آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
چند خبر مهم از دنياى رستلينگ(WWE)
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (375)


نتیجه تصویری برای wwe news

چند خبر مهم از دنياى رستلينگ(WWE)

متن در ادامه مطلب


١- نشريات كمپانى خبر داده اند كه فين بلر بعد از رسلمنيا در شو هاى اصلى فعاليت خواهد كرد.

٢- ثبت شدن ركورد در اختيار داشتن كمربند wwe:


5-جان سينا : ١٤٠٩ روز
٤- براك لزنر : ١٤١٠ روز
٣-باب بكلوند :٢١٣٨
٢- هالك هوگن : ٢١٨٥
١- برونو سمارتينو : ٤٠٤٠

٣- جان سينا در اسمك دان فردا يعنى ٢٨ فوريه حضور خواهد داشت.

٤- رسلمنيا سال بعد زود تر از همه رسلمنيا ها است اين نويد داستان هاى متنوع رو ميده.

٥- گروه اندسپيوتد ارا بعد از رسلمنيا به شو هاى اصلى مياد.

٦- سهام كمپانى افت زيادى داشته كه منشأ ان ويروس كرونا است زيرا كه ٤ تريليون دلار به اين جور اماكن ضرر زده.

٧- اينو بگم كه كار گلدبرگ و فيند اين جا به پايان نخواهد رسيد و بايد منتظر سينا فردا بود كه ممكنه تمام حساب كتابا رو بهم بزنه و اصلاً ممكنه گلدبرگ قبل از رسل كمربند رو واگذاركنه.

نكته : كمپانى دوست نداره در مورد اين استورى كسى درست متوجه بشه و خودش با رسانه هاى مختلف مخفيانه شايعاتى رو بين مردم پخش ميكنند.

با تشكر از خوانندگان . محمد .


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/10 و 17:41 دقیقه ارسال شده.

    سلام، مهدی، داری اون طرز فکرای اشتباه زندگی را توی مدیریت سایت هم میاری وسط، نحوه حرف زدن با بقیه نویسنده ها و این چیزهایی که ثبت کردی جدیدا، من همون جور که طرفداری کردم و روحیه دادم، وقتی کارت اشتباه باشه، بهت میگم، زورگو؟؟؟؟؟؟؟؟ اینجا نه به کسی حقوق میدن و نه امثال ماها را اون بالا سری ها، عددی حساب می کنن، اینجا گروه است، هزاران توی تلگرام و اینیستا و وب وجود داره اما محیط اینجا فرق داره، که متفاوتش کرده، اگه اون طرز فکری که توی گپ زدن ها بهت گفتم اشتباهه، بیاری توی سایت، بعدا خودت نتیجه اش را می بینی، امثال آرمان سکوت می کنند تا تو حکومت کنی!!!!!!! بعد هزارسال واسه امام حسین ارادت خرج میدن نه استالین و دیکتاتور!!!! گفتی وب مال منه، هرجور عشقمه، بسم الله، مشکلت با نبودن امثال من حل میشه، چشم، برو دروغ چاپ کن توی بورسه!!!!! هرکی هم حرفی زد، زیرش نظر بده به سلامت، اون طرف ضرر نمی کنه،

    پاسخ : نه تقصیر منه که مثل سامان کلا خفه نمیشم تا همه تو وب بیفتن به جون هم
    اصلادیگه جواب کسی رو نمیدم
    خسته شدم
    بای

  • Seth13 گفته: Seth13 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/10 و 15:53 دقیقه ارسال شده.

    کسی حق نداره نقدی به ما وارد کنه حتی اگه ما دروغ بنویسیم؟
    دیکتاتورهایی مثل هیتلر و استالین این حرفها رو میزدن

    پاسخ : اره واسه همین کیف دنیا رو کردند
    اما مردم سر مردمداری مثل امام حسین رو بریدند
    پس باید زورگو بود

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/10 و 12:07 دقیقه ارسال شده.

    دوستان من كه الكى خبر نمينويسم و اگه ميخواين بدونين از كجا اوردم خب رأست راستش داشتيم با پدرم اخبار شبكه ايران اينترنشنال ميديديم كه همچين عددى رو گفت و من از پدر پرسيدم و گفت ورزش اين چيز ها حالا منم اومدم و مانند خبر اين رو نوشتم من دروغ نگفتم چون سهام كمپانى هم يكى از اين هاست و منظور من از خيلى ضرر ٢ يا ٣ دلار بود كه يه حساسيت هم به خبرداده باشم ولى چشم اگر نظرتون اين هست ديگه خبر نمينويسم سپاس.

  • سعید گفته: سعید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/10 و 1:14 دقیقه ارسال شده.

    سلام. سعیدم از سمنان,, به خاطر شغلم خیلی دیر میام توی سایت و اغلب خواننده ام,, برادر مهدی, نظرآرمان و جواب محمد, را دیدم,, حق با ارمان هست, این عدد دروغه,. اصلا بحث ورزش نیست,, توی تمام زمینه های دنیا که بیاریشون وسط,, باز, این خبر دروغه, من به ارمان تبریک میگم نمیدونم اهل کجاست و چقدر سواد داره, اما دمت گرم, اون نظر ابی رنگ اگه از طرف مدیریت است, واقعا اشتباه این دروغ عظیم را تایید کرده, بعدم توی دنیای امروز با یک گردش معمولی در وب معلوم میشه محمد, خبر دروغ زدی یا منبع خبریش دروغ بوده, با تشکر از وب شما

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/10 و 0:44 دقیقه ارسال شده.

    نظری که قبل این نظر، ثبت کردم، برای مخاطبین گروه ثبت کن تا اول تحقیق کنند و بعد بیان نظر بدهند، اون آدمی که سواد داشته باشه، میفهمه ضرر ضدسال گذشته کل جهان در همه زمینه ها، عدد 4 هزارهزارهزارهزارمیلیارد دلارنبوده است، دوستان اول تحقیق کنید و بعد نظر بگذارید، با این عدد میشه تمام فوتبالیست های تاریخ، بازیگران تاریخ و هزینه های دیگر ورزشی را تا قیامت پرداخت کرد، این عدد معادل برگزاری حداقل صد المپیک و جام جهانی است. اصلا آرمان یک آدم دروغگو، برادر محمد، منبع خبری تو یا یک کانال تلگرامی معتبر باید باشد، یا یک پیج اینیستا گرامی معتبر یا کانال انگلیسی زبان متعلق به کمپانی، شما منبع جایی که این خبر را از آن نوشتی، برای اعضای گروه بنویس تا اعضا بروند منبع خبر را ببینند و بعد حرف من خود به خود ثابت میشه، مدیر گروه بدون تحقیق، از شما دفاع کرد و با کارش نشون داد چقدر حرف های من اعتبار دارد، من به همه ثابت می کنم این خبر دروغ است، و منبع معتبری ندارد چون تمام خبرهای کمپانی را من دیدم و این خبر نبود، شما آقای محمد، منبع را برای اعضا معرفی کن، فقط همین!!!!!!!!! سی ام پانک خونه من بود، توی ایرات تک هست، من دیشب گفتم بچه ها، اخبار منا دوست ندارند و دیگه ادامه نداره وگرنه منم مثل بقیه میام توی بحث ها و نظرات و هیچ وقت نمی گذارم آبروی سایت با اخبار دروغ از بین بره، یه بازدیدکننده که دوزار سواد داشته باشه، خنده اش می گیره، کرونا که هیچ، صدسال جنگ های نظامی و ضررهاش تا الان این نبوده و بحث بودجه خیالی آمریکا را هم با حوصله براتون توضیح میدم که 36 بند آن را، 111کشور دیگر تامین می کنند. مهدی، بهت ثابت می کنم در دفاع کردن، اشتباه کردی،

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/10 و 0:04 دقیقه ارسال شده.

    می بینی مهدی، کاری کردی که یه بچه 14ساله چی بنویسه، قبل از دفاع کردن، توی همون دانشگاه که میری از استادها بپرس این عدد یعنی چه، تمام ضرر کرونا به اقتصاد کل جهان تا الان 865میلیارد دلار بوده، 4تریلیون یعنی، 4هزاز هزاز میلیارد، این عدد توی دنیا وجود نداره و اگه میگیم بوجه آمریکا، برحسب ناخالصی چرخشی پیش فرض است که آمریکا با زیر مجموعه ها و خرجاش حساب میکنه، من اصلا بحث کمپانی و کل ورزش را ندارم، کل جهان را میگم. و چون محمد این جواب را فرستادی، من تمام اخبار خارجی پیرامون کمپانی را دیدم، همچین چیزی نبود، آقای مهدی خان، از دانشجوهای توی شهرتون سوال کن یا دوستان دانشجو توی گروه توضیح بدهند، مهدی، بجای دفاع کردن الکی، اول یه تحقیق میکردی، اصلا من یک بیسواد، دوستان پاسخ دهند، محمد، تو فکر کردی با احمق یا بیسواد، طرفی، کرونا که هیچی، ضرر کل جهان، توی صدسال گذشته، این عدد نبوده که تو نوشتی و مهدی ازت دفاع کرد، لعنت به منی که جون کندم و حرف منا باور نکردی اما عدد من درآوردی یه بچه را باور کردی، دوستان توی گروه، اول برند یه تحقیق کنند، بعد در مورد این موضوع، صحبت کنند، مهدی یعنی ریدی توی صورت آرمان، مرد باش و این نظر را ثبت کن تا الباقی گروه قضاوت کنند

    پاسخ : داداش شما چرا ایقدر حساسی
    گیرم که خبر اشتب بوده
    اون همه خبر ساختگی تو کشتی هست
    تازه طرفدار هم دارند
    بعد میگی با عدد اشتب وب نابود شد
    اصلا دیگه کسی حق نداره به خبرها گیر بده
    من میخوام وبم کلا دروغ باشه اینطوری محبوبتر هم میشم چون الان هر چی کانال دزد و دروغگو هست رو بورسه

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/09 و 22:56 دقیقه ارسال شده.

    با تشكر از اقا مهدى با عرض ادب أرمان خان من كه نگفتم كمپانى ، كل دنيا يا جهان ورزش كه يكيش wwe . ببخشيد ولى انقدر احمق نيستم كه دروغ بنويسم لطفاً كمى با صبر و پرس وجو اتهام بزنيد با سپاس فراوان .

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/09 و 21:24 دقیقه ارسال شده.

    سلام، خطاب به مدیریت سایت مهدی، من نمیدونم این اخبار که از طرف محمد فرستاده شده را کدام نویسنده، ثبت کرده اما ما قرار نیست دروغ ثبت کنیم، اگه یک بازدید کننده که دوزار سواد داشته باشه برای بازدید سایت بیاد، آبروریزی میشه، من کسی هستم که محمد را تشویق کردم و ازش خواستم کارش را ادامه بده اما خبر باید درست باشه، کل بودجه کشور آمریکا در سال 2020، 4.7 تریلیون دلار است که این مبلغ عظیم نسبت به سال قبلش دوبرابر شده تقریبا که علت داره و اینجا بحث سیاسی نمی خوام ثبت کنم، بعد کرونا که در آمریکا، تازه ورود کرده نسبت به بقیه کشورها، 4تریلیون ضرر به سهام یا خود آمریکا زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه بودجه آمریکا، این مبلغ را نداره و روی هزارجا حساب می کنه، این خبری که ثبت شده از لحاظ دروغ مثل این میمونه که بگیم من مسافر زمان هستم!!!!!!! واقعا متاسفم، یه سرچ ساده توی اینترنت بزنید تا متوجه شوید، مهدی مواظب باش

    پاسخ : داداش توی خبر نگفته که افت سهام کمپانی برابر با 4 تریلیون ضرر بوده
    کلا گفته که دنیای سرگرمی ورزشی، این قدر ضرر کردند.
    شما مسابقات ورزشی لغو شده در یک ماه گذشته رو حساب کن
    ببین چقدر میشه ضررش تازه بینندگان حاضر در سالن هم کم شدند

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش