آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 12 ژانویه 2024
  • بازدید : (905)

WWE SmackDown Results (11/11/2022) - eWrestlingNews.com



نتایج کامل اسمکدان 12 ژانویه 2024


متن در ادامه مطلب


کامل شد

برنامه با گریسون والر و آستین تئوری شروع می شود که برای مسابقه به رینگ می روند.

کلیپ هایی از اسمکدان هفته گذشته بین رندی اورتون، ای جی استایلز و لانایت را می بینیم. ما می بینیم که Bloodline در طول مسابقه به آنها حمله می کند و نیک آلدیس اعلام می کند که این یک مسابقه چهار طرفه برای کمربند قهرمانی جهانی در رویال رامبل خواهد بود.

کلیپی نیز نشان داده می شود که پل هیمن به رومن رینز درباره مسابقه چهار طرفه می گوید و رومن به او می گوید. در بازگشت به میدان، جیمی اوسو و سولو سیکوآ به کامرون گرایمز حمله می‌کنند که او برای مسابقه خود به سمت رینگ می‌رود. مقامات دبلیو دبلیو ای سعی می کنند انها را سوا بکنند. اما سولو و جیمی به ماموران حمله می کنند و به سمت رینگ می روند.


گریسون والر و آستین تئوری رینگ را ترک می کنند. پل هیمن، سولو سیکوآ و جیمی اوسو وارد رینگ می شوند و هیمن می گوید آنها آدم های بدی نیستند. او می گوید که آدم بد شرور است. نیک آلدیس در خارج از رینگ است. هیمن می گوید که آلدیس رومن رینز را در یک مسابقه چهار طرفه در رویال رامبل قرار داد، جایی که عملا تضمین شده است که کمربند توسط رومن رینز از دست خواهد رفت.

هیمن می گوید که شخصیت بد در این موقعیت، نیک آلدیس است. آلدیس میکروفون را از هیمن می گیرد. آلدیس به هیمن می گوید که مسابقه چهار طرفه در رویال رامبل دیگر ثبت شده است. او می گوید که این دومین مسابقه در چند هفته است که توسط Bloodline خراب شده است و دیگر تکرار نخواهد شد. او می گوید که آنها نمی توانند برنامه امشب را خراب کنند زیرا امشب، Bloodline در مسابقات برنامه هستند. مصاف استایلز، رندی و لانایت در مقابل جیمی اوسو، سولو سیکوآ و رومن رینز خواهند برد.

 

هیمن سعی می کند میکروفون را از آلدیس بگیرد اما آلدیس به او اجازه نمی دهد. هیمن می گوید که هر دو می دانند که رومن رینز اینجا نیست. آلدیس به او می‌گوید که درست می‌گوید، رومن رینز یک بار دیگر کاری را آغاز کرده است که به نظر می‌رسد نمی‌خواهد آن را تمام کند. آلدیس می‌گوید که Bloodline فرصت دارند تا شریکی پیدا کنند و جای رینز را برای مسابقه پر کنند.


پل هیمن، جیمی اوسو و سولو سیکوآ را در پشت صحنه می بینیم. هیمن به آن‌ها می‌گوید نگران نباشند، افرادی هستند که می‌خواهند به Bloodline بپیوندند و او امشب کسی را پیدا می‌کند که با آنها هم گروه شود. جیمی اوسو به آنها می گوید که نگران است و از سولو می پرسد که آیا او هم  نگران است؟ سولو به جیمی نگاه می کند و به او می گوید که نگران نیست.


آنجل و هامبرتو با سانتوس اسکوبار در مقابل خواکین وایلد و کروز دل تورو با زلینا وگا

انجل و وایلد توی رینگ مسابقه را ادامه میدند. انجل یک پویسونراما روی حریف میزنه و به هامبرتو تگ میده. آنجل قبل از بیرون رفتن روی وایلد اسپیر میزنه اما وایلد از مسیر خارج می شود. سی ام پانک نیوز. دل تورو با ضربه ای به هامبرتو حمله میکند. همبرتو به بیرون رینگ می افتد. دل تورو چند ضربه روی همبرتو اجرا میکنه.

موسیقی کارلیتو پخش می شود و سانتوس اسکوبار از جایش بلند می شود. کارلیتو به اسکوبار حمله میکنه و آن دو در میان جمعیت دعوا می کنند. وایلد به سمت آنجل می دود، اما انجل او را رول میکنه و تمام.

برندگان: انجل و هامبرتو

 

کارملو هایز و نیک آلدیس در پشت صحنه هستند. آلدیس به او می گوید که در طول مسابقات قهرمانی ایالات متحده بسیار تحت تأثیر او قرار گرفته است. آستین تئوری و گریسون والر می آیند. انها از آلدیس می پرسند که امشب چه بخشی دارند. آنها از کارملو می پرسند که او در برنامه چه می کند و به هایز می گویند که در سطح ما نیستی.

کارملو به والر می گوید که از سطح او بالاتر است. گریسون قرار مسابقه را برای امشب میگذارد.


گروه اسکوبار در پشت صحنه هستند و پل هیمن کارلیتو را متوقف می کند. او یک سیب قرمز دارد و به کارلیتو می گوید که نمی خواهد کارلیتو این را مانند آدم و حوا قبول کند، اما در باغ گناه، کارلیتو با سولو و جیمی همگروه می شود. کارلیتو می‌گوید که می‌خواهد دعوا کند و مبارزه با اسکوبار عالی است. او سیب را از هیمن می گیرد. هیمن به او می گوید که سیب و مسابقه گروهی، یک معامله است.


ما کلیپ هایی از کوین اونز در حال کتک کاری با لوگان پل از اسمکدان گذشته می بینیم.


ویدیویی از لوگان پل پخش می شود که می گوید در نبراسکا نیست و به خاطر کبودی چشمش با وکلایش صحبت کرده است. او می گوید که برای مبارزه آماده است اما ایا اوونز آماده است تا در یک مبارزه عادلانه با او روبرو شود زیرا اگر او با گچ شکسته بندی روی گوشه ای از بدنش در رمبل ظاهر شود، مسابقه آنها لغو می شود.


کلیپی از بوچ و تایلر بیت در یک کافی شاپ پخش می شود. بیت به بوچ می گوید که واکنش او را وقتی در اسمکدان ظاهر شد دید، آنها سال ها با هم دوست بودند. بوچ به او می گوید که از این رفاقت پشیمان نشده. بیت به او می‌گوید که بالاخره این فرصت را پیدا می‌کنند تا به جهان نشان دهند سبک قوی بریتانیایی چیست. بوچ با پوزخند به او نگاه می کند.


بیانکا بلیر در مقابل بیلی

بیانکا یک فرصت برای کاور داره اما پای بیلی روی طناب است و داور آن را می بیند. او شمارش را قطع میکند. بیلی بیانکا را به بیرون پرتاب می کند. بیلی حواس داور را پرت می کند تا گروهش به بیانکا حمله کنند اما اونا تعلل میکنند.

 بیلی گیج به نظر می رسد و به بیرون می رود. او بیانکا را دوباره به داخل رینگ پرت می کند. بیلی به رینگ برمیگردد و بیانکا با اسپیر به او حمله میکند. بیانکا با حرکت کد بهش جواب میده. او بعدش بیلی رو کاور میکنه

برنده: بیانکا بلایر


ویدئویی از کوین اونز پخش می شود. او به لوگان می‌گوید که هر دو می‌دانند که زیادی مشهور بودن، مزیتی ندارند و اگر اینطور است، نتیجه اش را لوگان دیده است زیرا او دستش شکسته است. اما این او را از حضور در رویال رامبل باز نمی دارد. او درک می کند که لوگان در تلاش است چه کاری انجام دهد. او به لوگان می‌گوید که باید در مورد آن رو در رو صحبت کنند، هفته آینده در اسمک‌دان، لوگان مهمان شوی کوین اونز خواهد بود.


گروه بیلی در پشت صحنه است و بیلی در مورد عملکرد انها توضیح میخواهد. داکوتا می گوید که داور به آنها نگاه می کرد و آنها نمی خواستند باعث محرومیت او از ادامه مسابقه شوند. نقشه ای که بیلی برای آنها داشت، این بود  که انها تمام کمربندها را داشته باشند، حالا بیلی باید به تنهایی برنده رامبل شود. بیلی به او می گوید که آنها با هم قوی تر هستند.


بابی لشلی و تیم استریت به سمت رینگ می روند. لشلی به کایرون کراس و تیم ای او پی می گوید که آنها هفته گذشته سعی کردند آنها را بترسانند. حمله از پشت سر؛ به آنها برتری نمی دهد، بلکه آنها را در نبردی قرار داد که نمی توانند در ان برنده شوند.

لشلی می‌گوید وقتی او و استریت پروفیتc با کسی مشکلی دارند، آن را رو در رو حل می‌کنند. آنها پنهان نمی‌شوند. او کایرون کروس و AOP را به رینگ فرا می خواند.

چراغ ها خاموش می شوند و ما ویدیویی از کراس و اسکارلت را می بینیم. آنها در مورد اینکه چگونه می خواهند بقیه را بترسانند صحبت می کنند. کایرون به لشلی می گوید که او و استریت پروفیتز در صدر لیست آنها هستند. کایرون بعدش کمی کوری میخونه.



ما به پشت صحنه میرویم.  تیم پرینی دیسلی پیش هیمن میان. آنها می گویند که انگار شما به دنبال افرادی هستید که با شما تیم بشند. هیمن به آنها می گوید که آن دو متوجه می شوند که یک نفر با جیمی و اوسو همکاری خواهد کرد.


لشلی و استریت فیتز در پشت صحنه هستند. هیمن پیش لشلی نزدیک میاد و به او می‌گوید که مدت‌هاست همدیگر را می‌شناسند.ایا به‌عنوان یک دوست قدیمی، می‌تواند به او لطفی کند و امشب با سولو و جیمی، همکاری بکند. سی ام پانک نیوز. لشلی می‌گوید که بله او را مدت‌هاست می‌شناسد، اما تنها زمانی که می‌خواهد با بلادلاین در رینگ حضور داشته باشد، زمانی است که رینز را به چالش کشیده باشد. لشلی و استریت فیتز دور می شوند و هیمن عصبانی هست.


کارملو هیز در مقابل تئوری آستین

هایز به سمت تئوری می دود و با فیس باستر به او ضربه می زند. هایز برای حرکت بعدی اماده میشه اما تئوری او را می گیرد و روی طناب بالایی قرار می دهد. تئوری خودش هم روی طناب میره. هایز بهش اجازه اجرای حرکتی رو باهاش درگیر میشه. هر دو سقوط میکنند. داور میبینه وضع اونا خراب هست و زنگ پایان مسابقه رو میزنه

برنده: بدون نتیجه

 

در پشت صحنه جیمی اوسو را در حال صحبت با سولو می‌بینیم که به او می‌گوید می‌داند پل هیمن برای آنها یک شریک پیدا کرده است. هیمن به او می گوید که با همه مصاحبه کرده است و هیچ کس نیست که شایسته حضور در رینگ با Bloodline باشد. او به جیمی و سولو ایمان کامل دارد. او نگران نیست. جیمی به او می گوید که نگران است. سولو به جیمی نگاه می کند و می گوید که منم مثل هیمن نگران نیستم. جیمی میگه باشه پس بریم



رندی اورتون به سمت رینگ می آید، اما سولو سیکوآ و جیمی اوسو از پشت به او حمله می کنند.

در بازگشت از تبلیغات، رندی اورتن را می‌بینیم که دارد به پشت صحنه می‌رود.


جیمی اوسو و سولو سیکوآ در مقابل رندی اورتون، ای جی استایلز و لس آنجلس نایت

رندی اورتن در پشت صحنه است که زنگ به صدا در می آید و مسابقه شروع میشه. ای جی استایلز و لس آنجلس نایت در رینگ در مورد اینکه چه کسی مسابقه را شروع می کند با هم بحث می کنند. جیمی اوسو به نایت حمله می کند. او رایت هند میزند  و نایت را روی طناب می اندازد.

آهنگ رندی اورتن پخش میشه. او می آید. ای‌جی به رندی تگ میده. اورتون با جیمی سرشاخ میشه. او ضربه محکمی به جیمی می زند و جیمی روی طنابها میافتد. اورتون او را روی طناب دوم می برد و با DDT به او ضربه می زند. اورتن برای RKO اماده میشود اما جیمی او را رول می کند. رندی کیک اوت میکنه. جیمی با یک سوپرکیک به اورتون ضربه می زند اما اورتون با RKO به او جواب میدهد. او بعدش جیمی را کاور میکند

برندگان: رندی اورتون، ای جی استایلز و لس آنجلس نایت

 

سولو بعد از مسابقه به اورتون حمله می کند اما ای جی با البو ساعد به سولو ضربه می زند. نایت هم یک فینیشر به سولو میرنه. ای جی و نایت در وسط رینگ با هم بحث می کنند. سولو از جایش بلند می شود و اورتون با RKO به او ضربه می زند. اورتون به سمت بیرون غلت می زند و جیمی اوسو را می گیرد. او جیمی را با آپرکات می زند. ای جی استایلز هم به جیمی البو می زند. اورتن پله های فولادی را می گیرد و با آنها به جیمی حمله میکند. پل هیمن را می بینیم که تلفنش را برمیدارد و با رومن رینز تماس می گیرد.


 اسمکدان تمام میشود


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش