آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 19 فوریه 2024
  • بازدید : (782)

RAW PAPELES – AlmaLegacy



نتایج کامل راو 19 فوریه 2024


متن در ادامه مطلب

ما تصاویری از جی اوسو در ورزشگاه می بینیم. او اواخر امشب برای کمربند بین قاره ای دبلیو دبلیو ای با گانتر روبرو خواهد شد.

درو مک اینتایر در مقابل "کابوس آمریکایی" کودی رودز

رودز از طناب  بالا می‌پرد و یک کودی کاتر اجرا میکند. اومیره برای کاور اما مکینتایر تسلیم نمیشه.

رودز مک اینتایر را بلند می کند، اما جیمی اوسو را می بیند که به سمت رینگ می دود. رودز جیمی را با مشت می زند و مک اینتایر را برای اجرای کراس رودز بلند میکند. سولو سیکوا میاد و با یک اسپایک ساموایی به رودز ضربه می زند. مک اینتایر شوکه شده به نظر می رسد. مک اینتایر سپس رودز را با یک کلیمور کیک نقش زمین میکنه و کاورش میکنه

برنده: مکینتایر

مک اینتایر به جیمی یوسو و سولو سیکوآ نگاه می کند و بازوی خود را به نشانه پیروزی بلند می کند.

 

ویدئو: همه اطرافیانش حتی همسرش کشتی گیر هستند. آندراده می گوید که او سرنوشت خود را تعریف می کند و کنترل می کند. سرنوشت او اینجا در WWE است.

 

 آدام پیرس به اتاق درمان می رود تا وضعیت کودی رودز را بررسی کند. پیرس می پرسد که آیا کاری می تواند انجام دهد؟ رودز می گوید حالش خوب است. ست "فریکن" رولینز وارد می شود و عینک آفتابی خود را برمی دارد. رولینز به رودز نگاه می کند و قبل از رفتن روی زانویش می زند.

 

بتل رویال زنان

شاینا بازلر در مقابل زویی استارک در برابر راکل رودریگز در مقابل آلبا فایر در مقابل ایسلا داون در مقابل بی‌فاب در مقابل کندیس لری در مقابل ایندی هارتول در مقابل شیا لی در مقابل کاتانا چنس در مقابل ماکسین دوپری در مقابل والهالا در مقابل آیوی مقابل تگان نوکس مقابل الکترا لوپز مقابل میچین مقابل زلینا وگا مقابل چلسی گرین مقابل ناتالیا

برنده این مسابقه، به الیمنشین چمبر زنان اضافه خواهد شد

در اواخر مسابقه، بازلر به میچین حمله می کند. سپس استارک با یک پرش به میچین ضربه میزند.

استارک و بازلر با هم، میچین را حذف میکنند. رودریگز به سمت استارک می رود، اما بازلر دخالت میکنه. رودریگز بازلر را از روی طناب بیرون می اندازد! استارک  میخواد سنتون بزنه اما رودریگز با مشت بهش جواب میده. بازلر استارک را از حذف نجات می دهد، اما رودریگز استارک را از طناب به روی بازلر می اندازد.

رودریگز پیروزی خود را جشن می گیرد ... ظاهرا فقط گرین حذف نشده است! گرین یواشکی از پشت میاید، اما رودریگز گرین را از روی طناب به بیرون پرت میکنه

برنده: راکل رودریگز

 

رئا ریپلی و نیا جکس، در اتاق‌های مجزا نشسته‌اند. کول از ریپلی راجب مسابقه اینده اش میپرسه. ریپلی می گوید این اولین شانس او ​​برای رقابت در کشورش به عنوان قهرمان WWE است. آخرین باری که او آنجا بود، به عنوان بخشی از برنامه فقط نقش داشت. او باید به خودش یادآوری می کرد که کیست. نیا جکس به طعنه می گوید که حرفت زیبا بود. منتها دو برابر ریپلی هستم و استعدادم سه برابر او. سی ام پانک نیوز. جکس خوشحال است که این اتفاق در سرزمین مادری اش رخ می دهد. وقتی دوباره ریپلی را له می کند، ریپلی با گریه به خانه می رود. ریپلی می‌گوید جکس می‌تواند هرچه می‌خواهد حرف بزند و هرچه می‌خواهد از پشت به او حمله کند. وقتی او در استرالیا با من رو در رو بشوی و به صدای مردم که تشویقم میکنند گوش بدی، ضایع میشی.. جکس با پوزخند به دوربین نگاه میکند.

 

 

ویدیو: جکی ردموند ویدیویی را در مورد عدم حضور R-Truth در روز داوری روایت می کند. R-Truth می گوید وقتی برای اولین بار آنها را ملاقات کرد، لبخند آنها اتاق را روشن کرد. خاص بود، مثل اولین باری که جان سینا شلوار جین را امتحان کرد. ردموند می پرسد که چه مقدار از این R-Truth فعلی را پریست ساخته؟ تروت می گوید که پریست قلبش را شکست چون گفت من دیگه عضو گروه نیستم. ردموند از او می پرسد که آیا می تواند پس از پشت سر گذاشتن همه اینها اتفاق، دوباره به کسی اجازه رفاقت با خودش را بدهد؟ آر-تروث می‌گوید دوستان جدیدی دارد: «بچه دلشکسته» شاون مایکلز (جانی گارگانو) و تریپل اچ .

 

مایکل چندلر، یک عضو از برند یو اف سی، در کنار رینگ نشان داده شده است. او میکروفون را از سامانتا اروین می گیرد. چندلر می گوید مردی از ایرلند وجود دارد که او را مجبور کرده بیش از حد منتظر بماند. چندلر، کانر مک گرگور را به چالش میکشد

 

چاد گیبل می گوید که گروهش اجازه دخالت در مصافش در برابر ایوار ر اندارند و والهالا هم باید کنار رینگ نباشه. در جای دیگر پشت صحنه، ایوار چالش را می پذیرد.

 

مسابقه تیمی 8 نفره

دمیز، تروت، گارگانو و چامپا مقابل مک دونا، بالور، پریست و دومنیک

مردم در اواخرمسابقه برای تروت شعار دادند. او حرحکت دتکتور را روی پریست اجرا میکند. دوستان او با اجرای کیک، بقیه دوستان پریست را از اطراف رینگ دور میکنند. پریست بلند میشه و به تروت دراپکیک میزنه. او بعدش اماده زدن سود این هیون میشه. تروت بهش اجازه نمیده و پریست را رول میکنه. تروت یخواد ای ای بزنه اما پریست رها میشه. پریست دوباره سود این هیون رو میزنه و تروت رو کاور میکنه

برنده گروه روز داوری

 

جکی ردموند با سامی زین در پشت صحنه حضور دارد. زین اشاره می کند که او هفته گذشته در راو، به دنبال دخالت درو مک اینتایر، باخت سختی مقابل شینسوکه ناکامورا داشت. زین می گوید که باید  این موضوع را با مک اینتایر حل بکند. زین میگه فصل رسلمنیا هست. زین باید به احساس درونش اعتماد کند. راهی برای او وجود دارد که بتواند کاری تاریخی در رسلمنیا انجام دهد تا موقعیت خود را به عنوان یک مدعی تثبیت کند.

 

بکی لینچ راهی رینگ میشه. لینچ فریاد می زند: «من به آناهیم آمدم!» لینچ می گوید که او در حرفه خود به اندازه کافی خوش شانس بوده است که کارهای شگفت انگیزی انجام داده است. دیگر چیزهای جدیدی برای او وجود ندارد ... به جز این کلاهی که او بر سر دارد. این جدید است. او می پرسد که آیا آنها کلاه را دوست دارند؟ جمعیت تشویق می کنند. پنج روز دیگر، برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش، او در اتاق چمبر قدم می‌گذارد تا بتواند با رئا ریپلی در رسلمنیا برای قهرمانی روبرو شود. پت مک‌آفی می‌گوید حریفت می‌تواند نیا جکس باشد. لینچ فکر میکنه که نبرد او مقابل ریپلی خواهد بود. او معتقد هست که ریپلی هم همین نظر رو داره. بکی بعدش برای ریپلی کوری میخونه و خودش رو برنده و قهرمان اینده میدونه

تا پنج روز دیگر، او وارد چمبر می شود، این کار را در برابر پنج تا از آینده دارترین کشتی گیران انجام می دهد: لیو مورگان، بیانکا بلایر، راکل رودریگز، نائومی و تیفانی استراتن. او اکثر آنها را شکست داده است، اما هرگز در داخل قفس، با انها رو به رو نشده.

 لیو مورگان میاد و با طعنه به خاطر قطع صحبت، عذرخواهی می کند. او می گوید که از طرفداران سرسخت کلاه لینچ است. چیزی که او خوشش نمی اید، این است که به لینچ گوش دهد و سعی کند بفهمد که چرا باید لینچ در رسلمنیا با رئا ریپلی روبرو شود. لینچ می‌خواهد ثابت کند که بهترین است. مورگان اهمیتی نمی دهد که چه کسی بهترین است. مورگان می خواهد داستانی تعریف کند. مورگان قبلاً هم تیمی ریپلی بود تا زمانی که ریپلی به او اعتراض کرد. سپس او با راکل رودریگز قهرمان تگ تیم شد. یک هفته بعد، ریپلی کتفش اسیب دید و شش ماه از زندگی حرفه‌ای‌اش از دست رفت. مورگان آخرین کسی بود که توانست رئا ریپلی را شکست دهد.

 

راکل رودریگز به رینگ می آید. رودریگز می‌گوید که هر دو در حال کسب امتیازات عالی هستند. آنها روی ریپلی مرکز می کنند. بعد از چمبر، معلوم میشه کی قهرمان کی میشه. ممکن است قهرمان اینده، رئا ریپلی یا نیا جکس باشد. منتها فقط یک زن به اندازه کافی بزرگ و قوی هست که بتواند هر کدام از آنها را شکست دهد و آن اوست.

موسیقی نائومی پخش می شود و او به رینگ می آید. لینچ فریاد می زند: "خوش آمدی." نائومی به جمعیت سلام می کند و وارد رینگ می شود. نائومی می‌گوید که او با یک هدف کاملا جدید اینجاست. او در داخل و خارج از این رینگ، نامی برای خود دست و پا کرده است. او اینجاست تا راه خود را دوباره به طرف قله ادامه دهد.

تیفانی استراتن به رینگ می آید. استراتن می گوید نوبت من هست. در حالی که نائومی سعی می کرد نامی برای خود دست و پا کند، یک فضای خالی برای من ایجاد شده. استراتن می گوید هیچ کس به گذشته اهمیت نمی دهد. او آینده است.

بیانکا بلیر می‌آید و می‌گوید استراتن تازه‌کار است. منتها من بهترین هستم و برای مدت طولانی در صدر بودم. در چمبر، ستراتون یاد خواهد گرفت که هرگز بهتر از من نخواهد بود. بلیر تنها کسی است که در این جمع، قبلا برنده چمبر شده. او به روند شکست ناپذیری خود ادامه خواهد داد. او همه آنها را برای رسیدن به رسلمنیا کاور خواهد کرد. استراتن می گوید که بلایر سال گذشته چنین است. او سال گذشته به اوج خود رسید.

مورگان شروع به بحث با استراتن می کند، اما استراتن بهش البو میزنه. مورگان و استراتون از رینگ خارج می شوند. ناگهان نیا جکس وارد رینگ می شود و به بقیه حمله میکند. درگیری برای مدتی ادامه داره و جکس برنده این دعوا میشه.

 

گونتر می گوید که او بزرگترین قهرمان بین قاره ای تمام دوران است. گونتر به جی یوسو نشان می دهد که او در حد قهرمانی نیست. جی اوسو باید به رویاپردازی ادامه دهد.

 

کوری خوانی ناکامورا:

شینسوکه ناکامورا می پرسد که آیا سامی زین می خواهد یک مدعی باشد؟ اگر زین بخواهد در مرکز توجه باشد، ناکامورا به او، روش کار را یاد می‌دهد. سی ام پانک نیوز. اگر زین فکر می‌کند که او ضعیف است، پس همینطور باقی می‌ماند. با شکست دادن و شکستن دوباره، زین می تواند همدردی همه را جلب کند.

 

چاد گیبل مقابل ایوار

ایوار گیبل را وارد رینگ می کند و به سمت طناب می رود. ایوار گیبل را با یک سنتون نشسته خرد می کند! وای! ایوار برای اجرای دومسالت روی طناب میرود. گیبل از مسیر او خارج میشه. گیبل ایوار را می گیرد و یک سوپلکس آلمانی می زند! گیبل به سمت طناب می رود و یک مونسالت اجرا میکنه. او بعدش روی پای حریف سابمیشن میزنه و ایوار تسلیم میشه.

برنده: چاد گیبل

 

جکی ردموند با درو مک اینتایر در پشت صحنه حضور دارد. مک اینتایر اشاره می کند که کودی رودز یک عمر در حال فرار بوده است. فقط یک نفر او را قبل از امشب، پین کرده بود. ردموند می پرسد که آیا برد درو با دخالت بلادلاین خدشه دار شده است؟ مک اینتایر میگه او با آنها مشکلی ندارد. امشب مشکلم کودی رودز بود. این جمعه، LA Knight خواهد بود. سپس او در استرالیا پیروز می شود و به رسلمنیا می رود تا قهرمان بعدی سنگین وزن جهان شود.

 

نیو دی در پشت صحنه هستند. خاویر وودز می گوید جی اوسو امشب قهرمان بین قاره ای خواهد شد. هفته آینده نوبت آنهاست. کوفی کینگستون می گوید که ایمپریوم شکست خوردند. نیو دی امپریوم رو برای راو اینده به چالش میکشند.

 

مسابقه برای کمربند بین قاره ای

گانتر مقابل جی اوسو

گانتر اسپیر میزنه اما جی تسلیم نمیشه. جی روی طناب می رود و اسپلش میزنه. او میره برای کاور اما زنگ مسابقه به صدا درمیاد. داور میبینه که جیمی اوسو داره زنگ رو میزنه. جی از رفتار برادرش ناراحت میشه. جیمی از اطراف زنگ دور میشه. گونتر جی را می‌گیرد اما جی با کیک به او ضربه میزنه و میره برای پین که گانتر تسلیم نمیشه. جی سوپرکیک می زند و بعدش با شیرجه، روی جیمی فرود میاد. جی برای اسپلش دوم روی طناب میره اما گانتر بهش نی میزنه و بعدش فینیشر اجرا میکنه و تمام

برنده گانتر

 

جیمی اوسو وارد رینگ می شود و به برادر دوقلویش حمله می کند! جیمی فریاد می زند که مهم نیست جی چقدر بزرگ شود، او همیشه برادر بزرگتر خواهد بود. جیمی به خاطر جی، قهرمانی ها را از دست داد. جیمی به سمت طناب می رود و اسپلش را می زند.

پایان

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش