آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
حضور اندرتیکر در ان ایکس تی
  • بازدید : (316)

مسابقه اندرتیکر و دامیان دمنتو شو راو 1993 - فیلو


حضور اندرتیکر در ان ایکس تی

متن در ادامه مطلب

ان ایکس تی، یک برنامه ویژه در این هفته داشت که نتایجش رو روی همین سایت زدیم.

من اون روز حاشیه نتایج رو نخوندم. امروز در یک سایت دیگه، پخش پایانی همین برنامه رو پیدا کردم و براتون ترجمه کردم:


صدای زنگها برای ورود اندرتیکر شنیده میشه

اندرتیکر به سمت رینگ می رود. او با موتور سیکلت خود دور رینگ می چرخد ​​و تشویق میشود. آندرتیکر وارد رینگ می شود و برای جمعیت ژست می گیرد.


آندرتیکر به سمت برون بریکر که توی رینگ هست می رود. در چشمان او نگاه می کند. بریکر میگوید اینجا فقط یک قلدر هست که اونم من هستم.

آندرتیکر میکروفون را می گیرد و می گوید: «مدت زیادی است که تو را تماشا می کنم. یک روز، شما ستاره بسیار خاصی خواهید شد. اما امروز نه» آندرتیکر با رایت هند به او حمله میکنه. سی ام پانک نیوز. بعدش یک چوکسلم می زند! هایز در گوشه ی رینگ لبخند می زند. آندرتیکر دوباره میکروفون را برمی دارد. او بالای سر بریکر می‌ایستد و می‌گوید: «می‌بینی، من به تو نصیحت می‌کنم. همیشه یک آدم قلدرتر و بدتر، در گوشه ای است. تو همین الان بدترین آنها را دیدی!»


 آندرتیکر با کارملو هایز جشن می گیرد.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پویا گفته: پویا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/07/23 و 0:22 دقیقه ارسال شده.

    شخصیت American Badass رو خیلی دوست دارم. امیدوارم بیشتر ازش ببینیم.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش