آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 11 مارس 2024
  • بازدید : (699)

WWE Raw — Wikipédia


نتایج کامل راو 11 مارس 2024


متن در ادامه مطلب


کامل شد

 

 

درو مک اینتایر راهی رینگ می شود. در روز یکشنبه رسلمنیا، او برای قهرمانی سنگین وزن جهان با ست "فریکین" رولینز روبرو خواهد شد. جمعیت با صدای بلند جنگجوی اسکاتلندی را تشویق می کنند. مک اینتایر می گوید: «خودخواه، متوهم، متکبر، ریاکار. تو نتوانستی جلوی خودت را بگیری، ست؟ شما باید تگ مچ را می پذیرفتید. مکینتایر معتقد هست که کودی باید به تنهایی داستانش رو با بلادلاین تمام میکرد. او همچنین خوشحال هست که سی ام پانک نتونست به رسلمنیا برسه.

مکینتایر راجب اتفاقات اخیر بین بلادلاین و رولینز و کودی حرف میزنه و بعدش به کمپانی به عنوان یک صنعت بزرگ در روی زمین شاره کرده و خودش را لایق قهرمانی در این صنعت میدونه.

رولینز، وارد سالن میشه. رولینز از مک اینتایر می خواهد تا دهانش را ببندد. جمعیت با صدای بلند آهنگ رولینز را می خوانند. رولینز می‌گوید خبر خوبی برای مک اینتایر دارد. مک اینتایر تقریباً توجه کامل او را به خود جلب کرد. رولینز مک اینتایر را به چالش می کشد. مکینتایر جوابی نمیده و رولینز او رو ترسو خطاب مینه.

مک اینتایر می گوید قبل از اینکه این موضوع عجیب تر شود، او فقط می خواهد با رولینز صحبت کند. مک اینتایر می خواهد به رولینز بگوید که حق با او بود. رولینز قبل از آخرین مسابقه‌شان، به او گفت که باید مشکلش را با بلادلاین حل کند. با این حال، مک اینتایر بر پیروزی ها تمرکز می کند. به عنوان یک قهرمان، این تنها چیزی است که باید به آن اهمیت دهید. مک اینتایر از رولینز خواهش کرد که از توصیه های او استفاده کند. او آن را قبول نکرد زیرا تمام چیزی که ست رولینز به آن اهمیت می دهد ست رولینز است.

رولینز می گوید که مک اینتایر میخواد با حرفاش کسی رو برامون یاداوری کنه. او سی ام پانک هست.

رولینز می گوید تا زمانی که مک اینتایر را ملاقات کرد همیشه فکر می کرد سی ام پانک بزرگترین ریاکار جهان است. اکنون مک اینتایر به دنبال عضویت افتخاری در Bloodline است. چند هفته پیش درو مک اینتایر کودی رودز را شکست داد. آیا او می توانست بدون کمک Bloodline این کار را انجام دهد؟ جمعیت فریاد می‌زند: «نه!»

مک اینتایر جی اوسو را شکست داد. آیا او می توانست بدون کمک Bloodline این کار را انجام دهد؟ جمعیت دوباره فریاد می زند "نه!" مک اینتایر هیچ چیز دیگری را دوست ندارد جز اینکه Bloodline به او کمک کند تا قهرمان بشود. مک اینتایر می‌خواهد در کنار The Rock بایستد و قهرمان مردم شود. رولینز برای او خبری دارد - این اتفاق نخواهد افتاد. ست معتقد هست که او کودی در رسملنیا برنده میشند و فرصتی برای مکینتایر نخواهد بود. آیا مک اینتایر می خواهد بداند که چرا در رسلمنیا فرصتی برای او ندارم. چون رولینز فهرستی از چیزهایی دارد که توجه او را به خود جلب کرده است، مانند The Rock، Roman Reigns، همچنین کمر شکسته و زانوی مصدوم شده ام. تنها چیزی که او کمتر نگرانش است درو مک اینتایر است. مک اینتایر خشمگین به رینگ برمی گردد و رولینز برای مبارزه آماده می شود.

 

بکی لینچ در مقابل لیو مورگان

مورگان بکی را با DDT میزنه. مورگان با اجرای ابلیوین،کار رو ادامه میده. بکی بهش فرصت کاور نمیده و از رینگ بیرون میره.

مورگان چند بار لینچ را به حفاظها میکوبه و او را وارد رینگ می کند. مورگان از روی طناب ها شیرجه می زند، اما لینچ او را می گیرد و منهندل اسلم می زند و میره برای پین

برنده بکی لینچ


رئا ریپلی راهی رینگ می شود. مورگان فریاد می زند که همه چیز را از ریپلی خواهد گرفت. داور مورگان را به سمت عقب هل می دهد.

 

ریپلی وارد رینگ می شود و به بکی لینچ، خیره می شود. ریپلی به طعنه به لینچ تبریک می گوید. ریپلی میگه لینچ فکر می‌کند هنوز باید ثابت کند که بهترین است، اما در اعماق وجودش می‌داند که ریپلی بهتر از اوست. به همین دلیل است که او این مسابقات را برای رفتن به رسلمنیا قبول می کند تا بهانه ای برای اینکه چرا نتوانست ریپلی را شکست دهد، داشته باشد. اگر لینچ 100% وارد رسلمنیا نشود، دیگر مرد نیست. لینچ به آن فکر می کند. قبل از رویال رامبل، او به چشمان ریپلی نگاه کرد و گفت که فکر می کند ریپلی بهتر از او است، اما باید ثابت کند که اینطور نیست. لینچ می گوید وقتی مردم به او اعتقاد دارند، حالش خوب است.



 آدام پیرس و نیک آلدیس، خبری در مورد رسلمنیا دارند. آلدیس می گوید که او طرفدار کشتی تگ تیمی است. در رسلمنیا، روز داوری در برابر پنج تا از بهترین تیم های دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در یک مسابقه ویژه، از کمربند تیمی دفاع می کند. پیرس می گوید که تیم ها برای کسب جواز حضور در این مسابقه، طی چند هفته آینده با هم رقابت خواهند کرد.



پشت صحنه

فین بالور و دامیان پریست در رختکن خود شوکه شده اند. جی دی مک دونا با آنهاست. پریست می گوید که تا به حال هیچ مشکلی با مدیر کل نداشته اند. پس چرا همچو مصافی برای انها گذاشته شد. بالور می گوید که آنها باید همین الان با آدام پیرس صحبت کنند



شب گذشته در مراسم اسکار، راک و بدبونی با هم اسکار اهدا کردند. جان سینا نیز در این برنامه حضور داشت.




ماکسین دوپری و آیوی نیل در مقابل کندیس لری و ایندی هارتول

وسط مسابقه لیری شروع به توهین به دوپری کرد و گفت که دوپری به اینجا تعلق ندارد. دوپری باید بشنود که دختران در رختکن در مورد او چه می گویند. خوشبختانه برادر مرده دوپری اینجا نیست تا ببیند که کارکرد او چه ناامید کننده است. به نظر می رسد دوپری ناراحت شده. هارتول به دوپری بیگ بوت میزنه و و بعدش دوپری را کاور میکنه


برندگان : لیری و هارتول




آدام پیرس و نیک آلدیس، در دفترشان صحبت می کنند. فین بالر و دامیان پریست میان. آنها از برگزاری مسابقه تیمی در رسلمنیا خوشحال نیستند. پریست می خواهد بداند این ایده چه کسی بوده است. آلدیس می گوید بهتر است ندونی. بالور می‌گوید که خودش ایده‌های خوبی دارد، اما هیچ‌کس گوش نمی‌دهد. آنها Miz و R-Truth را می خواهند. پیرس می گوید آنها در رسلمنیا نیستند. R-Truth وارد می شود. او متوجه میشود که برای مسابقه تیمی زود امده و دمیز انجا نیست تا مسابقه بدند.



مایکل کول در رینگ است. او کودی رودز رو دعوت میکنه.  رودز مورد تشویق شدید قرار می گیرد. کول از رودز می پرسد که می خواهد در مورد چه چیزی صحبت کند. در مورد راک؟ رودز می گوید چندان مطمئن نیست که راک رئیس باشد. اگر او رئیس باشد، سیلی زدن به رئیس، حس خوبی دارد.

کول می پرسد چرا رودز این مسابقه را پذیرفت؟ کودی میگه رولینز آن مسابقه را برای او پذیرفت. رودز و رولینز تاریخچه ای طولانی دارند. رولینز به صراحت گفته است که می خواهد قهرمان برتر WWE باشد. رولینز آخرین فردی است که رومن رینز را در یک مسابقه تک به تک شکست داده است. شاید رولینز می خواهد دوباره رومن رینز را شکست دهد. رودز چگونه می تواند به ست رولینز اعتماد کند؟ رودز همیشه با رولینز موافق نبوده است، اما حالا رودز از رفتن به جنگ با رولینز خوشحال است.

رودز می خواهد به سوالی که کول قبلا پرسیده بود هم جواب بده.

بازپخش‌های اکتبر گذشته نشان می‌دهد که مایکل کول از کودی می‌پرسد که آیا میتواند برنده شود؟ رودز می‌گوید سوال خوبی بود، حتی الان. او نمی تواند بگوید که کمربند را سال آینده خواهد گرفت زیرا قبلاً این را گفته است. داستان درباره او و رومن رینز نیست. داستان درباره هوادارانی است که از ابتدا همراه او بوده اند. او نمی تواند این کمربند را به داستی رودز بدهد، اما می تواند آن را به میشل بدهد.  رودز به گریه می افتد. کودی کمی به گذشته اشاره میکنه و کول امیدوار هست که او میبره.



ویدئو: ریکوشت می گوید که جاده او به رسلمنیا امشب شروع می شود. جی دی مک‌دونا می‌گوید هرگز نباید مقابل یک آس و پاس شرط‌بندی کنید.

 

 

لیو مورگان در پشت صحنه نشسته است و به خاطر باخت خود در برابر بکی لینچ ناراحته. بکی لینچ به سمت او می رود و انها دست می دهند. ناگهان نیا جکس به انها حمله میکند. ماموران میان و جکس رو دور  میکنند


ویدئو: شاینا بازلر علیه حریفان امشبشون کوری میونه



جنگجویان کابوکی (آسوکا و کایری سانه) در مقابل شاینا بازلر و زوئی استارک

بیرون رینگ، استارک به آسوکا حمله می کند و برای اجرای حرکت پلانچا اقدام میکنه. آسوکا جاخالی میده. در رینگ، بازلر روی سانه کلش میزنه . سانه سعی میکنه سابمیشن رو تبدیل به رول کنه اما موفق نمیشه. بازلر دوباره سابمیشن میزنه. داکوتا پای بیزلر رو میکشه. سانه هم یک ضربه به بیزلر میزنه.  آسوکا تگ می کند و یک کیک به سر بازلر می زند. جنگجویان کابوکی، ضربه ای مشترک اجرا میکنند و بیزلر کاور میشه



برندگان: تیم کابوکی



روز داوری در پشت صحنه هستند که آندراد وارد می شود. دامیان پریست خوشحال نیست، اما رئا ریپلی می گوید که او را دعوت کرده است. او می گوید دومینیک میستریو امشب اینجا نیست. آندراد می گوید که او همه چیز را در مورد کارش میدونه.

 فین بالر می‌گوید که مدت‌هاست آندراده را می‌شناسد و او را ادم جذابی می‌داند.


ویدئو: شینسوکه ناکامورا به گانتر هشدار می دهد که چشمانش را باز نگه دارد.


برانسون رد می‌گوید مردم نمی‌دانند سخت‌کوشی واقعی چیست. امشب، او بلیت خود را برای رسلمنیا می گیرد.



تروت مقابل پریست

تروت روی طناب میره. او شیرجه میزنه. تروت فرود بدی داره. او دوباره وارد رینگ میشه. پریست او را به کیف رینگ میکوبه. پریست بعدش سود این هیون رو میزنه  و حریف رو کاور میکنه



برنده دامیان پریست



 

مک دونا در رینگ به توماسو چیامپا حمله می کند، جانی گارگانو او را متوقف می کند. درا ین دعوا، گروه روز داوری برنده میشه


در پشت صحنه، لینچ می‌گوید نباید این کار زیاد طول بده. او در راو اینده با جکس مسابقه میده




جی اوسو وارد سالن میشه. او علیه جیمی حرف میزنه و میگه جیمی باید بلادلاین رو رها کنه یا اینکه باید چالش مسابقه مقابل جیمی رو قبول کنه.



جکی ردموند در پشت صحنه با قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای، گانتر است. گونتر می گوید که 640 روز پیش او ریکوشی را شکست داد و قهرمان بین قاره ای شد. از آن زمان، او این عنوان را به اعتباری رساند که قبلاً دیده نشده بود. گونتر منتظر هست تا حریف بعدی او امشب روشن بشه



 گنتلیت مچ برای روشن شدن حریف گونتر

 


ریکوشی در مقابل جی دی مک دونا

ریکوشی با اجرای شاتینگ استارز موفق شد مک دونا رو کاور و حذف کنه



ریکوشی در مقابل برانسون رد

 رد فینیشر سونامی را می زنه و ریکوشی رو پین میکنه تا ریکوشی خذف بشه


برونسون رد در مقابل سامی زین

زین به دلیل ماه رمضان روزه بود و در همون حال برای مسابقه حاضر شد

زین با یک پاوربمب، رفت برای پین و رد رو حذف کرد


سامی زین در مقابل شینسوکه ناکامورا

همانطور که ناکامورا وارد می شود، رد از پشت به زین حمله می کند و او را با یک سونامی میزنه. ناکامورا خوشحال به نظر می رسد. در اواخر مسابقه، زین یک حیلوا کیک به ناکا زد و حذفش کرد



سامی زین در مقابل چاد گیبل

گیبل انکل لاک میزنه اما زین رها میشه. زین حریف رو رول میکنه و تمام

برنده: سامی زین




سامی زین برای کمربند بین قاره ای دبلیو دبلیو ای در رسلمنیا XL به مصاف گانتر می رود!


گانتر در پایان نمایش به زین لبخند می زند.


پایان



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش