آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 11 دسامبر 2023
  • بازدید : (625)

Becky Lynch SummerSlam 2023 Plans Revealed? - WrestleTalk


نتایج کامل راو 11 دسامبر 2023

متن در ادامه مطلب

کامل شد



به درگیری مکینتایر با زین و جی اوسو در راو گذشته مرورمیشه.

 جی اوسو میاد و به همه خوش آمد می گوید. جی می‌گوید که از حضور سی ام پانک در ساختمان هیجان زده است. امشب سی ام پانک تصمیم خواهد گرفت که آیا می خواهد با راو قرارداد ببندد یا نه. هفته گذشته، سامی زین مصدوم شد. برای او آرزوی سلامتی دارم. جی شروع به گلایه از حملات اخیر مکینتایر میکنه.

مک اینتایر وارد میشه. او می‌گوید که راو در حال حاضر به خاطر جی، در وضعیت بدی قرار دارد. مک اینتایر از آدام پیرس می خواهد که به سی ام پانک اجازه دهد تا با نیک آلدیس در اسمکدان قرارداد ببندد. مک اینتایر می گوید سی ام پانک نباید اینجا باشد. او میگه من پانک رو میشناسم و نمیخوام او اینجا باشه.

مک اینتایر می خواهد با جی صحبت کند. او می داند که جی نسبت به ست رولینز عصبانی است، اما بهتره موضوع را شخصی نکنیم. همچنین زین در راو قبلی زیادی حرف زد. منم زدمش. البته بابتش عذر میخوام. مک اینتایر می خواهد یک آزمایش اجتماعی انجام دهد. اگر کسی به خانواده‌ شما صدمه بزند، آیا می‌خواهید انتقام بگیرید؟ جمعیت موافق هستند. مکینتایر بعدش شروع به مسخره کردن جی میکنه.

جی اوسو در مقابل درو مک اینتایر

مک اینتایر خشمگین است و حفاظ یکی از ستونهای رینگ را باز میکند.  جی به او اسپیر میزنه.

داور حفاظ را از مکینتایر میگیرد. در حالی که حواس داور پرت شده است، مک اینتایر انگشت شست خود را در چشمان جی فرو می کند! جی از درد فریاد می زند. مک اینتایر به گوشه می رود و با یک  کلیمور کیک، میره برای کاور

برنده مکینتایر

 

به بازگشت پانک مرور میشه

امشب سی ام پانک تصمیم خواهد گرفت که آیا با راو، اسمکدان یا NXT قرارداد امضا می کند.

شینسوکه ناکامورا پیامی برای کودی رودز دارد


ویدئو: شینسوکه ناکامورا می‌گوید که هر هفته، کودی رودز را تماشا می‌کند. سی ام پانک نیوز. رودز سگی است که یک ماشین را تعقیب می کند. به همان اندازه من بزرگ نیست. ناکامورا میگوید که سرنوشت خود را خودش مینویسد. او بعدش برای کودی خط و نشان میکشه

روز قیامت در پشت صحنه، خوشحال به نظر نمی رسد. فین بالر می‌گوید او و رئا ریپلی فقط یک هفته نبودند و اوضاع در گروه ناجور شده. ریپلی به شکستهای اخیر اعضا اشاره میکنه. پریست می‌گوید که آن‌ها قرار نیست کرید برادرز را دست کم بگیرند. ریپلی می گوید که با همه صحبت می کند منتها اول بایدبا ماکسین دوپری مسابقه بده

 

آکادمی آلفا در پشت صحنه هستند. برادران کرید و آیوی نیل هم وارد می شوند. تروت با چند چراغ کریسمس، وارد می شود. چاد گیبل به او هشدار می دهد که روز داوری خطرناک است. تروت می گوید که یک سوء تفاهم رخ داده است. او روز شکرگزاری را به همه تبریک می گوید و می رود.

 

رئا ریپلی در مقابل ماکسین دوپری

ماکسین  حریف رو به کف رینگ میکوبه. ماکسین سعی می کند او را کاور کنه اما ریپلی با بوت بهش جواب میده. ریپلی یک ریپتاید میزنه. بعدش میره سراغ سابمیشن و دوپری تسلیم میشه.

برنده ریپلی



آیوی نایل وارد رینگ می شود و به ریپلی خیره می شود



بسته ویدیویی: چنس و کارتر روی گرفتن کمربند تیمی اصرار دارند و کوری میخوند



آدام پیرس، در پشت صحنه سراغ اتاق پانک میره.


فاصله

آدام پیرس در رینگ است. پیرس می گوید که پانک به اسمک و ان ایکس تی سر زده و حالا باید تصمیم بگیرد که میخواد در کدام شو فعالیت کنه. پیرس 25 سال است که او را می شناسد و می داند که تصمیم درستی خواهد گرفت. پانک خود را "بهترین در جهان" می نامد. او سی ام پانک است.

 پانک میاد و با پیرس دست می دهد و پیرس میکروفون را به او می دهد.پانک می‌گوید که باید تصمیم بزرگی بگیرد. او تمام هفته را به آن فکر کرده است. دلیل این که او در این مورد بسیار نگران است این است که او عاشق هواداران است. حقیقت این است که این شهر و این ساختمان همیشه با سی ام پانک مهربان نبوده است. بسیاری از مردم ممکن است این را ندانند، اما او در این ساختمان اولین حضورش در کمپانی را تجربه کرد. اولین بازی او آنقدر خوب بود که بلافاصله به OVW فرستاده شد. او پیروزمندانه به عنوان قهرمان سنگین وزن جهان به این ساختمان بازگشت، اما سپس رندی اورتن او را در پشت صحنه، با لگد زد. این عنوان از او سلب شد. پانک نمی توانست باور کند. پانک به بقیه سابقه خودش مرور میکنه. بعد بع زمان حال میرسه. او میگه که اخیرا به تمام برندها سر زده و تا تصمیم بگیره. حالا پانک اینجاست تا چند اشتباه را اصلاح کند. آینده او از هم اکنون شروع می شود. پانک به آدام پیرس تبریک می گوید. او قراره در راو بمونه. پانک با پیرس دست می دهد و آنها همدیگر را در آغوش می گیرند. 

ست "فریکین" رولینز قهرمان سنگین وزن جهان به روی صحنه می رود. پانک به او خیره می شود. رولینز از کنار پانک می گذرد و میکروفون را می گیرد. رولینز به کلیولند سلام می کند. رولینز از سی ام پانک در دوشنبه نایت رولینز استقبال می کند. رولینز امیدوار است که پانک بداند چقدر خوش شانس است که در این رینگ ایستاده است. رولینز از پانک یک "لطف کوچک" می خواهد. رولینز به پانک می گوید که این مکان را خانه خود ننامد. رولینز می گوید پانک 10 سال پیش این مکان را رها کرد. او نه تنها آن را رها کرد، بلکه فعالانه سعی کرد آن را از بین ببرد. پانک 10 سال را صرف تهمت زدن به او و همه افراد حاضر در رختکن کرد. حالا او می خواهد به اینجا برگردد و این مکان را "خانه" بنامد. اینجا خانه پانک نیست. خانه رولینز است. جمعیت شروع به خواندن آهنگ رولینز می کنند. رولینز و همه کسانی که پشت سر بودند اینجا بودند.رولینز تمام تلاش خود را برای محافظت از آن در برابر افرادی مانند پانک انجام خواهد داد.

 

رولینز می خواهد یک چیز را کاملاً روشن کند. او نمی خواهد هیچ سردرگمی وجود داشته باشد. رولینز با تمام وجودش از پانک متنفر است ...رولینز بعدش برای پانک خط و نشان میکشه.


پانک میگه که من ادم سرسخت سابق هستم و باید پیرس بودنم در رمبل رو رسمی کنه تا بعدش بیام سراغ رولینز و کمربندش

 

ویدئو: والهالا با ایوار است. بعد برونسون رد میاد و میگه کسی برای نجات ایوار نخواهد امد. امشب مراسم تشییع جنازه وایکینگ ایوار است.



برونسون رد در مقابل ایوار

 ایوار رد را به گوشه رینگ می اندازد. ایوار به سمت طناب می رود و یک شیرجه روی او میزنه. ایوار رید را وارد رینگ می کند و دوباره روی طناب می رود. رد بهش اجازه حرکت نمیده. رد یک سوپرپلکس میزنه ومیره برای پین

برنده رد



سی ام پانک در حال قدم زدن در پشت صحنه است که با روز داوری روبرو می شود. پانک می پرسد رئا ریپلی کجاست. دامیان پریست به طعنه به او خوشامد میگه. او امیدوار است که پانک داستانی رو که شروع کرده به نتیجه برسونه و بعدش پریست با کیف مانی این دبنک در کمین خواهد بود.



روز داوری به سالن میان

دامیان پریست می گوید باید به همه یادآوری کند که چه کسی هستند. کشیش می خواهد که آنها برای روز قیامت برخیزند. فین بالر میگوید که به افتخار ما بلند شوید. پریست می گوید آنها پیامی دارند. فرقی نمی‌کند که چه کسی مقابل ما ایستاده. تروت میاد و میگه او برای تزئین رختکن رفت، اما آنها در را قفل کردند. جی دی مک دونا می‌گوید که این یک مهمانی تعطیلات نیست و او دعوت نمی‌شود. پریست به مک دونا می گوید که آرام شود و آر-تروث را به رینگ دعوت می کند. R-Truth وارد رینگ می شود و ایده های زیادی برای به اشتراک گذاشتن با روز داوری دارد. اول، او فکر می کند که آنها باید مک دونا را بیرون کنند. هیچ کس مک دونا را دوست ندارد. ثانیا، او فکر می کند دامیان پریست باید خود را رئیس خطاب نکند. R-Truth از پریست به عنوان رئیس خوشش می آید، اما این حرف ریپلی را دیوانه می کند. پریست می گوید R-Truth پسر بامزه ای است. همه R-Truth را دوست دارند... به جز پریست.

روز داوری به تروت حمله میکنند. برادران کرید برای نجات میان. روز داوری کمی مقاومت میکنه اما بعدش پس میکشند.


سی ام پانک پیش مک اینتایر می رود که با آدام پیرس داره صحبت می کنه. مک اینتایر می گوید که برایش اهمیتی ندارد که سی ام پانک یا کودی رودز چکار میکنند.. مک اینتایر می رود. پانک می گوید فکر می کرد مک اینتایر از دیدن او خوشحال می شود. پیرس به او می گوید که مک اینتایر فرصت قهرمانی سنگین وزن جهان را در راو بعدی دارد.

کوفی کینگستون، چاد گیبل و ریکوشی میان. پانک به آنها سلام می کند و می گوید شنیده است که ریکوشی در بازی های ویدیویی بد است. پانک سر می زند. پیرس به کینگستون، گیبل و ریکوشی می گوید که ایده ای در مورد مسابقات قهرمانی بین قاره ای دارد.




چنس و کارتر مقابل لیری و هارتول


 هارتول و لیری، یک نک بریکر مشترک روی حریف اجرا میکنند.  هارتول یک اسپین‌باستر میکنه و بعدش به لیری تگ میده. چنس و کارتر، اسپلش 450 رو زدند و لیری کاور شد.

برنده چنس و کارتر



جانی گارگانو و توماسو چیامپا در پشت صحنه، با هم صحبت می کنند. کایزر و جیووانی وینچی میان و می‌خواهند بدانند شریک مرموز تیم گارگانو کیست. چامپا می گوید که نگران این موضوع نباشند. گارگانو میگه گونتر وقتی بفهمه که دوباره باختید، چه فکری خواهد کرد. گانتر می آید و می گوید که شک دارد کسی بخواهد با آنها معاشرت کند.



بکی لینچ در پشت صحنه است. نیکی کراس در پس‌زمینه نشان داده می‌شود.


بکی لینچ وارد می شود. او اینجاست تا با نیا جکس حرف بزنه.

ویدئو: بازپخش‌هایی از 12 نوامبر 2018 نشان داده میشود که نیا جکس بینی لینچ را می‌شکند


بکی میگه آنها در این سالها دلتنگ یکدیگر شده اند. جکس زیاد دوست داشتنی نیست. در این چند سال، لینچ صاحب فرزند شد و جکس اخراج شد. جکس میاد و می گوید که مدتهاست که برگشته. او درست اینجا مقابل لینچ است و بهتر از همیشه. همهمیگند جکس صورت لینچ را شکست. این یک ورزش تماسی است. او چه انتظاری داشت؟ لینچ می‌گوید که انتظار کمتری ندارد. جکس خطرناک ترین رقیب این رینگ است.

جکس می گوید به همین دلیل است که مردم از صحبت کردن درباره او دست نمی کشند. جکسو بکی شروع به بحث میکنندو جکس معتقد هست که او باعث پیشرفت بکی شده. بکی این رو قبول نداره وم یخواد سابق کنه که به خاطر تونایی خودش مشهور شد. بکی دعوت به دعوا میکنه اما جکس میره.


 کودی رودز در پشت صحنه حضور دارد. رودز می گوید که برای پانک و راو خوشحال است. او بعدش علیه ناکامورا کوری میخونه




امپریوم مقابل دمیز، گارگانو و چامپا


دمیز و گارگانو با دی دی تی به کایزر و  وینچی حمله میکنند. گانتر میاد دخالت کنه. میز با گانتر درگیر میشه. میز روی او سابمیشن میزنه.گونتر از درد فریاد می زند. سی ام پانک نیوز. کایزر سعی می‌کند به گانتر کمک کنه اما گارگانو او را میزنه. گونتر به وینچی تگ میده. وینچی با البو به میز حمله میکنه. وینچی گارگانو را از رینگ بیرون می کند. میز میادو به وینچی اسکول کراشینگ میزنه و تمام

برنده گروه دمیز

 

گونتر سر لودویگ و جیووانی وینچی فریاد می زند. میز به سمت گونتر می رود و خواستار یک مسابقه قهرمانی بین قاره ای می شود. گونتر خوشحال نیست. گونتر با یک شرط به او یک مسابقه مجدد می دهد: اگر میز شکست بخورد، او هرگز نمی تواند گونتر را به چالش بکشد. میز موافقت می کند و می رود.



شینسوکه ناکامورا در مقابل کودی رودز

رودز و ناکا سرشاخ میشند و سعی دارند روی هم سابمیشن بزنند. رودز حریف رو بلند میکنه و به رینگ میکوبه. رودز چند ضربه میزنه و بعدش ا لبو رو اجرا میکنه. رودز با کودی کاتر کار رو ادامه میده.  او بعدش اماده میشه تا کراس رودز رو بزنه. اما ناکامورا از کمندش رهامیشه. ناکا دوباره روی صورت کودی یک مایع قرمز میپاشه و چشم کودی شروع به سوزش میکنه. داور مسابقه رو تمام میکنه

برنده با دیکیو کودی رودز

 

بعد مسابقه، ناکامورا به دنده های کودی نی میزنه. بعد یک کینشاسا ​​به گردن کودی می زند! ناکامورا میره صندلی بیاره اما برادران کرید میان به کمک رودز. ناکا بی خیال میشه.


رودز به کمک بقیه، به پشت صحنه منتقل می‌شود، اما ناکامورا ناگهان میاد و بهش کینشاسای دوم را میزنه 


تمام

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • معراج گفته: معراج می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/09/23 و 1:40 دقیقه ارسال شده.

    عالی
    من اخبار شمارو دنبال میکنم کارتون حرف نداره
    دمتون گرم

    پاسخ :

    ممنون که کنارمون هستی داداش

  • Ariaرینز گفته: Ariaرینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/09/21 و 15:44 دقیقه ارسال شده.

    عالی مثل همیشه

    پاسخ :

    ممنون داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش