالش می کشد. سی ام پانک نیوز. ای جی استایلز از پشت بیرون می آید و با صندلی به LA Knight ضربه می زند. او چالش را می پذیرد.

 

کلیپی از لوگان پل  و رندی اورتون در اسمکدان گذشته می بینیم

 

 نیک آلدیس در دفترش نشسته است، لوگان پل می آید. او از آلدیس می پرسد برای اورتن چه نقشه ای دارد. لوگان به آلدیس می گوید که اورتون باید عذرخواهی کند. آلدیس به لوگان می گوید که باید شخصاً از رندی اورتون عذرخواهی کند.

لوگان به آلدیس می گوید که او حتی نمی تواند کار خودش را انجام دهد و برای او حریفی برای رسلمنیا پیدا کند.

 

پل هیمن، سولو سیکوآ و جیمی اوسو را می بینیم. کایلا آنها را متوقف می کند. او می پرسد که آیا پاسخی برای چالش رسلمنیا جی یوسو دارند یا خیر. جیمی به جی می گوید که او برادر کوچکش است، او او را بزرگ کرده است. او چالش را می پذیرد.

 

رندی اورتن در مقابل گریسون والر با تئوری آستین

والر به سمت اورتن می دود اما او از مسیر خارج می شود. رندی، والر و تئوری را به زمین می اندازد. اورتون والر را روی طناب میگذارد و با DDT به او ضربه می زند. اورتن میخواد RKO بزنه اما تئوری والر را به بیرون هدایت می کند. اورتن تئوری را می گیرد و به او DDT می زند. والر وارد رینگ می شود و اورتون با RKO به او ضربه می زند. بعدش حریف رو پین میکنه و پایان

برنده: رندی اورتن

 

آستین تئوری بعد از مسابقه از پشت به اورتون حمله می کند. او به لوگان پل اشاره می کند و پل وارد رینگ می شود. تئوری اورتن را نگه می دارد و لوگان پل پیشانی اورتن را می بوسد. کوین اونز به رینگ میاد. او با رایت هند به تئوری ضربه می زند و تئوری به بیرون می افتد و لوگان رینگ را ترک می کند. اوونز به اورتون کمک می کند تا سرپا شود. اورتون میخواد به او RKO بزنه اما اوونز او را متوقف می کند. اورتون نمی داند که او اوونز است. تئوری وارد رینگ می شود، اونز با استونر و اورتون با RKO به او ضربه می زنند. اورتون و اونز با هم دست می دهند.

نیک آلدیس می آید. او به لوگان می گوید حریفش را برای رسلمنیا مشخص کرده است. آلدیس اعلام کرد که لوگان پل از کمربند قهرمانی ایالات متحده در برابر کوین اونز و رندی اورتون در یک مسابقه سه طرفه در رسلمنیا دفاع خواهد کرد.

 

گزارشگر سراغ گروه دمیج میره.  داکوتا به او می گوید که قصد دارد بیلی را بشکند و هرکسی که برای او متاسف باشد عقل خود را از دست داده است. او می گوید آنها نمایش را اداره می کنند.

 

سانتوس اسکوبار در مقابل دراگون لی

.اسکوبار وارد رینگ می شود و دراگون لی با یک سوپر کیک به او حمله میکند. او بعدش یک پاوربمب به اسکوبار می زند. او برای کاور می رود اما اسکوبار کیک اوت می کند. هامبرتو روی طناب میره اما دراگون لی مانع از دخالتش میشه. دراگون لی وارد رینگ می شود و اسکوبار با فانتوم درایور به او ضربه می زند. اسکوبار حریف رو کاور میکنه.

برنده: سانتوس اسکوبار

 

لگادو دل فانتاسما بعد از مسابقه به دراگون لی حمله می کند. موزیک کارلیتو به صدا در می آید و او میاد و آنجل را میزند. بعدش به به هامبرتو حمله میکنه. سانتوس با کارلیتو درگیر میشه. سی ام پانک نیوز. موسیقی ری میستریو پخش می شود و او به رینگ می آید. او با رایت هند، اسکوبار را می زند. او سانتوس را روی طناب دوم پرتاب می کند و بهش 619 می زنه. سانتوس به بیرون رینگ میره

ری میکروفون را برمیداره. او سانتوس اسکوبار را برای مسابقه ای در هفته آینده دعوت می کند و به او می گوید که این لبخند متکبرانه را از صورتش پاک خواهد کرد.

 

تیم پریتی دیسلی مقابل تیم کچ ریپابلیک ( پیت دان و تیلور بیت)

بیت یک فرصت برای کاور داشت اما ویلسون، کاور رو میکشنه.  هر چهار مرد در رینگ با هم درگیر میشند. پرنس یک بیگ بوت به پیت دان میزنه. ویلسون از پرنس تگ میگیره. ویلسون برای کاور، به سمت تیلور بیت می رود اما بیت تسلیم نمیشه. بیت با یک لگد به پرنس میزنه و بعدش ویلسون را به بیرون پرتاب میکند. پیت دان از تیلور تگ میگیره و با هم، برمینگ همر، روی پرینس می زنند. دان پرنس را کاور میکنه

برنده: کچ ریپابلیک

 

بیلی در مقابل داکوتا کای

داکوتا حواس داور را پرت میکنه. سانه به بیلی رایت هند میزنه. داکوتا یک ضربه به بیلی میزنه.  بیلی او را می گیرد و یک بمب پاور به او می زند. داکوتا به بیرون رینگ میافتد. گروه دمیج وارد رینگ می شود و بیلی با اونا درگیر میشه. داکوتا بیلی را می گیرد و ایو اسکای به بیلی یک ضربه می زند و داور مسابقه را پایان میده.

برنده با دیکیو: بیلی

موسیقی نائومی پخش می شود و او به سمت رینگ می دود. نائومی با یک لگد به داکوتا ضربه می زند و کایری را روی کف رینگ می کوبد. اسکای با ضربه ای به نائومی حمله میکنه و بعدش گروه رمیج در رینگ جشن میگیرند

 

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش