آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل کرون جول ۲۰۲۲
نتایج کامل کرون جول ۲۰۲۲
نتایج کامل کرون جول ۲۰۲۲ 
متن در ادامه مطلب



1_بابی لشلی در مقابل براک لزنر

لشلی روی لزنر سابمیشن هرت لاک رو اجرا می‌کنه ولی لزنر تسلیم نمیشه تا این که لزنر خودش رو از طناب سوم میندازه روی لشلی و هر دو روی زمین می‌خوابند ولی همچنان بابی هرت لاک رو روی براک داره اجرا می‌کنه ولی چون لزنر روی لشلی بود توانست او را پین کند و برنده مسابقه شود.

برنده: براک لزنر


 2_ الکسا بلیس و آسکا در مقابل دمیج کنترل

در اواخر مچ آسکا و ایو اسکای درگیری جدی داشتند الکسا کار رو با دی دی تی ادامه میده و بعد نیکی کراس میاد و دخالت می کنه یا به بلیس پاور بمب می زنه و ای اسکای از فرصت استفاده می کنه و روی بلیس فینیشر می زنه و کار رو تموم کنه برنده:تیم دمیج کنترل



3_ درو مکینتایر در مقابل کرایون کراس 

مکینتایر به کراس کلیمور میزنم و بعدش سعی می‌کنه از در بره بیرون ولی اسکارلت در رو قفل می‌کنه. ولی با با این حال مکینتایر از بالای قفس میخواد بیرون بره ولی اسکارلت در رو باز می‌کنه تا کراس به بیرون بره اما مکینتایر زودتر از کراس به بیرون می‌ره و برنده مسابقه میشه.

برنده: درو مکینتایر 


۴_ جاجمنت دی در مقابل اوسی

 جاجمنت دی در مقابل تیم اوسی مچ شروع شد در اوایل مچ اتفاق مهمی رخ نداد ولی در اواخر مچ تیم استایلز موفق تر بود با دامینک ای جی درگیر شد بعد استایلز به بالور یک تکنیک ژاپنی به نام یوشیگوروشی می زنه که بالور کمی آسیب می بینه بعد در لحظه های پایانی ریپلی در مج دخالت میستریو حواس داور رو پرت و ریا ریپلی با صندلی حسابی به استایلز آسیب می زنه بعد بالور یک ودروپکیک می زنه بعد یک کودتا می زنه بعد پین می کنه برنده تیم جاجمنت دی 

برنده: جاجمنت دی


5_ اوموس در مقابل برون استرومن

اوموس استرومن رو از گوشه رینگ به گوشه دیگر رینگ می‌فرسته ولی استرومن با زدن رانینگ پاور اسلم توانست اوموس را شکست بدهد.

برنده: برون استرومن 


6_ اوسوز در مقابل بوچ و ریج هالند

در اواخر مسابقه جی به هالند سوپرکیک زد و ریج هالند به زمین افتاد و به بیرون از رینگ افتاد و بعدش جی بوچ را بلند کرد و جیمی اوسو از بالای طناب سوم بالا رفت و حرکت 3D را که دادلی بویز استفاده میکردند را روی بوچ زدند و پین کردند و برنده مسابقه شدند و کمربند های تگ تیم جهانی را پیش خود نگه داشتند.

برنده: اوسوز


7_ بیانکا بلر در مقابل بیلی

لست من استدینگ مچ

وسط مسابقه بیلی یک صندلی برداشت و باهاش بیانکا رو زد. بیلی بعدش اماده ی زدن رز پلنت شد اما بیانکا به خودش اومد و جلوش رو گرفت. بیلی حرکت کد رو اجرا کرد اما بیلی به بیرون رینگ افتاد. بیانکا رفت نردبان رو برداشت و بیلی رو زیر نردبان دفن کرد. بیلی نتونست از زیر اون تله بیرون بیاد و با شماره ده، مسابقه رو باخت.

برنده بیانکا


وایات به رینگ میاد و راجب اینکه خانواده معتبری داشته حرف میزنه . او میگه میخواستم بین اون خانوداه ی سرشناس یک ادم مهم باشم. بعدش تبدیل به دیو شدم. منتها نتیجه اش این شد که شکست خوردم و رفتم تو تنهایی به این اتفاقها فکر کردم. حالا خودم هستم و اون شخصیت قبلی رو رها کردم.

تصویر عمو هودی رو داریم که وایت رو وسوسه میکنه و میخواد به خودش اعتراف کنه که چرا نقاب میزنه.



8.رومن رینز مقابل لوگان پل

مصاف برای کمربند یونیورسال و دبلیو دبلیو ایی

برای رینز اوسوز و گروهش کنار رینگ بودند و برای لوگان پل هم برادرش در سالن بود. او گاهی به لوگان کمک میکرد. لوگان یک فروگ اسپلش روی رینز زد. او رفت برای پین اما رومن کیک اوت کرد. برادر لوگان رفت و بابت شمارش داور، بهش اعتراض کرد. سایکو رفت و با برادر لوگان درگیر شد. مامورا اومدند سواشون کردند. این بار اوسوز سراغ برادر لوگان رفتند و این باعث شد تا لوگان روی اونا یک دیوینگ پلنچ بزنه. او بعدش به رینگ برگشت اما رینز بهش سوپرمن پانچ زد و بعدش با اجرای اسپیر رفت برای پین

برنده و همچنان قهرمان رینز


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/08/15 و 12:39 دقیقه ارسال شده.

    از همه بابت پوشش بد رویداد
    معذرت می‌خوام چون که واقعاً اینترنت در منطقه ما خوب نبود.

  • معین مکینتایر گفته: معین مکینتایر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/08/14 و 21:28 دقیقه ارسال شده.

    سلام رومن برد یا لوگان

    پاسخ : هنوز شروع نشده

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/08/14 و 21:19 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم یاشار

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش