آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49635 sam
حرف های جدید کرت انگل راجب پیوستنش به کمپانی
  • بازدید : (249)

Kurt Angle admits his disappointment and frustration with his final in-ring  run with WWE | GiveMeSport

حرف های جدید کرت انگل راجب پیوستنش به کمپانی

متن در ادامه مطلب



کرت انگل در مصاحبه با Lucha Libre Online گفت: در سال 1996 کمپانی پیشنهادی 10 ساله و چند میلیون دلاری به من داد اما مدیر برنامه هام اون پیشنهاد رو رد کرد و گفت من نباید کارای فیک کنم.


تا اون موقع هیچ وقت پرو رسلینگ نگاه نکرده بودم و تا قبل از سال ۱۹۹۸ هم هیچ وقت اقدام به یادگیریش نکردم. اما یه روز تلویزیون روشن کردم و عاشق دیدن راو با حضور استون کلد، راک، تریپل اچ و آندرتیکر شدم. دیدن اونا خیلی باحال بود. اونا ورزشکارای فوق‌العاده‌ای هستن و کارای شگفت‌انگیزی انجام میدن. منم میخواستم جزوی از اون برنامه باشم.



با WWE و در اون زمان جیم راس تماس گرفتم و گفتم پیشنهادتون هنوز پابرجاست ؟ جیم گفت نه و تو باید تست بدی. پیشنهاد از دست داده بودم اما اواخر سال ۱۹۹۸ تست دادم که خیلی هم خوب بود. در همون اولین روز و بعد یه ساعت تست، بهم قرارداد رو پیشنهاد دادن.


همه چیز داشتم سریع یاد میگرفتم. البته نه این که روانشناسی رسلینگ و اینا رو بفهمم‌ ولی تکنیک رو به خوبی اجرا میکردم. قراردادی که بهم پیشنهاد دادن خوب نبود و فقط سالی ۷۵ هزار دلار بود. من به جیم راس گفتم بعد از فقط یه سال این قرارداد به یه قرارداد میلیون دلاری تبدیل میکنم. جیم جوری نگام کرد که انگار دیوونم ولی من به خودم اعتماد داشتم که میتونم خیلی خوب این کار انجام بدم.





مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش