آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
مصاحبه جدید کوین اونز
  • بازدید : (331)

مصاحبه جدید کوین اونز

متن در ادامه مطلب


کوین اونز، سوپراستار دبلیو دبلیو ای، آخرین مهمان پادکست After The Bell بود که در مورد طیف وسیعی از موضوعات، از جمله افکارش در مورد کشتی کج رومن رینز در دوران همه گیری دبلیو دبلیو دبلیو ای بحث و گفتگو کرد و این مسابقات را برخی از مسابقات مورد علاقه خود خواند که تا به حال در بازی های خود داشته است. نکات مهم این مصاحبه را می توانید در زیر مشاهده کنید.


او می‌گوید برخی از بازی‌های مورد علاقه‌اش با رومن رینز در دوران همه‌گیری بود: بله، می دانید، برای من، آن سه مسابقه ای که داشتیم، برخی از موارد مورد علاقه من هستند که تا به حال داشته ام. و آن‌طوری بودند که جلوی کسی گفتم. و این درست نیست، آنها در مقابل هیچکس نبودند، در مقابل شما بچه ها، یا در مقابل تیم تولید ما نبودند. شما می دانید منظورم چیست؟ درباره کشتی در دوران همه‌گیری صحبت می‌کند و اینکه او چگونه اجراهای خود را به سمت خدمه تولید دبلیو دبلیوای هدف قرار داد: خنده‌دار است، چون قبلاً در مصاحبه‌ها در طول همه‌گیری همه‌گیری این را گفته‌ام.


می‌دانید، همیشه در مصاحبه‌ها از ما می‌پرسند: «چگونه انگیزه خود را حفظ می‌کنید، زیرا از نظر فنی جلوی هیچ‌کس کشتی می‌گیرید؟ خب، من فقط تیم تولیدمان، گروه های فیلمبرداری، مفسرانمان، همه کسانی که مدت ها کشتی را دیده اند، مخاطبان من هستند. و اگر من یک کبریت دارم، و مرد دوربین ما فوق العاده عرق کرده است، بعد از آن به سراغ من بیایید و به من بگویید، "هی، واقعاً خوب بود." آن بچه ها همه چیز را برای مدت بسیار طولانی دیده اند. اگر بتوانم آنها را سرگرم کنم و کاری نکنم.


این واقعیت را فراموش کنید که آنها یک دوربین 45 پوندی را در دست گرفته اند و فقط از دو پسر در حال کشتی گرفتن دوباره فیلم می گیرند. می دانید، اگر بتوانم آنها را به خوبی لذت ببرم، کار خوبی انجام داده ام. بنابراین من همچنان از آن به عنوان انگیزه در آن مسابقات نیز استفاده خواهم کرد. اما باز هم می‌دانید، آنقدر نیست که 16000، 17000 باشد، حتی اگر در استادیوم باشد، 45000 نفر تماشا می‌کنند، بنابراین من دوست دارم این فرصت را برای انجام این کار به طور قطعی داشته باشم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Mostafa گفته: Mostafa می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/09/14 و 12:39 دقیقه ارسال شده.

    سلام مدیرا یکی توضیح بده چرا انقدر کشتی کج wwe مسخره شده دیگه هیچ سوپراستار خوب قدیمی نیس همه یه عده اماتور بودن که حالا شاخ شدن چرا جان سینا دیگه نمیبینیمش باتیستام خیلی وقته رفته یه عده هم رفتن aew انگار نسل طلایی دیگه نیس !!! برند راو جدیدشو دیدم انگار یه کمپانی تازه تاسیس با تبلیغات فراوان انگار بزور دارن مسابقات برگذار میگن.. استوری های ابکی
    دلیلش چیه از نظر شما؟؟؟
    ممنون که اخبار جدید میزارین

    پاسخ : سلام ارشیا هستم نویسنده سایت در جوابت باید بگم هر رفتی یه برگشتی داره و هر آمدنی یه رفتنی جان سینا و بقیه رالستر ها نمیتونن تا آخر عمرشون کشتی بگیرن اوناهم یه تاریخ انقضا دارن اونایی هم که رفتن الیت چون بیشترشون یا حقوق نمیگرفتن یا مکمن اخراج شون کرده بود که الان با آمدن ترپیل اچ دیگه هیچ مشکلی نیست و احتمالا تا رسلمنیا خیلی از رالستر ها هم برگردن الان که خوبه تو اگه ۱ سال پیش رو میدیدی چه میگفتی راو که خوبه برو ان اکس تی رو ببین

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/09/13 و 23:19 دقیقه ارسال شده.

    نه فیلتر شکن دارم
    دمت گرم داداش 💙

    پاسخ : اوکیه ، موفق باشی

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/09/13 و 22:07 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش
    میگم مچ دراگنوف و والتر توی تیک اور36 رو میخوام
    نمیتونی برام گیر بیاری؟

    پاسخ : سلام داش ، چرا گیر نیارم لینک یوتیوب اش هنوز تو لیست ذخیره ام هستش .
    https://youtu.be/mprjj4bFZ2w اینم لینک یوتیوبش لینک رو ذخیره کن بزن تو گوگل میاد.اگه فیلترشکن نداری لینک سایت ایرانی بدم فقط پر تبلیغ هستش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش