آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
بررسی پی پر ویو بکلش 2023
  • بازدید : (623)
بررسی پی پر ویو بکلش 2023

بررسی پی پر ویو بکلش 2023

متن در ادامه مطلب


رسیدیم به اولین ایستگاه بعد از رسلمنیا 39 که بکلش هست که اینبار در پورتوریکو برگزار شد و حالا میخوام ببینم چطور رویدادی بود و چه نکاتی داشت پس همراه بررسی من در سی ام پانک نیوز باشید.



1_ بیانکا بلر vs ایوا اسکای / سرکمربند زنان راو

شروع رویداد با این مسابقه بود که لحظات مهم زیادی داشت و هر دو کشتی گیر با توجه به حرکاتشان توانستند عملکرد خوبی را ارائه بدند.

برنده شدن بیانکا یک نکته درست بود و او توانست تایتل رین اش را بیشتر از 400 روز کند و به طولانی‌ترین قهرمان زنان راو تبدیل شد. 

همچنین ایوا اسکای توانست با سل های عالی و درست اجرا کردن حرکات بین هواداران محبوب بشه و همچنین میتواند راه خوبی را در پیش داشته باشد.

تایم مسابقه هم خوب بود و برای شروع رویداد بسیار مناسب بود و همچنین پایان مسابقه هم بسیار تمیز و دقیق اجرا شد.

نمره مسابقه: 4/25 از 5 


2_ ست فریکین رالینز vs اوموس

با این که تایم مسابقه کم بود ولی حرکات زیادی را در طی مسابقه مشاهده کردیم و عملکرد رالینز مثل همیشه عالی بود و همچنین اوموس توانست یک عملکرد خوب را داشته باشه و با کارهایی که در مسابقه انجام داد منفور بودن را معنا کرد.

کیک اوت کردن های اوموس هم خوب بودند و رالینز توانست بعد از چند استامپ اوموس رو شکست بده و این قدرت اوموس را نشان داد که نکته خوبی بود.

نمره مسابقه: 3/25 از 5 


3_ آستین تیوری vs بابی لشلی vs برانسون رید / سر کمربند یونایتد استیت 

در یک مسابقه سریع و همچنین با تایم کم تیوری موقق شد برنده بشه و کمربند را پیش خودش نگه داره.

عملکرد هر سه خوبی بود ولی مسابقه بسیار سریع تمام شد و اگر برای شو راو قبل از بکلش ثبت میشد بهتر بود چرا که اصلا در حد یک پی پر ویو نبود.

پایان مسابقه هم با زرنگی تیوری تمام شد و تیوری داره به درستی یک شخصیت منفور را بازی میکنه و دوست دارم که تایتل رین اش ادامه دار باشه.

نمره مسابقه: 2/5 از 5 


4_ ریا ریپلی vs زلینا وگا / سر کمربند زنان اسمکدان

یک مسابقه سریع را دیدیم که بیشتر بخاطر این که زلینا وگا پورتوریکویی بود ثبت شد و بزن مسابقه از قبل معلوم بود و کیفیت مسابقه هم اصلا خوب نبود و ما شاهد قدرتنمایی ریا ریپلی بودیم.

نمره مسابقه: 2 از 5 


5_ بدبانی vs دامیان پریست / استریت فایت 

یک مسابقه بسیار خوب با عملکرد عالی هر دو کشتی گیر که توانستند به زیبایی حرکات را اجرا کنند و از تمامی امکانات دور و بر رینگ استفاده کردن و یک مسابقه کامل را مشاهده کردیم.

استفاده درست از صندلی و چوب و میز در مسابقه باعث شد که مسابقه جدی به نظر بیاد و هیجان مسابقه بیشتر شد.

همچنین سوپرایز خوب مسابقه و رویداد کارلیتو بود که هواداران را به وجد آورد و واقعا سالن جو بینظیری را در آن لحظه داشت.

همچنین دخالت افراد مختلف مانند ری میستریو و فین بالور و... در مسابقه باعث این شد که بدبانی و دامیان پریست استراحت کنند و آماده بخش نهایی مسابقه بشند که حرکت هوشمندانه ای بود.

پایان مسابقه هم با فینیشر بدبانی یعنی هوریکن رانا همراه بود که روی پریست اجرا کرد و بعد از آن با پین کردن او برنده مسابقه شد.

یک مسابقه خوب که با جو تماشاگران و دخالت افراد و همچنین سوپرایز رویداد بهتر هم شد.

نمره مسابقه: 4/5 از 5 


6_ بلادلاین vs کوین اونز و سمی زین و ریدل

در مسابقه ماقبل مین اونت نبرد این دو تیم را دیدیم که بسیار مهم بود و ما شاهد لج کردن جی و سولوآ بودیم و یجورایی منتظر داستان اوسوز و بلادلاین باشیم و این میتونه پیش‌زمینه برای جدایی اوسوز از بلادلاین باشه.

در مسابقه شاهد فنون شخصی هر کشتی‌گیر بودیم و بعضی حرکات ترکیبی از اوسوز‌ و همچنین تایم مسابقه خوب بود ولی اگر سرعت مسابقه بالاتر بود شاید جذابیت مسابقه بالاتر میشد.

هواداران در این مسابقه کمتر ری اکت انجام میدادن چرا که مسابقه بدبانی و دامیان پریست بسیار از هواداران ری اکت گرفته بود و انرژی هواداران تا حد زیادی تخلیه شده بود.

ولی یک مسابقه خوب برای پیش‌بردن داستان این دو گروه بود که در آینده تاثیر زیادی خواهد داشت.

نمره مسابقه: 3/5 از 5 


7_ براک لزنر vs کودی رودز 

حمله ناگهانی لزنر به کودی باعث شکل‌گیری داستان آنها و ثبت این مسابقه شد. و در این مسابقه ما دیدیم که لزنر دچار خونریزی شد ولی دوربین های کمپانی کمتر خونریزی لزنر را نشان میدادند و این اصلا سیاست خوبی در کمپانی نیست چرا که با این جور رفتار نشان دادند که خونریزی لزنر اصلا مهم نبود و یک جورایی انگار لزنر اصلا خونریزی نکرده.

همچنین در مسابقه دیدیم که کودی دوبار کراس رودز زد به لزنر ولی او کیک اوت کرد و همچنین آن طرف لزنر اف 5 اجرا کرد روی کودی ولی او کیک اوت کرد که برای پیش‌بردن مسابقه بسیار خوب بود.

همچنین پایان مسابقه اصلا خوب نبود چرا که اگر کمپانی میخواد قدرت کودی را نشان بدهد نباید کودی را با رول کردن برنده مسابقه میکرد. و همچنین کمپانی میخواهد کودی را با برنده کردن در مقابل افراد قدرتمند کمپانی محبوب کند و به فیس اول کمپانی تبدیل کند ولی این کار اشتباه هستش چرا که بدتر شخصیتش خراب میشود و نمی‌تواند در آینده یک قهرمان محبوب خوب باشد.

برای مثال رالینز با میک اسکیلز و کارهایی که در پشت صحنه انجام میدهد و حرکات درون رینگ و همچنین با موزیک ورودش به فیس اول کمپانی تبدیل شد نه با شکست دادن افراد معروف و قدرتمند.
کیفیت مسابقه خوب بود ولی پایان بندی ضعیفی را مشاهده کردیم و همچنین سیاست کمپانی در قبال خونریزی لزنر خوب نبود و خونریزی براک لزنر را بیهوده کرد.
نمره مسابقه: 3/75 از 5

نتیجه‌گیری نهایی:
بکلش امسال نسبت به پارسال بهتر بود و مسابقات با کیفیتی را تماشا کردیم و خط داستانی مسابقات هم خوب بودن.
مسابقه سر کمربند یونایتد استیت و کمربند زنان اسمکدان ثبت نمی‌شدند بهتر بود چرا که تایم این دو مسابقه کم بود و کیفیت خوبی هم نداشتند.
مسابقه بیانکا بلر و ایوا اسکای و بدبانی و دامیان پریست و همچنین براک لزنر و رودز جز بهترین های شب بودند و همگی عملکرد خوبی داشتند.

تایم رویداد 3 ساعت بود که به بسیار زمان ایده‌آلی برای این رویداد بود و بسیار خوب بود. 


نکات مثبت:
✅ وجود سه مسابقه بسیار خوب برای رویداد: مسابقه سرکمربند زنان راو و استریت فایت و مین اونت رویداد
✅ تایم خوب مسابقات و رویداد
✅ جو فوق‌العاده هواداران
✅ شروع خوب رویداد و قهرمان ماندن بیانکا بلر
✅ سوپرایز رویداد کارلیتو

نکات منفی:
❌ وجود دو مسابقه ضعیف برای رویداد: مسابقه سرکمربند زنان اسمکدان و سر کمربند یونایتد استیت
❌ شکست خوردن براک لزنر از کودی رودز
❌ سانسور خونریزی براک لزنر

نمره به بکلش 2023: 8 از 10


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/21 و 19:16 دقیقه ارسال شده.

    چرا رومن رینز مسابقه نداشت؟

    پاسخ : رومن رینز در مرخصی هستش
    ولی رینز تو پی پر ویو night of champions مسابقه میده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش