آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 17 اوریل 2023
  • بازدید : (754)

WWE Monday Night Raw logo and symbol, meaning, history, PNG


نتایج کامل راو 17 اوریل 2023

متن در ادامه مطلب


بلادلاین به سالن میان.

جی میگه حالا بلادلاین در این شهر هست. هیمن هم خودش رو معرفی میکنه و میگه امشب خبرهایی براتون دارم. دراین لحظه روز داوری میان و توی رینگ مستقر میشند. سیکوا میخواد با پریست درگیر بشه که هیمن نمیزاره. او میگه لازم نیست که در همچو روز خوبی ادم بدی باشیم. هرچند که اگر بهشتی باشه ما به اونجا نمیریم. او از برنامه ای که رینز پی ریزی کرده میخواد حرف بزنه. جیمی میگه موضوع چی هست. هیمن میگه رینز میخواد که یه مدت با سیکوا فقط کار کنه. او بعدش به کینه روز داوری نسیت به بلادلاین اشاره میکنه و از بالور میخواد که حل شدن مشکل بدبونی رو به سیکوا بسپره. ریپلی میره سیکوا رو برانداز میکنه . هیمن بازم مانع از درگیری احتمالی میشه. ریپلی دوباره به سیکوا خیره میشه. هیمن میگه مشکلی هست؟ ریپلی میگه فعلا نه. هیمن به مشکل خودشون با گروه زین اشاره میکنه و میگه در بکلش ما باهاشون مسابقه داریم. بعدش به مصاف ری مستریو با سیکوا برای امشب اشاره میکنه. ری مستریو برای مبارزه میاد.


سیکوا مقابل ری مستریو

اوسوز علیه ری دخالت میکردند پس گروه اسکوبار برای درگیر شدن با اوسوز وارد سالن شدند. سیکوا توجهی به اونا نکرد اما ری موفق شد روی او 619 بزنه. ری برای شیرجه رفت روی طناب اما سیکوا بلند شد و بهش ساموان اسپایک زد و کاورش کرد.

برنده سیکوا


بلادلاین بعد از مسابقه، ری و گروه اسکوبار رو زدند


تصویر پیرس رو داریم که میخواد جلوی دعوا بین گیبل و دوپری رو بگیره. هر کدام از اونا ادعا دارند که اوتیس باید در تیمشون باشه و اوتیس مونده که به کدام تیم بره.


بیانکا بلیر مقابل داکوتا کای

بیانکا حرکت کد رومیزنه اما حریف روی پاهاش فرود میاد. بیانکا چند اسلم روی کمر کای اجرا میکنه اما کای او رو به حاشیه میکوبه. کای دوباره میره سراغ بیانکا اما بیانکا با حرکت کد او رو غافلگیر میکنه و تمام.

برنده بیانکا


به حمله لزنر به کودی رودز مرور میکنیم.


کودی در پشت صحنه هست


تصویر برونسون رد رو داریم که میگه من همیشه ادم خوبی بودم و به خودم لقب اقای خوب رو میدم.


روز داوری در پشت صحنه هستند و بین خودشون برای بدبونی و ری کوری میخونند. هیمن میاد و میگه ایا فکراتون رو کردید؟ ایا حاضرید برای حل مشکلاتمون به هم کمک کنیم. پریست میگه ما فقط کار خودمون رو انجام میدیم. هیمن میره و بین راه به رینز زنگ میزنه.


کودی درون رینگ هست و میخواد که لزنر بیاد. پیرس میاد و میگه تو از نظر پزشکی نباید اینجا باشی و من ضمن احترام به روحیه جنگنده تو، میخوام که رینگ رو ترک کنی. کودی قبول میکنه اما از بین راه برمیگرده و یک صندلی برمیداره و مگه لزنر باید بیاد تا حرف بزنیم. پیرس میگه اگرکوتاه نیایی مجبورم به مامورا بگم که ببرنت. لزنر میاد و پیرس ز کودی میخواد که درگیر نشه. او قول میده که به جای امشب، برای بکلش مصاف اوو  لزنر رو برگزرا میکنه. کودی به مامورانی که میخوان کنترلش بکنند حمله میکنه و لزنر به تایید سر تکان میده. کودی همچنان سعی داره خودش رو به لزنر برسونه اما مامورا بالاخر او رو میبرند و لزنر هم با اون قیافه خوشگلش لبخند دلبرانه میزنه.


یک فاصله داریم و لزنر رو در پشت صحنه میبینیم.


دمیز مقابل رولینز

دمیز یک فرصت برای زدن اسکول کراشینگ داشت اما رولینز بهش البو زد. رولینز بعدش سوپلکس رو اجرا کرد و بعدش فالکون اروو زد. او با جرای استامپ،کار را تمام کرد.

برنده رولینز

 

زین همراه اونز و ریدل هست. ریدل میخواد یک فن تازه رو توضیح بده. اونز تمایلی نداره اما زین میخواد که گوش کنند. ریدل یک فن مسخره را بیان میکنه و بعش میگه شوخی کردم. سی ام پانک نیوز. او راجب بلادلاین حرف میزنه و میگه که دنبال انتقام هست. او میره و کوین میگه بریم ببینیم برنامه چی هست.


به حمله تریش به بکی مرور میشه


تیوری مقابل لش

لشلی در گوشه رینگ تیوری رو گیر میندازه. تیوری بلند میشه و شولدر میزنه. او بعدش تندر دراپ کیک رو اجرا میکنه. لشلی جاخالی میده و هارت لاک رو پیاده میکنه. ناگهان برونسون رد میاد و لشلی رو میزنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو لشلی


برونسون رد همچنان به زدن لشلی ادامه داد و جسدش رو انداخت توی رینگ.


تریش استراتوس به رینگ میاد. او میگه وقتی کارم رو در اینجا شروع کردم، بخش زنان هیچ اهمیتی نداشت اما من بهش ابهت دادم. شاید بگید لیتا هم سهم داشت امامن میگم که همه این اعتبار رو فقط من به ارمغان اوردم. اگر امثال شارلوت و بکی تونستند در رسملنیا مسابقه بدند مدیون من هستند. بکی ادعا داره که جنبش بخش زنان رو نسل او اغاز کرد اما این فقط یک جوک هست. من به برنامه برگشتم تا ببینم که ایا واقعا بکی ادعای برتری داره و دیدم که اره. او حتی لیتا رو قانع کرد که نوچه اش بشه. اما من ادم خودم هستم. تریش تصمیم داره خودش رو به عنوان اغازگر جنبش زنان ثبت کنه و بکی رو از این توهم که او رهبر این جنبش هست بیرون بیاره. سی ام پانک نیوز. تریش میگه من دوست بکی نیستم و اهمیتی هم به نظر مردم نمیدم. فقط میخوام تاریخ رو تحریف نکنند. او باگفتن این حرفها میره.

 

کودی در پشت صحنه میگه از گرفتن مسابقه در برابر لزنرخوشحاله. او بعدش گلایه میکنه که چرا مامورا نزاشتند تا او لزنر رو بزنه. کودی میگه منتها وقتی لزنر من رو زد کسی جلوش رو نگرفت.


راکوییل و مورگان برای دیدن مسابقه بعدی به سالن میان


میا ییم و کندلیس لیری مقابل گرین و دویل

گرین با لیری درون رینگ درگیر بود. دویل به عنوان کشتی گیر قانونی رینگ، ییم رو رول کرد اما رول رد شد. گرین تگ گرفت و روی ییم حرکت انپریتی رو زد و پینش کرد.

برنده گرین و دویل

 

گرین بعد مسابقه، به طرف مورگان و راکوییل بطری اب پرت کرد


استریت پروفیتز در پشت صحنه هستند که باگز و الیاس میان و راجب جا به جایی کشتی گیران نظر میدند. کوربین و توزاوا هم بعدا میان و هر کدام نظری در این مورد دارند. همه میرند و فقط کوربین و توزاوا می مونند. توزاوا میگه تو ادم بعدی هستی و من ازت خوشم نمیاد.


بلادلاین در پشت صحنه هستند و اوسوز میگند ما مشتاقیم تا هر چه زودتر در بکلش خودمون رو نشون بدیم.


بالور، پریست و دومنیک مقابل زین، اونز و ریدل

بالور خواست کوپد گریس بزنه که اونز از مسیرش پس رفت. زین تگ گرفت. اونز قبل از بیرون رفتن به بالور استانر زد. پریست اومد دخالت بکنه که اونز جلوش رو گرفت. زین به بالور حیلوا کیک زد. ریدل تگ گرفت و با اجرای فلوتینگ برو رفت برای کاور

برنده گروه زین

 

بعد از مسابقه، بلادلاین تیم مقابل رو زدند اما ری همراه گروه اسکوبار اومد و بلادلاین رو وادار به عقب نشینی کردند.

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش