آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 31 جولای 2023
  • بازدید : (1189)

Custom raw logo, Premi uno sconto 50% super sconto -  www.bhuntuthecollection.com


نتایج کامل راو 31 جولای 2023

متن در ادامه مطلب

موسیقی لوگان پل پخش میشه.

لوگان وارد رینگ می‌شود و از طرف جمعیت استقبال می‌شود. او می‌گوید که دوست ندارد برای مدت طولانی صحبت کند، او این کار را سریع انجام می‌دهد. او برای آنها اینجا نیست، او برای ریکوشی اینجاست.

او می‌گوید هفته گذشته در راو، سعی کرد ریکوشی را به طرفدارانم معرفی کنم. اما مورد حمله پنهانی و آزار قرار گرفتم. من در سامراسلم، در ویروسی ترین مسابقه در تاریخ، ریکوشی را شکست خواهم داد.

موسیقی ریکوشی پخش می شود و جمعیت نام او را سر می دهند. ریکوشی به لوگان می گوید که تو آدم خوبی نیستی. زیرا لوگان می تواند افرادی را که برای دنبال کردن او به صورت آنلاین پول می دهند فریب دهد، اما او نمیتواند همه را فریب دهد. لوگان به او می گوید که امتحانش رایگانه.

ریکوشی به او می گوید که مسابقه ما در سامراسلم همیشه در باکس آفیس خواهد بود. ریکوشی وارد رینگ می‌شود و به او می‌گوید که اگرچه از تو خوشم نمیاد اما اگر یک چیز در تو باشه بتونم به آن احترام بگذارم، آن این است که تو یک ورزشکار هستی.

لوگان به ریکوشی می گوید که به این فکر احترام میزارم و تو یکی از بهترینها هستی. پل عملکرد ریکوشی در رویال رمبل رو تحسین میکنه. او میگه قرار است یک مسابقه جهنمی برگزار کنیم. امیدوارم وقتی من به عنوان برنده در سامراسلم معرفی شدم، دخترت حس بدی بهش دست نده.

لوگان برای سامانتا که همسر ریکوشی هست دست تکان می دهد اما ریکوشی غیرتی میشه و بهش حمله میکنه. ریکوشی برنده این درگیری بود.

در پشت صحنه، گروه امپریوم حاضر هستند. گانتر میگه تنها مشکل من در حال حاظر، مایوس شدن از قیصر هست. من در راو قبلی، انتظار بیشتری از او داشتم.

گونتر می گوید که مکینتایر امشی اینجا نیت تا مسابقه بدیم. عوضش قیصر مقابل ریدل مسابقه داره. این فرصتی هست تا قیصر خودش رو ثابت بکنه.


لودویگ قیصر در مقابل مت ریدل

قیصر به ریدل رایت هند میزنه. ریدل از طناب بالا بالا می رود و برای مونسالت اماده میشه. قیصر از مسیرش کنار میره. ریدل پایین میاد و یک کیک میزنه. گونتر به قیصر می گوید که کار را تمام کنه. قیصر دی دی تی میزنه. بعدش میره برای پین

برنده: لودویگ قیصر


گانتر و وینچی وارد رینگ می شوند در حالی که گونتر دستش را دراز می کند و آنها در وسط رینگ دست می دهند.


لوگان پل در حال قدم زدن در پشت صحنه است که بایرون او را متوقف می کند. لوگان به او می گوید که به ریکوشی یک نمونه از بلاهایی رو که میتونم سرش بیارم رو نشان خواهم داد. او قول می‌دهد که مسابقه آن‌ها در سامراسلم با شکست ریکوشی تمام میشود.


ماکسین دوپری مقابل والهالا


ماکسین از طناب بالا می رود و با اسپلش فرود می آید. او برای کاور می رود اما اریک حواس داور را پرت می کند. هر دو تیم در بیرون با هم مبارزه می کنند و والهالا از پشت به ماکسسین ضربه می زند. والهالا مکسین را روی طناب بالایی قرار می دهد اما ماکسین تقلا میکنه و میاد پایین. ماکسین والهالا را روی شانه‌هایش می‌گیرد و اسلم میزنه و میره برای کاور


برنده ماکسین دوپری


شینسوکه ناکامورا در پشت صحنه حضور دارد و توماسو چیامپا وارد صحنه می شود. او به ناکامورا می گوید که آنها مشکل دارند و امشب، او آن مشکل را برطرف می کند. سی ام پانک نیوز. او به ناکامورا می گوید که باید کمی به پیشرفتم سرعت بدم و  این کار از امشب با او شروع می شود. بعدش در سامرا اسلم بتل رویال را میبرم. ناکامورا به او می گوید که او را امشب در رینگ خواهد دید و او کسی است که در سامرا اسلم در بتل رویال برنده خواهد شد.


گروه روز داوری وارد رینگ میشند. دامیان پریست به زبان اسپانیایی صحبت می کند و در ادامه به همه می گوید که برای روز داوری احترام بگذارند. ریپلی می‌گوید که راو تا وقتی ما نباشیم شروع نمیشه. او می‌گوید برای هر کسی که نمی‌خواهد در گروه ما باشه، خطر مصدومیت وجود داره. چه کسی میتونه ما رو متوقف کنه. پریست از کوین اونز، سامی زین، ست رولینز و لیو مورگان به عنوان افرادی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند نام می برد. او به مصاف امشبشون در برابر زین و رولینز اشاره میکنه.  فین بالور میگه که رولینز هر هفته میاد و اینجا دیوانه بازی درمیاره. او چند لباس احمقانه می پوشد، یک رقص احمقانه انجام می دهد، مثل یک دلقک می خندد، ایا این دیوانگی نیست.  او به ست می‌گوید که در سامراسلم، نمی‌توانی زخمها را محو کنی اما زخمهای تازه ای ایجاد خواهند شد.  این باعث می شود که او کمی احساس بهتری داشته باشد و بداند که هر روز که ست از خواب بیدار می شود، به یاد می آورد که فین او را برای قهرمانی سنگین وزن جهان شکست داد.

دومینیک شروع به صحبت می کند. او می‌گوید در سامر اسلم، تمام اعضای گروه روز داوری، نتیجه خوبی خواهند گرفت. دومینیک می گوید که غرور را به خاندانم برمی گردانم. ریپلی می‌گوید که هر احمقی که سعی می‌کند سر راه او قرار بگیرد، باید اماده باشه مگرنه مثل لیو و کوین اونز مصدوم میشه.


راکوییل رودریگز به رینگ می آید. او به ریپلی حمله میکنه. راکوییل کارش بهتر بود تا اینکه دومنیک حواس او رو پرت کرد و بعدشم کارمندا اومدند و دعوا رو ختم به خیر کردند.


آکادمی آلفا پشت صحنه هستند و گیبل به ماکسین می گوید که کارت خوب بود. گروه امپریوم میان و گونتر می‌گوید که کار قیصر عالی بود. انها گروه گیبل رو مسخره میکنند. ماکسین به آنها می گوید که مربی او یک ورزشکار المپیکی است. گونتر می گوید که ایا گیبل از ماکسین می خواهد که به جای او صحبت کند. قیصر می گوید گیبل نمی تواند پنج دقیقه با گانتر در رینگ دوام بیاورد. گونتر می‌گوید ساعت را اماده کنید و زمان بگیرید. گیبل می‌گوید که او می‌تواند پنج ساعت دوام بیاورد و امشب ثابت میکنه.


ناکامورا مقابل چامپا

ناکامورا از طروی طنابها  به پایین می پرد، سیامپا از مسیرش پس میکشه. ناکامورا نی میزنه و میره برای پین اما فایده نداره. ناکامورا برای حمله اماده میشه اما سیامپا با زانو به صورت او ضربه می زند. سیامپا با البو حمله میکنه  اما ناکامورا حرکت رو رد میکنه و حریف رو میبره برای کاور

برنده: شینسوکه ناکامورا


راکل رودریگز در پشت صحنه با یک مربی است. آدام پیرس به او می گوید که او تایید پزشکی برای مسابقه نداره اما به محض اینکه دکتر اجازه بده، براش یک مصاف در برابر ریپلی ترتیب میده.


لزنر وارد رینگ میشه. او در رینگ می ایستد و طرفداران شعار "کودی" سرمیدهند. او پوزخند می زند. لزنر خودش را معرفی می کند و می گوید که قهرمان کشتی سنگین وزن NCAA است. او قهرمان سنگین وزن UFC است. او قهرمان سنگین وزن WWE جهان است. و اگر یک چیز در مورد مسابقات قهرمانی می داند، آن این است که در این هفته مبارزه دارد. در این شنبه در سامراسلم در دیترویت، او پول می گیرد تا با کودی رودز مبارزه کند.

هواداران هو می‌کنند و او می‌گوید این مزخرفات را قطع کنید. او کودی را به رینگ دعوت میکنه. لزنر میگه بیا بیرون تا دست بدیم و برای شنبه هماهنگ بشیم. تو پنج ثانیه فرصت داری. لزنر شروع به شمارش معکوس می‌کند و آهنگ کودی پخش می‌شود.

کودی وارد میشه. او در حالی که به آرامی به سمت رینگ می رود به لزنر خیره می شود. لزنر لبخند می زند. کودی به آرامی وارد رینگ میشه. کودی دستش را دراز می کند. لزنر دستش را می فشارد. لزنر با شانه اش کودی را هل می دهد و رینگ را ترک می کند. کودی به سمت طناب ها می دود و با شیرجه به لزنر حمله می کند. لزنر کودی را بلند می کند و او را به حاشیه میکوبه. لزنر با پله ی فولادی به کودی ضربه می زند. درگیری کمی دیگه ادامه پیدا میکنه و لزنر حریف رو شل و پل میکنه و میره.


مسابقه ی مقاومت برای 5 دقیقه

گانتر در مقابل چاد گیبل

گونتر یک پاور بمب میزنه اما گیبل حرکت رو رد میده. گیبل حریف رو نقش زمین میکنه و سابمیشن میزنه. گونتر با کیک او رو دور میکنه. سی ام پانک نیوز. گیبل البو میزنه و گونتر با سابمیشن بهش جواب میده. گیبل رها میشه. گونتر بازم پاور بمب میزنه اما گیبل با رایت هند او رو میزنه و پرتش میکنه بیرون. در این لحظه 5 دقیقه تمام میشه.

برنده: چاد گیبل


یعنی گیبل تونست که برای 5 دقیقه داوم بیاره.


گونتر میکروفون را از سامانتا می گیرد و می گوید مسابقه تمام نشده است. او میخواد که دوباره مسابقه بدند.


چاد گیبل در مقابل گانتر

گیبل میخواد جرمن سوپلکس بزنه اما گونتر بهش اجازه نمیده. گونتر حریف رو میبره برای پین اما گیبل کیک اوت میکنه. گیبل دوباره جرمن سوپلکس میزنه که ناموفق هست. گونتر چند ضربه به او میزنه و بعدش با اجرای پاور بمب میره برای پین

برنده: گونتر

پس از پایان مسابقه، گونتر می گوید که در سامراسلم، قهرمانی بین قاره ای را از دست نخواهد داد. او به درو می‌گوید که از نزدیک به کارهایی که با گیبل کرد نگاه کند، زیرا او با او چنین خواهد کرد.


سامی زین و ست رولینز در پشت صحنه نمایش داده می شوند که در مورد مسابقه امشب خود صحبت می کنند.

کودی در پشت صحنه است. او می‌گوید که لزنر می‌تواند دوباره دست، دنده‌ها و فک من را بشکند... همین وحشیگری که لزنر نشان داد، من در سامراسلم نسبت به او نشان میدم.


بکی لینچ به رینگ میاد. او میگه هر کاری کردم تا مصافی در برابر تریش داشته باشم. حالا کاری برای انجام دادن نیست. او تریش رو به رینگ دعوت میکنه.

موسیقی تریش پخش می شود و او با زوئی استارک می آید. تریش می‌گوید میخواهی الان مسابقه بدیم؟ منتها کسی نمیتونه به من بگه که چه زمانی کاری رو انجام بدم. تو به طور تصادفی، زویی را شکست دادی و مقابل من مسابقه گرفتی. اما من مثل تو متقلب نیستم.

او به بکی می گوید که فعلا کاملا خوب نشده و به نقاب محافظ که روی صورتش هست اشاره میکنه.

آدام می آید و می گوید طبق توافق، این مسابقه امشب برگزار می شود. آدام یک داور را صدا می کند و مسابقه شروع میشود.


بکی لینچ در مقابل تریش استراتوس

زنگ به صدا در می آید. بکی با رایت هند حمله میکنه اما زویی وارد رینگ می شود و به بکی ضربه میزنه. داور مسابقه را با دیکیو تمام میکنه

برنده با دیکیو: بکی لینچ


بکی و زویی با هم دعوا می کنند اما تریش از پشت به بکی ضربه می زند. بکی هم صورت تریش را به حاشیه میکوبه. زویی به بکی حمله می کند اما بکی با او مبارزه می کند. کمی بعد تریش به صندلی با بکی میزنه و درگیری تمام میشه.


آدام پیرس با تریش و زویی در پشت صحنه است. تریش به آدام می گوید که بکی به من زمان نداد تا آماده بشم. آدام می گوید دو هفته دیگر با بکی مسابقه داری و زویی هم نمیتونه کنار رینگ باشه.


به داستان بیزلر و روندا روزی مرور میکنیم.


ست رولینز و سامی زین علیه مقابل تیم روز داوری

قبل از مسابقه، زین و رولینز به روز داوری حمله کردند.

مسابقه شروع میشه. کمی بعد، پریست رولینز رو نقش زمین میکنه و یک موقعیت خوب برای کش کردن مقابل رولینز به دست میاره. او از فین می خواهد که کیف مانی این دبنک را به او بدهد. فین لحظه ای تردید می کند و در نهایت کیف را به او می دهد. پریست می خواهد کش کنه اما ست به او اسلم میزنه. فین میاد دخالت بکنه اما زین به بالور حیلوا کیک میزنه. ست روی پریست استامپ می زنه و میره برای کاور

برندگان: ست رولینز و سامی زین


با این مسابقه، برنامه تمام شد

پایان



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • میلاد گفته: میلاد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/05/11 و 22:37 دقیقه ارسال شده.

    فقط اون قسمت گفتی میزنه شل پلش میکنه لزنر خخخ

    پاسخ :

    مخلصیم داداش

  • Aria zahedi  گفته: Aria zahedi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/05/11 و 2:06 دقیقه ارسال شده.

    منم نظر پارسا رو دارم احتمالاً وینس دوباره داره دخالت میکنه چون واقعاً مسابقات رنگ و بوی همون زمان رو میده
    امیدوارم هانتر بتونه حداقل سامر اسلم رو از شر مکمن نجات بده🤣

  • parsa گفته: parsa می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/05/10 و 19:56 دقیقه ارسال شده.

    فکر کنم وینس مکمن دوباره داره تو شو ها دخالت می کنه چون جدیدا شو ها دوباره بد شدن ، بعضی از مسابقه ها کوتاه شده ، اکثر مسابقه ها دوباره داره با رول تموم میشه
    من نمی دونم این وینس کی می خواد بی خیال شه . فکر کنم تنها راهی که ممکنه باعث بشه این دیگه دخالت نکنه مرگه😂

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش