آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 13 مارس 2023
  • بازدید : (800)

Monday Night Raw - Wwe Raw Logo Png Transparent PNG ...

نتایج کامل راو 13 مارس 2023

متن در ادامه مطلب

تکمیل شد

 

ادج میاد و تشویق میشه. او بابت تشویق تشکر میکنه و میگه بهتره فین بالور رو هم بیاد. گروه روز داوری میان و بالور میخواد حرفهای ادج رو بشنوه. ادج میگه حالا که تنهایی به رینگ نمیایی من از همینجا چالش تو رو برای رسلمنیا قبول میکنم. بالور خوشحال میشه و میگه مثل اکستریم رولز شکستت میدم. ادج میگه بهتره ساکت باشی. ادج به اتفاقات یک سال اخیر مرور میکنه. بالور میگه باشه توی رسلمنیا حلش میکنیم. روز داوری راهی رینگ میشند. اونا ادج رو میزنند تا اینکه کندلیس لیری و گارگانو و لومیس میان ادج رو نجات میدند.

 

پریست و دومنیک مقابل لومیس و گارگانو

 دومنیک به گارگانو بیسبال اسلاید زد. او بعدش رفت سراغ لومیس اما لومیس از دست او رها شد. لومیس به دومنیک حمله کرد اما دومنیک به پریست تگ داد. پریست سود اف هیون به حریف زد و لومیس رو کاور کرد

 برنده دومنیک و پریست

 

گیبل سراغ دمیز میره و میپرسه اوتیس رو ندیدی؟ میز میگه گم شدن او ربطی به من نداره. گیبل میره و گزارشگر درباره رسملنیا از میز میپرسه. قبل اینکه میز جواب بده، گروه بیلی رو میبینیم که دارند تریش رو میزنند.

 

ام وی پی و اوموس به رینگ میان. ام وی پی میگه که بدترین اشتباه لزنر، کتک زدن من نبود بلکه قبول مسابقه در برابر اوموس بود. لزنر وارد سالن میشه اما  ام وی پی رینگ رو ترک میکنه. اوموس با لزنر چشم تو چشم میشه. اونا اولش دست میدند اما بعدش درگیر میشند و مامورا میان سواشون میکنند.

 

به داستان بلادلاین مرور میشه.

 

کودی رودز مقابل لانایت

 لانایت خواست فورس تروما بزنه اما کودی بهش اجازه نداد. کودی اسپرینگ برد و زد و بعدش کودی کاتر رو اجرا کرد. او بعدش با زدن کراس رودز رفت برای کاور

 برنده کودی رودز


بعد مسابقه، کودی گفت که هیمن بهم هشدار داده که در کار بلادلاین دخالت نکنم. من اهمیتی نمیدم. اگر دلم بخواد هوای زین رو داشته باشم، انجامش میدم. من هرکاری دلم بخواد میکنم. هدفم ثابت کردن خودم هست. من بازگشت خوبی به کمپانی داشتم. در این عرصه مثل یک شاهزاده ی بدون تاج هستم. در رسملنیا با غروب خورشید، دوران رینز هم غروب خواهد کرد. من او را پین میکنم.


به درگیری لوگان پل و رولینز مرور میشه.


رولینز در پشت صحنه علیه لوگان پل کوری میخونه.

 

میز میاد و میگه تو فقط به پل حسودی میکنی. من خبری برات دارم. پل یک برنامه تلوزیونی داره و قراره تو مهمانش باشی. کوربین میاد و میگه من میتونم مهمان اون برنامه باشم. میز میگه نمیشه. کوربین میگه میتونم پس دستیار مجری گری در رسلمنیا باشم. میز بازم رد میکنه و کوربین میگه پس میتونم به رولینز دفاع شخصی یاد بدم. رولینز میگه نه بهتره تو بری از دختر من بوکس یاد بگیری. کوربین میگه چون باهام مسابقه نداری، داری کوری میخونی. من سریعتر از لوگان پل میتونم حسابت رو برسم. رولینز مسابقه رو قبول میکنه.


برانسون رد مقابل الیاس

الیاس نی زد. رد با کلوزلاین بهش جواب داد. رد با پاور اسلم کار رو ادامه داد. او بعدش روی طناب رفت و با اجرای تسونامی رفت برای پین

برنده برونسون رد

 

گزارشگر در پشت صحنه هست که گیبل میاد و از او هم سراغ اوتیس رو میگیره. گزارشگر خبری نداره. بکی و لیتا میان وارد اتاق تریش میشند تا ببیند حالش چطوره

 

به بخش سینا و تیوری مرور میشه

 

اونز در پشت صحنه میگه من نمیخوام به زین کمک کنم چون قبلا مدتها نیاز به کمک داشتم و او تنهام گذاشت. اگر کودی میخواد به زین کمک کنه میل خودشه منتها من کمک کودی رو نمیخوام. او باید روی رسلمنیا تمرکز کنه و نمیخوام مانعش بشم. منم میرم روی سیکوا کار کنم.


تیوری در پشت صحنه رجز میخونه و میگه مهم نیست که سینا من رو ضایع کرد مهم اینه که من چیزی رو که میخواستم گرفتم و در رسملنیا با او مسابقه میدم. داوکینز و فورد میان و کمی با تیوری کل کل میکنند و تیوری برای اونا هم شاخ و شونه میکشه و قرار میشه مقابل داوکینز مسابقه بده


داوکینز مقابل تیوری

داوکینز اسنپ فلیپ زد و رفت برای پین اما موفق نبود. او اینزیگری زد اما تیوری با رایت هند بهش جواب داد. تیوری توندان رو اجرا کرد و تمام

برنده تیوری

 

تیوری بعد مسابقه روی داوکینز اس تی اف زد. فورد به کمک داوکینز اومد و تیوری حریف رو رها کرد و گفت تو نمیتونی من رو ببینی.


هیمن در پشت صحنه میگه به زودی بلادلاین مشکلی رو که با اونز دارند حل میکنند. او بعدش به کودی هشدار میده و میگه اگر کودی میخواد به قدرت رینز پی ببره در راو اینده میتونه خود رینز رو در رینگ ببینه. کودی یک چالشگر هست یا یک مشکل ساز؟ به نظرم او مشکل ساز هست و رینز خوب میدونه چطوری حلش کنه.

 

ری مستریو میاد و تشویق میشه او تشکر میکنه و میگه از اینکه در راو هستم خوشحالم. من این لحظات رو برای 20 سال با شما داشتم. سی ام پانک نیوز. او از کسانی که کمکش کردند تشکر میکنه و از مردم هم قدردانی میکنه. دومنیک میاد و بهش تبریک میگه. او میگه بایدم هال اف فیم بشی چون تمام عمرت رو پای این کمپانی گذاشتی. دومنیک ری رو به خاطر تنها گذاشتن خانواده سرزنش میکنه. ری چندین کار بزرگی رو که برای دومنیک کرده یاداوری میکنه. دومنیک بحث رو عوض میکنه و میگه تو از من میترسی. دومنیک بازم ری رو برای مصاف در رسلمنیا به چالش میکشه. ری میگه نمیخوام با پسرم بجنگم. من دوستت دارم. ری میره و دومنیک عقب نشینی او رو سرزنش میکنه

 

لیتا، بکی و تریش در پشت صحنه میگند که باید کار گروه بیلی رو تمام کنند

 

رولینز مقابل کوربین

دمیز برای دیدن مسابقه کنار رینگ بود. وسط مصاف، رولینز حریف رو سمت دمیز هل داد. بعدش رفت یک سوپرکیک به کوربین زد و یک اینزیگری هم به دمیز. رولینز روی کمر میز رفت و از همونجا یک استامپ به کوربین زد و کاورش کرد

برنده رولینز


گیبل همچنان دنبال اوتیس میگرده و به علی میرسه. علی میگه اوتیس رو ندیدم اما دنبال یه فضا عکاسی هستم. گیبل میبینه اوتیس با گروه ماله مدلز هست و دارند ازش عکس مانکنی میگیرند. اونا میرند و اوتیس هم قبل از رفتن از گیبل عذرخواهی میکنه.


چلسی گرین مقابل بیانکا

بیانکا اسکوپ اسلم زد اما گرین جا خالی داد. گرین حریف را نقش زمین کرد اما بیانکا بلند شد و به او کد زد و رفت برای پین

برنده بیانکا

 

بعد مسابقه، کارملا و گرین بیانکا رو زدند اما اسکا به کمک بیانکا اومد

 

اونز مقابل سیکوا

مسابقه به سبک جنگ خیابانی بود و نو دیکیو حساب میشد. اونز روی حریف گوریلا زد اما با اوسوز با سوپر کیک مانعش شدند. بلادلاین بعدش اونز رو کتک زدند و اخرش سیکوا ساموان اسپایک زد و تمام

برنده سیکوا

 

با این مسابقه، برنامه تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • رینز گفته: رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/23 و 15:39 دقیقه ارسال شده.

    یعنی الان اوتیس به گیبل خیانت کرد و آلفا آکادمی نابود شد؟

    پاسخ : بله. اوتیس تنهایی بهتر میتونه رشد بکنه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش