آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 27 مارس 2020
  • بازدید : (436)
WWE Smackdown Live Highlights 27 March 2020 - WWE Smackdown Live ...

نتایج کامل اسمکدان 27 مارس 2020

متن در ادامه مطلب



شوی اسمکدان امشب در مرکز پرفورمنس اورلاندو برگزار شد و ما اول شو مایکل کول رو داریم. کول میگه امشب مسابقه برای تعین حریف میز و موریسون برای کمربند تگ تیم بین اوسوز و نیودی رو داریم. همچنین قهرمان زتگ تیم زنان آسکا در مقابل الکسا بلیس قرار میگیره و برنامه خانه آتش خنده بری وایات رو در پیش خواهیم داشت. هم چنین باید دید برنامه رینز برای مقابله با گلدبرگ چیه.


به رینگ میریم بیلی و ساشا بنکس به رینگ میان بیلی میکروفن رو میگیره و میگه راسلمینیا یه رویداد خاص هست اما راسلمینیای امسال برای ما یه کابوسه. بیلی در مورد پیج میگه که اون سعی داره بین من و بنکس رو به هم بزنه و ما رو مقابل هم دیگه قرار بده اما من و بنکس درست مثل کره بادام زمینی و ژله میمونیم. بعد روبه بنکس میکنه و ازش میپرسه آیا با حرفام موافقی؟ بنکس که خیلی موافقتی با حرفای بیلی نداره و میخواد صحبت کنه که تم ورود لیسی ایوانز به صدا در میاد.

ایوانز از بیلی و ساشا عکس میگیره. بیلی ایوانز رو بازنده خطاب میکنه و بنکس میگه تو یه دختر کوچولو داری جات اینجا نیست. ایوانز از نحوه مراقبت کردنش از بیلی و بنکس میگه و چطور کمربندو تو راسلمینیا به دست میاره.

تم نائومی به صدا در میاد. نائومی میاد و بدون توجه به بنکس و بیلی میگه درخشش من تو راسلمینیا آغاز میشه و بیلی در جوابش میگه راسلمینیا جایی نیست که همه بتونن ازش بیرون بیان و بعدش

تم تامینا زده میشه و تامنیا به رینگ میاد و عمل بیشتر از حرف زدن کاربرد داره. یه ضربه محکم به نائومی میزنه و بعدش یه ضربه دیگه به ایوانز اما بیلی و بنکس سریع رینگ رو ترک میکنن و تامینا از رینگ بهشون نگاه میکنه. این بخش به پایان میرسه.


درو گلاک امشب در مقابل ناکامورا قرار میگیره و اگه بپیروز بشه دنیل برایان در راسلمینیا به مصافه سمی زین میره.


درو گولاک مقابل ناکامورا

اواخر مسابقه ناکامورا اماده شد تا کینساشا رو روی گولاک پیاده کنه اما دنیل برایان گولاک رو هل داد که ضربه ناکامورا بهش اصابت نکرد. سی ام پانک نیوز. بعدش گولاک حرکت خودش رو انجام داد و رفت برای کاور

برنده: درو گولاک


بعد این مسابقه مصاف برایان و سمی زین برای کمربند اینترکانتنتال در راسلمینیا ثبت میشه.


تصاویری از درگیری اوتیس و زیگلر در هفته گذشته پخش میشه که چطوری عکسای زیگلر و مندی رز توی صفحه نمایش نشون داده شد و اوتیس به سمت زیگلر حمله کرد. در پشت صحنه هستیم زیگلر داره با تلفن حرف میزنه و به نظر میاد داره با رز حرف میزنه. اوتیسو تاکر دارن سریع به سمت زیگلر میان تا بهش حمله کنن اما مقامات مانع حملشون شدن. اوتیس میگه من و زیگلر تو راسلمینیا مسابقه میدیم و زیگلرم قبول میکنه و میگه مندی شب راسلمینیا کنار منه.


به رینگ برمیگردیم الیاس با گیتارش تو رینگه و از همه مردم بابت پیروی از حرفش در مورد خانه ماندن تشکر میکنه و راجب این که راب گرونوکوفسکی مسابقه بین اون و کینگ کوربین رو برای راسل ترتیب داد و فکر میکنه این براش خوبه که مقابل کوربین قرار بگیره. اما الیاس قبل راسلمینیا میخواد کوربین اخرین اهنگشو بشنوه و شروع به خوندن آهنگ راجب راسلمینیا و کوربین میکنه و بعدش وقتی میخواد بره کوربین بهش حمله میکنه و اونو میزنه مامورین برای کمک به الیاس به رینگ میان اما مثل این که الیاس صدمه دیده

کول میگه مامورین الیاس رو به یه درمانگاه محلی بردن و باید ببینیم آیا این تاثیری در مسابقشون در راسلمینیا داره یا نه.


الکسا بلیس مقابل آسکا

اواخر مسابقه کنترل مسابقه دست بلیس بود اما اسکا روی شماره 2 کیک اوت میکرد ولی در اخر بلیس با یه دی دی تی بزرگ رفت برای کاور

برنده: الکسا بلیس


بعد مسابقه نیکی کراس هم به بلیس ملحق میشه و با هم جشن میگیرن


اوسوز در بکستیج هستن و از مسابقشون مقابل نیودی آماده هستن.

نگاهی به مسابقه رومن رینز و تریپل اچ در راسلمینیا 32 میندازیم.


کول به تریپل اچ میپیونده و ازش راجب مسابقه گلدبرگ و رینز سوال میکنه. اچ جواب میده که این میتونه انواع مختلفی داشته باشه. اول این که اگه مسابقه سریع پیش بره گلدبرگ رینز رو نابود میکنه و احتمال پیروزی گلدبرگ بالاست اما اگه مسابقه ادامه داشته باشه و رینز مقابل حملات گلدبرگ مقاومت کنه و سوختش تموم شه بعدش نوبت بیگ داگ هست که خودشو نشون بده و عنوان قهرمانی جهان رو کسب کنه و اچ همچنین کنار کشیدن رینز از راسلمینیا رو شایعه میدونه و میگه مسابقه رینز  مقابل گلدبرگ طربق روال عادی در راسل برگزار میشه.



نیودی در پشت صحنه اماده مصاف با اوسوز هستن


زیگلر و سونیا دویل در پشت صحنه راجب هوی ماشینری صحبت میکنن که مندی رز میاد و سونیا برای انجام کاراش اونجا رو ترک میکنه. رز میپرسه چرا اون کار رو با اوتیس انجام میدی؟ زیگلر در جواب میگه چون اون سزاوارشه. رز میگه ایا لازمه با اون عکسا اعصاب اوتیس رو خورد کنی؟ سی ام پانک نیوز.بعدش میگه من این اجازه رو به شما نمیدم که به من به عنوان جایزه نگاه کنین و سر این دعوا کنین. زیگلر تمام اتفاقات رو مرور میکنه و به همراه رز اونجا رو ترک میکنن.


WWE Smackdown 27 March 2020 Highlight HD - WWE Smack Downs 27/03 ...


وایت در مهد کوکش هست و از اینکه میبینه ما زنده هستیم هیجان زده شده. او میگه من شانسی برای برد سینا دارم و نباید مقابل او ببازم. یکی از عروسکها میگه ممکنه رازت رو برای برد مقابل سینا به ما بگی؟ وایت یک مخلوط کن برمیداره و موادی رو داخلش میریزه. خرگوشه هم میاد کمکش. وایت میگه این همون چیزیه که نیاز داشتم و بعدش خرگوشه رو هم توی دستگاه میندازه. بعدش میگه من یه معجون عالی برای شکست سینا در رسل دارم. او میگه سینا با اینکه یک ادم معمولی هست اما لیاقتش رو داره که یک مصاف غیر عادی در رسل داشته باشه.

حالا میخوام سینا وارد دنیای من بشه و در در رسل، به سبک مهد کودک من مسابقه بده. او کمی از معجون رو میخوره و میگه اما یه چیزی رو بگم . اونم اینکه واقعا تاثیر بدی داره. بعدش بخش وایت تموم میشه.


اوسوز مقابل نیو دی

میز و موریسون میان و کنار میز گزارشگری می شینند. مسابقه شروع میشه. اواخر مسابقه هر دو تیم در نزدیکی میز گزارشگرا هستند و میز و موریسون روی میز میرند و شروع به تحریک هر دو تیم علیه هم میکنند. کوفی یه ضربه به موریسون میزنه.

اوسوز میرند روی طناب و روی همه یک پرش انجام میدند. بیگ ایی یک اسپیر روی اوسوز اجرا میکنه. بعدش بیگ ایی یکی از اوسوز رو میکشه تا به رینگ بیاره و مبارزه رو ادامه بدند. میز و موریسون مانع میشند و بیگ ایی رو میزنند تامسابقه دیکیو بشه

برنده با دیکیو نیو دی


بعد از مسابقه میز و موریسون شروع به کتک زدن هر دو تیم کردند. داور میخواست سواشون کنه که کول گفت خبر مهمی به دستم رسیده. کول میگه در رسلمنیا 36 قرار هست که میز و موریسون مقابل اوسوز و نیودی از کمربندشون دفاع کنند. مسابقه هم به صورت لدر مچ خواهد بود. نیو دی با شنیدن این خبر میز و موریسون رو میزنند و اوسوز هم به طرف خروجی میرند و اسمک تموم میشه.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سام گفته: سام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/09 و 14:15 دقیقه ارسال شده.

    مگ دیروز گفته نشد که رسل ضبط شده پس دیگ این حرفا برای چیه؟

    پاسخ : میخوان غافلگیر کنند

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/09 و 13:12 دقیقه ارسال شده.

    شو اسمک مگه ضبط نشده؟
    یعنی حرف های اچ هم برمیگرده به یه هفته قبل یا اینطور نیست

    پاسخ : اسمک زنده بود
    اچ هم الکی جو داده

  • Erfan گفته: Erfan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/09 و 11:20 دقیقه ارسال شده.

    يعنى الان رومن تو رسل مسابقه ميده؟

    پاسخ : تریپل اچ اینطوری گفته

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/09 و 9:25 دقیقه ارسال شده.

    مهدی الان نیستی

    پاسخ : الان نه و چهل دقیقه هست که تازه اومدم
    پشیبانی روشنه
    پاسخ : باشه من تا بخش بری وایات نوشتم باقیش با تو
    پاسخ : ایول دمت گرم.
    مینویسم الان

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش