آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نقدی بر برهنه بودن جان سینا در مراسم اسکار
  • بازدید : (293)

دانلود آهنگ ورودی جان سینا با کیفیت بالای 320 + زنگ موبایل


نقدی بر برهنه بودن جان سینا در مراسم اسکار


متن در ادامه مطلب



سلام دوستان گلم. من مدیر سایت هستم و فرصتی پیش اومد تا دوباره گپی با شما بزنم


روی سایت ما متنی در مورد برهنه بودن سینا در مراسم اسکار منتشر شده.. باید بگم که این انتخاب خود سینا نبوده. منتها در این جریان، او بی نقصیر هم نبوده. مسئولین اسکار به او پیشنهاد دادن که در ازای دستمزد قابل توجهی، اینطوری روی صحنه بیاد. اشتباه سینا هم این بوده که این پیشنهاد رو قبول کرده.


نکته جالب این هست که این اتفاق برای بخش بهترین طراحی لباس اجرا شده. منظور مسئولین اسکار این بوده که بهترین پوشش در این زمانه، برهنه بودن هست. حالا میخوام گریزی بزنم به داستان ادم و حوا و نیز اشاره ای بکنم به شرکت اپل. تمام ادیان بر روی این موضوع توافق دارند که ادم و حوا با خوردن میوه ممنوعه، از لباس بهشتی برهنه شدند و به شدت خجالت کشیدند. اونا با یک میوه ممنوعه نیم خورده و در حالتی برهنه، از بهشت رانده شدند.


ما همیشه اونا رو به خاطر این اشتباه و بدبخت کردن نسل بشر سرزنش کردیم. اما حالا خودمون افتخار میکنیم که برهنه باشیم و محصولاتن شرکت اپل رو استفاده کنیم که نمادش، سیب ممنوعه نیم خورده هست. یعنی مظهر دهن کجی به خدا و اصرار بر گناه.


امیدوارم تمام هنرمندان و ورزشکاران که با وجود عدم صلاحیت،؛ روی هر مسئله جهانی و کشوری نظر میدند، خودشون اونقدر سواد و شرف داشته باشند که با قبول هر نقش و پولی، دنیا و انسان رو بیشتر از این به فساد نکشند.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Radikal گفته: Radikal می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/12/26 و 23:12 دقیقه ارسال شده.

    دوست عزیز اگه متن سخنرانی رو خونده باشید در مورد اهمیت لباس هست و طراحی لباس جدا از این خود جهان غرب و اندیشمندان غرب در مکتب پست مدرنیسم دقیقا نقطه مقابل این طرز فکر برهنگی هستن با عرض پوزش فکر میکنم بهتره بیشتر در همون زمینه کشتی کج در این سایت صحبت کنیم چون صحبت درباره این مسائل به صورت یک جانبه و مختصر قابل قبول نیست🤍

    پاسخ :

    اگر غرب تازه متوجه فساد با برهنگی شده، فرهنگ ایران از هزاران سال قبل مخالف همچو فسادی بوده. واقعا متاسفم که مردم ما الان دنبال روی غرب شدند. همون غربی که سه هزار سال از نظر فرهنگی از ایران عقب هست. اینجا هم سایت خودم هست. هر چی بخوام مینویسم.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش