آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 17 ژوئن 2024
  • بازدید : (665)

Watch WWE Raw 3/25/24 Online 
 


نتایج کامل راو 17 ژوئن 2024

  

متن در ادامه مطلب

درو مک اینتایر خشمگین در حال قدم زدن در پشت صحنه نشان داده می شود. مک اینتایر در مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان مقابل دامیان پریست به لطف سی ام پانک باخت

 

ست «فریکین» رولینز، که از زمان مداخله در رسلمنیا 40 در شب دو، دیگر دیده نشده است، به سمت رینگ می رود تا با استقبالی عظیم روبرو شود. جمعیت با صدای بلند آهنگ تم او را می خوانند. رولینز در برابر جمعیت تعظیم می کند. آنها شعار می دهند "خوش آمدید!" رولینز می‌گوید، "کورپوس کریستی... اجازه دهید به شب رولینز شما را خوش آمد بگویم!" او یک انقلابی است. او ست «فریکن» رولینز است.

جمعیت دوباره شروع به خواندن آهنگ تم او می کنند. رولینز می گوید دلش برای همه تنگ شده است. او به یک دلیل برگشته است. رولینز وارد این تجارت نشد تا یکی از بهترین ها باشد. رولینز وارد این تجارت شد تا بهترین در تمام دوران باشد. رولینز نمی تواند این کار را بدون پس گرفتن کمربند سنگین وزن جهان، انجام دهد.

رولینز می گوید که تا مانیاین دبنک، تنها چند هفته دیگر باقی مانده است. رولینز می تواند به خوبی از نردبان بالا برود و کاملاً با مسابقه آشنا است. این سریعترین راه برای او برای رسیدن به قهرمانی سنگین وزن جهان است.

دامیان پریست، قهرمان سنگین وزن جهان، راهی رینگ می شود. پریست می گوید او می خواست برای استقبال از بازگشت رولینز به اینجا بیاید. رولینز عالی و سالم به نظر می رسد. پریست می‌گوید که می‌خواست به رولینز بگوید که نمیتونه به فکر مانی این دبنک و کش روی او باشه. تازه دوشنبه شب رولینز نیست. این نمایشی است که ما اجرا میکنیم.

 

رولینز می‌گوید پریست هفته طولانی داشته. او تقریباً یک پای خود را در اسکاتلند از دست داد. آنها در واقع بسیار شبیه به هم هستند. هر دوی آنها به صورت گروهی نام خود را مطرح کردند. پریست نام خود را در روز قیامت بر سر زبان ها انداخت. رولینز نام خود را در بزرگترین گروه تمام دوران، The Shield، به ثبت رساند. هر دوی آنها قرارداد Money in the Bank را برای مدت طولانی، قبل از کسب کمربند جهانی خود در رسلمنیا نگه داشتند. تنها چیزی که آنها را از هم جدا می کند این است که در یک نقطه، رولینز مجموعه ای را رشد داد. رولینز می خواهد بهترین بازیکن تمام دوران باشد. برای داشتن آن میراث، او باید روی پای خود بایستد. رولینز یک سوال از پریست دارد: او می خواهد چه نوع قهرمانی باشد؟ می خواهد میراث او در این صنعت چه باشد؟ آیا او می خواهد در روز قیامت بزرگترین باشد یا پاورقی؟

پریست می‌گوید این سؤال منصفانه‌ای است، اما می‌خواهد چیزی را به رولینز یادآوری کند. پریست اولین رقیب رولینز برای این عنوان بود. در آن زمان رولینز او را شکست داد زیرا از او بهتر بود. دوره و زمانه عوض شده. روز شنبه تقریباً پایم را از دست دادم. مردم فکر می‌کردند که او این عنوان را کنار می‌گذارد، اما تنها چیزی که او می‌خواهد کنار بگذارد این است که رولینز فکر می‌کند بهتر از پریست است. اگر رولینز بخواهد ببیند که چه نوع قهرمانی است، میتواند Money in the Bank را فراموش کندو یک مسابقه برای کمربند داشته باشد. رولینز می پرسد که آیا این یک تله است؟ پریست میگه نه. رفقام اینجا نیستند تا تو را در مسابقه بزنند. آیا رولینز می‌خواهد الان مسابقه ده یا نه؟ جمعیت شعار می دهند "بله!" رولینز می‌گوید: «خب، اگر به همین سادگی است، پس من چالش شما را می‌پذیرم. فقط این را به خاطر بسپار. تا زمانی که من اینجا هستم، این نمایش همیشه و برای همیشه متعلق به رولینز خواهد بود!» رولینز می رود.

 

چاد گیبل به همراه گروهش وارد دفتر مدیر کل راو، آدام پیرس شد. گیبل می گوید اگر مشکلی پیش نمی امد، او قهرمانی بین قاره ای را می گرفت. پیرس می‌گوید گیبل فرصت‌های متعددی داشته است، اما بهترین چیز برای او این است که برود و راهی برای بازگشت به عنوان قهرمانی کسب کند. گیبل از این بابت خوشحال نیست. او یک رهبر است و در خط مقدم قرار دارد. گیبل به پیرس می گوید که برای او حریف شایسته پیدا کند. پیرس می گوید که حریف مناسبی برایش دارد. گیبل به پیرس می گوید که مسابقه را ثبت کند. پیرس میگه حتما.

 

چاد گیبل در مقابل براون استرومن

گیبل برای استراحت، از رینگ بیرون می رود. استرومن هم از رینگ خارج می شود. او در بیرون رینگ چند ضربه به گیبل میزنه اما وقتی گیبل از توزاوا به عنوان سپر انسانی استفاده می کند، متوقف می شود. استرومن توزاوا را می گیرد و به سمت گیبل می اندازد!

استرومن گیبل را گرفته و او را وارد رینگ می کند.  سی ام پانک نیوز. گیبل وقتی وارد رینگ می شود یک ضربه زانو به استرومن میزنه. بعدش گیبل به سمت طناب ها میرود، اما استرومن او را با یک پاورسلم، میبره برای کاور

برنده: استرومن

 

گیبل در مرکز رینگ بلند می شود و از گروهش می خواهد که وارد رینگ شوند. به ماکسین دوپری که با چوب زیر بغل است کمک می‌شود تا وارد رینگ شود. گیبل عصا را از او می گیرد و از رینگ بیرون می اندازد. گیبل او را مجبور می کند تا از رینگ خارج شود. گیبل به توزاوا سیلی میزنه و او را هل می دهد. اوتیس به گیبل حمله میکنه. گیبل عقب می نشیند و به شاگرد التماس می کند! اوتیس دیگر به گیبل حمله نمی کند. اوتیس رینگ را ترک می کند و به توزاوا و ماکسین کمک می کند تا به پشت صحنه بروند..

 

به داستان دومنیک و لیو مورگان مرور میشه

 

دامیان پریست وارد اتاق گروه شد. فین بالر می‌گوید که در مقابل ست رولینز، حامی پریست است. پریست می‌خواهد در مورد گرفتن کلید هتل مورگان، صحبت کنند. بالر می گوید که کلید را برای محافظت از میستریو برداشته است. پریست می گوید بالور اخیراً مرموز شده. او برنده بعدی Money in the Bank خواهد بود. بالور می‌گوید که روی کودی رودز کش خواهد کرد. پریست فقط می خواست مطمئن شود که آنها حامی هم هستند. دومینیک میستریو در پیدا کردن جلیقه بنفش خود با مشکل مواجه است. کارلیتو به شوخی می گوید که ممکن است آن را در اتاق لیو مورگان گذاشته باشد. جی دی مک دونا می گوید که این اتفاق نمی افتد. به کارلیتو گفته می شود که برای مسابقه خود آماده شود. پریست از بالور می پرسد که آیا با رئا ریپلی صحبت کرده است؟ بالور می‌گوید سعی میکنه این کار رو نکنه.

 

مسابقه سه طرفه

ایو اسکای در برابر کیانا جیمز در مقابل زلینا وگا

وگا لیو مورگان را می بیند که با جلیقه بنفش دومینیک میستریو ، ان حوالی ایستاده. حواس زلینا پرت میشه. جیمز، وگا را از روی طناب بیرون می اندازد. اسکای با دوبل نی به جیمز ضربه می زند. اسکای از طناب بالا می رود و بر روی جیمز  یک مونسالت میزنه و میره برای پین

برنده: ایو اسکای

 

ویدئو: به دریگری ریکوشی و برون بریکر مرور میشه

 

سامی زین به سمت رینگ می‌رود.  زین در مرکز رینگ می ایستد و جمعیت شعار می دهند "سامی!" زین می‌گوید که افتخار می‌کند که وارد کورپوس کریستی شده و همچنان قهرمان بین قاره‌ای است. شنبه گذشته در کلشف کار با گیبل آسان نبود. اکنون پس از ماه‌ها، حملات یواشکی تمام شده است زیرا گیبل رو شکست دادم. تا آنجا که به زین مربوط می شود، او در حال عبور از درگیری با چاد گیبل است. آکادمی آلفا اید کارها را در زمان خود انجام دهند. زین تا زمانی که آماده نشده بود، Bloodline را ترک نکرد. جی اوسو تا زمانی که زمان او فرا نرسید، آنجا را ترک نکرد.. پس وقتی اوتیس و آکادمی آلفا آماده شوند، چاد گیبل را ترک خواهند کرد.

اکنون، زین باید به جلو نگاه کند و از قهرمانی بین قاره‌ای خود در برابر هر مدعی دفاع کند. برون بریکر به رینگ میاد. زین می پرسد که آیا واقعاً بریکر فقط برای اینکه آنجا بایستد امده؟ بریکر می گوید که لازم نیست چیز زیادی بگوید. زین می داند که بروکر از زمان حضور در کمپانی، کپه ایی از اجساد را به جا گذاشته است. زین در لیست بعدی او قرار دارد زیرا بروکر به زودی  کمربند قهرمانی بین قاره ای را می گیرد.

 شیمس به سمت رینگ می رود. شیمس به زین می‌گوید که او را یک همکار خطاب می‌کند. شیمس سال‌ها این کمربند را میخواست. اگر قرار است زین برای تصاحب آن فرصت بدهد، باید شیمس را در نظر بگیرد. شیمس میگه به ​​زین خیلی احترام میذاره. منتها وقتی این فرصت پیش بیاید، او هر کاری که لازم باشد برای کسب عنوان انجام می دهد. بریکر می پرسد که آیا شیمس قرار است طوری رفتار کند که انگار من اینجا نیستم؟ هیچ کس به شیمس اهمیت نمی دهد. شیمس سر راهم باشه، کنارش میزنم. شیمس از او می پرسد که قرار است چه کاری انجام دهد؟ بروکر خودسر است و با این رویه، اینده ای ندارد. پس بهتر هست منتظر نوبتش باشد.

زین می گوید به نظر می رسد که آنها باید این موضوع را حل کنند. زین قرار است با آدام پیرس صحبت کند.

 

ویدئو: دراگون لی علیه کارلیتو رجز میخونه.

 

کارلیتو مقابل دراگون لی

گروه ری مستریو در سالن هستند تا حامی لی باشند. دومنیک هم میاد تا علیه اونا دخالت کنه. لیو مورگان با جلیقه دومنیک، به کنار رینگ می آید. او به طرز اغواگرانه ای به دومینیک نزدیک می شود، اما زلینا وگا از پشت به او حمله می کند. وایلد آنها را از هم جدا می کند. دومینیک پدرش را پس می زند. دومینیک وایلد را به سمت رینگ می فرستد. ری به پسرش حمله می کند. در درون رینگ، جی دی مک دونا به پاهای لی ضربه میزند و او میافته. کارلیتو یک استابر به لی میزنه و میره برای کاور

 برنده: کارلیتو

 

 به برد پریست با تقلب در مقابل مکینتایر مرور میشه

 

ویدئو: سی ام پانک در حال تماشای مسابقه در پشت صحنه هست و از یک داور، پیراهن داوری رو قرض میگیره.

 

درو مک اینتایر با عصبانیت در پشت صحنه راه می رود.

 

چاد گیبل سراغ اوتیس، توزاوا و ماکسین دوپری می‌رود. گیبل می خواهد بداند چرا اوتیس او را زد.  اوتیس می گوید کارشان با گیبل تمام شده است. گیبل فریاد می زند که آنها بدون او چیزی نخواهند بود. گیبل می گوید که او کاری را انجام خواهد داد که اوتیس نتوانست انجام دهد. او مانی این دبنک رو میبره و بعدش قهرمان میشه.

 

درو مک اینتایر راهی رینگ می شود و خوشحال به نظر نمی رسد. مک اینتایر می گوید: "سی ام پانک..." او حرفش رو نیمه کاره میزاره بازم اسم سی ام پانک رو میبره. سی ام پانک نیوز. مک اینتایر می گوید که دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد. مک اینتایر می گوید: «این شرکت بره به جهنم. من استعفا میدم.» مک اینتایر می رود! آدام پیرس میاد تا با یکی از ستاره های برتر خود صحبت کند. مک اینتایر می گوید: «من جدی هستم» و از کنار پیرس می گذرد.

 

ویدئو: تریپل اچ سعی میکند با درو صحبت کند، اما مک اینتایر رفت.

 

مسابقه تیمی

کای و سانه مقابل چنس و کارتر

سانه یک البو دراپ میزنه و میره برای پین روی کارتر. چنس کاور رو میشکنه. سانه یک ضربه به جنس میزنه و به کای تگ میده.. والکایریا میاد تا وضعیت چنس رو بررسی کنه. والکیریا حواس کای را پرت می کند و کارتر با دی دی تی به سانه حمله میکند. کای کارتر را می گیرد، اما کارتر به او لگد می زند. چنس دوباره تگ میگیره و یک فینیشر روی کای اجرا میکنه و تمام

 برنده: چنس و کارتر

 

داکوتا کای و سانه د رپست صحنه با ایو اسکای هستند و از دخالت والکایریا شاکی هستند. اسکای تاکید میکنه که گروه خودشون باید تغیر بکنه

 

شیمس در مقابل برون بریکر

برون از طناب بالا می رود و میخواد اسپیر  بزنه.  شیمس او را با زانو میزنه. بریکر برای بهبودی به سمت طناب میره. شیمس بریکر را می گیرد و ده ضربه به سینه او میزنه. ناگهان لودویگ قیصر پاهای شیمس را جارو میکنه. داور مسابقه را تمام میکنه.

برنده با دیکیو: شیمس

 

شیمس به قیصر حمله میکنه و زین ه مبهکمک شیمس میاد اما قیصر کم نمیاره و حسابی شیمس رو میزنه. بروکر ناگهان میاد قیصر رو میزنه و فیس میشه.

 

دومینیک میستریو در پشت صحنه به دنبال جلیقه خود است. لیو مورگان او را صدا می کند. میستریو می خواهد جلیقه اش را پس بگیرد. لیو می گوید بیا خودت از تنم درش بیار. میستریو به آرامی شروع به باز کردن زیپ جلیقه می کند. دامیان پریست، وارد می شود. پریست می پرسد اینجا چه خبر است. میستریو می گوید که می خواهد جلیقه اش را پس بگیرد. پریست به میستریو می گوید وسایلش را پس بگیره و به اتاق گروه بره. میستریو جلیقه را از تن مورگان درمیاره و میره.

پریست به مورگان می گوید که دست از سر و کله زدن با میستریو بردارد زیرا او نمی خواهد با او کاری نداشته باشد. مورگان می گوید که فکر می کند میستریو می خواهد با او دوست باشه. مورگان می‌خندد و راه می‌ررد

 

کایرون کروس با اسکارلت در پشت صحنه حضور دارد. کراس برای خاویر وودز و کوفی کینگستون شب خوبی آرزو می کند و کمی براشون کوری میخونه. اما اسکارلت او را متقاعد کرد که کاری که باعث دستگیری او شود، انجام ندهد. او می خواهد هفته آینده در یک مسابقه، با نیو دی روبرو شود.  او امیدوار است که کینگستون حریفش باشد.

 

نیو دی در پشت صحنه است. خاویر وودز راجب کراس به رفیقش هشدار میده و کوفی کینگستون می گوید کراس هیچ کاری انجام نداده است. کینگستون چالش نبرد  مقابل کراس را می‌پذیرد.

 

سی ام پانک در اسمکدان این جمعه که در شیکاگو برگزار می شود ظاهر خواهد شد.

 

جی اوسو میگوید که صاحب بعدی مانی این دبنک او خواهد بود

 

مسابقه سه طرفه

 جی اوسو در مقابل فین بالور در مقابل ری میستریو

در رینگ، جی میره بالور رو رول می کند. او موفق نیست و بعدش سوپر کیک میزنه. یوسو برای اسپیر اماده میشه اما بالور به صورت او لگد می زند. بالور بعدش اسلینگ بلد رو اجرا میکنه. ری میستریو روی طناب میره اما بالور او را می گیرد. بالور از میستریو برای ضربه زدن به اوسو استفاده می‌کند. بالور یک کوپ ئ گریس روی ری میزنه اما جی روی بالور اسپلش میزنه و میره برای پین

برنده: جی اوسو

 

ناگهان چراغ ها شروع به خاموش شدن می کنند. کرم شب تاب را در صفحه میبینم. بعد باقی علامتهای گروه وایت مشاهده میشه. دری در بخش ورودی هست و چهره ای از در بیرون می خزد و از میان دود عبور می کند. این یک زن با نقاب ترسناک است. او به یک فانوس خیره می شود که به شدت روشن شده است. او به عقب اشاره می کند.

دوربین به پشت صحنه می رود که دود صحنه را پر کرده است. مردم روی زمین، بیهوش هستند. یک ماسک ترسناک، اسم حیوان دست اموز، یک چکش  انجا قرار دارد. جرقه هایی از تجهیزات منتشر می شود. آدمی مقابل دیوار است که سرش غرق در خون است. براون استرومن نیز بیهوش روی زمین است. یک چهره ترسناک با نقاب نشانه داده میشود. او با آرامش روی میز نشسته است. چهره دیگه ای را با نقاب می بینیم. چاد گیبل بیهوش است و از سرش خون میاید. بالاخره عمو هودی را می بینیم که آنجا ایستاده است. عمو هودی که نقاب دارد، از کنار مرد عبور می کند.

او همراه عده ای از افراد ترسناک، راهی میدان می شود. عمو هودی فانوس را بلند می کند و ژست می گیرد. عمو هودی میگوید "ما اینجاییم" . او فانوس را خاموش می کند.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش