آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
پیش بینی اتفاقات احتمالی در سریس وارگیمز 2022
  • بازدید : (210)



پیش بینی اتفاقات احتمالی در سریس وارگیمز 2022

متن در ادامه مطلب

نویسنده:

 mohamadroman  



سروایور سریز وار گیمز، فردا شب برگزار خواهد شد. در سروایور سریز وار گیمز ما شاهد تقابل گروه رینز و شیمس و چند مسابقه دیگه خواهیم بود ( نویسندگان تو سایت زدند که چه مچ هایی برای این رویداد هست). در این مقاله باهم چند اتفاق که ممکنه در رخ بده بررسی می‌کنیم:


5: ای جی استایلز بعد از مدت ها در یک رویداد برنده میشود جی استایلز، لوک گالوز و کارل اندرسون مدتی است که با The Judgment Day اختلاف دارند. این سه نفر در کرون جول 2022 با فین بالور، دامیان پریست و دومینیک میستریو روبرو شدند اما به لطف کمک رئا ریپلی نتوانستند پیروز شوند. حالا با پیوستن میا ییم به گروه استایلز ساید استایلز در 26 نوامبر در برابر بالور پیروز شود . و پس از سه سال بتواند در یک مصاف تک به تک در رویداد ها برنده شود و زنجیره طلسم شکست خود در رویداد ها را بشکند.


4:شوتزی در سروایور سریز وار گیمز همه را غافلگیر می کند ! در 26 نوامبر شوتزی دریک مسابقه تک به تک بر سر کمربند اسمکدان زنان به مصاف رندا روزی می رود که لیو مورگان را در اکسترم رولز شکست داد و قهرمان اسمکدان زنان شد در حال حاضر کسی انتظار ندارد که رندا روزی به این زودی کمربند را از دست بدهد با این حال شوتزی از حمایت طرفدارن برخوردار است و wwe می تواند با قهرمان کردن او همه را غافلگیر کند.


3:سامی زین در نقش The Honorary Uce (اوسو افتخاری) می درخشد. سامی زین از زمان پیوستن به گروه بلادلاین یکی از سرگرم کننده ترین چهره های اسمکدان بوده است. او توانسته است به اوسو افتخاری تبدیل شود و بخش مهمی از گروه بوده است. اگرچه جی اوسو هنوز او را به طور کامل نپذیرفته است، اما در واقع می تواند یک عامل کلیدی در سروایور سریز وار گیمز باشد او می تواند به تنهایی وارد عمل شود و درمقابل گروه شیمس قرار بگیرد و باعث پیروزی بلادلاین شود و با این درخشش اختلاف خود و جی اوسو را نیز حل کند و وجایگاه خود را در گروه محکم کند


2:بازگشت بکی لینچ (چون قبلا بچه ها مقاله زدن خیلی نمی پردازیم) همانطور که میدونید گروه زنان راو عضو پنجمی پیدا نکرد شایعه شده بکی لینچ عضو پنجم گروهه و اگر حقیقت داشته باشه او می تونه بعد ماها دوباره به رینگ برگرده و باعث پیروزی گروهش بشه .


1:سامی زین و کوین اون هوادارن را سوپرایز می کنند. سامی زین هر از چند گاهی سعی کرده وفاداری خود را ثابت کند. با این حال، جی اوسو هنوز او را به عنوان عضو بلادلاین قبول نکرده است. صبر زین ممکن است به زودی تمام شود. جی اوسو می تونه در طول مسابقه کاری کنه که سامی زین ناراحت بشه و به همین دلیل به گروه رینز خیانت کنه و دوباره با کوین اونز تیم بشه و همه رو سوپرایز کنه. این دو می توانند در آینده نزدیک اوسو را برای کمربند های تگ تیم به چالش بکشند. آیا دوست دارید سامی زین در سروایور سریز وار گیمز به بلادلاین خیانت کند؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش