آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48861 rey
34 1394 sam
20515 58357 rey
10807 48253 sam
لینک تماشای زنده ی پی پر ویوی رود بلوک ( ان ایکس تی) 8 مارس 2022

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQfgeIr613RlD3uiqU1Ny8w6YBePVrVxDbWqb72ox8&s=0


لینک تماشای زنده ی پی پر ویوی رود بلوک ( ان ایکس تی)

8 مارس 2022

متن در ادامه مطلب


پی پر ویوی رود بلوک امشب در ان ایکس تی برگزار خواهد شد


برنامه ساعت چهار و نیم بامداده


اینم لینک تماشای زنده


http://dailyhowtos.com/l/live2.php


http://dailyhowtos.com/l/live1.php



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز  گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/18 و 9:52 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش خوبی
    باهات ی کاری داشتم 👇👇
    من چرا وقتی لینک رو توی رزبلاگ کپی می کنم و روی کره زمین رو لمس و فشار میدم بازم میگه قسمتی از متن رو باید انتخاب کنید اون موقع که با شایان و برو بچ قدیمی توی میهن بلاگ بودیم بلد بودم نمی دونم چرا اینجا قبول نمی کنه😕
    بعد داداش میشه بگی چرا مقام مدیریت کاربران من لغو شده آخه من از اون تابستون که نویسنده شدم مقامش رو داشتم الان از دیروز هر کاری می کنم جواب نمی ده 😡😡
    ممنون می شوم جواب بدی ❤️❤️

    پاسخ : اینجا روشش فرق داره
    اگر با موبال لینک میزاری کافی انگشتت رو چند لحظه روی متن نگه داری
    هر مقدار که انتخاب شد کافیه. بعدش بزن روی کره زمینو لینک رو بزار
    پاسخ :
    داداش من دیگه خودم برگشتم. کاربران رو خودم مدیریت میکنم.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش