آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
خبر هایی از سامراسلم 2022
  • بازدید : (461)

خبر هایی از سامراسلم 2022

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

علی اصغر    


بزرگترین رویداد تابستان امسال با حضور حداقل ۵۰ هزار هوادار برگزار میشه که مسابقه اصلی رویداد هم Roman reigns vs Brock Lesnar for the undespet WWE universal championship ,هست که میشه گفت خیلی ها بسیار ناراحت هستند که دوباره رینز و لزنر مسابقه میدهد و خیلی های دیگر هم راضی هستند چون که نوع مسابقه last man standing هست
در خبر بعدی میتوان به این اشاره کرد که جان سینا به احتمال ۷۰ درصد در این رویداد هست و از حریفش میتوان به آستین تئوری اشاره کرد

و مهمترین سوال این هست که بدون کودی و رندی میتوان رویداد خوبی را ارائه کرد به طوری که کمربند های تک تیم و قهرمانی جهان در دست فقط ۳ نفر هست .

به طور کلی میتوان گفت که اگر خط داستانی عالی را برای مسابقات انتخاب کنند و همینطور اگه قهرمان جدیدی را در این رویداد برای کمربند های تک تیم و همینطور جهانی ببینیم میتوان گفت که رویداد خوبی در می آید .

ممنون از این که تا آخر این مقاله را خواندید پس نظر خود را درباره این رویداد در نظرات بنویسید تا با هم گپ بزنیم درباره مسائل pro wrestling .


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Michael44 گفته: Michael44 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/02 و 23:20 دقیقه ارسال شده.

    امیدی نیست و بیاید الکی خودمون رو حوشحال نکنیم نیک خان و مکمن کثیف ترین افراد هستند و اینکه از لجن انتظار گل داشته باشیم یکم غیرمنطقیه اینم تجربه میگه فکر نکنید از وضعیت شاکی ام اینو میگم نه نگاه کنید به چند سال اخیر همش گند پشت گند و امسال دیگه نوبر بود ازاول سال رویال رامبل که افتضاح بود مخصوصا بخش زنان تا بخشهایی از رسلمینیا و بعدش تا الان هنوز همون فیودهای قبل رسلمینیا رو تحویلمون میدن و کمربندان کل wwe تو دست سه تا آشغال بی استعداده که بخاطر راک نگهشون داشتن. بیاید دلمون رو خوش نکنیم اگه بجای ۵۰ هزار ۵ میلیونم تو سالن باشن لجن تحویل میدن و پولو میگیرن و میرن.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش