آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
بحثی متفریه بر پایه ی خبری در کشتی کج
  • بازدید : (236)



بحثی متفریه بر پایه ی خبری در کشتی کج

متن در ادامه مطلب

لینک سایت منبع خارجی اضافه شد


چند روز قبل بخشی از طنز حسن ریوندی رو تماشا میکردم که گفت:

ایران و امریکا همه ی کارهاشون  برعکس هم هست.

مثلا تو ایران ، اقا و خانم، اول به هم میرسند و اشنا میشند، بعد ازدواج میکنند و بعد بچشون متولد میشه.

اما تو امریکا اول بچه میارند. بعد ازدواج میکند. یک مدت هم طول میکشه همدیگه بشناسند و اخرشم جدا میشند.

ریوندی در بیان معضلات به صورت طنز، استاد هست اما ما به عنوان جوانان این کشور باید حواسمون باشه تا هر  فرهنگی رو فقط به خاطر اینکه امریکا انجامش میده قبول نکنیم. متاسفانه الان امار جنین های سقط شده و کودکان رها شده در امریکا خیلی زیاد شده.


بدتر اینکه بعضی از این زوجهایی که بدون ازدواج بچه دار شدند، در همون دوران جنینی، بچه رو سقط میکنند و به شرکت پپسی و کوکاکولا میفروشند.

شاید بگید پپسی و کوکاکولا چه ربطی به جنین داره. متاسفانه اونا از این جنینها به عنوان طعم دهنده به نوشابه استفاده میکنند و میتونید راجبش تحقیق کنید.


ببخشید اگر حالتون رو بد کردم اما این عاقب بی بند و باری هست و قطعا ما نمیخواهیم که کارمون به اونجا ها بکشه. این متن رو با توجه به خبرهایی که راجب باردار شدن دیواز میشنوید نوشتم. اونا اغلب مجرد هستند و حامله میشند . همیشه شاد و ورزشکار باشید.


اینم یک سایت خارجی که خودش در مورد تخلف پپسی مقاله زده:


کلیک کنید


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/03 و 17:40 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش الان تو پست قدیمی می خوام ی چی بت بگم
    داداش من رمز نویسنده های دیگه +نام کاربری رو دارم ولی زیاد سواستفاده نکردم فقط میرفتم تو اکانت سینا و اونجا یکمی ای پی ها رو با بخش انجمن رو چک میکردم بعد اون رم خودم متوجه شدم چون محمود رمزش رو داد بم و با رمز اکانت خودم مقایسه کردم رمز همه رو فهمیدم
    گفتم بگم این رو تو دلم مونده

  • سارا رولینز گفته: سارا رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/12 و 20:14 دقیقه ارسال شده.

    یعنی من و الان
    آب تخم مرد و سلول کنتاک ژنتیک زن میخوردم😣😝😝
    بمیرم دیگه نوشابه نمی‌خورم .
    این شارلوت هم که احتمالا و روی هوسی این کار رو کرده که یهو باردار شده.خاک تو سرش.جدیدا ها همه اینطورین

  • عمران هنگمن گفته: عمران هنگمن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/12 و 19:36 دقیقه ارسال شده.

    آرین راست میگه کریستیانو رونالدو که اولین بچش کریس جونیوره زن اجاره کرد بعد باره ازدواج کرد که زنش ازش طلاق گرفت رفت بایه پیرمردی بعد با جورجیا نامزد کرد سه تا بچه گیرش اومد هنوز با جورجیا ازدواج نکرد غیراز کریستال خامسا رودریگز بوده که اول با نیلا اسپینا ازدواج کرد یه دختر گیرش اومدید به خاطر یه زن روسی که اسمش هلگا بود به دنیا خیانت کرد یه پسر گیرش اومده که مشخص نیست ازکیه

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/12 و 19:27 دقیقه ارسال شده.

    مسابقه لست وومن استندینگ بین ریا ریپلی و ریکوئال گونزالز رو توی nxt new years evil رو بزارید
    ممنون میشم

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/12 و 16:03 دقیقه ارسال شده.

    فقط فرهنگ آمریکا نیست رونالدو هم اینجوری بوده
    با جورجینا نامزد بوده چند تا بچه به دنیا اورده
    حالا دیگه الان دربارش اطلاع ندارم
    درباره نوشابه هم که من با چشم خودم ندیدم که قضاوت کنم این جور چیزا کلی تو گوگل هست که یه پرتقال ساده هم میگن توش قرص میریزن
    وگرنه همین شیرایی که داریم میخوریم هم معلوم نیست واقعا شیره یا آب و وایتکس یا یه روغن با یه نوع خاص که اسمش رو یادم نی

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/12 و 14:27 دقیقه ارسال شده.

    همه خاطراتمون رو با نوشابه نابود کردی😂
    ولی ایران کوکاکولا و پپسی واقعی و اصلی رو فک وارد نمیکنن نمیکنن
    ایرانی ها نوشابه هاشون هست
    آب شکر رنگ خوراکی 😂
    ولی فک نکن اینکه از جنین ها سقط شده برای طعم دهندگی نوشابه شون استفاده کنند فک نکنم تایید شده باشه آقا اگه هم به احتمال 1 درصد اینکارو کنن خودشون که نمیان اینو بگن به احتمال زیاد یه سری جایزه بگیر این چیزارو میگن که مثلا کمپانی های خودشونو بکشن بال


    اصلا مگه آدم خوار هستن که اینکارو بکنن
    میشه منبع این خبرو بهم بدیش

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/12 و 14:01 دقیقه ارسال شده.

    جان؟؟؟؟
    من فقط از همین ۲ کمپانی نوشابه میخورم
    خوبه گفتی داش فقط کاشکی الان اتفاق افتاده باشه چون اگه قبلا هم اینجور بوده باشه من الان باید بالا بیارم
    ممنون بابت اطلاع رسانی بمیرم هم نوشابه نمیخورم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش