آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 24 نوامبر 2023
  • بازدید : (962)

WWE Friday Night SmackDown | Amway Center


نتایج کامل اسمکدان 24 نوامبر 2023

متن در ادامه مطلب

کلیپ هایی از درگیری گروه بیلی با شارلوت و رفقاش پخش میشه

 بکی لینچ با شوتزی، شارلوت فلیر و بیانکا بلایر به سالن می آید.

طرفداران شعار "بکی" را سر می دهند و او می گوید مدتی گذشته است اما خوشحال است که دوباره به اسمکدان آمده است. هدف بکی، حذف گروه بیلی هست.

بیانکا می‌گوید اکنون که آنها چهار عضو و یک تیم قوی دارند، عملکرد بهتری خواهند داشت. اونا بعدش علیه گروه بیلی کوری میخونند. شوتزی هم به سابقه درگیری خودش با بیلی اشاره میکنه و اماده انتقام هست. فلیر به شوتزی نگاه می کند و در مورد وارگیمز و توانایی خودشون برای نابودی گروه بیلی حرف میزنه.

بیلی وارد میشه. طرفداران بیلی را هو می کنند. او می‌گوید که فکر نمی‌کرد روزی را ببیند که شارلوت و بکی کنار هم ایستاده‌اند و کنار هم مبارزه می‌کنند. همه می دانند که او آنها را خوب می شناسد. وقتی او و فلیر با هم ماشین سواری می کردند، فلیر همیشه چیزی در مورد بکی می گفت. و وقتی با بکی صحبت می کرد، بکی علیه فلیر بدگویی میکرد. بیلی می گوید مادر بودن بکی را نرم کرده است. بکی شروع به تمسخر بکی میکنه.

بیلی می گوید که وارگیمز یکی از بی رحمانه ترین مسابقات است و شما به یک گروه منسجم نیاز دارید و تنها گروه منسجم، گروه من هست. فلیر به او می گوید که اینجا تنهاست و اعضای تیمش کجا هستند. بکی هم می‌گوید که برای حرف زدن به شیکاگو نیامده، بلکه به دنبال دعوا است. بکی گروه بیلی رو برای یک مسابقه برای امشب به چالش میکشه. بیلی می‌گوید که این دقیقاً همان چیزی است که او می‌خواست.

 

کلیپ هایی از راو می بینیم که در آن، کودی رودز، رندی اورتن را به عنوان عضوی از تیمشون برای مسابقه وارگیمز اعلام کرد.

 

مسابقه برای کمربند تیمی

استریت پروفیتز مقابل بالور و پریست

پریست تگ میگیره و همراه بالور، یک حرکت مشترک روی هر دو عضو استریت پیاده میکنند. پریست، داوکینز رو کاورمیکنه اما بیفایده هست. پریست به سمت طناب ها می دود اما سر اهش، فورد او رو نفش زمین میکنه و میره برای پین. بالور کاور را می شکند. داوکینز روی فین، اسپیر رو اجرا میکنه. بالور جاخالی میده. فورد به هر کدام از حریفان، یک سوپر کیک میزنه. فورد دوباره سمت طنابها میره اما ریپلی حواس او و داور رو پرت میکنه. سی ام پانک نیوز. بعدش فین میره سراغ فورد. اونا روی طناب درگیر میشند. پریست دخالت میکنه. او روی فورد، اسلم میزنه و بعدش بالور به فورد کوپ د گریس میزنه و تمام

برنده بالور و ریست

 

ما بابی لشلی و بی فاب را در حال تماشای مسابقه می بینیم و لشلی خوشحال نیست.

 

شارلوت فلیر میره پیش رفقاش و می گوید که با نیک آلدیس و آدام پیرس صحبت کرده است و مسابقه آنها امشب انجام میشه. بکی می گوید که این کار رو قرار بود من انجام بدم. اونا شروع به مشاجره میکنند. بیانکا سعی می کند اوضاع را آرام کند. بکی می گوید که برای مبارزه با همه به اینجا آمده است.

 

میزگرد گریسون والر با کوین اونز

گریسون والر به همه خوش آمد می گوید. او می گوید که با مهمانش کنار نمی آید اما این می تواند آغازی برای یک دوستی باشد. او از کوین اونز برای حضور در برنامه تشکر میکنه. تیوری وارد میشه.

تئوری در کنار والر می نشیند و هواداران هو می کنند. اونز وارد میشه. اونز از اینکه تیوری لباس او رو پوشیده و داره ادای او رو درمیاره شاکی هست. والرمیگه تو که از کار معلق شده بودی. اونز میگه که تعلیق او امروز تمام شده. والر از امدن اونز خوشحال نیست و مسخره اش میکنه. کوین میگه باید هر دو شما رو شل و پل کنم. والر به لانایت و همکاریش با اونز اشاره میکنه و اونزمیگه وقتی روی یک موضوع قفل میکنی، همون موضوع برات دردسر میشه. لانایت وارد میشه. نایت شروع به توضیح درمورد موقعیت والر و تیوری میکنه و بعد اونا رو به چالش میکشه. هر دو طرف روی امادگی برای مسابقه بحث میکنند و بعدش مصاف رو قبول میکنند



کوین اونز و لس آنجلس نایت در مقابل گریسون والر و آستین تئوری

نایت به والر دی دی تی می زند. نایت، والر و آستین تئوری را در گوشه رینگ قرار می دهد و بهشون رانینگ نی میزنه. نایت روی تیوری، پاورسلم میزنه.او با البو کار رو ادامه میده. نایت میره برای کاور اما والر آن را می شکند. آستین تئوری نایت را می گیرد اما اوونز مانع از اجرای حرکت روی نایت میشه. والر وارد رینگ می‌شود و اوونز باهاش درگیر میشه. نایت به آستین تئوری فینیشر میزنه و میره برای کاور.

برندگان: کوین اونز و لس آنجلس نایت


 

در پشت صحنه، بیانکا بلایر به بکی لینچ می گوید که تو امدی تا به ما کمک کنی. پس باید اختلافات خود را کنار بگذارند. او به بکی می‌گوید که اگر می‌خواهند در وارگیمز هماهنگ باشند، باید تفاهم داشته باشند. بکیمیگه سعی خودم را میکنم.



موسیقی کارلیتو پخش می شود و او به رینگ می آید.

ما کلیپ هایی می بینیم که در آن سانتوس اسکوبار به گروه سابقش حمله کرده.


کارلیتو می گوید که مسابقه او در سریس، اولین مسابقه او در یک رویداد زنده، در 13 سال گذشته خواهد بود. اما تنها چیزی که او می تواند به آن فکر کند ری میستریو است. او می گوید سانتوس چیزهای بدی در مورد ری گفته و پیامی برای کارلیتو داشته است. اما کارلیتو پیامی برای سانتوس دارد و او آن را به اسپانیایی خواهد گفت. او سانتوس را موش خطاب می کند و میخواد که در سریس، انتقام ری میستریو رو بگیره. او به سانتوس می گوید که اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

سانتوس اسکوبار وارد میشه. او به کارلیتو می گوید که حرفاش رو شنید. او به کارلیتو می گوید که ری همیشه برام مثل عضوی از خانواده بود. و اگر کارلیتو نبود، خانواده‌اش همچنان کنار هم بودند. او می گوید که تقصیر کارلیتو است که ری مصدوم شده است. هر دو مرد بعدش درگیر میشند و مامورا میان سواشون میکنند.



در پشت صحنه، کارلیتو را می بینیم که بازویش را گرفته است. اسکوبار میاد به باوزی او بیشتر صدمه میزنه. دراگون لی میادو با اسکوبار درکیر میشه. 



پریتی دیثلی مقابل براولینگ


بوچ در گوشه ای می ایستد و هلند که ناراحت هست، او را تنها میزاره و میره. پرنس به بوچ البو میزنه. ویلسون تگ میگیره. اونا ضربه مشترک روی بوچ میزنند. ویلسون برای کاور میره اما بوچ کیک اوت میکنه.  او با بوت، به صورت پرنس ضربه می زند. سی ام پانک نیوز. بوچ برای کاور میره که او هم موفق نیست. بوچ انگشتان پرینس را می‌پیچاند. او بعدش روی پرینس ضربه سداندینگ رو پیاده  میکنه. ویلسون که کشتی گیر قانونی رینگ هست، میاد و بوچ رو کاور میکنه.

برنده: پریتی دیثلی



فلیر در رختکن است و شوتزی میاد سراغش. او به فلیر راجب سابقه اشنایی میگه و فلیر هم روی خوش به او نشون میده. شوتزی میگه من با گذشته کنار اومدم اما شاید برای بکی فراموش کردن درگیری با تو راحت نباشه. شوتزی از فلیر میخواد تا با لحن بهتری با بکی دوباره حرف بزنه.



کایلا با نیک آلدیس در پشت صحنه حضور دارد. او می گوید که یک به روز رسانی در مورد کارلیتو دارد. او به شدت آسیب دیده است. او می گوید که کارلیتو در هیچ شرایطی برای مبارزه فردا شب، اماده نیست و باید بودن او در سریس را به تعویق بیندازیم. دراگون لی وارد می شود و از نیک آلدیس می خواهد که او را به جای کارلیتو، در مقابل سانتوس اسکوبار قرار دهد. آلدیس قبول میکنه.



ما گروه روز قیامت را در پشت صحنه می بینیم. آنها در مورد سریس کوری میخونند. پریست پیامی برای اورتون داره و میگه اگر بیایی و مقابل ما قرار بگیری، طوری بازنشستت میکنیم که بازگشتی تو کارت نباشه.



فلیر سراغ بکی میره. فلیر از بکی می پرسد که آیا حال او خوب است؟ بکی می گوید او خوب است. بکی از فلیر می پرسد که آیا حال او هم خوب است؟ فلیر میگه اره.


بیلی و آسوکا در مقابل شارلوت فلیر و بکی لینچ

بکی از طناب بالا می رود و با یک دراپ کیک به بیلی می زند. او برای کاور می رود اما بیلی کیک اوت می کند. بکی میخواد ضربه دیگری اجرا کنه اما اسکا مزاحمش میشه. بکی آسوکا را به بیرون رینگ پرتاب می کند. بکی برای اجرای رزپلن می رود اما موفق نمیشه. او منهندل اسلم رو امتحان میکنه. او برای کاور می رود. و آسوکا وارد رینگ می شود تا دخالت بکنه. فلیر به آسوکا اسپیر می زند. اسکا  روی بکی می افتد و کاور شدن بیلی توسط بکی مردود میشه. بیلی بکی را به سمت فلیر هل می دهد و فلیر به بیرون رینگ می افتد. بیلی میره بکی رو پین میکنه.

برندگان: بیلی و آسوکا


فلیر و بکی بعد از مسابقه در رینگ بودند و بکی عصبانی بود. بیانکا و شوتزی خواستند پادرمیانی بکنند اما بکی قهر کرد و رفت.


تمام



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش