آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کوتاه اسمکدان 1 اپریل 2022
  • بازدید : (160)

نتایج کوتاه اسمکدان 1 اپریل 2022

متن در ادامه مطلب

نکته:

فردا روز طبیعت هست. ممکنه نتایج کامل رو فردا، شب بزنم


بتل رویال اندر د جاینت رو موس برد


ریکوشی در مصاف سه طرفه در برابر گارزا و هبرتو، کمربند بین قاره ای رو نگه داشت


زلینا و کارملا مقابل بنکس و نایومی باختند


مصاف باگز و ناکامورا مقابل اوسوز، بدون نتیجه  تمام شد


تیوری و اوسوز مقابل بالور، باگز و ناکامورا بردند




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/14 و 19:25 دقیقه ارسال شده.

    یعنی الان رمز نویسدگی من عوض می شود

    پس افرادی که فعال نیستن چی؟مثل امیر زیگلر

    پاسخ : چرا به امیر حسین مشخصات نویسندگی رو دادی
    من بهش گفتم باید توی وبلاگ خودش تمرین بکنه

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/14 و 14:41 دقیقه ارسال شده.

    سلام مهدی نتایج کامل رسلمانیا رآ نوشتم تقدیم به تو ♡♡♡

    داداش من از این به بعد نه تو اک کسی میرم نه با کسی کاری دارم فقط پست می زنم خواهش می کنم دیگه با من قهر نباش فقط لطفا من رو از نویسندگی حذف نکن


    من فقط یک ادمین و نویسنده ساده ام

    پاسخ : بابت نتایج ممنون. همه اکانتها رو تغیر میدم.

  • ممدیستریو گفته: ممدیستریو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/13 و 18:27 دقیقه ارسال شده.

    داداش
    سلام خوبی؟
    کار فوری باهات دارم
    بهم اطلاع بده که کی میتونی بیای پشتیبانی چون میخوام اونجا باهم حرف بزنیم
    مهمه

    پاسخ : الان هستم. بیا

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش