آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59746 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58362 rey
10807 48258 sam
اخبار پرورسلینگ 3
  • بازدید : (381)


اخبار پرورسلینگ 3 

متن در ادامه مطلب 


نویسنده : صدرا صادقی 


کاراکتر ای‌جی‌استایلز تغییر میکند؟

   برخی منابع تایید کردند که برنامه WWE آن است تا کمی خشونت و جدیت به کاراکتر ای‌جی‌استایلز اضافه کند این به معنای هیل شدن ای‌جی نیست ولی قرار است او کاراکتر قدرتمندتر و بی‌رحم‌تری داشته باشد احساس می‌شود این کاراکتر بیشتر مناسب ای‌جی‌استایلز و گروه O.C باشد منبعش زیاد معتبر نیست ولی خب در حد شایعه است .

 5 مسابقه ی احتمالی استینگ به عنوان پایان کارش در رسلینگ این ۵  تا احتمالا اسامی  : کریس جریکو، اف تی ار، ام جی اف و مالاکای بلک و عجیب  ترینش خود داربیه.

 رومن رینز 2 هفته ی دیگه رکورد سی ام پانکو میزنه .

 ندرتیکر در جدیدترین گفتگو: اکنون به جایی رسیده ام که تا زمانی که در خانه هستم، همه چیز خوب است. اما زمانی که به یک رویداد WWE بروم، آن حس که باید خودم را برای مسابقه آماده کنم به سراغم می آید. در رسلمنیا 39، من آن جا بودم و در کنار دوستان و خانواده ام به تماشای رقابت نشسته بودم، و یک لحظه به خود آمدم، متوجه شدم که با بی قراری روی صندلی تکان می‌خورم و حس می کردم که من باید آن جا (در رینگ) باشم. بنابراین در چنین مواقعی، این حس به سراغم می آید. و هنوز در قلب و مغزم کسی که همیشه دوست داشتم با او مسابقه بدهم، ست رالینز است. او یک استعداد فوق العاده در رینگ است. و اکنون این کاراکتر درخشان و پر زرق و برق را دارد که دقیقا نقطه مقابل کاراکتر تاریک من است و همین این دیدار را جذاب می کرد. و در ادامه گفت: Never Say Never این حس وجود دارد.


پ.ن : نویسه عالی ای بود  آفرین👌👏


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Jamal گفته: Jamal می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/03/15 و 20:07 دقیقه ارسال شده.

    سلام شما میدونید که رندی اورتن در چه رویداد یا چه
    شو مد نظری بر میگرده

    پاسخ : رندی علاوه بر مصدومیت، درخواست یک داستان قوی رو داره. یعنی حتی اگر سالم بشه، باید داستانی درجه یک براش بنویسند تا بیاد
    فعلا خبری راجبش نیست

  • صدرا صادقی گفته: صدرا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/03/15 و 11:46 دقیقه ارسال شده.

    ممنون داش اگه بازم اخبارای مهم به گوشم خورد برات میفرستم

    پاسخ : ممنون لطف میکنی ❤

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش