آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59749 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58364 rey
10807 48258 sam
برندگان نیمه نهایی!!!!
برندگان نیمه نهایی!!!!

برندگان نیمه نهایی!!! 

متن در ادامه مطلب


خب مچ ها تمام شددددددددددد🔥🔥 

چون چهار نفر بودن زود جواب دادن 

برنده ها برنده ها برررنننده ها🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥


این دو به فینال راه پیدا می‌کنن 

دو نفری که به فینال راه پیدا می‌کنن💓💓💓💓💓💓💓💓 

دو نفری که خیلیییییی تلاش کردن💛 



پارسا رینز🔥🥳 🎉 

ارین اورتون🔥🎉 🎂



تبریککککککک 


عرفان و ای جی خیلی زحمت کشیدین و من برای تلاش شما ارزش قائلم خیلی ممنون که اومدین 

و اما فینال فینال فینالللللللللللل او لا لا😁 

فینالیست های ما 

پارسا رینز vs ارین اورتون 


مچی سراسر از هیجان و استرس 

کی می‌بره 

ارین یا پارسا؟ 💓

نفس های خود رو در سینه حبس کنید که ما هم مثل شما نمیدونیم 

ویژه برنامه فینال رو از دست ندید🔥

قراره بازی رو گزارش کنیم 

هر کی برد بازی رو گزارش میکنیم ما💓🔥 

با ما همراه باشید 

فردا ظهر 

رومن رینز ( پارسا رینز ) 🆚 رندی اورتن ( ارین اورتون ) 


اوه اوه اوه 

ویژه برنامه فینال با ما همراه باشید 

تبریک به فینالیست ها🔥 🎉 

تا فینال 

خدا نگه دار 

تست ها رو اضافه میکنم🔥 

بزودی...  

تست های فینال اومد 

کی می‌بره 

رومن رینز. یا رندی 

پارسا رینز یا ارین اورتون 

با ما همراه باشید تا بفهمید 

سوال ها 


تایلر بریز در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ با چه نامی فعالیت میکرد؟


۲.نام واقعی گلدبرگ چیست ؟


۳.وزن اندره د جاینت چقدر بود؟


۴.قد گریت کالی چقدر است ؟


۵.شغل های رندی سوج ؟


۶.nxt در چه ماهی به طور رسمی یه برند شد ؟ ماه ؟


۷.بهترین سال آرتروث در wwe ؟


۸.ری میستریو نام چه کسی را در بدنش تتو کرده است ؟ فک

 کنم شکمش؟


۹.نام همس اول رندی اورتون ؟


۱۰. برنده رویال رامبل سال ۱۹۹۰ ؟ 

موفق باشید ❤️


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 19:36 دقیقه ارسال شده.

    بچه ها ری اعلام کرد فردا ظهر نتایج میاد
    هانی تو هم برو سمت راست یا چپ نوشته ویرایش پروفایل برو انتخاب کن داخل بخش انتخاب فایل بعد عوس موردنظر رو انتخاب کن و باید کمتر ۲۰۰ کیلوبایت باشه برشش بده تا حجمش کم بشه بعد برو پایین نوشته ویرایش مشخصات اونو بزن بعد بالا سه نقطه رو بزن برو سایت رو به رایانه تبدیل کن و ددست میشه

    پاسخ : الان نتایج رو میزنم😆🤣❤️❤️

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 18:01 دقیقه ارسال شده.

    کی نتایج می اید

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 18:01 دقیقه ارسال شده.

    چرا پیام ها نمیاد

    پاسخ : امتحان داشتم ببخشید

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 17:44 دقیقه ارسال شده.

    دادا عضو شدم چیکار کنم برا پروفایل فقط یه مقدار یادم بده باید چیکار کنم بقیه کارها رو

    پاسخ : گفتم

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 17:29 دقیقه ارسال شده.

    حالا درست شد

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 17:23 دقیقه ارسال شده.

    محمد وری ارین جواب داد ایا و کی نتایج می اید

    پاسخ : دارم مینویسم

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 17:12 دقیقه ارسال شده.

    کی جوابها میاد محمد و ری ایرن اورتون تست رو تموم کرد

    پاسخ : ببخشید امتحان داشتم

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 16:56 دقیقه ارسال شده.

    داداش من ثبت نام کردم یادم بده چجوری پروفیل بزارم

    پاسخ : باید صحفه رو ببری سمت راست بعدش نوشته ویرایش پروفایل انتخاب فایل رو میزنی عکس انتخاب می‌کنی بعدش ثبت ویرایش رو میزنی پورفایلت عوض میشه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 16:55 دقیقه ارسال شده.

    فک کنم باختم ولی دمتون گرم 😁😘

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 16:44 دقیقه ارسال شده.

    ممنون محمد ری که برای ترنومنت

    پاسخ : خواهش

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 16:16 دقیقه ارسال شده.

    همه سوال ها اسون بود به جز سوال 7 ولی فکر کنم همه رو درست زدم

    پاسخ : خوبه

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 16:08 دقیقه ارسال شده.

    الان باید حل کنیم یا بعد

    پاسخ : هر وقت

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 15:58 دقیقه ارسال شده.

    داداش همین الان باید بفرستیم یا نه من الان فرستادم سوال ها اسون بودن محمد جواب بده ممنون

    پاسخ : داداش من ری هستم که جوابت رو میدم
    اره تا ارین هم بفرسته نتایج رو میگم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 15:46 دقیقه ارسال شده.

    اره دیگه 😂 بقیه هم تقریبا سخته
    ممنون🌹♥️

    پاسخ : منم از تو تشکر میکنم❤️

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 15:22 دقیقه ارسال شده.

    سوال یک و هفت خیلی سخته 😬
    ولی سوالا عالی بود دمت گرم محمد همچنین تو ری⁦❤️⁩🌹

    پاسخ : اره😂
    ممنون داداش ❤️ 🏆

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 14:43 دقیقه ارسال شده.

    داداش بازم از این است ها میزاری؟

    پاسخ : دور جدید به اعضای زیادی نیاز داره چون نوعش متفاوت هست اگر دوباره استقبال شد چرا که نه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 14:30 دقیقه ارسال شده.

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    پارسا خودت رو نکش بعضی ها بهم فحش میدن هیچ ناراحت نمیشم این حرفت اصلا ناراحت کننده نبود حقیقت بود 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    ۱۰ تا سوال خیلی سخت ساختم😎

    پاسخ : الان میزارمش

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 14:30 دقیقه ارسال شده.

    تست امروز است ییا فردا چون نوشتی به زودی

    پاسخ : امروز

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 14:15 دقیقه ارسال شده.

    فینال فردا هسست یا امروز محمد باز ببخشید رفیق که قرار دور بعد هم رو با هم حذف کنه شکلک: و
    چه چورری گذارش می کنید ممنون که جوابم رو میدی رفیق خوبم محمد

    شکلکشکلک

    پاسخ : گزارش رو اینطوری مثل میگم
    حالا یه سوپر من پانچ از رومن رینز ووووووو

    1
    .
    2
    .
    .
    .
    نهههههه کیک اوت از رندی اورتن
    این یه نوع گزارش

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 13:59 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید محمد واقعاااااا ببخششید سر درد داشتم بخشید

    پاسخ : چی شده؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 13:47 دقیقه ارسال شده.

    نه داش پارسا چرا بد برداشت کنم😂
    ولی واقعا خودت رو خوب نشون دادی اصلا انتظار نداشتم و امیدوارم بتونی که دوباره سورپرایزم کنی من اصلا فکر نمیکردم اینجوری بری جلو دمت گرم
    دوباره خودت رو خوب نشون بده و سورپرایزم کن😉
    با اسپیر مثل نیزه تیز وارد شکم ارین شو😂
    موفق باشی امیدوارم روحیه بگیری منم طرفدار هیچکی نیستم
    مطمئنم اگه دوباره خوب خودت رو نشون بدی از صد همه میگذری جز من😂
    ارین بترس که کارت به اورژانس نکشه برو خودت رو تو wc حبس کن😂
    موفق باشید♥️

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 13:10 دقیقه ارسال شده.

    محمد داداش این چیزی که بهت میگم رو بد برداشت نکن نگاه کن تو همش داریی از ارین اورتون
    طرفداری می کنی روحیه من رو تاحدودی پایین ییاری برای فینال وارین رو تشویق می کنیی این رو بد برداشت نکن

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 12:57 دقیقه ارسال شده.

    ممنوون ری ومحمد وو تممام کسانی که در این سایت بسیار بسیار عالی هستند

    پاسخ : ممنون❤️
    بازم تبریک❤️

  • پارسا رینز گفته: پارسا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 12:52 دقیقه ارسال شده.

    yes yes yes yes من تونستمممممممممممم الله الله لاله خدایا شکرت من رسیدم فینال ممنون از همه چاکرم چاکرم دست نزنیدشکلکشکلک شکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : تبرییییککککککککک❤️🎉🎉

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 12:50 دقیقه ارسال شده.

    منظورش 2k19 بوده 🤦🏼‍♂️😂
    باشه حتما 😂

    پاسخ : اها 😂

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 12:43 دقیقه ارسال شده.

    19

    پاسخ : چی نوزده

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 12:43 دقیقه ارسال شده.

    من فک کردم فیلمه بعد دیدم عکسه من فقط صورتست رولینز رو خونی میکنم😂
    اونایی که میخوان مچ خونی داشته باشن برن تو تنظیمات blood رو فعال کنن من با صندلی اینقدر حریفام رو میزنم تا با یه فینیشر سرشون خون بیاد😂

    پاسخ : 😂😂😂😂
    از طرف من صورت کوربین هم خونی کن حوصلشو ندارم😂❤️😂

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 12:32 دقیقه ارسال شده.

    مال امید wwe2k19 بود چه مچی هم بود پر خون 🤣🤣

    پاسخ : اره😂👊

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 12:25 دقیقه ارسال شده.

    10 تا تست فرستادم سخت 😎 برو ببینشون چطورن؟

    پاسخ : باشه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 11:58 دقیقه ارسال شده.

    بیا حاجی تو بازی سینا و لزنر گذاشتم با اینکه سینا داغون شد برا (خودم جان سینا بودم)
    سه تا اف فایو خوردم
    https://uupload.ir/files/49uj_۲۰۲۱۰۲۲۶_۲۳۳۱۲۰.jpg

    پاسخ : دیدم😂
    خونی شده بودی داغون
    رسلمینا بود
    این کشتی کج 2017 هست؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 11:56 دقیقه ارسال شده.

    اها پس فینال تونومنت تست مجازی wow
    موفق باشی و به رندی توصیه میکنم که کار رینز رو به بیمارستان نکشه 😂 فک کنم حرکتش پانت کیک بود 🤔

    پاسخ : هنوز که شروع نشده
    شایدم رینز ببره

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 11:49 دقیقه ارسال شده.

    ارین رو درست پیشبینی کردم
    پارسا رو فک نمیکردم دمش گرم گفتم عرفان میاد
    همه عالی بودید
    فینال هم به نظرم **** میبره داخل شخصی بهت گفته بودم 😋
    چجور گزارش میخوای کنی😂حتما اینجوری
    واو ۱ بر ۰ به سود ارینه او مای گاد واو.........‌😂
    کی قهرمان wwe میشه رندی اورتون یا رومن رینز ؟ دوچهره هیل😂
    من یک تست هایی اماده کردم که نگید ها😎 فاتحه همه خوندست😂
    این تست هم سرگرمیه بچه ها اگه کسی باخت ناراحت نشه همه در جایگاهشان اول هستن ناراحت نشید دفعه بعدی خودم همتون رو اولین نفر حذف میکنم😎😋😂
    دمتون گرم انشالله یه فینال خوب خواهیم دید و کسی که لایقشه قهرمان wwe میشه و وینس به کسی الکی پوش نده 😐
    با توهم rey 😂
    خسته نباشید🌹

    پاسخ : 😂
    نه مثلا هر کی برنده شد مثل این مجازی کری که میگین یه ار کی او از رندی اورتن و...
    باشه پوش نمیدم الکی😂

  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 11:48 دقیقه ارسال شده.

    داداش اسمت چیه

    پاسخ : شاید دوست نداشته باشم یگم😁

  • هانی عبداللهی گفته: هانی عبداللهی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/09 و 11:35 دقیقه ارسال شده.

    نمیدونم آخه آرین با من افتاد که من گفتم عوض کنید پارسا هم افتاد امیدوارم اون کسی که حقشه ببره میگم من از این به بعد با اسم هانی سینا میام عزیزان

    پاسخ : اره بدشانسی😂👊
    باشه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش