آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 4 اگوست 2023
  • بازدید : (636)

WWE Smackdown 2022 Background by WWECUSTOMGRAPHICS on DeviantArt


نتایج کامل اسمکدان 4 اگوست 2023

متن در ادامه مطلب


لانایت به سمت رینگ می رود و می‌گوید سامر اسلم بزرگ‌ترین رویداد تابستان است. من به اینده نگاه می‌کنم و یک بتل رویال 25 نفره را می‌بینم. به رقبای مختلفی که ممکن است در آن باشند فکر می کنم. لانایت رقبای خودش رو فقط یک مشت دستفروش میدونه.

او می‌گوید همه شانس دارند، حتی دمیز.  من به مصلف امشبم مقابل شیمس فکرمیکنم. شیمس کارهای بزرگی کرده اما تا حالا از یکی مثل من کتک نخورده.


شیمس با ریج هالند و بوچ به رینگ می آیند.


لانایت مقابل شیمس

کشتی گیران در خارج از رینگ درگیر هستند. شیمس و لا نایت به رینگ برمیگردند. شیمس دمیز را که کنار رینگ هست می گیرد و او چند ضربه به او میزند. نایت شیمس را رول می کند اما شیمس رهامیشه. شیمس میره که بروگ کیک بزنه حریف جاخالی میده. ضربه به دمیز میخوره. نایت روی شیمس بی اف تی میزنه و کاورش میکنه

برنده لانایت


یک فاصله داریم و بعدش میبنیم که گلووز و اندرسون با گروه براولینگ درگیر شدند. پیرس میاد و برای مصاف هر گروه مقابل هم، یک مسابقه ترتیب میده.



تصاویر ویدیویی از کودی رودز و براک لزنر پخش میشه.


کارل اندرسون و لوک گالوز در مقابل ریج هالند و بوچ


هلند یک ضربه به اندرسون میزنه. بوچ تگ می گیره و گالوس را به حاشیه هل میده. او یک کیک میزنه. بعدش میره برای پین اما گلووز کاور رو میکشنه. سی ام پانک نیوز. هلند وارد می شود و با گالووز می شه. اندرسون هلند را ازرینگ بیرون میندازه. بوچ با یک ضربه به سر اندرسون میزنه. استریت پرویتز با کت و شلوار می‌آید و به هر دو تیم حمله می‌کنند. داور مسابقه رو تمام میکنه

برندگان: بدون مسابقه


استریت پرویتز بازم هر رو تیم رو زدند و بعدش مقابل ورودی به لشلی ملحق شدند.


تصاویر از کوری خونی شارلوت فلیر را داریم. اومعتقد هست که در سامراسلم کمربند زنان اسمک را خواهد برد.


پل هیمن در رینگ هست. او می پرسد که ما چطوری به این وضع رسیدیم. این چیزی نیست که رومن رینز می خواست. او می‌گوید اگر می‌خواهید برای اتفاقی که برای جیمی اوسو افتاد، ما را سرزنش کنیدف باید بگم که خود جی لایق سرزنش هست.

هیمن می گوید آنچه که فردا برای جی اوسو اتفاق می افتد، تقصیر جی نیست، بلکه مسئولیت رئیس قبیله خواهد هست. هیچ پشیمانی و درخواست بخشش وجود نخواهد داشت زیرا زمانی که رومن وارد رینگ در سامراسلم می شود... او وارد مسابقه ای به نام مبارزه قبیله ای خواهد شد. هیمن تنصاویر راجب رینز پخش میکنه. همچین کلیپ هایی از کشتی گیران ساموایی مثل ریکیشی، آفا را می بینیم. همین میگه این تصاویر به ما میگند که چطوری میشه رئیس قبیله شد.


هیمن میگه کسی نمیتونه رینز رو ببره. رومن رئیس قبیله است و نزدیک به سه سال است که قهرمان مانده. این چیزی هست که هرگز نصیب جی اوسو نمیشه. من مطمئنم که رینز پیروز میشه.

جی اوسو وارد میشه

او در اطراف رینگ قدم می زند و به هیمن می گوید که حق با اوست. فردا شب، نبرد قبیله ای دارم.

جی می گوید روح اجدادم، خانواده ام و فرهنگم حامی من هستند. من رینز رو میبرم تا هم قهرمان بشم و هم رئیس قبیله.

سیکوا میاد اما هیمن نمیزاره او درگیر بشه. هیمن به جی میگه که سولو اومده تا به او بگه که داری اشتباه میکنی.

 جی به سولو می‌گوید که جنگ روانی دیگه کارساز نیست. تنها کاری که بلدی اطاعت از دستور هست. هیمن قبلا هم به من دستور میداد. سیکوا به هیمن خیره میشه. هیمن ترسیده. او از سولو می‌پرسد که آیا می‌توانیم کمی حرف بزنیم. سولو به هیمن می گوید که بزن بریم. جی عصبانی میشه و به سولو حمله میکنه. سولو همراه هیمن عقب نشینی میکنه.


کلیپ هایی از مصاف ری میستریو در برابر سانتوس اسکوبار را از هفته گذشته می بینیم. کول می گوید که ری مصدوم شده.

کایلا با آستین تئوری در پشت صحنه است. کایلا از او درباره بازی هفته آینده اش مقابل اسکوبار می پرسد. تئوری می‌گوید سانتوس مربی خود یعنی ری مستریو را مصدوم کرده. امیدوارم ری مصاف اینده من رو ببینه. وقتی اسکوبار رو ببرم، بردم رو به ری تقدیم خواهم کرد. من امشب برای مصاف، کامرون گرایمز را دارم و درست مانند اسکوبار، گریمز هم بعد مبارزه با من، رویاهایش را فراموش میکنه.


آستین تئوری در مقابل کامرون گریمز

گریمز کراس بادی میزنه اما تیوری از رینگ بیرون میره. گریمز با کیک حمله میکنه اما تیوری هم همزمان حرکت کرده و به هم برخورد میکنند. گریمز میره برای پین اما حریف کیک اوت میکنه. گریمز روی طناب میرود اما تئوری تعادل او را به هم میزنه. تیوری تون دان میزنه و تمام

برنده: تئوری آستین


سانتوس اسکوبار به سمت رینگ می دود و با تئوری درگیر میشه.


تصاویر از حرفهای اسکا در مورد سامراسلم داریم.



گریسون والر در رینگ است و می گوید قبل از اینکه به سامراسلم برم و در بتل رویال پیروز بشم، دو مهمان در برنامه دارم. او بیلی و اسکا رو دعوت میکنه. اونا میان و او از ایو می پرسد که آیا او فردا در سامراسلم کش میکنه؟ بیلی والر را احمق خطاب می کند و میگوید ما چرا باید دست خودمون رو برات رو کنیم. بیلی هواداران را احمق خطاب می کند و والر هم قبول می کند که مردم احمق هستند. او می گوید که انگار امشب ایو مقابل زلینا میبره.


ما صدای خنده شوتزی را می شنویم و والر هم شروع به خندیدن می کند و می گوید من این صدا پخش کردم. والر می گوید شما از شوتزی می ترسید و میخوام دلیلش رو بدونم.

بیلی به او می گوید که دیگر هرگز با انها شوخی نکند. تازه انها ترسی از شوتزی ندارند.

موسیقی شوتزی پخش می شود و بیلی شروع به خندیدن می کند اما بعدش متوجه میشود که واقعا یکی داره وارد میشه. شوتزی از یک گوشه دیگه وارد رینگ میشه. بیلی میخواد رایت هند بزنه که شوتزی جلوش رو میگیره. بیلی بیرون میره. کسی که داشت وارد میشد زلینا بود.



ایو اسکای مقابل زلینا

 

شوتزی و بیلی در مقابل ورودی باهم درگیر میشند.  این اتفاق حواس ایو را پرت میکنه. او روی طناب هست تا شیرجه بزنه. سی ام پانک نیوز. زلینا ایو را می گیرد و با یک پاور بمب و زدن حرکت کد، میره برای پین

برنده: زلینا وگا


تصاویری از بیانکا داریم که او هم برای برد در سامراسلم کوری میخونه.


جی اوسو در مقابل سولو سیکوآ

 جی روی طناب میره و با کراس بادی فرود میاد. سولو نقش زمین میشه. جیمیره برای پین اما سولو کیک اوت میکنه. جی برای حمله بعدش اماده میشه اما سولو بهش اسپینینگ سولو میزنه. او جی را می گیرد و میخواد اسپایک بزنه. جی رها میشه. جی اسپیز میزنه. بعدش میره روی طناب و اسپلش میزنه و تمام

برنده: جی اوسو


سولو بلند می شود و بعد از مسابقه از پشت به جی حمله می کند. جی به بیرون رینگ میره. سولو یک صندلی را می گیرد اما جی نمیزاره ازش استفاده بکنه. جی صندلی را می گیرد و خود سولو را باهاش میزنه. جی روی میز می ایستد و با تصویر او برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش