آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 8 می 2023
  • بازدید : (945)

Wwe Raw Logo Png posted by Andrew Richard

نتایج کامل راو 8 می 2023

متن در ادامه مطلب



کودی رودز به رینگ میاد. او میگه اینجا خاطرات زیادی داشتم و امشب میخوام  خاطره تازه ای بسازم اما قبلش باید در مورد بکلش حرف بزنم. کودی به بردش در برابر لزنر در بکلش اشاره میکنه و بعدش میگه که هدف امروز او گرفتن کمربند سنگین وزن هست. او بعدش به طرف کمربند میره و وراندازش میکنه. بعدش به مصافهایی که برای کمربند سنگین وزن هست اشاره میکنه. کودی میگه من از نبرد قبلی، سربلند بیرون اومدم و حال میخوام همه من رو به عنوان قهرمان جدید بشناسند.


پریست در پشت صحنه به باختش در برابر بدبونی در بکلش اشاره میکنه و میگه میخوام تمرکزم رو بزارم روی کمربند سنگین وزن و بعد از مصافهای امشب، من و یا فین بالور به او تایتل خواهیم رسید.


ناکامورا مقابل رولینز مقابل پریست

مصاف سه طرفه برای مشخص شدن مدعی کمربند سنگین وزن


ناکامورا میره تا روی پریست کینشاسا بزنه اما پریست با کلوزلاین او رو ناکام میزاره. پریست بعدش رولینز رو پرت میکنه بیرون. او میره با ناکا سرشاخ بشه که ناکا بهش کیک میزنه. ناکا نی میزنه اما رولینز با فروگ اسپلش روی ناکا فرود میاد. رولینز بعدش روی ناکا پدیگری میزنه و میره برای کاور

برنده رولینز


گروه امپریوم در پشت صحنه هستند و گونتر میگه هفته اینده در راو خواهیم بود. اونا زین و اونز رو میبینند و این خبر رو بهشون میدند. زین میگه فعلا یه مسئله رو باید حل کنیم. ویسنی بهش میگه شما نمیتونید اینطوری به ما بی احترامی کنید. اگر ادامه بدید، کمربند تیمی شما به خطر میافته.

اونز میگه شما هم مثل بلادلاین به یک رهبر وابسته شدید. زین میگه ما مدتی هست که با بلادلاین مشکل داریم اما مسئله با شما رو در یک شب حل میکنیم. این چالش پذیرفته میشه.


مصطفی علی مقابل اوتیس

اوتیس میخواد اسپلش بزنه اما گیبل و دوپری با پیشنهادهای خودشون او رو سردرگم میکنند. بعدش شروع به مشاجره میکنند. اوتیس به علی حمله میکنه ولی علی پس میکشه. سی ام پانک نیوز. اوتیس به میله رینگ برخورد میکنه. علی روی او 450 میزنه و پینش میکنه.

برنده مصطفی علی


تصویر دمیز رو داریم که برای بردن کمربند سنگین وزن کوری میخونه


بالور مقابل کودی رودز مقابل بالور

صاف برای روشن شدن کمربند سنگین وزن

دمیز یک موقعیت برای پین کردن بالور داشت اما موفق نشد چون کودی کاور رو شکست. کودی به دمیز کراس رودز زد. در این لحظه لزنر اومد و کودی رو از رینگ بیرون کشید. او به کودی اف فایو زد. بالور به دمیز کوپ د گریس زد و کاورش کرد.

برنده بالور


لزنر بیرون رینگ به زدن کودی ادامه داد. او بعدش گفت که تو زدی صورتم رو کبود کردی حالا من یه مصاف دیگه میخوام. لزنر برای نایت اف چمپیونز کودی رو به چالش میکشه.


دانا بروک مقابل ریپلی

دانا بولداگ میزنه. او میره روی طناب اما ریپلی او رو میگیره و بهش نی میزنه. ریپلی ریپتاید و میزنه و بعدش با اجرای لگ لاک ، حریف رو تسلیم میکنه

برنده ریپلی


بعد مسابقه، ریپلی داشت حریف رو میزد که ناتالیا اومد باهاش چشم تو چشم شد. ریپلی خواست درگیر بشه. دومنیک توی گوش ریپلی زمزمه کرد و بعدش رفتند.


زویی استارک که از ان ایکس تی به راو منتقل کشده در پشت صحنه میگه به توانایی خودش برای موفق شدن در راو اطمینان داره. او نیکی کراس رو میبینه و میگه بله من موفق میشم چون همچو ادمهای عجیبی اینجا هستند. او نیکی کراس رو برای مسابقه به چالش میکشه.


تیم امپریوم مقابل زین و اونز

وینسی تگ میگیره. او یک ضربه به زین میزنه تا از کنار رینگ دورش بکنه. اونز به وینسی بک دراپ و به کایزر استانر میزنه. ویسنی او رو رول میکنه اما موفق نمیشه. اونز به ویسنی کیک میزنه و به زین تگ میده. زین حیلوا کیک اجرا میکنه و میره برای پین

برنده زین و اونز


 گرین و دویل در پشت صحنه، قرارداد مسابقه برای کمربند تیمی رو امضا میکنند


زویی استارک مقابل نیکی کراس

نیکی رایت هند میزنه. بعدش دراپ کیک رو اجرا میکنه. او اسپلش رو هم میزنه و دوباره میره روی طناب. او از همونجا میخواد دی دی تی بزنه که زویی بهش اجازه نمیده. زویی بعدش 360 رو اجرا میکنه و حریف رو کاور میکنه

برنده زویی


ریپلی و دومنیک در پشت صحنه هستند و ریپلی میگه موقعیت فعلی برام سخت نیست؛ بلکه از این هیجان خوشم میاد. سی ام پانک نیوز. وودز و توزاوا خنده کنان میان و دومنیک میگه بهتره به ما احترام بزارید. وودز میگه من دنبال دعوا هستم. ریپلی میگه باشه، دومنیک باهات مسابقه میده.


تریش میاد و میگه به نظر میرسه که بکی لینچ گمشده. من تلاشم رو برای پیدا کردنش میکنم و میخوام که شما هم با صفحات مجازی کمکم کنید. بکی احتمالا در یک گوشه داره با دخترش گریه میکنه. در هر صورت من اجازه نمیدم که کسی اعتبارم رو اینجا زیر سوال ببره حتی اگر شما بکی لینچ باشید. اهنگ بکی پخش میشه و تریش میگه دلتون رو خوش نکنید. او نمیاد. من یک بار برای دخترم عروسک خریدم و دخترم خواست که اسم عروسک رو بکی بزاره. من دلیلش رو پرسیدم و دخترم گفت چون عروسک خوشگل هست. در این لحظه بکی واقعا میاد و با تریش درگیریشه و میگه من برگشتم.

کودی در پشت صحنه با دوستاش حرف میزنه و زین میگه حالا قراره چطور بشه؟


دومنیک مقابل وودز

هر دو حریف در حاشیه رینگ درگیر بودند. دومنیک به رینگ برگشت. وودز رفت روی طناب رو روی دومنیک شیرجه زد. وودز رفت برای پین که دومنیک کیک اوت کرد. وودز اینبار خواست البو بزنه که ریپلی دومنیک رو بیرون کشید. دومنیک برگشت و وودز رو رول کرد و تمام

برنده دومنیک



ناکامورا در پشت صحنه ناراحت هست. دمیز بهش میگه من بهت گفتم که کار کردن در راو سختتر از اسمک هست. من حاضرم گذشته رو فراموش بکنم تا به صورت تیمی کار کنیم.


راکوییل و مورگان پیش گرین و دویل میرند و میگند اگر مسابقه میخواهید کافی هست که به خودمون بگید. اون وقت ما بعد از  شکست دادن تیم بیلی، مقابل شما مسابقه میدادیم. دویل میگه شایدم بعد اینکه تیم بیلی شما رو شکست داد، ما با تیم اونا مسابقه بدیم.


کودی در پشت صحنه ناراحت هست و میگه لزنر فرصت رسیدن به کمربند سنگین وزن رو از من گرفت. دیگه نمیدونم چی بگم. اومکثی میکنه و میگه این دومین بار هست که لزنر به من حمله میکنه. او کمی کوری میخونه و چالش برای مسابقه با لزنر در نایت اف چمپیونز رو قبول میکنه.

 

بالور مقابل رولینز

مصاف برای روشن شدن مدعی کمربند سنگین وزن

بالور یک کیک زد و پرید روی طناب. او خواست کوپ د گریس بزنه اما رولینز جاخالی داد. رولینز پدیگری زد اما در کاور موفق نبود. رولینز استامپ رو امتحان کرد اما بالور پس کشید. او رولینز رو رول کرد اما رولینز رها شد و بالاخره استامپ رو زدو تمام

برنده رولینز


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پويا گفته: پويا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/20 و 8:51 دقیقه ارسال شده.

    امیدوارم این جدال بین Cody Rhodes و Brock Lesnar منتهی به نتیجه خوبی باشه. تنها در صورتی منطقی به‌نظر میاد که Cody Rhodes توی SummerSlam بتونه Romain Reigns رو شکست بده.

  • توسلی  گفته: توسلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/20 و 2:49 دقیقه ارسال شده.

    ابن کمربند واقعا حق ست رولینز هستش وبس

  • Ariaرینز گفته: Ariaرینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/19 و 18:04 دقیقه ارسال شده.

    نتایج عالی مثل همیشه♡
    پیشبینی من از کمربند سنگین وزن اینه که ست قهرمان جدید کمربند میشه#

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش