آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 9 اکتبر 2023
  • بازدید : (535)

نتایج کامل راو 9 اکتبر 2023

متن در ادامه مطلب

با مروری به فستلین، راو شروع میشه

رولینز قهرمان سنگین وزن جهان، به رینگ میاد. رولینز می‌گوید که آدرنالین چیز قدرتمندی است زیرا این ماده باعث شد تا در فستلین برنده بشه.

در آن مسابقه مواقعی وجود داشت که او فکر نمی کرد بتواند ناکامورا را شکست دهد اما این کار را کرد.

بعد از مسابقه حس خوبی داشتم اما وقتی به پشت صحنه رفتم متوجه مصدومیت کمرم شدم. جمعیت شعار می دهند: «متشکرم، رولینز». رولینز می‌گوید که می‌خواهد بدانند که او تازه کارش را شروع شده. جمعیت هلهله می کنند و رولینز می گوید که او همچنان یک قهرمان مبارزه خواهد بود. او هر کسی را به چالش میکشد منتها شاید برای یک شب بیخیال این خواسته بشه.

مک اینتایر راهی رینگ می شود. رولینز می‌گوید: «تو برای مهمانی اینجا نیستی، درست است؟» مک اینتایر سرش را به علامت منفی تکان می دهد. رولینز می گوید که مک اینتایر می خواهد یک مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان داشته باشد. مک اینتایر سر تکان می دهد و تایید میکند. رولینز می گوید که فقط یک شب خواستم مسابقه ندم ولی من یک قهرمان جنگنده هستم. بنابراین می روم و آماده بشم. مک اینتایر به او می گوید استراحت کند ولی مک اینتایر مسابقه رو قطعا میخواد. درو قرار مسابقه رو برای کرون جول میزاره. ست نظر مردم رو میپرسه و بعدش چالش رو قبول میکنه.

مک اینتایر میخواد بره که رولینز میگه یه چیزی برامون بخون و بعد برو. درو میگه اگر اینجا یک مهمانی هست، ترجیح میدم یک مسابقه برام جور بشه و بس.

در این لحظه، دامیان پریست از پشت به رولینز حمله می کند. مک اینتایر فقط تماشا می کند. دومنیک کیف مانی این د بنک رو میاره به پریست برسونه اما مکینتایر مانع میشه. او دومنیک رو میزنه. پریست عصبانی هست. رولینز بلند میشه و پریست رو میزنه.

کوفی کینگستون در حال گرم شدن است.

رینگ با سپرهای وایکینگی و پرچم ها تزئین شده است.

مسابقه قوانین وایکینگ

کوفی کینگستون مقابل ایوار

والهالا میخواد علیه کوفی دخالت بکنه اما وودز مانع میشه. ایوار میره سراغ وودز و در حاشیه رینگ او رو میزنه. کینگستون به صورت ایوار لگد می زند و او را وارد رینگ می کند. کینگستون به سراغ تریبل این پارادایس میره اما ایوار با گرفتن او و کوبیدن او به میز که در گوشه ی رینگ است، مانع میشه. ایوار به آرامی روی طناب می رود و مونسالت می زند! او میره برای پین

برنده: ایوار

بایرون ساکستون از ناکامورا در مورد فستلین میپرسه. ناکامورا چیزی نمی گوید. ساکستون در مورد برنامه های آینده می پرسد، اما ریکوشی میاد و به ناکا حمله می کند. کارکنان به سرعت میان و ریکوشی را از او دور می کنند.

راکل رودریگز راهی رینگ می شود. او در مرحله بعدی با نیا جکس روبرو خواهد شد.

دامیان پریست در پشت صحنه ، مک دونا را دارد خفه میکند. اعضای روز قیامت میان سواشون میکنند. بالور به مک دونا می گوید که به اندازه کافی دردسر ایجاد کرده است. پریست از رئا ریپلی و بالور می پرسد که چرا امشب به کمکم نیومدید. سی ام پانک نیوز. ریپلی می‌گوید هفته آینده برای کمربند تیمی مسابقه دارید. نیروی خودتون رو ذخیره کنید. پریست می گوید که خوب است، اما او همچنان میخواهد درو مک اینتایر و جی دی مک را ادب بکنه. ریپلی میگوید مک اینتایر فعلا مهم نیست اما مک دونا باید اماده نبرد با مکینتایر بشه. مک دونا می گوید که این کار را خواهد کرد. پریست می گوید که بهتر است کار مک اینتایر را تمام کنی.

بازپخش‌هایی از درگیری راکل رودریگز، شاینا بازلر و رئا ریپلی و نیا جکس نشان داده می‌شود.

راکویل رودریگز در مقابل نیا جکس

جکس کبری لاک میزنه. رودریگز تقلا میکند و به کمک طناب رها میشه. رودریگز یک بوت میزنه. رودریگز سعی می‌کند جکس را روی شانه‌هایش بلند بکنه اما موفق نمیشه. جکس یک رانینگ نی میزنه. بعدش ساموان دراپ میزنه. جکس رودریگز را به گوشه ای می کشد و برای اجرای یک دراپ بانزای آماده می شود. رودریگز جکس را روی شانه‌هایش بلند میکند و پاوربامب را می‌زند! ریپلی میاد و با رودریگز درگیریشه. مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو رودریگز

ریپلی به جکس حمله می کند. رودریگز هم به ریپلی حمله می کند. بیزلر هم پیداش میشه و به جکس حمله می کند. ریپلی بازلر را بیرون می کشد و می گوید که جکس متعلق به اوست. جکس عقب نشینی میکنه و بیزلر بهش خیره شده

درو مک اینتایر در پشت صحنه هست. رولینز می آید و می گوید آدام پیرس مسابقه ما را برای کرون جول ثبت کرد. حالا رولینز می خواهد بداند چه بلایی سرش آمده است. دامیان پریست داشت به او حمله می کرد، اما مک اینتایر هیچ کاری نکرد. مک اینتایر می‌گوید که درگیر چیزهایی نمی‌شود که بر او تأثیری ندارند. مک اینتایر اهمیتی نمی دهد که دامیان پریست به رولینز حمله میکنه یا نه. او نمی‌خواهد اتفاقی که با بلادلاین در اسمک‌دان افتاد، تکرار بشه. رولینز می‌گوید که لازم نیست نگران باشد زیرا روز داوری نتوانست عنوان را از او بگیرد و درو مک اینتایر نیز نمی‌تواند این عنوان را از او بگیرد.

جکی ردموند با شاینا بازلر در پشت صحنه حضور دارد. او در مورد آشفتگی در بخش زنان می پرسد. بازلر اهمیتی نمی دهد که چه کسی دشمنم هست چون از پس همه برمیام. توزاوا میاد یه نگاهی میندازه و میره

مایکل کول در رینگ است و جی اوسو و کودی را معرفی میکند. اونا وارد رینگ می شوند.

کول از آنها می پرسد که قهرمان شدن چه احساسی دارد. جی می گوید شگفت انگیز است. او دو بار قهرمان تگ تیم ترکیبی شده. (منظورش کمربند تیمی هر دو برند هست)

کول می‌گوید رودز جی را به دبلیو دبلیو ای بازگرداند و کمتر از دو ماه بعد، آنها قهرمان تگ تیم شدند. کول از رودز می پرسد که ایا میتونند از پس مدعیان کمربند تیمی بربیان؟ رودز می‌گوید هیجان زده است که با جی اوسو قهرمان تیمی شده. کول می گوید مسیرت شبیه مسیر پدرت شده.

سامی زین و کوین اونز وارد سالن میشند. زین می خواهد در مورد داستان دیگری صحبت کند. این داستان جیمی و جی اوسو است که کمربند تیمی را بیش از هر کس دیگری در تاریخ نگه داشته اند. سپس دو نفر به نام‌های سامی زین و کوین اونز آمدند و آن عناوین را در رسلمنیا به دست آوردند. زین هیچ حسی به گروه روز داوری نداره اما در مورد بلادلاین جریان فرق میکنه. ما یک بار کمربند تیمی رو از بلادلاین گرفتیم. حالا می خواهم به رودز بابت کسب این عناوین تبریک بگویم. در مورد جی باید بگم که ما یک داستان طولانی داشتیم.

زین برای جی خوشحال است که عناوین را به دست آورده است. زین می گوید این همان قسمتی است که من رو دچار احساسات پیچیده کرده. از طرفی برای شما خوشحالم و از طرفی میخوام کمربندها دست ما باشه

اونز می‌گوید که احساسات من متضاد نیست و فقط میخوام کمربندها رو از اینا بگیرم. اوونز دوست دارد امشب آنها را به چالش بکشد. جمعیت شعار می دهند «بله!» اونز می گوید که می داند اگر آنها را به چالش بکشد، نمی پذیرند. جی اوسو نمی تواند از دست دادن کمربندها را تحمل کند. رودز می‌گوید که همه آنها دوست هستند، یا حداقل فکر می‌کند که با هم دوست هستند. رودز می گوید آنها قبول می کنند و این کار را امشب انجام خواهند داد!

 

چاد گیبل در پشت صحنه است و اوتیس را مجبور می کند که باهاش درگیر بشه. او میخواد برای نبرد با گونتر بدنش محکم بشه. اوتیس می‌گوید زمان قتل عام فرا رسیده است. برونسون رد میاد و می گوید گیبل تا زمانی که فکرش متمرکز نشه، به مسابقات قهرمانی بین قاره ای نخواهد رسید. رد به گیبل می‌گوید که امشب دخترت نباید مسابقه تو رو ببینه مگرنه ناراحت میشه.

ریکوشی داره وارد سالن میشه که ناکامورا به او حمله می کند. ناکامورا برای یک کینشاسا آماده شد ، اما مامورا مانع شدند.

مسابقه سه طرفه برای روشن شدن حریف گونتر

ریکوشه در مقابل برونسون رد در برابر چاد گیبل

ریکوشی گیبل را هل میده. بعدش کراس بادی  میزنه. گیبل روی مچ پای ریکوشی فشار میاره. ریکوشی رها میشه و یک کیک به صورت گیبل میرنه. ریکوشی روی طناب میره اما گیبل میره سراغش. ریکوشی سوپلکس میزنه و زانوی گیبل صدمه میبینه. ریکوشی برای کاور میره اما رد کاور رو میشکنه. رد روی هر دو حریف، سنتون میزنه. او بعدش ریکوشی رو کاور میکنه

برنده برونسون رد

بکی لینچ در پشت صحنه هست. جکی ردموند راجب موقعیت فعلی بکی از او سوال میکنه.

بکی میگه یازده بخیه در بازوی خود دارد، اما همچنان اماده هست. لینچ زندگی نامه خود را که در مارس 2024 منتشر می شود، تبلیغ میکنه.  او میگه امشب، یک فرصت بزرگ برای تگان نوکس است. بهتره نوکس کاملا اماده باشه. شیا لی میاد و به لینچ میگه نوبت من کی می شود. لینچ می گوید در اینده میبینمت.

درو مک اینتایر در مقابل جی دی مک دونا

دومنیک برای مک دونا کنار رینگ بود. مک دونا به صورت مک اینتایر لگد می زند. بعدش به پای مصدوم حریف ضربه میزنه. کمی بعد مک دونا در کمند درو گرفتار میشه. دومنیک سعی داره دخالت بکنه اما درو یک کیک به او میزنه.  مک اینتایر بعدش دی دی تی رو اجرا میکنه. او سرانجام کلیمورز کیک رو میزنه و تمام

برنده مکینتایر

دامیان پریست پشت صحنه است و خوشحال به نظر نمی رسد. رئا ریپلی می‌گوید، ایده‌ای دارد. ریپلی به پریست می گوید که به او اعتماد کند.

بازپخش‌هایی از گونتر نشان داده می‌شود که هفته گذشته توماسو چیامپا را برد.

اوایل امروز، وید بارت با توماسو چیامپا و جانی گارگانو مصاحبه کرد. چامپا گفت که این هفت سال را، در حال ساختن مسیرش بوده. او به همکاری با گارگانو در ان ایکس تی اشاره میکنه. او می‌گوید که ما در راو همکاری بکنیم چطور میشه؟ بارت می پرسد که آیا آنها یک تگ تیم می شوند؟ قبل از اینکه آنها بتوانند پاسخ دهند، کایزر و جیووانی وینچی به آنها حمله میکنند.

جکی ردموند با تگان نوکس در پشت صحنه حضور دارد. نوکس می گوید این فقط یک مسابقه نیست. این فرصتی است که او به دنیا نشان دهد که تگان نوکس کیست. ناتالیا به سمت او می رود و می گوید که او برای انجام این کار به دنیا آمده است. این زمان نوکس است که به لینچ نشان دهد که چند مرده حلاجه.

ریکوشی در پشت صحنه به دنبال ناکامورا میگرده. آدام پیرس به او می گوید که ریکوشی هفته آینده به مصاف ناکا خواهد رفت.

در پس‌زمینه، رئا ریپلی با درو مک اینتایر صحبت می‌کند.

مسابقات قهرمانی زنان NXT

تگان نوکس در برابر بکی لینچ

لینچ حریف رو به سمت طنابها هل میده. نوکس برمیگرده و با یک ضربه ناگهانی، میره برای کاور. بکی کیک اوت میکنه. نوکس روی طناب می رود و شیرجه میزند. بکی با منهندل اسلم بهش جواب میده اما نوکس جاخالی میده. سی ام پانک نیوز. او دوباره میره برای کاور و لینچ رها میشه. لینچ دیز ارم هیر میزنه و او رو پین میکنه.

برنده و همچنان قهرمان بکی

لینچ قبل از ترک رینگ با نوکس دست می دهد.

 

آدام پیرس با کندیس لری و ایندی هارتول در پشت صحنه حضور دارد. پیرس می‌گوید جانی گارگانو فعلا اماده نیست. رئا ریپلی میاد و خواهان نظم در بخش زنان هست. او میخواد با بیزلر مسابقه بده

 

تگان نوکس در پشت صحنه است. ناتالیا بلند میاد و می‌گوید که عالی عمل کردی، اما نوکس از باختش خوشحال نیست. کایدن و چنس هم میان رو به نوکس روحیه میدند. چلسی گرین و پایپر نیون میان و همه آنها را مسخره می کنند. گرین به ناتالیا هشدار می دهد که دیگر در کار او دخالت نکند. ناتالیا می پرسد که مثلا چیکار میکنی؟ پایپر نیون می گوید که ناتالیا باید سرش به کار خودش باشه. ناتالیا نیون رو به چالش میکشه تا در راو بعدی مسابقه بدند

 جی اوسو در حال گرم کردن است که درو مک اینتایر میاد و یه حرفهایی بهش میزنه که نمیشنویم. سامی زین میاد و مک اینتایر می رود. جی اوسو می گوید که از سامی زین حمایت می کند، اما امشب با هم مسابقه داریم. زین می گوید نیازی به یاداوری نیست.

کوین اونز و سامی زین در برابر جی اوسو کودی رودز

جی برای زدن اوسوز اسپلش به سمت طناب می رود، اما اوونز مسیرش رو قطع میکنه.. اوونز جی را با استانر میزنه. او میره برای کاور اما بیفایده هست. رودز پین را می شکند. رودز و جی برای استارحت از رینگ بیرون می آیند. اونز جی را وارد رینگ می کند و میخواد سنتون بزنه اما موقع فرود، جی بهش سوپرکیک میزنه. زین هم یک سوپر کیک می خورد. رودز زین را میگیره و کراس رودز می زند. جی و رودز با دوبل سوپرکیک، به اوونز حمله میکنند. جی اوونز را برای اجرای فلپ جک بلند می کند و رودز هم بعدش به اونز، کودی کاتر می زند و تمام!

برندگان و همچنان قهرمانان تیمی:

جی اوسو و کودی رودز

جی اوسو و کودی رودز در هفته آینده در در برابر فین بالور و دامیان پریست مسابقه دارند.

رودز و جی با سامی زین دست می دهند و او را در آغوش می گیرند. اوونز وارد رینگ میشود و با رودز دست می دهد. اوونز جی را در آغوش میگیرد به او نگاه می کند.

پایان

   


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پویا گفته: پویا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/07/19 و 0:45 دقیقه ارسال شده.

    سلام. لطفاً یه پست درمورد احتمال بازگشت CM Punk در Survivor Series 2023 که در Chicago برگزار میشه بذارید.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش