آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 6 نوامبر 2023
  • بازدید : (551)

WWE RAW Logo by ProWrestlingRenders on DeviantArt


نتایج کامل راو 6 نوامبر 2023

متن در ادامه مطلب


ست "فریکین" رولینز راهی رینگ می شود.

رولینز می‌گوید او یک انقلابی است ... او ست "فریکن" رولینز است. رولینز می گوید که او همچنان قهرمان سنگین وزن جهان است. جمعیت هلهله می کنند، رولینز میگه امشب می خواهد در مورد دو نفر دیگر صحبت کند. دو نفر هستند که باید از انها تشکر کند. رولینز می خواهد از درو مک اینتایر تشکر کند. در کرون جول آنها از همدیگر شکست خوردند. دلیل واقعی اینکه او می خواهد به مک اینتایر کمک کند این است که او مردی است که حرفش را می زند. مک اینتایر گفت که با روز داوری ساخت و پاخت کرده و همینطور هم بود.

پس از پایان مسابقه، دامیان پریست می خواست روی من کند. این او را به دومین نفری می رساند که می خواهد از او تشکر کند، اما او می خواهد این کار را شخصا انجام دهد. اگر سامی زین بیاید حرفم رو میزنم.

سامی زین به رینگ میاد. رولینز می‌گوید انتظار داشت که زین با کیف دامیان پریست که روز شنبه ربوده بود بیاید. رولینز حدس می‌زند که آدام پیرس او را مجبور کرد آن را برگرداند. زین میگه دقیقا همین اتفاق افتاده رولینز می‌گوید بعد از بازی روز شنبه در وضعیت بدی قرار داشت. شاید او می توانست به تنهایی با دامیان پریست کنار بیاید، اما ممکن است این کار را هم نکند. رولینز از زین تشکر می کند. از شنبه، او به این فکر می کند که چگونه می تواند کار زین را جبران کند.

زین می‌گوید خوشحال است که به او کمک کرده و از اینکه رولینز قدردان آن است، قدردانی می‌کند. زین آنجا بود چون به صحبت های روز داوری گوش داده بود. این درست است زیرا آنها هر عنوانی را دارند به جز یکی. کمربند سنگین وزن جهان. تا زمانی که نفسی در بدنش باقی بماند، با روز قیامت مبارزه می کند.

رولینز میگوید این چیزی است که او همیشه در مورد زین دوست داشت. زین همیشه برای آنچه که درست است قیام میکند. او از چیزی که به آن اعتقاد دارد دفاع می کند. رولینز این اعتقاد را کشف می کند. در زندگی، گاهی اوقات افرادی مانند زین آنچه را که لیاقتش را دارند، نمی گیرند. حالا روز داوری راو را اجرا نمیکند. رولینز این کار را انجام می دهد. دلیل اینکه پیرس زین را مجبور کرده است کیف را پس بدهد این است که من ازش خواستم. رولینز می گوید که زین برای خودش یک مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان را به دست آورده است. تنها کاری که زین باید انجام دهد این است که زمان مسابقه را روشن کند.

زین غافلگیر شده به نظر می رسد. زین می گوید که رولینز او را غافلگیر کرده است. او آموخته است که کسب کمربند قهرمانی چقدر سخت است. زین میخواد که مسابقه دوستانه باشه. رولینز توضیح میده که زین میتونه هر زمانی رو انتخاب کنه. زین امشب رو تعین میکنه.

رختکن روز قیامت

دومنیک میستریو می‌گوید که می‌تواند بارها  شاهد شکست پدرش باشد، اما همچنین می‌تواند پیروزی ریپلی را بارها تماشا کند. دامیان پریست با کیف مانی این دبنک وارد می شود. پریست از اینکه سامی زین در حال کسب عنوان قهرمانی است خوشحال نیست. مک‌دونا می‌گوید روز شنبه جریان اینجوری نبود. پریست از اینکه مک دونا تی شرت دامیان پریست را پوشیده است خوشحال نیست و می پرسد که آیا هزینه آن را پرداخت کرده است. ریپلی همه را آرام می کند. بالر می گوید آنها باید دوباره بجنگند.

مسابقه تیمی بدون عنوان

کوفی کینگستون و خاویر وودز در برابر فین بالر و دامیان پریست

پریست و کینگستون روی طنابها با هم درگیر شدند. کینگستون حریف رو به پایین هل میده و شیرجه می زند، اما پریست او را می گیرد و به حاشیه میکوبد.  وودز پریست را از روی طنابها میندازه. پریست خیلی زود به صورت وودز کیک می زند. بلور که کشتی گیر قانونی رینگ هست، یک اسلینگ بلد به وودز میزنه و بعد به پریست تگ میده. پریست یک سود این هیون به وودز میزنه و دوباره به بالور تگ میده. بالر یک کوپ د گریس روی حریف میزنه و کاورش میکنه.

برنده روز داوری

جکی ردموند با درو مک اینتایر هست. او می پرسد که چه برنامه تازه ای داره. مکینتایر فقط سوار ماشینش میشه و میره.

شینسوکه ناکامورا در مقابل توزاوا

توزاوا ناکامورا را کنار طنابها گیر میندازه و فیگور میگیره. او  از طناب بالا میره و شیرجه می زند، اما ناکامورا زانوش را بالا می آورد. ناکامورا برای یک کینشاسا حرکت میکنه، اما توزاوا او رو رول میکنه که بیفایده هست. سی ام پانک نیوز. توزاوا دوباره او را رول میکنه و موفق نمیشه. ناکامورا به سرعت او را به گوشه می برد. ناکامورا یک کینشاسا میزنه و میره برای پین.

 برنده: ناکامورا

ناکامورا توزاوا را مسخره می کند. ناکامورا برمی گردد و اوتیس را در رینگ می بیند. ناکامورا رینگ را ترک می کند.

بسته ویدیویی: ناتالیا می گوید او موفق ترین زن در تاریخ WWE است

اواخر امشب، ما شاهد یک زن بتل رویال خواهیم بود تا حریف رئا ریپلی قهرمان جهان زنان در سری Survivor را مشخص کند.

دفتر مدیر کل خام آدام پیرس

 آدام پیرس، در پشت صحنه است. انتخاب حریف بعدی برای گونتر از اهمیت بالایی برخوردار است. پیرس در مورد دلیل انتخاب حریفان، برای مصاف چهار طرفه توضیح میده و میگه هر کدوم که مسابقه رو ببره حریف گونتر میشه.

ست رولینز قهرمان سنگین وزن جهان در پشت صحنه هست. آدام پیرس، به سراغش می آید و از او می پرسد که آیا واقعاً می خواهد که امشب با درو مک اینتایر رو به رو بشه؟ رولینز می گوید که از این نگرانی قدردانی می کند، اما او اماده هست.

مسابقه 4 طرفه کشنده مدعی شماره 1

میز در مقابل "بیگ" برونسون رد در برابر ایوار در برابر ریکوشی

قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای گانتر، در حال تماشای پشت صحنه است.

ریکوشی با میز درگیر میشه، اما میز به او کیک می زند. میز به کمک طناب ها میخواد حرکتی بزنه، اما ریکوشی با کیک بهش جواب میده. انها به همدیگه بوت میزنند.

vد و ایوار در یک طرفه دیگه درگیر هستند.  آنها روی طناب می روند اما متوجه میشند که بقیه حریفانمیتونند بهشون حمله کنند.  شوند. ایوار یک مونسالت روی ریکوشی میزنه. رد هم روی دمیز سونامی رو اجرا میکنه. دمیز جاخالی میده و رد رو کاور میکنه. اون طرف هم ایوار ریکوشیرا پین کرده. ریکوشی کیک اوت میکنه اما رد تسلیم میشه.

برنده دمیز

دمیز روی طناب ها ژست می گیرد. ایوار از پشت به او حمله می کند. ایوار معقتد هست که او برده. تصاویر مرور میشه و برد میز سالم هست. ایوار بازم میز رو میزنه و میره.

آکادمی آلفا در پشت صحنه هستند. توزاوا برای باخت دوباره عذرخواهی می کند. چاد گیبل می‌گوید که اوتیس در هفته آینده با شینسوکه ناکامورا روبرو میشود و انتقام خواهد گرفت. گیبل به توزاوا می‌گوید که فردا روی مسابقه در NXT تمرکز کند. ماکسین دوپری میاد تا برای بتل رویال زنان اماده بشه.

دفتر مدیر کل خام آدام پیرس

 آدام پیرس، با کرید برادرز و ایوی نیل برای بودن در راو قرارداد میبنده و بهشون توصیه هایی میده. گارگانو و چامپا میان و بابت امدن کرید برادرز خوشحالند.

 

کرید برادرز مقابل چامپا و گارگانو

گارگانو به جولیوس حمله میکنه. او بعدش به چامپا تگ میده. چامپا یک نی به جولیوس می زند. او بعدش والو بل روی بروتوس اجرا میکنه. چامپا برمیگرده سراغ جولیوسو بهش تال اندینگ میزنه و کاورش میکنه اما بی نتیجه هست پون بروتوس چامپا را از رینگ بیرون می کشد. حواس داور پرت می شود. کایزر که کنار رینگ هست، به سر گارگانو ضربه می زند. برادران کرید روی چامپا فینیشرمیزنند و پچمپا کاور میشه.

برنده کرید برادرز

سامی زین با ناراحتی در حال تماشای فیلمی از باخت او به رومن رینز هست. جی اوسو وارد می‌شود و می‌گوید که از این که چطور این اتفاق افتاد احساس بدی دارد. زین به او می گوید فراموشش کن. امشب مهمه. جی می گوید که معتقد است زین قهرمان جدید سنگین وزن جهان خواهد شد. زین در مورد ریمچ جی می پرسد و جی می گوید که او و کودی رودز هفته آینده در راو برای قهرمانی تگ تیم، در مقابل روز داوری خواهند جنگید. هفته آینده، همه آنها ممکن است قهرمان شوند.

مصاحبه پشت صح

جکی ردموند با بکی لینچ در پشت صحنه حضور دارد. لینچ می‌گوید هر کاری که لازم است انجام می‌دهد تا با رئا ریپلی مسابقه دهد. جکس میادو می‌گوید که هیچ‌کس قدرت نداره من رو از روی طنابها بیرون بندازه. بنابراین من برنده بتل رویال خواهم شد. جکس می‌گوید که از زمانی که صورت لینچ را شکسته است، این شادترین اتفاق بوده. لینچ به او یادآوری می‌کند که بعدش جکس اخراج شد، اما بکی در مین ایونت رسلمنیا پیروز شد.

 

بایرون ساکستون در پشت صحنه با چلسی گرین و پایپر نیون حضور دارد. گرین می گوید این بتل رویال حال و هوای خوبی دارد. شاینا بازلر می آید و می گوید اولین فردی را که در حلقه می بیند، آش و لاشش میکند.  زویی استارک هم میاد. او هم برای گرینو نیون کوری میخونه. بیزلر میادو  میگه در اخر کار، منم که برنده میشم.

به سالن میریم و خانمها برای بتل رویال دارند میان. همانطور که لینچ وارد می شود، شیا لی از پشت به او حمله می کند. لی سپس لینچ را با ضربه چرخشی که هفته گذشته کندیس لری را ناک اوت کرد، ناک اوت می کند. آدام پیرس با داوران میاد و می گوید لی پس از کاری که انجام داده در این مسابقه نخواهد بود. داوران لینچ را بررسی می کنند که بیحرکت افتاده.

بخش پشت صحنه:  آدام پیرس و بقیه کنار بکی هستند و اعلام میشه که بکی نمیتونه مسابقه بده.

بتل رویال زنان برای روشن شدن حریف ریپلی

شرکت کنندگان: نیا جکس، کایدن کارتر، کاتانا چنس، ناتالیا، قهرمان تگ تیم زنان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، چلسی گرین، قهرمان تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای پیپر نیون، آیوی نیل، ایندی هارتول، نیکی کراس، ماکسسین دوپری، شاینا بازلر، زویی استارک، تگان نوکس، راکل رودریگز

برنده این بتل رویال برای مسابقات قهرمانی جهان زنان در سری Survivor به مصاف رئا ریپلی خواهد رفت.

در اواخر مسابقه، این افراد در رینگ مونده بودند. آیوی نیل، شاینا بازلر، زوئی استارک و راکل رودریگز. جکس که حذف شده بود، نیل را از رینگ بیرون می کشد. نیل حذف میشه. جکس می رود. بازلر و استارک به سراغ رودریگز می روند، اما او هر دو را بلند می کند! سی ام پانک نیوز. آنها از طناب بالایی در حال سقوط هستند. رودریگز از طناب دوم  آویزان است، استارک و بازلر او را هل میدند بیرون. رودریگز حذف شد

بازلر سعی می کند سوپلکس بزند اما استارک از طنابها محکم گرفته. بازلر یک کلش میزنه. استارک میچرخه و خودش رو روی حریف قرار میدهد. بیزلر او رو رها میکنه و عقب میکشه. استارک دو کیک به صورت بیزلر می زند. استارک دی دی تی میزنه و حریف رو حذف میکنه.

برنده: زویی استارک



رولینز در حال آماده شدن برای دفاع از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر سامی زین است.


جکی ردموند با قهرمان زنان جهان رئا ریپلی در پشت صحنه حضور دارد. ردموند اشاره می‌کند که با زوئی استارک در سریس روبرو خواهد شد. همانطور که هفته آینده، روز داوری باید از قهرمانی تگ تیم در برابر کودی رودز و جی اوسو دفاع کند. ریپلی شروع به صحبت می کند، اما زوئی استارک به سمت او میاد. استارک می گوید که او با Z-360 به کار ریپلی میتونست پایان بده.  اگر نیا جکس نبود قهرمان می شد. ریپلی می گوید که به یاد دارد چهار نفر، از جمله استارک را در کرون جول شکست داده است. استارک می گوید که ریپلی او را به عنوان زنی که کمربندش رو گرفت، به خاطر خواهد آورد.

 

سامی زین وارد می شود. او در مرحله بعدی برای قهرمانی سنگین وزن جهان با ست «فریکن» رولینز مبارزه خواهد کرد.


مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان

سامی زین در مقابل رولینز

رولینز یک فوریرم روی زین میزنه. بعدش اپرکات رو اجرا میکنه. زین یک سوپلکس اجرا میکنه. بعدش حیلوا کیک میزنه. رولینز با سوپر کیک بهش جواب میده. رولینز پدیگری میزنه و میره برای کاور اما بیفایده هست. ست اینبار میخواد استامپ بزنه اما زین بهش اجازه نمیده. رولینز می افته و کمرش درد گرفته. زین میره کار رو ادامه بده اما رولینز ناگهان او رو رول میکنه و تمام

برنده رولینز


دو حریف بعد مسابقه دست دادند


زین رفت و بعدش روز داوری اومدند رولینز رو زدند اما جی و کودی به کمک رولینز امدند.


ادام پیرس همراه کارکنان اومد تا میدان را خلوت کنه. او گفت که برای سریس مسابقه گروهی برای دو طرف میزارم. کشتی گیران بعدش دوباره مشغول کتک کاری شدند و برنامه تمام شد.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش