آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 2 اکتبر 2023
  • بازدید : (631)


نتایج کامل راو 2 اکتبر 2023

متن در ادامه مطلب

 

در اول برنامه، نیا جکس و شاینا بازلر را ببینیم که در سالن دارند دعوا می کنند. جکس نسیتا خوب عمل میکنه تا اینکه راکوییل رودریگز وارد میشه. راکوییل میخواد به جکس بوت بزنه. جکس جا خالی میده. ضربه به بیزلر میخوره. ریپلی میاد و با جکس سرشاخ میشه. او به جکس ریپتاید میزنه. کارکنان هم قاطب درگیری میشند.

ریپلی میگه جای نمیره مگر اینکه گروه روز داوری بیاد تا باهاشون حرف بزنه. پریست و دومنیک میان. ریپلی میگه از عملکرد گروه ناراضی هست. او میگه در گروه ما رهبری وجود نداره و همه باید وظیفه خودمون رو انجا بدیم. ریپلی به شکستهای گروه و همچنین مصدومیت بالور اشاره میکنه و میگه انگار امشب پریست مقابل جی اوسو هم مسابقه نداره. باید به این اوضاع سر و سامان بدیم. مثلا دومنیک کمربند امریکای شمالی رو باخت چون پریست به دومنیک کمک نکرد. تازه کودی و جی هم برامون کوری میخونند. اونا دیگه از ما نمیترسند زیرا در گروه تنش وجود دارد. ممکنه کودی و جی کمربند تیمی رو از گروه بگیرند. ایا پریست فکری برای نجات از این اوضاع داره.

پریست در نهایت میگه اینا رو خودمون میدونیم. اگر جی و کودی بهمون فشار بیارندف منم اونا رو تحت فشار میزارم. میبینی که من کمربند تیمی رو هنوز دارم اما دومنیک کمربندش رو باخته. ریپلی به دومنیک نگاه می کند که سرش را پایین انداخته است. ریپلی میگه دومنیک یک مسابقه دیگه برای پس گرفتن کمربندش داره. اما اگر موفق نشه دیگه جزو گروه نیست.

جی اوسو به سالن میاد. جی فقط به گروه روز داوری خیره می شود و چیزی نمی گوید. بعدش میگه برای  خوشامدگویی به ریپلی اومدم. انگار راو یک رئیس جدید داره که جراتش از رومن بیشتره. پریست میگه از شنیدن حرفهای جی خسته شدم. دومنیک مانع از درگیری جی و پریست میشه. دومنیک میگه که پریست فعلا اجازه مسابقه دادن رو از نظر پزشکی نداره. ریپلی پیشنهاد میده که دومنیک با جی مسابقه بده. سی ام پانک نیوز. دومنیک با جی درگیر میشه و مک دونا هم به کمک دومنیک میاد. کمی بعد کودی برای جی وارد میشه و گروه روز داوری عقب نشینی میکنند. البته پریست نقشی در درگیری نداشت.

آدام پیرس، میاد و میگه گروه روز داوری این روزا خیلی شلوغ کرده. پس در فست لین باید از کمربند تیمی در برابر جی و کودی دفاع بکنند.

چاد گیبل و اوتیس در مقابل لودویگ کایزر و جیووانی وینچی

وینچی میخواد با کمک طنابها ضربه ای بزنه اما اوتیس او را می گیرد و بهش اسلم میزنه. اوتیس یک کاترپیلار به کایزر میزنه. بعدش کایزر را روی طناب میزاره. او میخواد یک اسلم دیگه بزنه. وینچی پای اوتیس را می گیرد. گیبل با وینچی درگیرمیشه. در رینگ، کایزر با یک اینزیگیری به اوتیس ضربه میزنه و کاورش میکنه.

برنده وینچی و کایزر

بسته ویدیویی: مسابقه بین بکی لینچ و تیفانی استراتون نشان داده میشه

آدام پیرس، با تگان نوکس در پشت صحنه حضور دارد. پیرس می گوید بکی لینچ به دلیل مصدومیت امشب نمی تواند از مسابقات قهرمانی زنان NXT در برابر او دفاع کند. چلسی گرین میاد و نوکس رو مسخره می کند. نوکس می‌گوید که دوست دارد با گرین مسابقه دهد تا بفهمد چه کسی قهرمان است.

سدریک الکساندر در مقابل برونسون رید

الکساندر به دنبال موقعیتی برای شیرجه هست اما رد او را در هوا میگیرد. الکساندر دوباره به سمت طناب می رود. رد گلوی او را می گیرد. الکساندر رها میشه، اما رد او را با یک کراس بادی و سنتون نقش زمین میکنه. رد اسکندر را در گوشه ی رینگ قرار می دهد و برای اجرای سونامی روی طناب می رود. او با زدناین حرکت، میره برای پین

برنده برونسون رد

بازپخش هایی از حمله ایوار به خاویر وودز در هفته گذشته در راو نشان داده می شود. درو مک اینتایر از آن موقعیت برای شکست دادن کوفی کینگستون استفاده کرد.

درو مک اینتایر سراغ ادام پیرس میره. مک اینتایر می گوید که نمی خواهد که مهمان میز تیوی باشه. پیرس میگه قراره امروز در میز تیوی یک بخش ازاد برای حرف زدن داشته باشی. درو قبول میکنه. پیرس میگه همه چی رو به راه هست؟ مکینتایر میگه از وقتی با بلادلاین درگیر شدم هیچ چیز مرتب نیست.

 

امضای قرارداد

آدام پیرس، در رینگ حضور دارد. چیامپا هم راهی رینگ میشه. است. سیامپا به سمت رینگ می آید و روی چرخان ژست می گیرد. بعدش گونتر میاد. چامپا قرارداد را برمیدارد و می‌گوید کاری که او می‌خواهد با گونتر انجام دهد فراتر از تصور او است. وقتی این مسابقه اتفاق بیفتد اوضاع فرق می کند. هفته آینده در راو، برای کمربند بین قاره ای میجنگم.  خانواده ام هم در کنار رینگ خواهند بود. البته من برای خانواده نمی جنگد. برای پسر کوچکی که قهرمانی بین قاره‌ای را می‌خواهد می‌جنگد. منظورش خودش هست که از بچگی همچو اروزیی داشته. او قرارداد را امضا می کند.

گونتر میگه این امضای قرارداد، برای مصاف مهمی هست. منتها چامپا برای این نبرد تنبل به نظر میرسه. چامپا در مورد جنگیدن برای خود و خانواده اش صحبت می کند. اما من برای حفظ کمربند می جنگم. من بزرگترین قهرمان سنگین وزن بین قاره ای در تمام دورانم. سی ام پانک نیوز. سیامپا با تمسخر برای او کف می زند و می گوید که قرارداد را امضا کند. گونتر به او هشدار می دهد که حرفش را قطع نکند. چامپا می تواند به رویاپردازی ادامه دهد زیرا این موقعیتی برای رویای او هست. چامپا پیشنهاد میده امشب مسابقه بدند و پیرس این مسابقه رو قبول میکنه.

گونتر به چامپا سیلی می زند و اونا درگیر میشند اما چامپا عملکرد بهتری داره.

دامیان پریست در رختکن در حال شکایت از تصمیمات آدام پیرس است. مک دونا شروع به صحبت می کند، اما پریست به او می گوید که ساکت باشد. رئا ریپلی به پریست می‌گوید به مک دونا گوش دهد. مک دونا پیشنهاد می کند که سعی کنند کودی رودز و جی اوسو را از هم جدا کنند. پریست می گوید در مورد آن فکر خواهد کرد.

خاویر وودز در مقابل ایوار

وودز برای زدن پاوربمب اقدام میکنه، اما ایوار با کمک طناب ها خودش رو به سمت او پرت میکند. ایوار روی طناب می رود. او شیرجه میزنه. وودز جاخالی میده. وودز میره برای کاور اما حریف تسلیم نمیشه. ایوار به او کیک می زند و دوباره میخواد پاوربمب رو اجرا کنه. وودز بعد این حرکت، میره برای کاور

برنده وودز

ایوار از پشت به وودز حمله می کند. کینگستون وارد رینگ می شود. کینگستون با ایوار درگیر میشه اما ایوار او رو هم میزنه و نیودی رو شل و پل میکنه.

رولینز در حال قدم زدن در پشت صحنه است.

مایکل کول در رینگ حضور دارد و رولینز را معرفی می کند. رولینز میاد و با مردم خوش و بش میکنه. رولینز از کول به خاطر لقبهایی که به او در این سالها داده تشکر میکنه. رولینز میگه اما به نظر میرسه که تازگیها من عروسک شدم. عروسکی که بارها از ناکامورا درخواست مسابقه کرد. بله، هفته ها از شینسوکه ناکامورا خواستار یک مسابقه مجدد بودم و در نهایت به آن رسیدم. کول میگه ولی تو هرگر در مصاف لست من استندینگ نبودی. کول به رولینز هشدار میده که مراقب باشه.

رولینز از کول می پرسد که چه مدت هست که گزارشگری میکنی. کول می گوید 26 سال. رولینز میگه بله تو اینجایی چون هم کارت رو دوست داری و هم به آن نیاز داری. همین دلایل من رو هم در رینگ قرار میده. رولینز به چیزهایی که توسط کمپانی کسب کرده اشاره میکنه. او میگه میدونم که ممکنه در این راه اسیب ابدی ببینم. اما مهم این است که در رینگ بازنشست بشم. رولینز از خانواده و افتخار هم برای خودش دلیل بودن در رینگ میسازه.

شینسوکه ناکامورا را در صفحه ی سالن میبینیم. او به ژاپنی می گوید که از مزخرفات رولینز خسته شده است. هیچ کس او را باور نمی کند. آیا آسیب دیدگی کمر برای جلب همدردی است؟ رولینز می گوید هیچ چیز تسلیمم نمیکنه. ناگهان ناکامورا در رینگ ظاهر می شود و از پشت به رولینز حمله می کند! ناکامورا رولینز را با حرکت کینشاسا میزنه. ناکامورا با صندلی به زدن رولینز ادامه میده و بعدش شروع به شمارش میکنه. رولینز تا شماره ده بلند نمیشه و ناکا ابزار خوشحالی میکنه.

تصویر بکی لینچ را داریم که به تگان نوکس میگه باید برای دعوا آماده باشد، زیرا من به زودی اماده خواهم بود. ناتالیا میاد کنار نوکس میایسته و میگه نوکس در مصاف بعدی حال بکی رو میگیره. نوکس از او برای کلمات محبت آمیز تشکر میکند.

چلسی گرین مقابل تگان نوکس

گرین، نوکس را از رینگ بیرون میاندازه. نوکس به او سیلی می زند و او را به سمت نیون هل میده. نوکس، گرین را در رینگ می گیرد و به بالای طناب می رود. نیون حواس او را پرت می کند. ناتالیا میاد تا هوای نوکس رو داشته باشه.

نوکس، گرین را از روی طناب با حرکت به مولی-گوراند میزنه و میره برای پین

برنده نوکس

ناتالیا وارد رینگ می شود و نوکس را در آغوش می گیرد

جی اوسو در پشت صحنه می گوید که با کودی رودز خوب میسازه. او میگه وقتی در بلادلاین بودم با او دشمن بودم اما الان نه.

درو مک اینتایر در رینگ است و می گوید همه توضیح می خواهند. میخوان بدونند که چرا من تغییر کردم؟ منتها مک اینتایر مجبور نیست چیزی را برای کسی توضیح دهد. من فقط به طرفدارانم جواب میدم. آنها از 22 سالگی ام، در فراز و نشیب ها با او بوده اند. مک اینتایر قصد دارد در دعواهایی که به او مربوط نیست دخالت نکند. در چند هفته گذشته، رودز دارد کارش را اصلاح میکند. او میخواد که ما جی رو ببخشیم اما من نمیتونم.

موسیقی دمیز پخش میشه. میز میاد و می گوید که من هم مک اینتایر را به خاطر کاری که با من کرد نمی بخشم. من به تو این فرصت رو دادم تا حرفات رو بزنی. اما مک اینتایر چیزی نگفت. مک‌اینتایر به او می‌گوید که ساکت شود. میز می گوید تنها کاری که مک اینتایر انجام داد این بود که دهان او را ببندد. مک اینتایر می گوید که میز می خواهد که مناو آدم بدی بشم. منتها من خودم فرصتها رو میسازم و پیشرفت میکنم. مک اینتایر میز را به مبارزه دعوت می کند  میز می گوید که من با کت و شلوار اومدم و تو هم دامن پوشیدی. پس مسابقه ای در کار نیست. مک اینتایر ارزش وقت گذاشتن را ندارد.

میز می گوید که مادرش به او یاد داده که دعوا نکند. میز وانمود میکنه که میخواد بره اما ناگهان به درو حمله میکنه. مکینتایر هم با او درگیر میشه و کارکنان میان سواشون میکنند.

درو مک اینتایر در مقابل میز

دمیز دور از چشم داور، حفقاظ یکی از ستونها رو باز میکنه. داور ناگهان متوجه میشه و به او تذکر می دهد. مک اینتایر یک گلاسکو کیس به میز می زنه. مک اینتایر سپس شمشیرش رو برمیدارد. داور شمشیر را از او می گیرد. مک اینتایر از حواس‌پرتی استفاده می‌کند تا حفاظ ستون رو برداره. او میز رو به ستون رینگ میکوبه. بعدش دی دی میزنه و میره برای کاور

برنده مکینتایر

مکینتایر بعدش بابت تقلب خودش عذرخواهی میکنه و میره

تریک ویلیامز قهرمان جدید آمریکای شمالی، در پشت صحنه حضور دارد. ویلیامز خود را معرفی می کند. او فردا، از کمربندش مقابل دومنیک مستریو دفاع می کند. دومینیک همراه ریپلی و مک دونا میاد. ریپلی می گوید میستریو فردا شب تنها نخواهد بود و ماکنارش هستیم.

توماسو چیامپا در حال گرم کردن پشت صحنه است.

کودی رودز وارد سالن میشه. رودز می‌گوید که هرگز موقعیتی برای همکاری با جی اوسو نداشت، اما روز داوری باعث شد این فرصت جور بشه. میدونم که روز داوری در اسمکدان خواهد بود، بنابراین من هم با جی اوسو آنجا خواهم بود. ما در فست لین کمربند تیمی رو میبریم.

آکادمی آلفا در پشت صحنه است. اوتیس برای باخت عذرخواهی می کند، اما چاد گیبل می گوید که نیازی به عذرخواهی ندارد چون امپریوم متقلب هستند.

گونتر در برابر توماسو چیامپا

مصاف برای کمربند بین قاره ای

سیامپا در گوشه ی رینگ هست. گونتر سعی داره او رو به ستون فشار بده. چامپا او رو هل میده و به دست مصدوم گونتر کیک میزنه. گانتر یک پاور بمب میزنه. او حرکت رو تکرار میکنه. گونتر با سابمیشن کار رو ادامه میده. چامپا از رینگ بیرون میره. او نقش زمین میشه و نمیتونه برگرده.

برنده با ناک اوت: گونتر

لودویگ و جیووانی وینچی میان و چیامپا را میزنند. ناگهان جانی گارگانو به کمک چامپا میاد. او به وینچی اسپیر میزنه و کایزر رو با سوپر کیک از رینگ خارج می کند. به نظر می رسد گارگانو برای انجام حرکت بعدی آماده می شود، اما زمان نمایش تمام می شود.

پایان

   

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش