آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 12 سپتامبر 2022
  • بازدید : (395)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8lVpDh2MSFjRPqpH33_5kX2IjU-T4MxmybRt7KB0&s=0


نتایج کامل راو 12 سپتامبر 2022

متن در ادامه مطلب


رولینز به رینگ میاد و مردم تشویقش میکنند. او با مردم خوش و بش میکنه و میگه در کلش من مقابل ریدل بردم تا شما باهام تم سانگم رو بخونید. مردم تایید میکنند و میخوان که رولینز یک مصاف دیگه با ریدل داشته باشه. رولینز میگه دیگه نه. برای اون زیاد وقت گذاشتم. حالا میخوام روی کمربند تمرکز کنم.
ریدل میاد به رولینز حمله میکیه. اونا کمی درگیر میشندتا اینکه روز داوری میان. رولینز میره اما ریدل توی رینگ مونده. روز داوری بهش میگند لازم نیست بترسی چون برای زدنت نیومدیم. میخواهیم به ما ملحق بشی. بالور و پریست به دومنیک و داستانش اشاره میکنند و میگند هدف ما ترقی کشتی گیران هست. دومنیک هم به حرفمون گوش کرد و الان داره مقابل یک افسانه مثل ادج، اماده مسابقه میشه. ریدل میگه هدف من چیزی دیگری هست و میخوام حال رولینز رو بگیرم. بالور میگه اگر به ما ملحق نشی یعنی میخواهی دشمن ما بشی. ریدل بهشون حمله میکنه و این منجر به برگزاری اولین مسابقه میشه.

ریدل مقابل بالور
بالور یک کوپ د گریس میزنه اما ریدل جاخالی میده. ریدل دی دی تی میزنه. ریدل ادای اورتون رو درمیاره تا کار رو ادامه بده اما رولینز وادر میشه. حواس ریدل پرت میشه. یالور میاد و به ریدل 1916 میزنه. او بعدش میره روی طناب و کوپ د گریس رو اجرا میکنه و تمام
برنده بالور

بعد از مسابقه، رولینز اومد و به ریدل استامپ زد

گروه بیلی در پشت صحنه هستند و برای بردن کمربند تیمی کوری میخونند. همچنین بیلی اشاره میکنه که اولین کسی بوده که بعد از 300 روز بیانکا رو پین کرده

دومنیک در پشت صحنه میگه من برای سالها زیر سایه پدرم بودم اما در کلش تبدیل به خودم شدم. میخوام به روش خودم کار کنم. او میگه هر بلایی سر ادج اومد حقش بود. دومنیک میگه من دیگه یک مرد شدم و نیازی به راهنمایی کسی ندارم. پدرم همیشه سعی کرد بهم اموزش بده اما من ادم دیگری هستم و قرار نیست ری مستریو باشم. سی ام پانک نیوز. او باید چیزی رو که من رو تبدیل به خودم بکنه بهم یاد میداد. پدرم بابت کارهای اخیریم ناراحته اما او باید بابت کوتاهی و استباه خودش ناراحت باشه. من خودم رو از زیر سایه او بیرون میکشم. ریپلی توی گوش او چیزی میگه و دومنیک میگه من دیگه پسر پدرم نیستم . او میره و ریپلی لبخند میزنه

تصویر تیوری رو داریم که گیبل رو به عنوان حریف گاگارگانو در امشب معرفی میکنه

ایو اسکای و داکوتا مقابل الیا و راکوییل
مصاف برای کمربند تیمی زنان
بیلی کنار رینگ داشت دخالت میکرد. الیا یه ضربه به بیلی زد. راکوییل روی ایو مونسالت زد. ایو حرکت رو بدل کرد. خود ایو این بار روی حریف مونسالت زد. کشت یگیرانی که اونجا بودند نقش زمین شدند. داکوتا و الیا درون رینگ کار رو ادامه دادند. داکوتا روی حریف بکستابر زد و کاورش کرد
برنده و قهرمانان جدید ایو و داکوتا

دومنیک در پشت صحنه داره خودش رو گرم میکنه. ری مستریو سعی داره با او حرف بزنه. او میخواد که دومنیک او رو بابت کم کاری و اشتباهش ببخشه. ری میخواد دومنیک بیخیال درگیری با ادج بشه. دومنیک اصلا محلش نمیده. ری میگه حداقل نگاهم کن اما پسرش واکنشی نداره. ری ادج رو به عنوان یک کشتی گیری خطرناک معرفی میکنه و میگه بعد مصاف با او داغون میشی. ریپلی که اونجا هست میگه این فقط ادج نیست که خطرناکه.

گیبل مقابل گارگانو
گیبل با حریف سرشاخ شد اما گارگانو روش بادی دراپ زد. اوتیس گیبل رو از مسیر گارگانو کنار کشید. گارگانو روی هر دوشون سوساید داو زد. او گیبل رو به رینگ اورد و یک کیک هم به اوتیس زد. گارگانو با اجرای فینال بیت رفت برای کاور
برنده گارگانو

اوتیس بعد از مسابقه به گارگانو  حمله کرد اما گارگانو جوابش رو داد. تیوری ناگهان او مد و با کیف، گارگانو رو زد و باهاش سلفی گرفت.
تیوری بعدش شروع به سخنرانی کرد و گفت ایا گارگانو شما رو مایوس کرد؟ نیوری گارگانو رو یک ادم ناکارامد میدونه. اونز وارد میشه. به مصاف اونز و تیوری در راو قلی مرور میشه. اون مصاف رو کوین برد. کوین میخواد حرف بزنه اما تیوری مگه بهتره ساکت باشی. تیوری از امثال اونز که بخش او رو خراب میکنند شاکی هست. تیوری بعدش افتخاراتش رو به رخ میکشه. کوین میگه تو همش همینا رو تکرار میکنی. از گفتنشون خسته نشدی؟ کوین خودش و گارگانو رو ادمی متفاوت با تیوری میدونه. تیوری میگه البته که کسی نمیتونه مثل من باشه. او مدعی هست که بقیه بهش حسادت میکنند. سی ام پانک نیوز. تیوری میگه من در عرض 5 ماهی کاری رو کردم که تو و گارگانو در طول 5 سال هم نتونستید انجام بدید. اونز مدعی هست که این موقعیتها با پارتی بازی برای تیوری فراهم شده و اگر به اونز هم همون مقدار موقعیت میدادند حتما موفق میشد.
اونزمیگه در سالهای گذشته امثال تو زیاد اومدند و رفتند همانطور که امثال من و گارگانو خودشون رو ثابت کردند. منتها امثال ما کم بوده. مردم به ما نیاز دارند چون ما قلب کمپانی هستیم. میدونم که ناراحتت کردم اما فقط خوبیت رو میخواهم. فکر نکنم بتونی اینده کمپانی بشی پس بیخودی تلاش نکن. به ذاتت اجازه بده تا خودش رو بروز بده و به مسبر خودت برسی. اینطوری متونی موفق بشی. تیوری حرفهای کوین رو بیخود میدونه و میگه حرفات تاثیری روی من نداشتند. اونز یه سیلی بهش میزنه وتیوری باهاش درگیر میشه. بینی تیوری خونی میشه و اونز میبه این تازه اول کار هست.

دویل مقابل بیانکا
دویل خواست نک بروکر بزنه اما بیانکا هلش داد. بیانکا سوپلکش زد و رفت برای کاور اما موفق نبود. دویل چین لاک زد ولی بیانکا رها شد. دویل با اجرای دی دی تی خواست کار رو تمام کنه. بیانکا با نی بهش جواب داد. او بعدش حرکت کد رو روی دویل زد و کاورش کرد
برنده بیانکا

بیانکا هنوز توی رینگ هست که بیلی میاد و خبر بردن کمربند تیمی توسط گروه خودش رو به بیانکا میده. او میگه این اغاز حکومت ما روی بخش زنان هست. تو هم که امشب بردی. حالا چه حسی داری. او کمی کوری میخونه و میگه میدونم که تا وقتی با من مسابقه ندی خوابت نمیگره. اما یادت باشه من یک سال گذشته رو کشتی نگرفتم و به محص اومدنم تو  رو شکست دادم. پس در زمان مناسبش باهات مسابقه میدم. بیانکا میگه اگر جرات داری بیا توی رینگ. بیلی میگه خبر نداری که قهرمان تیمی هم با من هستند؟ بیانکا میگه مهم نیست. گروه بیلی به بیانکا حمله میکنند اما بلیز و اسکا به کمک بیانکا میرسند. فیسها موفق میشند گروه بیلی رو وادار به عقب نشینی بکنند

مسابقه دو به یک
دو کشتی گیر محلی مقابل اوموس
اوموس روی یکی از حریفان کبرا کلش میزنه. او همزمان روی حریف دومش بوت میزنه. او با اجرای اسلم کار رو ادامه میده. بعدش پاش رو روی هر دو حریف که نقش زمین شدند میزاره و کاور تکمیل میشه
برنده اوموس

ری پیش ادج میره و میخواد با دومنیک مسابقه نده. ادج میگه گاهی برای تغیر، ادم باید یک تلنگر بخوره. متاسفم من باید این کارور انجام بدمرولینز در پشت صحنه شاکی هست و میگه ریدل نزاشت حرفم رو تموم کنم. البته اون بخش دیگه سپری شده. فقط نمیدونم چند بار باید به ریدل استامپ بزنم تا بفهمه که نباید با نقش اول راو دربیفته
لشلی میاد و میگه تو مرد اول راو نیستی. منم میتونم لباسهای رنگی بپوشم اما مهم داشتن کمربند هست. تا وقتی کمربند نداشته باشی کاره ای نیستی. ست میگه خوشحال میشم کمربند تو یکی رو بگیرم. لشلی برای راو اینده قرار مسابقه رو مییزاره

میز در منزلش با خانواده هست. ماریس و میز راجب امن بودن خونه حرف مینزند و میز فکر میکنه که امنیت کامل نیست. ماریس میگه اطرافمون پر از محافظ هست. لومیس نمیتونه از بین ایبن همه محافظ رد بشه و بیاد تو خونه تا مزاحم بشه. میز با اوموافق هست اما
ماریس بابت بودن فیلمبردارها در خونه اش ناراحته. میز از گزارشگر میخواد که اسم لومیس رو حین مصاحبه، در منزل او نیازره. گزارشگر میگه مگر لومیس چکار کرده و میز میگه نباید راجبش حرف بزنیم. میز خانواده اش رو جمع میکنه و با ماشین میرند. بعدش لومیس رو میبنیم که اون حوالی داره اونا رو میپاد.

ادج مقابل دومنیک
ادج با اجرای پانچ مسابقه رو ادامه میده. داور بهش اخطار میده که ضرباتش داره اضافه میشه. ادج برمیگرده و به دومنیک سیلی میزنه. او دوباره شروع به زدن پانچ میکنه و داور بهش اخطار دوم رو میده. ادج پس میکشه تا اسپیر میزنه. ری مستریو میاد سر راهش قرار میگیره و ادج هلش میده. پریست ری رو از رینگ بیرون میکشه و چند ضربه بهش میزنه. بالور میاد به ادج حمله میکنه تا مسابقه دیکیو بشه
برند با دیکیو ادج

بعد از مسابقه، روز داوری با ادج درگیر شدند و با صندلی به پای او صدمه زدند
برنامه با مصدومیت ادج تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/22 و 18:13 دقیقه ارسال شده.

    داداش سلام

    اول ی عذر خواهی به دلیل اینکه چند روز نبودم به دلیل اون موضوعی که خصوصی بهت گفتم اعصاب نداشتم و لی...

    حالا ولش کن امروز اومدم پست زدم همچنین اخبار شو ان ایکس تی رم می زنم

    پاسخ : خواهش میکنم. عیب نداره. همگی همچو تجربه هایی داشتیم. به مرور زمان بر طرف میشه. ممنون برای پست داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش