آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59756 amir1383
14150 48867 rey
34 1394 sam
20515 58374 rey
10807 48264 sam
نتایج کامل راو 30 می 2022
  • بازدید : (371)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkPelaHRwA49x8GOG4Q06VWj4BI4StfZgs-7PJ4bg&s=0


نتایج کامل راو 30 می 2022

متن در ادامه مطلب

 
بکی لینچ به رینگ میاد و میگه از وقتی کمربندم رو از دست دادم، دیگه حس خوبی ندارم. بعضیها تمبر جمع میکنند اما من دشمن جمع میکنم تا شکستشون بدم و به کمربندم در هل این ا سل برسم. با اینکه پیش بینی علیه من هست اما کسی نمیتونه مانعم بشه. من یادم هست که وقتی قرار شد برای مدتی برم، کمربند رو به اسکا واگذار کردم. میخواستم برگردم و با شکست دادنش کمربند رو پس بگیرم. حالا همون ادمی که من بزرگترین هدیه دوران فعالیتش رو بهش دادم ادمی خودخواه شده. اسکا میاد و میگه تو هنوزم یه بچه نق نقو هستی. الان کسی نمیتونه شکستم بده. من در هل این ا سل قهرمان میشم.
بیاکا میاد و میگه زیادی حرف زدید. من اومدم تا بگم که کمربند رو نگه میدارم اما ترجیح میدم به جای حرف زدن، توی رینگ خودم رو نشون بدم. اهمیتی به پیش بینی نمیدم و فقط میدونم که کمربند جایی نمیره و پیشم می مونه.
بکی با شنیدن این حرف به بیانکا حمله میکنه و هر سه دیوا درگیر یشند.


اسکا مقابل بیانکا
اسکا رایت میزنه و میره برای اسکا لوک اما بیانکا رها میشه. بیانکا سر حریف رو کف رینگ میکوبه. او میره برای مونسالت اما اسکا جاخالی میده. اسکا میره برای پین اما بیانکا خود اسکا رو کاور میکنه و تمام

برنده بیانکا

الفا اکادمی و اونزمقابل ایزیکیل، ریمستریو و دومنیک
اونز رفت سوپر کیک به ری بزنه اما ری جا خالی داد . بعدش رفت به ضربه به گیبل زد. ایزیکیل هم اونز رو بیرون انداخت.
ری و پسرش روی گیبل فینیشر زدند. ایزیکیل با سوپکلش روی گیبل کار رو ادامه داد و پینش کرد

برنده گروه ایزیکیل

کودی به رینگ میاد و میگه رولینز ادم مستعدی هست. او از ان ایکس تی تا اینجا خودش رو بالا کشیده و جای پیشرفت هم داره. مشکل  این هست که وقتی من برگشتم حریف او در رسل شدم. من نمیتونستم و ببازم. در بکلش هم همون حس رو داشتم و بردم. حالا رولینز عصانی هست. او همه چی رو برای خودش میخواد و این ست رو خطرناک میکنه. من در هل این ا سل با همچو مردی مسابقه دارم. مردی که علارغم احترامم نسبت به او، میخواد به من صدمه بزنه.

ست از بین جمعیت جواب میده و میگه مسئله ساده هست. من از تو خوشم نمیاد. حالا به جای بهتر شدن اوضاع هر هفته با شخصیت بدتری از تو رو به رو میشم و دیگه تحملش رو ندارم.
رولینز میگه تو شش سال قبل رفتی چون نتونستی اینجا موفق بشی. بعدش بابت ناموفق بودنت گریه کردی و برگشتی تا میراث خاندانت رو نجات بدی. تو نتونستی که فاتج باشی پس میخواهی تخت و تاج من رو بگیری. واسه همین ازت خوشم نمیاد. تو رفتی عوض بشی اما اون پایان کارت شد. به زودی همه از کابوس تو بیدار میشند.
کودی میگه حرف زدن کافیه و توی رینگ سنگهامون رو وا میکنیم. ست میاد توی رینگ و کودی میگه درهل این ا سل میبینمت. بعدش درگیر شدند.
 
بلیز مقابل دودروپ
بلیز رفت شیرجه بزنه اما نیکی اش وارد شد و حواسش رو پرت کرد. بلیز به او کیک زد. بعدش روی دودروپ توییستید بلیز زد و رفت برای پین

برنده بلیز

میز میاد و استریت پروفیتز رو به عنوان مهمان دعوت میکنه. سی ام پانک نیوز. اونا مروری به مسابقات هل این ا سل میکنند و منتظرند تا اون رویداد رو ببینند. اونا بعدش الکی میگند که میز یک حاکم و فاتح هست و میخوان نظرش رو راجب مسابقات بدونند. میز میخواد جواب بده اما اونا میگند نظرت مهم نیست.
میر باهاشون بحث میکنه و بعدش کشتی گیرانی که سرکمربند 24/7 درگیر هستند میان توی سالن و تامینا موفق میشه کمربند رو ببره. توزاوا تامینا رو رول میکنه و کمربند رو پس میگیره

علی مقابل چامپا
چامپا به طرف علی حمله کرد علی جاخالی داد و با کلوزلاین جواب حریف رو داد. علی با بوت به حریف ضربه زد. بعدش رفت روی طناب اما تیوری اومد و علی رو زد و مسابقه دیکیو شد

برنده بادیکیو علی

تیوری از علی خواست سر کمربند امریکا مسابقه بدند

تیوری مقابل علی
تیوری سر علی رو به حاشیه کوبید. علی با دی دی تی بهش جواب داد.
علی برای شیرجه رفت روی طناب اما تیوری مانع از حرکتش شد. تیوری با زدن فینیشر رفت برای کاور
برنده تیوری

پیرس اومد و گفت که در هل این ا سل تیوری سر کمربندش با علی مسابقه میده

ریدل در پشت صحنه میگه قرار بود امشب مقابل اوسوز مصاف انتقامی داشته باشیم. اما اورتون نیومد. به جاش ناکامورا هم تیمی من هست

اوسوز مقابل ناکامورا و ریدل
جیمی یک سوپر کیک به ناکامورا زد. سی ام پانک نیوز. ریدل هم به جی کیک زد. ریدل با دی دی تی کار رو ادامه داد.
ریدل رفت ار کی او بزنه اما جی بهش کیک زد. جیمی هم با تخته اسکیت به ریدل حمله کرد تا مسابقه دیکیو بشه

برنده با دیکیو ناکامورا و ریدل

فیسها بعد از مسابقه اوسوز رو زدند

علی در پشت صحنه کوری میخونه و میگه با اینکه اسیب دیدم اما در هل این ا سل کمربند امریکا رو ازان خودم میکنم.
تیوری میاد او رو میزنه و عکس یادگاری میگیره

ریپلی مقابل مورگان

مورگان به سمت ریپلی حمله کرد. پریست ریپلی رو از مسیر او کنار کشید. مورگان به رینگ برخورد کرد. استایلز با پریست درگیر شد. ریپلی رفت به مورگان فینیشر بزنه اما مورگان با بکستابر بهش جواب داد و کاورش کرد
برنده مورگان
بعد از مسابقه گروه ادج، با استایلز و بالور  و مورگان درگیر شدند اما گروه استایلز عملکرد بهتری داشتند

امضای قرارداد
پیرس همراه لشلی، اموس و ام وی پی درون رینگ ست.
ام وی پی شروع به رجز خونی علیه لشلی میکنه و میگه در هل این ا سل اوموس به فعالیتت پایان میده. لشلی میگه در گذشته من نبودم که بهت نیاز داشتم. تو بودی که با بودن در کنار من خودنمایی میکردی. لشلی میگه برادرانه خواستم منصرفت بکنم اما حالا که اصرار داری هر دوی شما رو در هل این ا سل میفرستم به درک.
بعد از امضای قرارداد، ام وی پی میگه نمیخواهیم تا تا هل این ا سل صبر کنیم. لشلی هم اماده هست و میز رو پرت میکنه کنار. مامورا میان دخالت بکنند که اوموس و لشلی کنارشون میزنند.
لشلی و اوموس درگیر میشند و در اخر لشلی روی او اسپیر میزنه و با این درگیری برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش