آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 30 سپتامبر 2022
  • بازدید : (418)



نتایج کامل اسمکدان 30 سپتامبر 2022

متن در ادامه مطلب


به بخش زین و رینز در اسمک قبلی مرور میشه. زین و سایکو توی سالن هستند. به درگیری سایکو با ریکوشی هم مرور میکینم.


زین و سایکو مقابل موس و ریکوشی

ریکوشی یک شیرجه روی سایکو زد اما سایکو با ضربه ی صندلی بهش جواب داد. او بعدش ریکوشی رو به رینگ فرستاد. چراغها خاموش شدند. سایکو تگ گرفت و به موس کیک زد. او بعدش با اجرای اسپینینگ سولو، رفت برای کار

برنده سایکو و زین


بعد از مسابقه، موس به زین حمله کرد اما سایکو موس رو زد


سایکو و زین در حال تعریف از عملکرد هم، به اتاق گروه رینز میرند. اما اونجا بسته هست. ناگهان اوسوز میان و میگند این یک غافلگیری بود. بعدش همه میرند داخل اما جی جلوی زین رو میگیره و میگه شاید تو همه ی گروه رو طرفدار خودت کرده باشی اما من رو نه. زین میگه من عضو افتخاری گروهم و میرم تو.


تصویر کایرون کراس رو داریم. او میگه بستری کردن مردم در بیمارستان کار من هست. بعد از اکستریم رولز هم ممکنه بازگشتی برای مکینتایر نداشته باشیم. من و او هدف مشترکی داریم اما فقط یکیمون به اون هدف میرسه. وقتی درو از سر راه کنار بره، من به کمربندهای اول میرسم.


تیوری در پشت صحنه میگه که شاید به این زودی کیف رو کش نکنه. او میگه من از اتفاقات گذشته تجریه کسب کردم. او راجب دخالت مکینتایر شاکی هست. مکینتایر میاد و میگه توی رینگ میبینمت


تیوری مقابل مکینتایر

الفا اکادمی برای تیوری کنار رینگ بودند. تیوری به مکینتایر تندر دراپ کیک زد. او با زدن چند مشت، کار رو ادامه داد. مکینتایر با دی دی تی، بهش جواب داد. مکینتایر خواست کاور بکنه اما گیبل حواسش رو پرت کرد. درو به گیبل حمله کرد. اوتیس هم درو رو زد. داور مسابقه رو با دیکیو تمام کرد

برنده با دیکیو مکینتایر


الفا اکادمی و تیوری، بعد از  مسابقه شروع به زدن درو کردند و گارگان و بعدش اونز به کمک درو اومدند. هیلها عقب نشینی کردند.


تیم ماله مدلز پیش دوپری میرند و میگند ما میخواهیم کمربند تیمی رو از اوسوز بگیریم. دوپری خوشحال میشه. اونا میخوان برند که هیت رو میان راهشون رو سد میکنند


تصویر شوتزی رو داریم که میگه امشب وقتی حساب بیلی رو برشم او اختیاری روی اومور نخواهد داشت


لوس لوناریوس مقابل هیت رو

تاپ دولا از تیم هیت رو، روی همبرتو اسلم زد. او با البو دراپ، کار رو ادامه داد. انجل گارزا مانع از کاور شدم همبرتو شد.

ادونیس از تاپ دولا تگ گرفت. دولا، به اعضای لوس لوناریوس اسلم زد. هیت رو بعدش روی همبرتو دراپ کیک و سوپلکس بمب زدند و تمام

برنده هیت رو


روندا در پشت صحنه علیه مورگان کوری مخیونه ومیگه من خطرناکترین زن در روی زمین هستم.


ناتالیا مقابل روندا روزی

روندا کیک و بعدش کلوزلاین زد. ناتالی روش شارپ شاتر زد اما روندا رها شد. ناتالیا کلوزلاین زد و رفت برای پین اما روندا تسلیم نشد. ناتالی برای اسلم، اقدام کرد اما روندا روش انکل لوک زد. ناتالیا تسلیم شد

برنده روزی


مورگان بعد از مسابقه با چوب بیسبال اومد و به روندا حمله کرد. اونا دقایقی درگیر بودند. ماموران هم دخالت کردند اما مورگان بالاخره روندا رو زد


کوین اونز از کنار تیم ماله مدلز رد میشه و میره پیش زین و میگه یه پیراهن دیگه بپوش


گانتر همراه وینسی و کایزر میاد و میگه در اکستریم رولز، حال شیمس رو میگیرم. شیمیس میاد و میگه من امشبم اماده هستم که حالتون رو بگیرم. کایزر و وینسی بهش حمله میکنند اما او کنارشون میزنه. شیمس سراغ گانتر میره و باهاش درگیر میشه. کایزر و وینسی به کمک گانتر میان و سه نفری شیمس رو شل و پل میکنند. سی ام پانک نیوز. شیمس از رو نمیره و میگه فقط همین؟ اونا برمیگردند و دوباره شیمس رو میزنند


تصویر بیلی رو داریم که میگه وقتی بیانکا رو ببرم، به کمربند زنان راو میرسم


بیلی مقابل شوتزی

شوتزی روی حریف حرکت بولداگ رو زد. او با زدن کیک و سوپلکس، کار رو ادامه داد. او به کمر بیلی کیک زد. سی ام پانک نیوز. بیلی چرخید و هلش داد سمت طناب. بیلی با اجرای حرکت رز پلنت رفت برای پین

برنده بیلی


بیلی بعد از مسابقه، شوتزی رو زد. بیانکا به کمک شوتزی اومد اما بیلی او رو هم زد. اخرش بیانکا روی بیلی حرکت کد زد و دعوا تموم شد.


تصویر دوپری رو داریم که به تیم ماله مدلز حمله میکنه و میگه وقتش هست که خودم برم سراغ تایتل چون شما لیاقتش رو نشون ندادید. اصلا شما دیگه ربطی به من ندارید


گارگانو، اونز و مکینتایر مقابل الفا اکادمی و تیوری

گارگانو روی اوتیس پلنچا زد اما اوتیس جلوی ضربه رو گرفت. اونز به کمک گارگانو اومد و هرکدم یک کیک بهش زدند و بعدش سوپر کیک همزمان روش اجرا کردند. اونا اوتیس رو روی میز گزارشگرا گذاشتند. گیبل به اونز حمله کرد. گارگانو به اوتیس دی دی تی زد. اونز به گیبل استانر زد. در داخل رینگ، درو به تیوری کلیمور کیک زد و کاورش کرد

برنده گروه گارگانو


مکینتایر بعد از مسابقه، تیوری رو زد.


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش