آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 3 اکتبر 2022
  • بازدید : (480)


نتایج کامل راو 3 اکتبر 2022

متن در ادامه مطلب

کامل شد


گروه روز داوری به رینگ میان و بالور میگه که چند سال قبل، ادج مصدوم شد اما بالاخره برگشت تا به ارزوهاش برسه. 

بالور مدعی هست که در اکستریم رولز، ادج رو سرافکنده میکنه. پریست بی صبرانه منتظر دیدن اون اتفاق هست. پریست میگه روز داوری به پیشرفت ادامه میده و این مسیر امشب ادامه خواهد داشت. ریپلی در گوش دومنیک چیزی میگه و دومنیک هم دست به میکروفن میشه. اومیگه که ری مستریو پدر من نیست. او تمام عمر به من دروغ گفت. خانواده من، روز داوری هست. بالور میخواد کمی هم راجع به استایلز حرف بزنه و میگه من در راو گذشته میتونستم او رو بازنشست کنم اما به خاطر دوستی، از خیرش گذشتم. بالور میگه من ادم بدی نیستم پس کارهای بد نمیکنم. تازه گروه روز داوری...

حرف بالور با ورود استایلز، نیمه کاره می مونه. ری مستریو هم همراه ایجی میاد و با بالور و پریست درگیر میشند. ایجی و ری موفق میشند هیلها رو از رینگ بیرون کنند.


استایلز و ری مستریو مقابل بالور و پریست

ری بیرون رینگ برای تگ گرفتن اماده بود اما ریپلی وانمود که داره با دومنیک حرف میزنه و دور از چشم داور، ری رو زد. ری نتونست به تگ برسه. درون رینگ هم بالور استایلز رو به گوشه رینگ انداخت و رفت بالا و کوپ د گریس رو زد.

برنده روز داروی


بعد از مسابقه، ری مستریو اومد تا وضعیت استایلز رو بررسی کنه. استایلز عضبانی بود و او رو هل داد. ری هم رفت. بعدش روز داوری، استایلز  رو زدند.


لشلی در پشت صحنه میگه که برای سه ماه قهرمان کمربند امریکا بود. او میگه که کارنامه ام برام مهم هست. لشلی میگه تا حالا کسی حریفم نشده و دنبال یه رقیب قابل میگردم. علی میاد و چالش رو قبول میکنه. لشلی او رو لایق نمیدونه. علی میگه من عقب ایستادم تا نوبتم بشه و بقیه من رو برای مسابقه دعوت کنند اما حالا میخوام خودم برم جلو و موقعیت رو به دست بیارم. لشلی بازم قبول نیکنه. علی میگه من ازت خواهش نمیکنم دارم به چالشت میکشم. لشلی میگه باشه باهات مسابقه میدم.


زیت در پشت صحنه داره با سایکو جیمی اوسو خوش و بش میکنه و جی میادو میگه واسه چی دارید میخندید. زین میگه حرف مهمی نبود. جیمیگه اینجا دارید مسخره بازی درمیارید در حالیکه باید به فکر رینز باشیم. سی ام پانک نیوز. زین میگه اره باید بریم مقدمات امدن رینز به راو اینده رو اماده کنیم. اونا میرندو بین راه به تیم استریت میرسند. زین بهشون میگه در راو اینده رینز رو خواهند دید و باید او رو بشناسد. استریت جواب سر بالا میدند و سایکو داوکینز رو برای مسابقه به چالش میکشه


لشلی مقابل مصطفی علی

لشلی در بیرون رینگ علی رو زدو خودش به رینگ برگشت. داور شروع به شمارش کرد. علی در شماره 9 به رینگ اومد. لشلی تعجب کرده بود. لشلی اسپیر زد و بعدش با هارت لوک موفق شد مسابقه رو ببره

برنده لشلی


بعد از مسابقه، رولینز ناگهان اومد و هم به لشلی و هم به علی، استامپ زد


رولینز به مصاف اینده خودش در برابر ریدل اشاره میکنه و مروری به تاریخچه نوع مسابقه در ان ایکس تی میکنه. او میگه امثال لشلی و کودی حریفم نشدند و من خطرناکترین کشت یگیر حال حاضرم. رولینز مدعی هست که برای مبارزه مقابل ریدل در اکستریم، کاملا اماده هست. او بعدش ریدل رو دعوت میکنه. ریدل وارد سالن میشه. او میگه تو در اون نوع مسابقه که در کستریم داریم، هرگر شرکت نکردی. ست میگه بهتره حواست باشه درگیر نشی چون امشب بابتش، قرارداد داریم. ریدل میگه برای صدمه زدن به تو نیومدم. میخوام راجب نوع مسابقمون درسی بهت بدم. ست میگه فراموش نکن در اون مسابقه کورمیر که طرفدار من هست، در صحنه خواهد بود. میدونم که خانواده تو، مصاف رو خواهند دید. من نمیزارم که بچه دار بشی. ریدل میگه تو عقده داری چون مدتهاست که کمربندی نبردی؛ در حالیکه زنت قهرمان شده. اونا شروع به بحث میکننند و ناگهان تصویر کورمیر رو در صفحه ی سالن میبینم.

کورمیر میگه مردم از دعوای شما خسته شدند. بهتره میدان رو رها کنید. او به نوع مصاف این دو اشاره میکنه و میگه براش باید سخت تمرین و تلاش کنید. او میره و ستو ریدل با هم چشن تو چشم میشند. ست کلاه ریدل رو پرت میکنه و میره.

گروه بیانکا در پشت صحنه به کندیس لیری روحیه میدند و او تشکر میکنه


میز در پشت صحنه داره تلفنی با ماریس حرف میزنه. او میگه امشب تا تکلیفم با لومیس روشن نشه، برنمیگردم. میز بابت نبودن چامپا و همچنان دخالت لومیس در کار و زندگیش شاکیه. ما لومیس رو پشت سر میز میبینم. یه کارمند میاد با میز حرف بزنه اما میز محلش نمیده و میره


کندلیس مقابل داکوتا کای

گروه بیلی مدام حواس لیری رو پرت کردند و اخرش کای موفق شد در یک موقعیت مناسب، کندلیس رو رول کنه
برنده داکوتا


جانی گارگانو پشت صحنه راه میره و حس میکنه که میزو لومیس اون اطراف هستند. او میره جلو میبینه میز خوابیده. میز بعدش بیدار میشه و یک نقاسی از لومیس بالای سرش میبینه و عصبانی میشه.


بیلی در پشت صحنه برای بیانکا کوری میخونه


گارگانو مقابل اوتیس

هر دو حریف مدتی در بیرون رینگ درگیر شدند. موقع برگشتن به رینگ، گیبل شروع به بحث با داور کرد تا تیوری با کیف، گارگانو رو بزنه. اوتیس هم روی گارگانو اسلم زد و تمام

برنده اوتیس


هیلها بعد از مسابقه گارگانو رو زدند اما استرومن به کمک گارگانو امد


گیبل مقابل استرومن

گیبل رفت مونسالت بزنه اما استرومن مانع از تکمیل حرکت شد. برون با بیگ بوت به حریف حمله کرد. او بعدش پاور بمب زد و رفت برای کاور

برنده استرومن


بیانکا در پشت صحنه هست


لشلی در درمانگاه هست و بابت حمله ی رولینز عصبانی هست. سی ام پانک نیوز. او قول میده که بعد از مصاف ریدل و رولینز، میره سراغ ست و باعث میشه تا ست درون رینگ فوت بکنه.


امضای قرارداد


بیلی و بیانکا به رینگ میان. بیلی میگه نردبان نماد موفقیت و پیشرفتم در کمپانی بوده. نمادی که باعث میشه به زودی به دوران بیانکا خاتمه بدم. بیانکا میگه ساکت باش و فقط امضا کن. اونا امضا میزنند . دو حریف بعدش شروع به رجز خونی میکنند. بعدش میبینیم که داکوتا و ایو دارند اسکا و بلیز رو در پشت صحنه میزنند. حواس بیانکا پرت میشه و بیلی هم بیانکا رو میزنه. بیانکا عقب میکشه و میره به کمک رفقاش. بلیز موفق میشه خودش رو نجات بده و میخواد با ایو مسابقه بده


داوکینز مقابل سولو سایکو

داوکینز برای اینکه مانع از دخالت دوستان سایکو بشه، رفت بیرون رینگ و باهاشون درگیر شد. سایکو هم او رو گرفت و روش اسپنینگ سولو رو زد و کاورش کرد

برنده سایکو


تیوری در پشت صحنه بابت عملکرد الفا اکادمی خوشحال هست و تحسینشون میکنه . او بعدش میگه منم میرم حساب  گارگانو رو برسم


ادج در پشت صحنه میگه نسخه جدیدش بهتر از گذشته هست. ادج مدعی هست که نمیتونه اروم بگیره و دنبال هدفهاش خواهد رفت. ادج میگه من 46 سالم هست و کارم سخت شده. من میدونم که خانواده ام بابتم نگران میشند. سختتر از اون اینه که نمیتونم توی روی بت فونیکس نگاه کنم. ادج میگه شاید در برابر نگرانی اونا من که دنبال خواسته هام هستم، خودخواه به نظر برسم اما بیخیال نمیشم. مهم نیست روز داوری چند بار من رو زده. من بازم مقابلشون می ایستم. ( حس میکنم این بار ادج بازنشست میشه دوستان) او کمی کوری میخونه و به ماجرای دومنیک و ری میرسه ومیگه اون جریان تفصیر من بود چون روز داوری رو من ساختم. وقتی برگشتم، با امثال سینا و تیکر و رندی مواجه نشدم. بلکه با این ادمهای ناجور دست به یقه شدم.  ادج میگه بالور و روز داوری نمیتونند من رو مجبور به گفتن ای کوییت بکنند چون هرگز نمیتونند از نظر روحی تا اون حد شکستم بدند.


ایو اسکای مقابل بلیز

بیانکا و بلیز، مجبور شدند برای جلوگیری از دخالت گروه بیلی، باهاشون درگیر بشند. بیلز بعدش به رینگ برگشت و با ایو سرشاخ شد. ایو خواست شیرجه بزنه اما موفق نشد. ایو این بار مونسالت رو امتحان کرد و نتیجه گرفت

برنده ایو


گروه بیلی بعد از مسابقه گروه بیانکا رو زد و بیلی کمربند بیانکا رو برداشت و روی نردبان رفت تا برنامه تموم بشه



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • هیچ کس گفته: هیچ کس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/18 و 14:36 دقیقه ارسال شده.

    داش این ترجمشه
    جانی گارگانو پشت صحنه راه می رود و فکر می کند دکستر لومیس و میز را پشت سر خود می بیند. سپس گارگانو میز را از حال رفته می بیند و نشستن بالای او یکی از نقاشی های لومیس از او و میز است. میز از خواب بیدار می شود و نقاشی را می بیند، سپس طوفان می کند

    پاسخ :

    ممنون داداش. اضافه شد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش