آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 26 اگوست 2022
  • بازدید : (408)



نتایج کامل اسمکدان 26 اگوست 2022

متن در ادامه مطلب

 
کوربین مقابل ریکوشی
کوبین ریکوشی رو بلند میکنه و او رو میکوبه به کیف رینگ. او میره برای پین اما موفق نیست. ریکوشی یا رایت هند و کیک به کوربین حمله میکنه. ریکوشی میره رو طناب و شاتینگ استار رو اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده ریکوشی

استریت پروفیتز در پشت صحنه مقابل تیم هیت رو هستند و براشون کوری میخونند

کایرون کراس در پشت صحنه با اسکارلت هست. او میگه الان ممکنه زمان مکینتایر باشه یا نه. اما بهتره دور مراقب باشه چون من هر لحظه میتونم از پشت سر بهش حمله کنمتامینا و دانا مقابل ناتالیا و دویل مقابل نیکی اش و دودروپ مقابل ایکسیا لی و شوتزی
ناتالی یک کلوزلاین به لی میزنه و بعدش شوتزی رو پرت میکنه بیرون. دانا به ناتالی رایت هند میزنه و میره روی طناب اما نیکی اش او رو هل میده پایین. دویل از ناتالی تگ میگیره. دانا روی نیکی سوپلکس میزنه اما خودش هم بیرون از رینگ میافته. دویل میره سراغ نیکی و کاروش میکنه.

برنده دویل و ناتالیا

شیمس همراه هلند و بوتچ به رینگ میاد. او مدعی هستند که مصافهای جدید، او رو به کمربند بین قاره ای خواهند رسود. شیمس میگه که بعد از شکست دادن گانتر، گرنداسلم خواهد شد. گانتر همراه کایسر وارد میشه. اونا به المانی حرف میزنند و شیمس میگه کسی نفهمید شما چی گفتید. او به گانتر میگه تو خیال میکنی که ژنرال رینگ هستی اما ژنرال اصلی من هستم. شیمس به بزرگانی که قبلا شکستشون داده اشاره میکنه. شیمس توانایی خودش رو تحسین میکنه و میگه ما دنبال نبرد هستیم. تو کمربندی رو داری که من دنبالش هستم. مطمئن باش در کلش اف کاسل این کمربند رو ازت میگیرم.
گانتر میگه تو مرد قابل احترامی بودی اما شبیه من نیستی. من قهرمان بین قاره ای هستنم. از عنوانم دفاع میکنم. کلش جایی نیست که من مقابلت میبرم بلکه اونجا داغونت میکنم. من مردی رو میکشنم که فکر میکنید شکستنی نیست. در این لحظه نوچه های دو طرف درگیر میشند اما گانتر و شیمس اونا رو عقب میکشند.
دویل و ناتالیا در پشت صحنه هستند. دویل مطمئن هست که پیروزی در انتظارشون هست. اونا از همدیگه تعریف میکنند تا روحیه بگیرند. دویل میگه الیا و راکوییل مقابل ما عددی نیستند و اشتباه این تازه کارها باعث میشه ما به کمربند تیمی برسیم.

زین به اتاق رینز میره اما اوسوز در رو باز میکنند. زین میگه من تا پیروزی راهی ندارم. اونا میگند فعلا که باختی.
بعد ازش میپرسند چرا اومدی اینجا. زین میگه فکرکردم رومن میخواد من رو ببینه. رومن میپرسه کی پشت در هست. زین میگه منم و رومن میگه بیا تو. زین میره داخل و رومن ازش میخواد بشینه. زین میگه اوضاع چطوره؟ رومن میگه عالی هستم. تو چطوری؟ زین میگه هنوز چونه ام از اسمک قبلی درد میکنه. رینز میگه اما تو باختی. گاهی وقتها اتفاق بدی میافته تا خودت رو پیدا کنی. من هفته قبل تنها بودم و لازم بود کمی کمک بگیرم. سی ام پانک نیوز. یک خانواده میتونه این کار رو برام انجام بده. زین میگه واسه همین بود که کمکت کردم. میتونی روی من حساب کنی. رومن میگه من یه امتیاز میخوام. میخوام حواس درو رو پرت کنی. زین میگه من امشب با درو مسابقه دارم و میتونم برم روی مخش. در کلش لازم هست که درو بشکنه و شاید این کار رو همگی با کمک هم بتونیم انجام بدیم. رومن میگه فکر خوبیه. امشب متوینی تمرکز درو رو مختل کنی. همه چی به تو بستگی داره. زین تشکر میکنه و بلند میشه که بره. او با جیمی دست میده اما جی فقط در رو به زین نشون میده.


راکوییل و الیا مقابل دویل و ناتالیا
ناتالیا خواست شارپ شاتر بزنه اما راکوییل بهش کیک زد. دویل به عنوان کشتی گیر قاونی رینگ، به راکوییل نی زد و رفت برای پین که نتیجه نداشت. راکوییل برگشت و روی دویل تجان بمب زد و کاروش کرد
برنده الیا و راکوییل

تیم لوس لوتاریوس در پشت صحنه به دوپری میگند که انگار گروه تو مشکل داره اما ما میتونیم حلش کنیم
کوفی و وودز به رینگ میان. وودز روی ویلچر هست و میگه میدونم که همیشه ما رو در حال جست و خیز و رقص دیدید و الان شرایط فرق کرده. او به درگیریشون با وایکینگ رایدرز اشاره میکنه. نیو دی اعتراف میکنند که مقابل وایکینگها کم اوردند. وودز به اتیش زده شدند محصولان نیو دی توسط وایکینگها اشاره میکنه و میگه ما رونابود کردند. وودز این رو پایان نیودی میدونه. کوفی میگه شاید بتونیم کارهای دیگری انجا بدیم. وایکینگ رایدرز وارد میشند. اونا میگند نیو دی با افتخار میدان روترک نکرد. سی ام پانک نیوز. وودز میگه بزارید چند لحظه حرف بزنم. ایوار میگه ما از دیدن شما در اینجا خسته شده بودیم. شما مثل حیوانات اینجا ورجه وورجه میکردید. بهترین کار برای همچو حیوانی این هست که ناکارش کنی. اونا میان نیودی رو دوباره بزنند. وودز ناگهان بلند میشه و یه چوب هم به کوفی میده و باهاش وایکینگ رایدرز رو میزنند.
گروه دوپری در پشت صحنه یک اتوبوس رو که فکر میکنند واسه تیم هیت رو هست رنگ پاشی میکنند. هیت رو میان و میگند دارید ما رو بعه چالش میکشد اما این اتوبوس ما نیست. تیم استریت پروفیتز از اتوبوس بیرون میان.

جینمی در پشت صحنه به زین میگه رینز با هر کسی مثل تو حرف حرف نمیزنه. پس سعی کن نبازی. زین میگه تو همیشه منفی بافی میکنی و این چیزی هست که راجبت به رومن هم گفتم. جی میگه پس پشت سرمون حرف هم میزنی. جیمی بازوی جی رو میگیره و میگه بیا بریم.

زین مقابل مکینتایر

زین رایت هند میزنه اما مکینتایر با ضربه به کتف او عقبش میرونه. مکینتایر سر راهش یه ضربه به اوسوز میزنه. زین میاد و درو رو رول میکنه اما مکینتایر رها میشه. زین با کمک طنابها میخواد حرکتی اجرا کنه که درو بهش کلیمور میزنه و پایان
برنده مکینتایر

بعد مسابقه رینز و اوسوز به مکینتایر حمله کردند و حسابی کتکش زدند.
اخرش هم رینز یک صندلی روی درو انداخت و پاش رو روش گذاشت و کمربندهاش رو بالای سرش برد
تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/07 و 21:50 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش

    خوبی بهتر شدی ؟

    ام اخبار راو رو زدم

    راستی بگم که این چند هفته مونده به مدرسه می خوام حسابی به سایت برسم

    چون مدرسه ها شروع شه مخصوصا با رشته سخت من وقت خیلی کم میارم

    پاسخ : قربونت. کار خوبی کردی. امروز بهترم. ممنون که هوام رو داری. باشه داداش. منتظر مطالبت هستیم

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/06 و 22:06 دقیقه ارسال شده.

    پروموی شیمس واقعا خیلی زیبا بود

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش