آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
لزنر و رودز در مصافی زیبا و خشن
  • بازدید : (463)
لزنر و رودز در مصافی زیبا و خشن

لزنر و رودز در مصافی زیبا و خشن

متن در ادامه مطلب



براک لزنر و کودی رودز درحالی در night of champions مقابل هم قرار میگیرند که به گفته بسیاری این مسابقه با برنده شدن لزنر تمام میشه ولی من میخوام در مورد این مسابقه نکاتی را بیان کنم تا ببینیم مسابقه چطور خواهد بود پس همراه من در سی ام پانک نیوز باشید.



در backlash کودی با رول ناگهانی برنده شد و لزنر بسیار عصبانی شد و در شو راو بعد از رویداد حسابی از خجالت کودی در اومد و برای او خط و نشان کشید.
ولی به احتمال زیاد در مسابقه پیش رو آنها شاهد برنده شدن لزنر خواهیم بود چرا که این مسابقه در عربستان برگزار میشود و بیشتر سایت های شرط‌بندی روی برد لزنر حساب میکنند و مقامات بلندپایه عربستان هم دوست دارند لزنر برنده شود و همچنین بعد از این مسابقه دوباره شاهد ادامه درگیری بین آنها خواهیم بود و به احتمال زیاد آخرین مسابقه این دو نفر در summer slam برگزار می‌شود و در آن رویداد شاهد آخرین مبارزه میان لزنر و رودز خواهیم بود.


در مسابقه قبلی هر دو خوبی ظاهر شدند و توانستند با فینیشر ها و حرکات خود مسابقه را جذاب کنند و همچنین خونریزی لزنر خشونت مسابقه را بیشتر کرد و باعث زیباتر شدن مسابقه شد.


کودی رودز یکی از محتمل‌ترین شانس ها برای چلنج رینز در رسلمنیا 40 هست و به گفته منابع مختلف قرار هست که در آن رویداد دبل چمپ بشه ولی این میتونه برای هواداران جذاب نباشه چرا که کودی شخصیت دبل چمپ شدن را ندارد آن هم به دلایل مختلف مانند این که او فیس اول کمپانی نیست و نمیتواند هایپ پیرامون مسابقه با رینز را در رسلمنیا 40 بالا ببره دلیل دوم اینه که کمپانی داره روی این نقشه کار میکنه که کودی با شکست دادن سوپراستار های مختلف مانند لزنر بتونه رضایت عموم را برای دبل چمپ شدن کسب کنه ولی این کار اشتباه هست چرا که هم برای سوپراستار هم بد هست که به کودی ببازند و هم برای کودی بد هست چرا که دیگر نمیتونه خودش را فیس اول کمپانی بودن برسونه.


آن طرف ماجرا لزنر در تمامی پریمیوم لایو اونت های کمپانی بوده و برخی رسانه ها حضور او را برای  summer slam 2023 و Royal rumble 2024 و همچنین WrestleMania 40 و حتی summer slam 2024 تایید کردند و گفتند لزنر در این رویداد ها حضور خواهد داشت که این نشان‌دهنده این میتواند باشه که لزنر حالا حالا مسابقه خواهد داد و من از کشتی گرفتن او لذت میبرم.
پس به طور قطع مسابقه لزنر و رودز با برنده شدن لزنر به پایان میرسه تا ما شاهد آخرین مسابقه آنها در رویداد summer slam باشیم.


نظر شما چیه و آیا لزنر میتونه کودی را در night of champions شکست بده؟ و همچنین بگویید که آیا مسابقه‌ جذابی را می‌بینیم یا نه؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • رومن رینز  گفته: رومن رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/03/01 و 21:36 دقیقه ارسال شده.

    یه مسابقه بدون قانون برنده براک برام مهم نی کدوم ببرند اما تگ تیم رو رومن وسولو باید ببرند که با دخالت اوسوز برنده میشن اما اوسوز به رومن خیانت خواهد کرد و بلاد لاین فروپاشی خواهد شد
    با تشکر.

  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/30 و 12:02 دقیقه ارسال شده.

    معمولا نتایج رو نوبتی میزارن این بار نوبت براک لزنر هست که برنده بشه

  • Ariaرینز گفته: Ariaرینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/30 و 11:47 دقیقه ارسال شده.

    (آریا رینز هستم، نقد و برسی من از مسابقه بین براک و کودی)
    همه دیدن که براک با یه رول ساده باخت و این پایان خوبی برای فیود اینها نبود؛ در نایت آف چمپیون ما شاهد یک مچ زیبا بین این دو خواهیم بود، من موافقم که این بار باید براک ببره، البته کودی هم پتانسیل بردن داره ولی به نظر من براک باید. چونکه در مسابقه قبلی این غول با یه رول باخت او این به شدت این غول را تحقیر کرد،،براک هم در نایت اف چمپیون به حساب کودی میرسه، و این دو شاید یه مچ مزخرف یا یه مچ رویایی بدن، براک اولین کسی که استریت آندرتکیر شکست، ولی در بکلش با یه رول ساده باخت و باید جبران کنه،﴾

  • صدرا صادقی گفته: صدرا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/30 و 11:34 دقیقه ارسال شده.

    داش محمد رضا
    تو از بازی های تکراری بدت میاد ؟؟
    من مخالفم اگه اینظوری باشه که فیودی دیگه درمیون نیست یعنی چی طرف بیاد یه مچ بده بعد فیود تموم شه خود رینزو لزنر 7 یا 8 ساله فیودشون داغ بوده و همه لذت بردی و هیچوقت تکراری نش

  • محمدرضا گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/30 و 8:24 دقیقه ارسال شده.

    قرار بود حریف رینز از بکلش مشخص بشه کودی به هرصورت بود برد حریف رومن رینز برای سامراسلم میشد
    بنظرم مصاف هرکشتی گیری اولش جذابه مصافدبعدی تکراری میشه چندان هیجانی برای دیدنش ندارم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش