آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
"به روزرسانی درمورد امبرمون"
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (207)

WWE: Ember Moon on how her finisher The Eclipse changed over time ...


"به روزرسانی درمورد امبرمون"

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

اشکان استایلز


امبر مون از سال گذشته بیکار بود و بسیاری در جهان WWE امیدوارند که بازگشت وی به سرعت به رینگ مربعی برگردد. قهرمان سابق بانوان NXT هنوز یک عنوان اصلی را در RAW یا SmackDown به خود اختصاص نداده است ، و بسیاری معتقد بودند كه وی در آستانه پیروزی یكی از بزرگترها قبل از ضربه مصدومیت بود.

مون این هفته به WWE Backstage بازگشت و از وی سؤال شد كه آیا او می تواند برخی از لحظات حرفه ای خود را دوباره انتخاب كند. امبر مون احساساتی شد و گفت که مصدومیت فعلی او می تواند یک خاتمه حرفه ای باشد.


او توضیح داد: "هر چه بیشتر بنشینم و به آنچه می توانم انجام دهم و آنچه را که دوباره انجام می دهم ، نگاه می کنم ، در مورد آسیب هایم در حال حاضر بیشتر فکر می کنم و می دانم که ممکن است آسیب دیدگی شغلی داشته باشم." وی گفت: "من از سخت ترین آسیب ها برمی گردم و ممکن است فرصتی برای بازخرید خودم از همه کارهایی که می خواهم انجام دهم ندارم. و تمام کارهایی که می خواهم در آینده انجام دهم. فکر کردن با حسرت وقتی می خواهم به جلو نگاه کنم بسیار سخت است.
اما مارك هنری WWE Hall of Famer با ابراز اعتماد به نفس به وی گفت كه او در زمان زیادی باقی مانده و از طریق این وضعیت فعلی می جنگد.

امبر مون ادامه داد و گفت كه به همه ثابت خواهد كرد كه واقعاً باز خواهد گشت تا اشتباهات گذشته خود را ببخشد و پشيمان شود.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش