آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 20 نوامبر 2023
  • بازدید : (1080)

Wwe Raw Logo Png


نتایج کامل راو 20 نوامبر 2023

متن در ادامه مطلب

به حمله درو مک اینتایر به جی اوسو در راو قبلی مرور میشه.

درو مک اینتایر وسط رینگ ایستاده است. مک اینتایر می گوید که او دومینیک میستریو نیست. او حق صحبت کردن را به دست آورده است و آنها گوش خواهند کرد. مردم بعد از اتفاقات هفته گذشته احساس خاصی دارند. مک اینتایر می گوید که او از این واکنش بسیار ناراحت است. او را ترسو خطاب کرده اند. او در تمام این مدت همان شخص بوده است. مک اینتایر یک بار هم دروغ نگفته. مک اینتایر با جی اوسو کاری کرد که جی هرگز برای برای مکینتایر انجام نداد. جی ممکن است فکر کند که باید ازش عذرخواهی بشه، اما مک اینتایر هرگز عذرخواهی نمیکنه. به دلیل اینکه کودی در مسابقه حضور داشت، خسارت جانبی وارد شد، اما خود رودز جی را به راو آورد. مکینتایر به شکست خودش توسط بلادلاین در برابر خانوده اش اشاره میکنه. او میگه همه روی این سوال متمرکز شده اند که آیا او به روز داوری پیوسته است یا خیر. مک اینتایر می گوید که آنها او را پس از این همه سال به خوبی نمی شناسند. مک اینتایر می گوید که او به روز قیامت نپیوسته است. مک اینتایر سپس فاش می کند که در تیم آنها در وارگیمز حضور خواهد داشت. رئا ریپلی چیزی به او داد که هیچ کس دیگری در تمام دنیا نمی توانست به او بدهد: جی اوسو در قفس.

جی میاد و میگه که کارت به قیمت عدم کسب کمربند تیمی برای ما تمام شد.  جی می‌گوید زمان آن فرا رسیده که مک اینتایر شکست بخورد. مک اینتایر منتظر است تا جی وارد رینگ شود. روز داوری برای مکینتایر در کنار رینگ هست.

رولینز، سامی زین و کودی رودز میان کنار جی قرار می گیرند. همه وارد رینگ می‌شوند و آدام پیرس میاد و میگه هیچ کس دعوا نمی کند. او مکینتایر رو عضوی از روز داوری میدونه و میخواد هر دو طرف تشکیل یک گروه بدند تا یک مسابقه برای اینده داشته باشیم. او از جی میخواد که فعلا اروم باشه.

رختکن روز قیامت

فین بالر در حال بحث درباره استراتژی روز داوری است. دامیان پریست می گوید که افزودن درو مک اینتایر به تیم، کار خوبی است، اما ریپلی باید این موضوع را به ما می گفت. ریپلی موافق است. ریپلی می گوید که آنها باید هماهنگ باشند. پریست می پرسد مک اینتایر کجاست؟ ریپلی می گوید به زودی اینجا خواهد آمد. پریست می گوید که او باید در مسابقه وارگیمز باشد. ریپلی به او یادآوری می کند که او فقط گفته است که باید در مورد آن صحبت کنند. آنها باید منتظر بمانند.

 

نیا جکس در مقابل راکل رودریگز

رودریگز جکس را بلند می‌کند، اما زورش نمیرسه. جکس او رو به طرف طناب هل میده و بعدش یک سنتون روش میزنه.

جکس او را به گوشه ی رینگ میبرد تا نیا لتر رو بزنه اما رودریگز بلند می شود و سعی میکنه روی جکس پاوربامب بزنه! سی ام پانک نیوز. جکس تعجب میکنه اما در نهایت بازم رودریگز زورش نمیرسه. جکس یک شیرجه روی حریف میزنه. بعدش نیا لتر رو میزنه و کاورش م یکنه.

برنده: نیا جکس

 

رختکن روز قیامت

درو مک اینتایر وارد رختکن روز داوری می شود و می گوید شنیده است که پریست می خواهد در وارگیمز باشه. ریپلی می گوید این خبر درست است. مک اینتایر می‌گوید که می‌خواهد روشن کند که در روز قیامت کسی را دوست ندارد، اما او برای له کردن جی اوسو با انها هم هدف هست. پریست می گوید که آنها هم او را دوست ندارند. آنها تصمیم می گیرند تنش ها را کاهش دهند. پریست می گوید اگر مک اینتایر مسابقه را بخواهد، می تواند آن را داشته باشد. وقت آن است که او ارزش خود را ثابت کند. مک اینتایر خم می‌شود و می‌گوید: « این یک نوع رهبری است!» مک اینتایر می رود. پریست به ریپلی می گوید که حواست به این یارو باشه.

 

لینچ راهی رینگ می شود.

 

رولینز، اوسو، سامی زین و کودی رودز در رختکن هستند. آنها در مورد اینکه چه کسی باید در مسابقه وارگیمز باشد صحبت می کنند. رولینز می خواهد در آن حضور داشته باشد و دوباره مک اینتایر را شکست خواهد داد. جی اوسو مداخله می‌کند و می‌گوید که مک اینتایر سهم من هست. رولینز موافقت می‌کند که جی مسابقه بده. سامی زین در مورد عضو پنجم گروهاشان می پرسد. رودز می گوید که با یک دوست قدیمی در تماس بوده است که می تواند به آنها کمک کند.

 

بکی در مقابل شیا لی

لینچ میخواد از بین طنابها رد بشه اما بین طناب‌ها گیر می‌کند. لی او رو هل میده بیرون.  داور وضعیت لینچ را در کنار رینگ بررسی می کند. لی بیرون می رود و به حریف حمله میکنه اما بکی جاخالی میده. او لی رو به میله رینگ می کوبه. هر دو زن در کنار رینگ هستند، اما موفق می شوند تا شماره هشت به رینگ برگردند. لینچ کیک میزنه و بعدش منهندل اسلم رو اجرا میکنه و میره برای کاور.

برنده: بکی لینچ

گروه بیلی راهی رینگ میشند اما شارلوت فلیر، بیانکا بلایر و شوتزی از پشت به آنها حمله می کنند. ما یک نزاع بزرگ در داخل و اطراف رینگ داریم. گروه امنیت برای حفظ نظم، وارد سالن میشه. گروه بیلی عقب نشینی میکنه.

 

لودویگ کایزر در حال قدم زدن در پشت صحنه است که جیووانی وینچی به سمت او می رود. وینچی می پرسد که آیا حالت خوبه؟ کایزر میگه وینچی با مداخله در مسابقه گانتر، کار خوبی انجام داد. وینچی می‌گوید که او تلاش می‌کند تا بهترین کار را برای گروه انجام دهد. کایزر از وینچی میخواد که در مصاف امشب او دخالت نکنه.

 

بسته ویدیویی: زوئی استارک می گوید که غیرقابل توقف است. او با شکست دادن رئا ریپلی برای مسابقات قهرمانی جهانی زنان، به دنیا ثابت خواهد کرد که برترین زن در راو است.

 

جانی گارگانو در مقابل لودویگ کایزر

گارگانو حریف را به عقب هل میده می اندازد و بعدش میره برای رول می کند، کایزر بهش اجازه تکیمل حرکت رو نمیده. گارگانو یک لگد میزنه. کایزر با حرکت رولینگ بهش جواب میده. گارگانو میافته. کاریزر گارگانو را برای اجرای دی دی تی بلند می کند، اما گارگانو تقلا میکنه و رها میشه. اونا چند تا حرکت رد و بدل میکنند و بعدش کایزر درایور دیس رو میزنه و بعدش کیک رو اجرا میکنه. جیووانی وینچی میخواد دخالت کنه که کایزر میره بهش هشدار بده. در برگشت، گارگانو با لگد به صورت کایزر میزنه و میره برای فینیشر و تمام.

برنده: جانی گارگانو

 

اوایل امروز، آدام پیرس، شکایت هایی از چلسی گرین و پایپر نیون دریافت کرد. ناتالیا و تگان نوکس، کاتانا چنس و کایدن کارتر، و ایندی هارتول و کندیس لری به دنبال کمربند تگ تیم هستند. پیرس یک مسابقه 4 طرفه برای تعیین مدعیان کمربند تیمی میزاره.

رئا ریپلی و دومینیک میستریو در پشت صحنه هستند. ریپلی از دیدن زوئی استارک و شاینا بازلر در اتاق رختکن خود عصبانی است. بازلر می گوید که به اندازه کافی ریپلی را دیده است و می رود. استارک می‌گوید ریپلی خیلی روی او تمرکز کرده است، اما باید روی من تمرکز کنی. استارک به طرز طعنه آمیزی از او بایت تزئین اتاق رختکن تعریف می کند. استارک بعدش برای مصاف با ریپلی کوری میخونه.

 

چلسی گرین و پایپر نیون بابت مصاف تیمها برای روشن شدن مدعی کمربندتیمی، اظهار نظر می کنند.

 

مسابقه تیمی 4 طرفه

ناتالیا و تگان نوکس در مقابل کایدن کارتر و کاتانا چنس در برابر کندیس لری و ایندی هارتول در برابر ماکسین دوپری و آیوی نیل

دوپری یک سوپلکس به نوکس میزنه. دوپری نوکس را به گوشه ای می فرستد و اونجا چند ضربه بهش میزنه. سی ام پانک نیوز. نیل تگ می گیره و با نوکس سرشاخ میشه.  دوپری دوباره تگ میگیره و یک سوپلکس تیمی به نوکس میزنند. نیل به سمت طنابها می رود، اما ناتالیا او را پایین می کشد. دوپری با یک شیرجه روی نوکس فرود میاد. نوکس میچرخه و دوپری رو کاور میکنه.

برندگان: ناتالیا و تگان نوکس

 

گونتر، در حال قدم زدن در پشت صحنه است که کایزر و جیوانی وینچی را در حال دعوا می‌بیند. گونتر توضیح می خواهد. کایزر بابت دخالت وینچی در مسابقه ناراحته. گونتر کایزر رو مقصر میدونه و میگه من از وینچی راضی هستم. گونتر میخواد که کایزر روی دمیز تمرکز کنه.

 

میز به سمت رینگ می رود. او در مرحله بعد با گانتر رودررو خواهد شد.

 

وودز سراغ پرس مسیره و برای کمربند تیمی مسابقه میخواد. پیرس برای هفته اینده یک مسابقه چند طرفه تیمی میزاره تا مدعیان کمربند تیمی مشخص بشند

 

پیرس به دستیارش می‌گوید که نیک آلدیس را به دفترش دعوت بکند. آلدیس میاد و میگه من همین حوالی هستم. پیرس میگه ما باید حرف بزنیم.

 

دمیز در رینگ ایستاده است. میز می‌گوید که باید چیزی بگوید. میز دنبال احترام هست. منتها گونتر بهم احترام نشون نمیده.

 

گونتر راهی رینگ می‌شود. او پوزخندی به میز زد و او را "مایک" صدا زد. گونتر می گوید که می خواهد چیزی را روشن کند. گونتر هیچ احترامی برای او قائل نیست. این رینگ برای مبارزه و رقابت است. میز فقط یک سرگرم کننده است. میز افتخار می کند که یک سرگرم کننده است. میز مروری به تاریخچه کمپانی میکنه و از موقعیت خودش راضیه. او از بزرگان کمپانی اسم میبره و میگه اونا موندگار شدند چون مثل تو نبودند.

گونتر می خندد و می گوید میز بسیار سرگرم کننده است. او به بالای کوه رفته است و بارها و بارها زمین خورده است، اما او دوباره سرپا شده. این چیزی است که ما را جاودانه می کند. میز میگه تو هنوز تمام توانایی خودت رو نشون ندادی. وقتی اخر کارت رو برامون رو کنی، میفهمیم که ارزش داری یا نه. میز دنبال یک مصاف در سریس هست.

گونتر می گوید که زیبا بود. میز 20 سال کار حرفه ای دارد، دو بار قهرمان گرند اسلم شده است. گونتر بعدش شروع به تحقیر میز میکنه. او میگه میز به این ورزش یا رینگ تعلق ندارد. تنها جایی که میز به آن تعلق دارد کنار تماشاگران هست.

گونتر می گوید که میز به اندازه کافی مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است. گونتر او را هل می دهد و به صورتش سیلی می زند. میز عصبانی می شود. میز به گانتر حمله می کند، اما گانتر به راحتی او را زمین میزنه. زیر پا می گذارد. گونتر کمربند بین قاره ای را به رخ او می کشد. میز ضربه ای  به زیر شکم او میزنه و رها میشه. او روی گونتر اسکول کراشینگ اجرا میکنه و کمربند بین قاره ای را بلند میکنه.

درو مک اینتایر سراغ روز داوری میره. دامیان پریست با او چشم تو چشم میشه. مک اینتایر می گوید که به کمک آنها نیاز ندارد. پریست می گوید که ما هم اصراری نداریم. رئا ریپلی برای درو آرزوی موفقیت می کند. مک اینتایر می گوید که او فقط دنبال گرفتن حال جی اوسو هست. درو میره.  پریست میگه امیدوارم این کار رو بکنه.

 

برونسون رد کوری میخونه و ایوار رو به چالش میکشه.

 

جی اوسو در حال اماد شدن هست. سامی زین و رولینز بهش هشدار میدند. کودی میاد و می پرسه که آیا گروه ما یک عضو دیگه دست و پا کرد یا نه؟ انها نمیدانند. کودی میگه پس خوبه که رفیق قدیمی ام برای کمک به ما موافقت کرده.

 

درو مک اینتایر در مقابل جی اوسو

مک اینتایر جی را بلند می کند، اما جی سر می خورد و میاد پایین. او  درو رو به طرف طنابها هل میده. مک اینتایر میره بالا و شیرجه می زند، اما جی جاخالی میده. مک اینتایر نک بروکر میزنه. اونا برای لحظاتی استراحت میکنند.  جی در گوشه ای آرام آرام از جایش بلند می شود. مک اینتایر میره کلیمور کیک بزنه. جی میچرخه و خود میکنتایر رو نقش زمین میکنه. جی روی طناب می رود. مک اینتایر میره هونجا باهاش درگیر میشه. مک اینتایر او را پایین می کشد و بهش دی دی میزنه و پینش میکنه.

برنده: مکینتایر

 

رئا ریپلی به کنار رینگ میاد. او به مک اینتایر می گوید که کار جی اوسو را تمام کن. مک اینتایر با مشت به جی می زند و میره سراغ میز گزاشگرا. جی با مشت به مک اینتایر حمله میکنه. جی یک صندلی برمیداره اما روز داوری صندلی رو ازش میگیرند. کودی و زین و رولینز اومدند با روز داوری درگیر شدند. روز داوری عقب نشینی میکنند.

رودز می‌گوید که بسیار خوشحال است که روز داوری این مزیت را دارد. آنها ستاره ای به مک اینتایر را با خود دارند. با این حال، تیم ما تنها نیست. آنها یک عضو پنجم دارند. رودز می‌گوید که آن‌ها مانند طعمه‌ای به آن‌ها نگاه می‌کنند، اما پریداتور با مامهست.  مردم شعار می دهند: "رندی!" رودز می گوید که حق با مردم است.

عضو پنجم رندی اورتون است، اما او فعلا نمیاد.

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Aria Zahedi  گفته: Aria Zahedi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/08/30 و 0:17 دقیقه ارسال شده.

    سلام نتایج فول گیر چیشد؟

    پاسخ :
    سلام داداش. امروز میزارمش. باید کمی صبور باشید چون فعلا خیلی درگیریم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش