آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 1 ژانویه 2024
  • بازدید : (1414)

WWE Raw Judgement Day Fallout: (6/13/22) Full Preview and Card


نتایج کامل راو 1 ژانویه 2024


متن در ادامه مطلب


کامل شد


 

ویدیوی Raw پخش می‌شود، و ما به صورت زنده به Pechanga Arena می‌رویم. مایکل کول و وید بارت در رینگ حضور دارند. کول از جمعیت حاضر در نمایش استقبال می کند و مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان را تبلیغ میکند. ست «فریکین» رولینز یک سال است که در یک مسابقه تک به تک قرار نگرفته است. آیا درو مک اینتایر می تواند آن را انجام دهد؟ وید بارت مسابقه قهرمانی جهان زنان را با رئا ریپلی و آیوی نیل تبلیغ می کند. آنها در مورد توییت Triple H صحبت می کنند که منجر به گمانه زنی ها شد. کول تایید کرد که یک قهرمان سابق WWE امشب بازخواهد گشت. بارت می‌گوید ما از «کابوس آمریکایی» کودی رودز نیز خواهیم شنید.

 

 بکی لینچ در مقابل نیا جکس

لینچ جکس را روی طناب می اندازد. او چند ضربه متوالی در انجا به جکس میزند. لینچ به سمت طناب دوم می رود و میخواهد حرکتی اجرا کند اما جکس با رایت هند، به صورت او ضربه میزند. جکس روی طناب دوم میرود و حرکت انهیلاتور رو روی بکی اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده: جکس

 

بعد از مسابقه، نیا جکس پیروزی خود را در رینگ جشن می گیرد.

 

بازپخش: دو هفته پیش در راو، شینسوکه ناکامورا برای کودی رجز خواند. ناکامورا کودی رودز و پدر مرحومش را تحقیر کرد. رودز به شدت به ناکامورا حمله کرد و با او وارد میدان شد. گروه امنیت ناکامورا را از درگیری بیرون کشید.

«کابوس آمریکایی» کودی رودز در حال قدم زدن در پشت صحنه است. او متمرکز به نظر می رسد

 

کودی رودز با تشویق شدید جمعیت سن دیگو روبرو می شود. جمعیت کاملاً برای دیدن او مشتاق هستند. رودز لحظه‌ای تأمل می‌کند و می‌پرسد، " سن دیگو، در مورد چه چیزی می‌خواهی صحبت کنیم؟" رودز می‌گوید که او این امتیاز را دارد که اولین سوپراستاری باشد که به این رینگ می‌آید و رسماً از شما در قسمت اول راو در سال نو استقبال می‌کند.

این یک سال جدید است. مردم دوست دارند در مورد اهداف خود برای سال 2024 صحبت کنند، اما رودز کمی گیر کرده است. چیزی که او به آن گیر کرده شینسوکه ناکامورا است. جمعیت با صدای بلند نام ناکامورا را هو می کنند. رودز می گوید که ناکامورا را نباید دست کم گرفت. او به ناکامورا به دلیل چیزهایی که در مورد خانواده رودز گفت، گیر نداده است. بلکه با خود او کلا مشکل دارم و باید حذفش کنم. رودز قرار است به ناکامورا این فرصت را بدهد تا امشب این درگیری را تمام کند.

 

شینسوکه ناکامورا روی صفحه سالن ظاهر می شود و می گوید هرگز فکر نمی کرد به این راحتی وارد ذهن رودز شود. ناکامورا شخصیت او را صفحه به صفحه به لبه پرتگاه هل داد. ناکامورا او را کور کرد، بنابراین او نمی تواند پایان را ببیند. داستان امشب تمام نمی شود. ناکامورا می خواهد یک هفته دیگر به کابوس آمریکایی فرصت دهد تا رویاپردازی کند. ناکامورا تبدیل به چیزی خواهد شد که رودز هرگز نمی تواند باشد. ناکامورا داستان رودز را تمام می کند و کتابش را می بندد.

رودز با عصبانیت منتظر است ناکامورا ظاهر بشه اما ناکامورا آنجا نیست.

 

بازپخش: جی اوسو کوفی را از شکست دو هفته پیش در راو در برابر لودویگ و جیووانی وینچی نجات داد

 

کوفی کینگستون و جی اوسو در مقابل ایمپریوم (لودویگ کایزر و جیووانی وینچی)

وینچی چند ضربه سریع به کینگستون زد. کینگستون می‌جنگد و حریف را به گوشه‌ای هل میدهد. وینچی روی طناب‌ها می‌رود و شیرجه می‌زند، اما کینگستون او را بین زمین و هوا میزند. کینگستون به جی تگ میده. جی به رینگ میاد، اما داور به سمت او می رود. زنگ پایان مسابقه به صدا در می آید!

برندگان توسط رای داور: کوفی کینگستون و جی اوسو

 

یک دکتر در رینگ است و جووانی وینچی را معاینه می کند. جی خوشحال به نظر نمی رسد. همه در اطراف رینگ راه می روند، نمی دانند چه باید بکنند. مایکل کول و وید بارت بر سلامت و تندرستی سوپراستارهای دبلیو دبلیو ای تاکید کردند.

 

خبر عالی این است که جیووانی وینچی توانست سر پا بشود

 

آیوی نیل همراه با آکادمی آلفا و برادران کرید در حال گرم کردن خود در پشت صحنه است.

 

میز تی وی

Miz از همه استقبال می کند. Miz می‌گوید شایعاتی در مورد بازگشت یک قهرمان سابق WWE وجود دارد. میز حدس و گمان های خود را دارد، اما باید به مهمانانش برسد، زیرا آنها التماس می کنند که در برنامه او حضور داشته باشند. او روز داوری را معرفی میکند.

به جای روز داوری، تروت میاد. او به سن دیگو سلام می کند و می پرسد: "چه خبر؟" میز می گوید این دوست داشتنی ترین عضو روز داوری است. میز می پرسد بقیه کجا هستند؟ R-Truth فکر می کرد که آنها دقیقاً پشت سر او هستند. میز می پرسد که آیا او دوباره افراد نامرئی را می بیند؟ R-Truth می پرسد که آیا جیمی کوچولو اینجاست؟ سی ام پانک نیوز. میز می گوید او اینجا نیست. R-Truth می‌گوید که او تمام سال منتظر بوده تا این را بگوید: "همه برای روز قیامت برخیزید!"

میز می پرسد که نقش R-Truth در روز داوری چیست؟ R-Truth می گوید که او مشاغل زیادی دارد. در حال حاضر، او مسئول روابط عمومی است. دیروز کادر اجرایی بود. او می خواهد روز داوری را برای همه دوست داشتنی کند.

جی دی مک دونا همراه دومینیک میاد. مک دونا می‌گوید این مسخره بازی باید امشب به پایان برسد. R-Truth عضو روز داوری نیست. دومنیک میستریو فریاد می زند که آنها بهترین گروه کمپانی هستند.

 R-Truth می گوید مک دونا عضو روز داوری نیست. میز می پرسد که پس مک دونا اینجا چه می کند؟

دومنیک میستریو میگوید که میز به گونتر باخت. میز می گوید که سال 2023 برای او عالی نبود، اما او بیش از همیشه اماده است. میز با سختی ها مبارزه کرد و یک مجری است. تنها لحظه ای که میز از میستریو یه یاد دارد این است که باباش او را کتک زد. دو طرف شروع به خراب کردن روحیه هم میکنند و اخرش قرار مسابقه میزارند.

 

میز و آر-تروت در برابر دومینیک میستریو و جی دی مک دونا


R-Truth  به مک‌دونا اشاره می‌کند و هنوز فکر می‌کند که او با او در روز داوری است. مک دونا میز را نگه می دارد تا R-Truth به میز ضربه بزند. R-Truth از Miz عذرخواهی می کند و ناراحتی تمام می شود.  آر-تروث به مک دونا مشت می زند. بعدش دمیز روی مک دونا اسکول کراشینگ میزنه و کاورش میکنه


برنده: دمیز و تروت


 

بازپخش: Katana Chance و Kayden Carter دو هفته پیش در Raw Tچلسی گرین و Piper Niven را شکست دادند و قهرمان تگ تیم زنان WWE شدند.


ویدئو: چلسی گرین و پایپر نیون وارد یک باشگاه می‌شوند و برای مقابله با کایدن کارتر و کاتانا چنس وارد منطقه VIP می‌شوند. کارتر به آنها می گوید که حوصله اونا رو نداره  و چنس می‌گوید که آنها قرار است با قهرمانان مبارزه کنند


آیوی نیل در کنار کرید برادرز هست. آنها برای او آرزوی خوشبختی می کنند. نیل به مصاف رئا ریپلی خواهد رفت.


ویدئو: رئا ریپلی، قهرمان جهان زنان می‌گوید سال 2023 سالی بود که او و روز داوری دوشنبه شب راو را تصاحب کردند. هر کس جرأت کرد مقابل ما بایستد، ریشه کن شد. در سال 2024، احمق دیگری فکر می کند که می تواند او را شکست دهد منتها ایوی نیل هم مثل بقیه حریفانم، سرشکسته خواهد شد.



مسابقه برای کمربند قهرمانی زنان راو


آیوی نیل در مقابل رئا ریپلی

نیل به ریپلی ضربه می زند. جمعیت شعار می دهند: "این عالی است!" نیل ریپلی را پس از ضربات متوالی، به زانو درمیاره. نیل روی طناب می رود و شیرجه می زند، اما ریپلی بین مسیر، ضربه ای به او میزنه. ریپلی با نی کار رو ادامه میده. بعدش ریپتاید رو اجرا میکنه و میره برای پین.


برنده و همچنان قهرمان: ریپلی



ست "فریکین" رولینز قهرمان سنگین وزن جهان در حال گرم کردن خود در پشت صحنه است. او با درو مک اینتایر روبرو خواهد شد.



گزارشگر می گوید زمان بازگشت یک قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای فرا رسیده است. جمعیت منتظر هستند…

جیندر ماهال وارد میشه! جمعیت خوشحال نیستند. ماهال می‌گوید آن‌ها جرات دارند که از بازگشت من ناراحت باشند؟ هزاران نفر در این رینگ به رقابت پرداخته اند. فقط 50 نفر قهرمان دبلیو دبلیو ای شده اند و او یکی از آنهاست. تنها چیز ناامید کننده این است که واکنش مردم منزجر کننده است. تازه مردم هرگز به این اندازه از هم دور نشده بودند. سیاست و شبکه های اجتماعی، شامل جهل و اطلاعات غلط است. این کشور زمانی یک ابرقدرت بود. حالا، تبدیل به یک شوخی است. ماهال به زبان مادری خود صحبت می کند و میگوید که او باهوش است. او حقیقت را می گوید.

ناگهان دراک وارد میشه. مردم تشویق میکنند.

راک وارد رینگ می‌شود و ژست می‌گیرد. راک  روبروی ماهال می ایستد و لبخند می زند.  او می‌گوید: «وای امشب به دردسر افتادی!» در یک مورد حق با ماهال بود. ماهال، ایرون شیخ نیست. 

راک ایرون شیخ را می شناخت و دوست داشت. همه او را دوست داشتند. اگر ایرون شیخ همین الان اینجا بود، می گفت: "اوه، راک، بابا، این پسر عوضی کیست؟"

ماهال می‌گوید دراک زمان خوبی اومده چون همیشه وقتی حرف از توهین باشه، او پیداش میشه.

او قهرمان مردم است.... ماهال می‌گوید که از اینکه نماینده  این مردم باشم خجالت می‌کشم. راک می گوید که او خجالت نمی کشد. او به قهرمانی مردم افتخار می کند. راک به آمریکایی بودنش افتخار می کند. جمعیت به نشانه تایید غرش می کنند. راک میگوید مردم تو را بهخاطر ملیتو زبانت هوو نمیکنند. انها از شخصیت خودت بدشان میاید.


ماهال با عصبانیت به دراک خیره می شود. راک می‌گوید که با «چهره عوضی» ماهال آشناست، اما در واقع، این یک «چهره احمق خشمگین» است. سی ام پانک نیوز. راک می‌گوید ماهال عصبانی است زیرا کسی او را دوست ندارد. ماهال نباید به امریکا توهین بکند. این برای راک و مردم خوشایند نیست. راک می گوید مردم فقط به او ایده دادند. ماهال فکر می کند که او تنها کسی است که مردم را متحد می کند. راک می گوید آنها یک هدیه ویژه برای ماهال دارند. از آنجایی که او سرود ملی را دوست دارد، یک بیت برای او خواهد خواند. راک می‌خواند: «و موشک‌ها می‌درخشند، سن دیگو می‌داند که شما را به جهنم برده‌اند، اما توپ‌های شما هنوز آنجا نیستند.» «تو خشمگین و سمی هستی که مشخصاً کلاسی ندارد، پس چاره‌ای برای The Rock باقی نگذاشته‌ای!»

انها درگیر میشند و دراک ماهال رو بیرون میندازه.


راک می گوید: "سان دیگو، دوستت دارم و سال نو مبارک." امشب، بعد از این همه لگد زدن، او در سن دیگو هست. او کمی گرسنه است راک قرار است چیزی برای خوردن بیاورد. وقتی او برای غذا خوردن میرود، آیا باید در یک غرفه، بنشیند یا سر میز؟ مردم لقب رومن رینز رو فریاد میزنند. دراک در حالی که به طرف خروجی می رود، ژست می گیرد.

 

درو مک اینتایر در پشت صحنه قدم می زند. او اواخر امشب در مسابقه اصلی برای قهرمانی سنگین وزن جهان با ست "فریکن" رولینز مبارزه خواهد کرد.


بازپخش‌هایی از بازگشت راک نشان داده می‌شود.



شاینا بازلر و زوئی استارک در مقابل تگان نوکس و ناتالیا

نوکس میره بازلر را بت رانی نی بزنه اما بیزلر جاخالی میده.  بازلر با لگد، به کمر نوکس می زند، اما ناتالیا پین را حتی قبل از اجرای آن، می شکند. استارک تگ می کند. بازلر با یک سوپلکس به نوکس ضربه می زند و استارک با Z-360 اجرای ،پیروز می شود.

برندگان: استارک و بیزلر



درو مک اینتایر وارد می شود. او در مرحله بعد برای قهرمانی سنگین وزن جهان رقابت خواهد کرد.

بازپخش‌هایی از درو مک اینتایر نشان داده می‌شود که ماه گذشته، سامی زین را در راو شکست داد. زین از آن زمان دیگر دیده نشده است.


مسابقه برای کمربند سنگین وزن جهان

درو مک اینتایر در مقابل ست «فریکین» رولینز

مک اینتایر کاملاً عصبانی است. مک اینتایر ابتدا گلوی رولینز را به طنابها فشار میده. بعدش میز گزارشگرا را خالی میکنه. او رولینز را می گیرد و روی میز می برد. رولینز با او می جنگد. رولینز یک پدیگری روی او اجرا میکنه.  رولینز به سرعت مک اینتایر را وارد رینگ می کند و با استامپ به او ضربه می زند! رولینز میره برای کاور


برنده و همچنان قهرمان سنگین وزن جهان: ست «فریکین» رولینز

 

 رولینز در رینگ جشن می گیرد. درو مک اینتایر در کنار رینگ است. پریست و میستریو در جای دیگری کنار رینگ هستند. رولینز با پایان یافتن اولین راو 2024، قهرمانی سنگین وزن جهان را بالای سر میبرد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش