آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 2 فوریه 2024
  • بازدید : (785)

WWE 2K19(PC Mods): SmackDown Live Updated arena with Updated Matchup  screen,Nameplate,Replay & GFX - YouTube


نتایج کامل اسمکدان 2 فوریه 2024


متن در ادامه مطلب


کامل شد

کلیپ هایی از رویداد رویال رامبل پخش می شه.

 لوگان پل  به رینگ می آید. او احترامی به مردم شهر نمیزاره و بابت برد خودش در برابر کوین اونز در رمبل کوری میخونه. همانطور که او صحبت می کند، کوین اونز میاد. اونز به مردم احترام میزاره و بعدش رفتار و اخلاق لوگان را زیر سوال میبره و به برد او ایراد میگیره. لوگان حرفهای اونز رو توجیهی برای باختش میدونه و از اینکه اونز نتونست کمربند رو از لوگان بگیره، حرف میزنه. لوگان توصیه میکنه که اونز بهتره مراقب باشه تا امشب مقابل تیوری نبازه

 

آستین تئوری  با گریسون والر می آید.

 

کوین اونز در مقابل تئوری آستین با گریسون والر

والر در کنار رینگ سعی داشت حواس اونز را پرت کنه. لوگان پل هم به تیوری کمک میکرد. اونز یک سوپر کیک به تیوری زد. لوگان میاد به اونز حمله کنه اما داور جلوی او رو میگیره. از اون طرف والر میاد و قبل از اینکه بتونه کاری بکنه اونز او رو میزنه. حواس داور هنوز به لوگان بود که اونز تیوری رو زد و رفت برای کاور. داور امد و شمرد

برنده اونز


رئا ریپلی در پشت صحنه هست


کلیپ های رویال رامبل زنان پخش میشه.


نائومی را پشت صحنه می بینیم و او یک قرارداد در دست دارد. او با بیانکا بلایر، میچین و شوتزی جشن استخدام می گیرد. تیفانی استراتن با قراردادش میاد. استراتن می گوید او را به یاد خواهند داشت. او به میچین سیلی می زند و فرار می کند. سی امپانک نیوز. نیک آلدیس از دفترش بیرون می‌آید و میچین برای بازی امشب مقابل  استرتون، از الدیس درخواست مسابقه می‌کند.


بیانکا بلایر را می بینیم که با نیک آلدیس صحبت می کند. بیانکا می پرسد که برای گرفتن یک تایتل شات چه کاری انجام دهد. لوگان پل وارد می شود و به نیک می گوید که یک رقیب می خواهد. بیانکا به او می گوید که فعلا او در حال گفتگو با الدیس است. پل به او تبریک می‌گوید که روی جلد 2K بود اما هنوز غیرحرفه ای عمل می کند. پل به نیک آلدیس می گوید که برنامه اش را تحت کنترل درآورد و می رود.

 

کلیپی از دل فانتاسما که در یک رستوران با سانتوس اسکوبار در حال سخنرانی است پخش می شود. او به آنها می گوید که باید میراث پدران، پدربزرگ ها، برادران، خواهران خود را حفظ کنند. به همین دلیل است که آنها باید گروه ری میستریو را ریشه کن کنند.


مسابقه چهار طرفه تیمی

پریتی دیسلی مقابل تیم ال دبلیو او ( گروه ری مستریو) مقابل پیت دان و تیلور بیت مقابل انگل و هومبرتو

بیت پرنس را دور خود می چرخاند و به او ضربه می زند. بیت یک سوپلکس آلمانی میزنه. او برای کاور می رود اما آنجل و هومرتو کاور را میشکنند.  آنها بعدش با تیم ال دبلیو درگیر میشند. ال دبلیو اونا رو بیرون میندازند. تیم ال دبلیو میخواد شیرجه بزنه اما خانمی به اسم لوپز که همراه یکی از تیمها هست روی طناب میشینه و مانع میشه. زلینا با لوپز درگیر میشه. تیم ال دبلیو بالاخره روی هامبرتو و آنجل شیرجه می‌زنند. پیت در رینگ، انگشتان ویلسون را می پیچد و بهش فشار میاره. بیت به دنبال کاور می رود و حریف را پین را میکند.

برندگان: پیت دان و تایلر بیت

 

 

ما کلیپی از Raw می بینیم که ریپلی توسط نیا جکس مورد حمله قرار می گیرد.

 

گروه بیلی در پشت صحنه هستند و در مورد بیلی با هم شوخی میکنند. البته بیلی با انها نیست. همه می خندند و می روند. ما بیلی را می بینیم که پشت سر آنها در کنار در ایستاده و حرف های آنها را گوش میداده.


آدام پیرس و نیک آلدیس در رینگ حضور دارند. انها بیلی را به رینگ دعوت می کنند.


بیلی همراه گروهش میاد

طرفداران شعار "بیلی" را سر می دهند و او می گوید وقتی به رسلمنیا فکر می کند، تقریباً همه کارهایی را که میخواسته در رسلمنیا انجام داده است. او از عناوین زنان Raw و SmackDown دفاع کرد. او می گوید اما امسال متفاوت است، امسال خاص است. چون خودش به اینجا نرسید، فراز و نشیب های زیادی داشت. منتها گروهش به او کمک کردند. او چیزی داشت که قبل از رفتن به رسلمنیا هرگز نداشت. آنها از او حمایت کردند. او می گوید که گروهش خانواده اش است.

بیلی می گوید وقتی به رسلمنیا فکر می کند، به بهترین بودن فکر می کند. و این او را به یکی از بهترین ها، رئا ریپلی می رساند. البته گاهی اوقات همه چیز به داشتن عنوان نیست، بلکه مسئله کمی شخصی تر است. گاهی اوقات مسئله اثبات اشتباه دیگران هست. اثبات اشتباه افرادی که فکر می کردی دوستانت هستند، گاهی باید به آنها ثابت کنی که اشتباه می کنند. بیلی به گروهش نگاه می کند.

او از آنها می پرسد که آیا خندیدن آنها تمام شده است یا خیر و با آنها به ژاپنی صحبت می کند. او گفت که پس از تمام دفعاتی که پشت سرش صحبت کردند، او بخشید. او می گوید که همه چیز را دیده است. آنها مدام در مورد او صحبت می کنند. تنها چیزی که او می خواست این بود که گروهش بهترین باشد. او از ایو اسکای می پرسد چه اتفاقی افتاده است.

 

هواداران شعار "بیلی" سر می دهند. او به ایو می گوید که به او پشت کرده است. جنگجویان کابوکی از پشت به بیلی حمله می کنند. بیلی یک لوله فولادی را از زیر رینگ برمیدارد و با آن به جنگجویان کابوکی ضربه می زند. ایو سالن را ترک میکند و بیلی اعلام میکند که حریف او در رسلمنیا ایو خواهد بود.


بابی لشلی و تیم استریت در مقابل تیم فینال تستامینت ( گروه کایرون کراس)

هر شش مرد در رینگ هستند و شروع به مبارزه می کنند. درگیری به بیرون رینگ کشیده میشه.

لشلی با اسپین باستر به کراس ضربه میزنه. اسکارلت به پشت لشلی می پرد. سی ام پانک نیوز. بی‌فاب وارد می‌شود که و اسکارلت را پایین می‌کشد و یک لگد به صورتش می‌زند. لشلی مات و مبهوت به او نگاه می کند. او به کراس ضربه می زند

به این صورت فقط دعوا کردند و مسابقه انجام نشد


برون بریکر در پشت صحنه با نیک آلدیس است. آدام پیرس وارد می‌شود و به بریکر می‌گوید که قبل از اینکه با او صحبت کند، چیزی را امضا نکند. بریک به آلدیس می گوید که او قرارداد را نگه میدارد تا در روز دوشنه با پیرس حرف بزنه.


جید کارگیل می آید و از الدیس می پرسد که آیا اکنون زمان خوبی است؟ آلدیس به او می گوید که هست و او از پیرس می خواهد که آنجا را ترک کند.


تیفانی استراتون در مقابل میچین

میچین تیفانی را می گیرد اما تیفانی او را روی کف رینگ میکوبد. تیفانی اسلم آلاباما اجرا میکنه. او برای کاور می رود اما میچین تسلیم نمیشه. او میچین را روی شانه هایش بلند می کند اما میچین روی پاهایش فرود می آید. میچین چند ضربه به حریف مبزنه و تیفانی او رو هل میده. تیفانی بعدش مونسالت اجرا میکنه و م یره برای کاور

برنده: تیفانی استراتن


نیک آلدیس و آدام پیرس هر دو در رینگ هستندو رینز همراه بلادلاین میاد

 

هواداران شعار «کودی» را سر می‌دهند و رومن می‌گوید که به او هم می‌رسند، اما ابتدا، «بیرمنگام، آلاباما، مرا تصدیق کن». رومن می‌گوید که دوست ندارد خلاصه‌نویسی کند، او ترجیح می‌دهد به جلو برود. اما در روز دوشنبه چیزهایی گفته شد. برادر کوچکش ست رولینز گفت که کمربند رینز ارزش ندارد و به او داده شده. رومن می گوید که باید در مورد آن فکر می کرد. او باید همه کسانی را که برای آن عنوان رقابت می کردند شکست می داد. ست می گوید که او آن مرد مبارز است. رومن می گوید که رولینز نمی تواند دو سال با لباس همسرش با رینگ بیاید و بگوید که او مرد است. ست می گوید که او یک اسب جنگجو هست. رومن از لنگیدن ست تقلید می کند و می پرسد که آیا اسب ها اینطور راه می روند؟

رومن می گوید ست فکر کرده که رومن کمتر از او کار می کند، بله من 10 برابر کمتر کار می کنم و هنوز هم 10 برابر بیشتر درآمد دارم. او از طرفداران می پرسد که آیا میزان حقوق او و ست را میخواهند بدانند. رومن بعدش میره سر بحث درباره کودی. او می گوید کودی یک احمق است. او ارزش ها و همه اینها را دارد. منتها او به پول اهمیت نمی دهد. او به کودی می‌گوید که او می‌تواند بهترین شماره ی دو در صنعت باشد یا می‌تواند دوباره در رتبه اول قرار بگیرد.


اهنگ کودی پخش میشه


کودی رودز در رینگ می ایستد و هواداران شعار "کودی" را سر می دهند، او از آنها و رومن رینز می پرسد که می خواهند در مورد چه چیزی صحبت کنند. او می گوید شاید آنها بتوانند دوتایی صحبت کنند.  رومن دست تکان می دهد و به Bloodline می گوید که رینگ را ترک کنند. پل هیمن پشت رومن ایستاده است. کودی می‌گوید که ست نکات شگفت انگیز زیادی را بیان کرد، اما یکی از آنها مخالف نظر من بود، او کمربند رومن را یک کمربند هالیوودی نامید. شما می توانید آن را هر چه می خواهید بنامید، اما هنوز هم کمربندی است که برونو سامارتینو در اختیار داشت. عنوانی که در دست پدرش بود و به سرعت از او گرفته شد. اسمش را هر چه می خواهی بگذار، او هنوز هم آن عنوان را می خواهد.

رودز از رومن می پرسد که چه چیزی داستان را تمام می کند. چون شنید که رومن می گفت همه اینها مال رومن است. حلقه، بوم، طناب ها، دوربین، میز اعلامیه، مردم ظاهراً متعلق به رومن رینز هستند. کودی می‌گوید دارد داستان را تمام می‌کند. او قهرمانی را از رومن می‌گیرد. او می‌گوید که می‌خواهد آن را کاملاً روشن کند، او آن عنوان را می‌خواهد.

کودی می گوید اما نه در رسلمنیا. او می گوید یکی از افرادی که با او در این مورد مشورت کردم، کسی هست که رومن او را خوب میشناسد.

موسیقی راک پخش می شود و او به رینگ می آید. راک و کودی به هم خیره می شوند و راک دستش را دراز می کند و دست میدهند. راک چیزی در گوشش زمزمه می کند، کودی لبخند می زند و آنها همدیگر را در آغوش می گیرند. کودی رینگ را ترک می کند. راک به رومن رینز نگاه می کند. رومن کمربند را روی شانه اش می گذارد. طرفداران شعار "راکی" را سر می دهند و او به رومن نگاه می کند. هواداران شعار می دهند "این عالی است" و هر دو مرد به آرامی به سمت وسط رینگ می روند. آنها رو در رو می ایستند و اسمکدان تما میشود.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Aria Zahedi گفته: Aria Zahedi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/11/14 و 14:01 دقیقه ارسال شده.

    Wawoooooo

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش