آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 3 ژوئن 2024
  • بازدید : (471)

WWE RAW 6 de mayo 2024 | Resultados en vivo | Gunther vs. Sheamus –  Superluchas 


 نتایج کامل راو 3 ژوئن 2024


متن در ادامه مطلب

 

به مصاف بکی مقابل لیو مورگان در قفس مرور میشه

لیو مورگان قهرمان زنان، راهی رینگ می شود. مورگان به همه خوشامد میگه. جمعیت او را تشویق می کنند. مورگان می گوید :می گویند که انتقام هرگز به آن شیرینی که شما می خواهید نیست، اما نه برای من. او کاری را انجام داد که هیچ زن دیگری در بخش نمی توانست انجام دهد: رئا ریپلی را مصدوم کردم. سپس، قهرمان جدید زنان شدم. او بکی لینچ را به بازنشستگی زودهنگام رساند. مورگان می‌گوید برای سلامتی دومینیک میستریو صلوات.

دومینیک میستریو راهی رینگ می شود. او سعی می‌کند بگوید که کارش غیر عمدی بود. میستریو می گوید وقتی ریپلی برگردد، مورگان را می کشد. مورگان می‌گوید: «شاید، اما احتمالاً تو را هم خواهد کشت.» مورگان می پرسد تا کی به خودش دروغ خواهد گفت؟ میستریو برای کمک به لینچ نیامد. او بیرون آمد تا به مورگان نزدیک تر شود. خوب است زیرا وقتی گفتم که می خواهم همه چیز را از رئا ریپلی بگیرم، منظورم تو هم بودی.

فین می اید و می‌گوید مگر خودت پدر و برادر نداری که به پسر مردم اینطوری میگی؟ روز داوری علاقه ای به کمک به مورگان ندارد. مورگان می پرسد من راضی، دومنیک راضی. تو چی میگی قاضی؟ مورگان می‌گوید البته فعلاً می‌رود و رینگ را ترک می‌کند. مورگان به سمت میستریو می رود و موهایش را ناز میکنه و میره. بالور انگشتش را به سمت میستریو تکان می دهد که یعنی ممکنه گشت ارشاد شما رو بگیره.

 

جکی ردموند از شیمس راجب قیصر می پرسد. شیمس می‌گوید که او واقعاً مشتاق است. قیصر از پشت به او حمله کرد. شیمس فکر می‌کرد که او بلندگوی آزاردهنده گانتر است. حالا او فکر می کند که شاید گونتر مانع از پیشرفت قیصر شده. امشب، قیصر این فرصت را پیدا می‌کند که ببیند آیا می‌تواند پا به پای من بجنگد. او کمی برای حریفش کوری میخونه.

 

شیمس می رود و دوربین او را تعقیب می کند. شیمس وارد سالن می شود، اما لودویگ قیصر به او حمله میکند. قیصر به طرز وحشیانه ای به شیمس ضربه می زند و مامورا دخالت میکنند. زانوی شیمس اسیب دیده

 

شیمس در برابر لودویگ قیصر

قیصر لگد به زانوی شیمس می زند. شیمس چند لحظه طول می کشد تا بهبود یابد و بعدش سرپا میشه. شیمس برای زدن بروگ کیک اماده میشه اما زانوش بهش اجازه نمیده. قیصر شیمس را کاور میکنه. شیمس کیک اوت میکنه. شیمس آپرکات میزنه. بعدش سابمیشن اجرا میکنه. شیمس حریف را روی شانه هایش می گذارد و روی طناب می رود. قیصر از دست او رها میشه. زانوی شیمس بازم درد میکنه. قیصر او رو کاور میکنه و تمام

برنده: قیصر

 

فین بالر در پشت صحنه به دومینیک میستریو هشدار می دهد که با آتش بازی نکند. جی دی مک دونا نیز آنجاست. دامیان پریست وارد می شود و می خواهد بداند چه خبر است. بالر می گوید همه چیز تحت کنترل هست. پریست در مورد رئا ریپلی می پرسد. میستریو می گوید که او فعلا زمان لازم داره. پریست امیدوار است که به نتیجه برسد. پریست به دومنیک میگه مشکل تازه ای درست نکن آنها به اندازه کافی مشکل دارند. امشب، وقت آن است که خودی نشون بدیم و به همه یادآوری کنیم که چرا ما راو رو در اختیار داریم.

 

ریکوشی در رختکن است. ایلیا دراگونوف می‌آید و می‌گوید که ما شبیه هم هستیم. ریکوشی می گوید اگر دراگونوف بخواهد کار برون بروکر رو تمام کنه، من کمک میکنم.

 

ویدئو: دراگون لی می گوید هیچکس شبیه او نیست. لی آماده هست. او یک افسانه خواهد بود. او جهان را به آتش خواهد کشید.

 

دراگون لی در برابر فین بالور

لی بالور را روی شانه هایش می گذارد، اما مک دونا حواسش را پرت می کند. لی مک دونا را با مشت می زند. کارلیتو به سمت رینگ میاد. مک دونا حواس داور را پرت می کند. بالور برای سوپرپلکس می رود، اما لی او را با مشت می زند. لی روی طناب می ایستد و به سمت کارلیتو شیرجه می زند! او به مک دونا هم سوپرکیک میزند. لی دوباره با مشت به کارلیتو حمله میکند. لی وارد رینگ می شود و بالور با وو دراپ کیک به او حمله میکند. بالور روی طناب میره و کوپ د گریس رو میزنه و تمام

برنده: بالور

 

کارلیتو بعد از مسابقه به لی حمله میکنه تا اینکه براون استرومن با ری میستریو می آید. استرومن وارد رینگ می شود و به بالور و کارلیتو حمله میکنه.. سی ام پانک نیوز. مک دونا وارد رینگ می شود اما با یک بوت، به بیرون پرتاب می شود. استرومن برای ضربه بعدی آماده می شود، اما روز داوری فرار می کند.

 

سامی زین میره پیش سونیا دویل که با ناتالیا صحبت می کند.

 

دامیان پریست به فین بالور، جی دی مک دونا و کارلیتو می گوید که امیدوار است براون استرومن رو ادب کنند. مثلا اگر کارلیتو می خواهد خود را ثابت کند، می تواند نزد آدام پیرس برود و با استرومن مسابقه بدهد. کارلیتو نگران به نظر می رسد

 

تروت پیش کارلیتو می‌آید و می‌گوید روزهایی که او بخشی از روز داوری بود بهترین روزهای زندگی او بود. Miz می گوید که این طور نبود.  تروت می گوید که میز در مورد روز داوری وسواس دارد و می رود. کارلیتو گیج به نظر می رسد.

 

بازپخش: به درگیری سامی زین و گیبل مرور میشه

 

سامی زین به سمت رینگ می‌رود. زین می گوید: "به پنسیلوانیا خوش آمدید" زین می گوید آخرین باری که او اینجا بود برای رسلمنیا بود و ما می دانیم که ان برنامه چطور پیش رفت. زین این عنوان را حفظ کرده است. زین می‌گوید که به خاطر گیبل نتوانسته از قهرمانی خود لذت ببرد. این دعوا به اندازه کافی طولانی شده است، بنابراین زین یک پیشنهاد دارد. زین به گیبل پیشنهاد می کند که بدون آکادمی آلفا به رینگ بیاید تا بتوانند به همه اینها پایان دهند.

 

ماکسسین دوپری، اوتیس و توزاوا می آیند. دوپری نگران به نظر می رسد. او عذرخواهی می کند و می گوید که گیبل فکر نمی کند که زین ارزش وقت او را داشته باشد. دوپری یادداشتی از طرف گیبل می خواند. گیبل نوشته که آموزه‌های او می‌تواند بهانه‌های رقت‌انگیز را از انسان بگیرد و او را قهرمان کند. گیبل به عملرد اعضای گروهش در ادامه طعنه زده بود. حالا گیبل می خواهد یک مسابقه برای عنوان قهرمانی داشته باشد. زین می گوید اگر این چیزی است که برای پایان دادن به این کار لازم است، او متوجه شده است. زین در رویداد کلش ات د کاسل، از عنوان قهرمانی دفاع خواهد کرد.

 

زین کمربند را می گذارد و می خواهد با آن سه نفر صحبت کند. زین می گوید آنها باید یک بار برای همیشه خود را از چاد گیبل رها کنند.

چاد گیبل از میان جمعیت میاد و از پشت به زین حمله می کند. اوتیس غافلگیر شده. گیبل او را فرا می خواند. گیبل زین را نگه می دارد تا اوتیس او را بزند. اوتیس مشتش را بلند می کند، اما او به زین ضربه نمی زند. گیبل زین را پایین می اندازد و به اوتیس سیلی می زند. گیبل به طرف توزاوا میره و چند بار او را هل می دهد. دوپری گیبل را به عقب می کشد. گیبل به او می گوید که زانو بزند و بابت پااین این کتک کاری التماس کند. دوپری زانو می زند و التماس می کند. گیبل به او می گوید که بلند شود و از رینگ خارج شود.   اوتیس در مقابل گیبل می ایستد. زین میاد و به گیبل مشت می زنه. گیبل زین را به سمت اوتیس هل میدهد. این باعث می شود که زین به طور ناخواسته با دوپری و توزاوا برخورد بکنه. گیبل زین را مقصر می داند. اوتیس روی زین اسلم میزنه. اوتیس دوپری و توزاوا را برمی‌دارد و با آنها می‌رود.

 

مدیر کل راو، آدام پیرس، در حال تماشای اتفاقاتی است که با چاد گیبل و سامی زین رخ داده است. برون بریکر وارد می شود و می گوید  آمده تا به پیرس به خاطر ثبت مسابقه تبریک بگوید. پیرس می گوید که ریکوشی این مسابقه را درخواست کرده است. بریکر می‌گوید که به پیرس و ریکوشی احترام گذاشتن را آموزش می‌دهد، زیرا او در مسابقات پادشاه رینگ قرار نگرفت. هیچ کس نمی تواند مانع او شود.

 

توزاوا، ماکسین دوپری و اوتیس در پشت صحنه هستند. چاد گیبل می آید و به آنها می گوید که کار بزرگی انجام داده اند. ماکسین می گوید زانویش واقعا آسیب دیده است. در مورد اوتیس، گیبل به او افتخار می کند. گیبل صورت او را می گیرد و می گوید که او همیشه مرد شماره یک او بوده است. گیبل گونه او را می بوسد. گیبل می گوید که در کلش ات د کاسل،کمربند زین رو خواهد گرفت. او میرود اما گروه ناراحت به نظر میرسند.

 

بازپخش: به درگیری بریکر با ریکوشی و دراگانوف مرور میشه

 

ریکوشی در مقابل برون بریکر

ریکوشی یک فرصت برای کاور داشت اما حریف تسلیم نشد. ریکوشی برای اجرای 630 روی طناب میره . بروکر از مسیر فرود او کنار میره.  ریکوشت به سرعت یک سوپرکیک می زند و دوباره میره برای پین که نتیجه نداره. ریکوشت روی طناب می رود، اما بریکر مانعش میشه. او را قطع می کند. بریکر یک فرانکنشتاینر به حریف میزنه و بعدش با اجرای اسپیر میره برای پین

برنده: بورن بروکر

 

بریکر بعد مسابقه شروع به زدن ریکوشی کرد اما دراگانوف به کمک ریکوشی اومد و بریکر عقب نشینی کرد

 

ری میستریو و زلینا وگا پیش دراگون لی می آیند. میستریو می‌گوید که لی در مسابقه عالی عمل کرد. اگر کارلیتو نبود، او موفق میشد. کارلیتو چیزهای زیادی از لی گرفته است. میستریو قول می دهد که لی پاداش خود را دریافت کند. ری میخواد شخصاً با روز داوری حرف بزنه و میخواد حال پریست رو بگیره

 

جکی ردموند با کیانا جیمز، در حوالی در رینگ است. جیمز می گوید که ناتالیا یکی از موفق ترین سوپراستارهای تاریخ دبلیو دبلیو ای است.

 

ناتالیا در مقابل کیانا جیمز

ناتالیا با مشت به کیانا ضربه می زند و میره برای پین اما بی فایده هست. ناتالی دراپ کیک میزنه. او با البو کار رو ادامه میده. ناتالیا با یک سوپلکس آلمانی حریف رو نقش زمین میکنه. او برای  اجرای یک شارپ شوتر آماده می شود، اما جیمز او را هل میده. بجیمز حرکت 401K را می‌زند و میره برای کاور

برنده کیانا جیمز

 

 

نیو دی در پشت صحنه میگویند که تلاش کراس برای منحل کردن تیم انها بیفایده هست. کایرون کروس می آید و می گوید که شعارهای آنها دیگر یکسان نیست. کینگستون می گوید که آنها هنوز متحد هستند. تیم ادورز اف پین این رو امشب تجربه خواهد کرد. کوفی میره  و کراس به وودز می گوید که دیگر مجبور نیست بعد از امشب، کینگستون را تحمل کند. کراس به وودز می گوید که به او اعتماد کند.

 

براون استرومن به سمت رینگ می رود. او  با کارلیتو روبرو خواهد شد.

 

ناتالیا با ناراحتی در حال قدم زدن در اطراف است. سونیا دویل به سمت او می رود و از او می پرسد که آیا او آماده صحبت است یا خیر. ناتالیا می گوید که زمان تغییر فرا رسیده است. دویل به سمت شاینا بازلر و زوئی استارک می رود. آنها خمی خواهند حرف بزنند.

 

براون استرومن در مقابل کارلیتو

کارلیتو به برون ضربه می زند، اما استرومن با شولدر فیرست بهش پاسخ میده. استرومن کارلیتو را می گیرد و به سینه او ضربه میزنه. او کارلیتو رو به بیرون رینگ پرتاب می کند. جی دی مک دونا میاد ت ادخالت بکنه، اما استرومن او را در کنار رینگ میزند. این بار فین میاد، اما استرومن او را می گیرد. کارلیتو حمله می کند و میخواد بک استبر اجرا کنه، اما استرومن بهش اجازه نمیده.. استرومن کارلیتو را گرفته و رویش فیس فیرستاجرا میکنه و پایان.

برنده براون استرومن

 

گروه روز داوری به استرومن حمله میکنند اما او حریف تک تک اونا میشه. او میخواد دومنیک رو هم بزنه اما لیو مورگان میاد سپر دومنیک میشه و برون میره سراغ بقیه. درگیری ادامه داره و مورگان همچنان سعی در حفاظت از دومنیک داره. او فرصتی پیدا میکنه تا دومنیک رو بغل کنه اما بالور میاد وسط اونا و میگه خجالت بکش آبجی. قباحت داره به مولا. مورگان میره و این بخش تمام میشه

 

بیانکا بلیر و جید راهی رینگ میشند. بلیر می گوید که انها الان قهرمان تیمی زنان هستند. کارگیل می گوید که آنها یک دعوت نامه ویژه برای راو دریافت کرده اند و به اینجا آمده اند. از آنجایی که شاینا بازلر و زویی استارک می‌خواهند پشت سرمان حرف بزنند، می‌توانند حرفشان را توی روی خودمان بگویند.

شاینا بازلر و زوئی استارک به رینگ میان. استارک به طعنه می گوید که غافلگیر شده است. قهرمانان تیمی اینجا هستند. بلیر می خندد. بازلر می گوید آنها باید از آنها بترسند. وقتی ما برای کمربند مسابقه بدیم، شما رو میفرستیم دست خالی برگردید به اسمکدان. کارگیل می‌گوید که می‌توانند همین الان مسابقه دهند. بیزلر موافق است.

 

 آدام پیرس می آید و می گوید که این مسابقه برای کمربند تیمی خواهد بود.

 

قهرمانی تگ تیم زنان WWE

جید کارگیل و بیانکا بلیر در مقابل شاینا بازلر و زوئی استارک

بیانکا با زویی درون رینگ بود. بیزلر میاد دخالت کنه. بلیر بازلر را به بیرون از رینگ می فرستد و یک سوپرکیک هم به زویی میزنه. بازلر تگ می کند و بلیر یک نی به او میزنه.  دوباره استارک تگ می کند و همراه بیزلر میخواد حرکت مشترک روی بلیر اجرا کنه. بلیر از دست اونا رها میشه و کارگیل بازلر را از رینگ بیرون می کشد. بازلر به سرعت او را به سمت پله های فولادی هل میده. در رینگ، استارک بلیر را رول می کند اماموفق نیست. بلیر حرکت کد رو روی زویی اجرا میکنه اما البا فایر و ایسلا دان به گارگیل و بیانکا حمله میکنند و مسابقه دیکیو میشه

 برندگان با دیکیو: جید کارگیل و بیانکا بلیر

 

 کتی کلی در پشت صحنه با دامیان پریست است. پریست می گوید که روز داوری شب خوبی داشته است و احساس خوبی دارد. در مورد ری میستریو، او برای مدتی مزاحم آنها بوده است. او امشب در را به روی پدر دومینیک خواهد بست. کتی در مورد لیو مورگان می پرسد، اما قبل از اینکه پریست بتواند پاسخ دهد، درو مک اینتایر میاد. مک‌اینتایر به پریست می‌گوید که فعلا لذت ببرد. او می‌خواهد به پریست اعتقاد داشته باشد، اما تو دعوای شخصی راه انداختی.

 

 جی اوسو  از میان جمعیت وارد می شود. یوسو در میان جمعیت می ماند. یوسو می‌گوید سال گذشته در مانی این بانک، جنگ داخلی در بلادلاین داشتیم. اوسو برادران و پسر عمویش را از دست داد، اما می دانست که روزی می تواند به تنهایی بجنگد. اوسو می دانست که دیگر زیر دست کسی نیست..سی ام پانک نیوز. اوسو از مردم برای همراهی با او تشکر می کند. او یک برنامه برای تابستان امسال دارد. او تا بالای نردبان بالا می رود، کیف را می رباید و صاحب مانی این دبنک میشود.

 

کتی کلی از لیرا والکیریا در مورد بکی لینچ می پرسد. والکایریا می گوید که او ناامید است، اما بکی با روحیه بهتری برمی گردد. کلی در مورد اینکه لینچ چقدر به والکاریا کمک کرد صحبت می کند. والکایریا می گوید او میاد و همیشه چی مثل گذشته میشه. او می خواهد مانی این دبنک را ببرد. ناگهان، IYO SKY به طرز وحشیانه ای به والکایریا حمله می کند

 

کوفی کینگستون و خاویر وودز در برابر ادورز اف پین

رازار یک نک بروکر به کوفی میزنه. وودز روی رازار، اینزیگری اجرا میکنه. آکام تگ می‌کند و روی وودز میخواد سوپلکس بزنه اما وودز بهش اجازه نمیده. اسکارلت میره تا حواس داور را پرت کند. کوفی کینگستون با کایرون کروس چشم تو چشم میشه. وودز میخواد با کوفی تگ کنه اما کوفی حواسش نیست. تیم ادورز، روز وودز حرکت وات راش رو اجرا میکنند و او کاور میشه

برنده: ادورز اف پین

 

جکی ردموند با آلبا فایر و ایسلا دان هست. انها می‌گویند که دوست ندارند کلش ات د کاسل بدون آنها برگزار شود.  آنها می‌خواهند کمربند تیمی را در آنجا کسب کنند.

 

ری میستریو در برابر دامیان پریست

میستریو  روی طناب میره. او به پریست مشت می زند و بعدش تندر استورم رو اجرامیکنه. او پریست رو روی طناب می اندازد و 619 میزنه. کارلیتو میاد تا حواس ری رو پرت کنه اما دراگون لی با کارلیتو درگیر میشه. جی دی مک دونا و فین بالور به لی حمله میکنند. ری میستریو مانع انها میشود.  میستریو از طناب بالا می رود، اما پریست بهش سود اف هیون میزنه و پینش میکنه.

برنده: دامیان پریست

 

درو مک اینتایر از پشت به پریست حمله می کند! جمعیت شعار می دادند «سی ام پانک». مک اینتایر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان را برمی دارد و به آن خیره می شود. روز داوری به او حمله میکنند اما مکینتایر همشون رو میزنه.

مک اینتایر بیرون می رود و سر مایکل کول فریاد می زند که او را ریاکار خوانده است. مک اینتایر برمی گردد و پریست گلوی او را می گیرد. پریست به درو، سود اف هیون میزنه. روز داوری کنار هم می ایستند و برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ROMAN  گفته: ROMAN می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/15 و 22:42 دقیقه ارسال شده.

    ممنون

  • ROMAN  گفته: ROMAN می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/15 و 15:01 دقیقه ارسال شده.

    سلام مکنتایر و دیمین پریست قطعی شد برای کلش آت دکسل ؟

    پاسخ :
    بله داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش